Živača-Boljevci

Započeo srdjan72, 14 Februar 2012, 22:41:27

Pozdrav drugari,

Hvala svima na lepim komentarima.

Što se tiče dozvole, drugar i ja smo platili 1000 din, za nas dvojicu, pecali smo zajedno na jednom mestu.
Babuška može da se nosi, a šaran se vraća u vodu.

sassa x

Bio danas i nikad više. Zvao sam dan pre, da rezervišem mesto. Kad sam došao, vidim da je sve zaraslo u lokvanj i da je bilo kakav ribolov nemoguć. Džaba prešao skoro 100 km!
Svaka im čast na bezobrazluku! Što se mene tiče, daleko im lepa kuća. Lažovi i prevaranti!

Ispada da si bio na maloj Zivaci,koja vec par godina ne radi,sva je u lokvanjima,ali verujem da si na velikoj bio...Jbg,brate,iskustvo se placa...Vec sam pisao,...steta za tu vodu...

sassa x

Bio na velikoj, dali mi mesto br. 2. Levo od kafane. Mislim da i trojka isto izgleda. U svakom slučaju, nikad više.

A,da....ako si pecao sa one visine,tamo ima lokvanja. Inace,druze,svakako izbegavaj tu vodu i sto se kaze "salji dalje".
Jos ako si 1000 din platio e onda stvarno...

sassa x

Na svu sreću, prvo sam otišao da pogledam mesto.

Drugari,

Ajde malo ako možete biti konkretniji. Dajete samo konstatacije, šelji delj, izbegavaj, nikad više i td... A niko da napiše zašto...
Može li neki konkretan komentar i razlog pa da i mi ostali vidimo u čemu je problem...

Pozdrav,

šile

Zar nije o tome pisano vise puta do sada?

Sent from my Mi 6

Milan Veličković

Možda je pisano za ranije godine, ali se stvari menjaju.
Sada ne možeš da dođeš na red da pecaš na Živači, rezervišu se mesta pogotovo za vikend.
Što se tiče Živače mnogo je bolja situacija jer je ubačeno 30.000 kg šarana.
Ima i babuške koja može da se nosi, a šaran se vraća.
Ove godine sam bio jednom i super smo prošli, posle je i drugar bio još jednom i opet lepo pecao.
Obzirom da drugari imaju loše iskustvo, a mi imamo dobro, htedoh da vidim šta je problem.
Nego samo vidim neke konstatacije a nigde objašnjenje zašto nisu zadovoljni...

sassa x

Ja mislim da sam prilično konkretno napisao. Džukački odnos nadležnih prema gostima. Zbog njihovog bezobrazluka sam vozio skoro100 km bez veze. Sad mogu ubaciti zlatne ribice, ja više ne idem kod njih.

Milan Veličković

Ok sassa x, to je nešto drugo.
Ja sam pomislio da je problem oko pecanja. Ovo što ti pričaš su međuljudski odnosi.
Inače za pecanje je po mom iskustvu blo odlično. Taj lokvanj postoji pored obale na nekim mestima. Mi smo bili na br.8 i tu ga nema, koliko znam nema ga ni na br 7 i 9. Ono što sam video kada sam bio je da su i kolege koje su pecale na mestima sa lokvanjem vadile ribu bez problema. Lokvanj se lako kida tako da nisu imali mršenja. I meni je bilo malo upitno ali kad sam video da oni nemaju problema i ne brinu zbog lokvanja, nisam ni ja brinuo...
Možda nisi trebao da odustaneš od pecanja samo zato što si video lokvanj...

Dejan.K

I ja mogu samo da potvrdim Milanovu pricu. Bio sam u utorak (22.05) na poziciji broj 9, i u ponedeljak (27.05) na poziciji broj 8. Pozicija 9 ima dosta trave i lokvanja sa leve strane dok je pozicija 8 potpuno cista. Ni najednoj nismo imali nikakvih problema pri vadjenju ribe. Iako su radni dani bili u pitanju manje vise sve pozicije su bile zauzete i svuda se lepo pecalo. Pecali smo na fider, match, bolo i klasicnu dubinku i uglavnom je sve dolazilo na dva zrna secerca direktno na udici. Zabacaji na max 20m od obale su na mesni pelet davale poprilicno krupnu babusku, dok je saran uzimao secerac na plovak. Nikakvih problema nismo imali ni sa cuvarima, ni sa travom a ni sa ,,akcijom,, i oba puta smo bas lepo prosli ( desetak sarana i oko 15-20kg babuske ). Pozicije 7,8,9 su prilicno ciste, i jedan od kolega mi je rekao da su i dalje pozicije 12 i 13 takodje ciste ali ih nisam obilazio i ne mogu to da potvrdim.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk

šile

Za 3 godine sam otisao oko 5-6 puta i svaki put se razocarao sto u ulov sto u uslove a o laganju juce radila extra i slicne gluposti da ne pominjem. Isao probao i vise stvarno nemam nameru da se pojavim tamo. Nikada sam, bilo nas je na 3-4 pozivije i svi su istog misljenja a koliko je slicnih iskustava vidis i sam u ovoj temi.
Da idem svake sezone i proveravam da li se nesto promenilo i pravim budalu od sebe nisam bas raspolozen. Na dosta komercijala je slicna situacija, razumem ja da su oni tu nesto ulozili ali to nije ulaganje od danas do sutra vec se prave visegodisnji planovi koji treba da donesu dobit. Svratili par puta i u Boljevce ali je tamo tek bilo rasulo, cuvar nije znao sva slova da popuni dozvolu pa smo uporedjivali na cijoj ima vise gresaka

Sent from my Mi 6

Milan Veličković

Ne moraš da ideš da proveravaš kad možeš da vidiš na forumu informacije od ove godine.
Razlika između tvoje priče, i naše (Dejanove i moje) je u tome što su tvoje informacije stare i nema potrebe da se sada čitaju... a mi smo bili u proteklih mesec dana i donosimo sveže informacije. Kolege sa foruma interesuju sveže informacije a ne istorija.

šile

Rekoh svoje misljenje i iskustvo o toj vodi i gazdovanju istom a ovo mi malo lici na EPP tako da se vise necu ukljucivati, bistro i sve najbolje