Slezen Morović

Započeo sasa.admiral, 12 Oktobar 2012, 13:19:52

sasa.admiral

Pozdrav Vukovi,
interesuje me da li neko ima kontakt telefon za Slezen u Moroviću.
Mislio sam za vikend tamo na pecanje, ali sam čuo da je ljetos bio pomor ribe i da neće biti dozvoljeno pecanje do proljeća, pa ne bih da prevalim 50-tak km za đaba.
Hvala

dejan markic

Pozdrav Sasa, ja pecam na Slezenu. I dozvoljeno je pecanje. Telefon je: 060/0691232

sasa.admiral

Hvala Dejane,
već sam zvao, kažu i oni da je dozvoljeno pecanje, i da je bilo nekog uginuća ribe, ali ne i pomora. Kanal između dva jezera je  izlovljen, dok ribe ima u velikom jezeru.
Planiram da idem u nedelju, da malo probam da pecam na fider .
Pozz

dejan markic

Ribe ima u velikom jezeru, ali jako slabo radi. Ja sam bio prosli vikend i jako sam slabo prosao, nije htela ni babuska da radi. Zabaci jedan stap i na sarana. pozz Mozda sad malo krene posle ove kise

DakiNS

Evo jedno moje iskustvo sa jednog sličnog jezera. Danima riba nije radila a pouzdano se znalo da je ima. Sasvim slučajno sam bacao komadiće hleba u vodu desetak metara od obale. Posle nekih sat vremena primetim kovitlac na vodi, zatim drugi . Hleb je nestajao, komadi su bilo promera 3-4 cm. Skinem sa najlona sve osim udice, zakačim parče hleba i pokušam zabaciti ali bilo je prelako, pa sam sledeće parčence malo nakvasio i nežno zabacio . Bio sam u senci vrbe pa me riba nije videla jer je voda bila bistra. Nakon desetak minuta nestade hleb ,kontra i šaranče od cca 3 kg posle zamaranja izvađen, pridružila su mu se još tri komada.
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

sladjan1978

da li neko zna jel krenula riba mozda na slezenu

DUCA COBAN

Jezero jos ne radi,nije napunjeno do kraja ima jedno 70% vode.. ali verovatno ce uskoro biti otvoreno jer ove godine je tamo drzavno prvenstvo sva 3 kola tokom maja i juna...
Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

litopedion

Proveo juče dan na Slezenu. Ovako, jezero još nije puno do kraja, ima čitav metar obale, ali može da se peca. Čuvari pristojni i ljubazni kao i uvek. Dozvola skuplja za 50din u odnosu na prošlu godinu, dakle, 550. Na malom jezeru (ono što liči na veću krečanu) 10ak ljudi, na velikom ni čoveka, prepušteno prijatelju i meni na izbor. Većali skoro pola sata gde da stanemo, što ti je čovek proklet! Izabrali levu stranu gledajući od ulaza, sunčanija je. Zadnjih par godina pecam skoro isključivo feeder-om, pa tako bi i ovaj put. Naoružan teorijom preko zime i željan pecanja posle višemesečnog posta, krenuh agresivno sa mesom i morskim plodovima, ljuto i slano. Tako sam i prihranio praćkom, ne preterano, malo dalje od obale. Dubina oko 1,2m. Pola sata ni udarca, pa malo prikučim. Opet ništa. Ne pomažu ni demoni ni veštice, ni boile ni peleti, bilo tvrdi ili mekani, ni paste iz kućne radinosti. Onda dešavanje, šarančić od 1kg na šećerac dipovan šljivom i ribom. Pa još jedan, isti. Prijatelj, zakleti plovkaroš imao već 6-7 komada slične veličine. Sklonim feeder i potegnem match, waggler od 4gr i ružu hleba zabacim na 15ak metara. I, krenu igranka! Neverovatno, nižu se jedan za drugim, kao kesega, od 800gr do blizu 2kg, milina jedna. Molio se bogu da ne udari ništa ozbiljno. Sad, možda se neko neće složiti, ali meni je svejedno cvili li mašinica na match štapu 12-20gr i14ft, sa najlonom od 0,16 ili paraboliku od 3lb, bitno je zadovoljstvo koje pecanje donosi i zbog čega naravno i trčimo na vodu. Kako god, jedan divan dan ribolova, po lepom vremenu i na jezeru koje svakako treba posetiti, sa nadom da će sa višom T i ribe biti veće

sladjan1978

ma i ja sam bio prosli vikend pa sam uhvatio na fider pa necu pretjerati ali preko 50 komada i svi negdje oko 1 kilograma.Zadnje dvije godine sam tamo isao i uvijek sam dobijao vece sarane i ranije nego sto sam ove godine pecao aa i po hladnijem cvremenu.Nesto mi je uglavi da li imaju uopste sada velikih sarana dovoljno u jezeru posto su imali veliki pomor prosle godine koliko sam cuo,pa i u malom kanalu uvijek se prvo hvatalo i uvijek na pocetku bude sarana do 5 kg ali vidio sam da ove godine samo poneko uhvati i to one do pola kilograma.Nadam se da grijesim i daa ce sa porastom temperature poceti i taj veliki ali nisam bas optimista

da li je ko pecao skoro na slezenu.ima li ko informacije da li je krenuo krupniji saran na velikom jezeru

i jesu li konacno napunili vodom ribnjak

Citat: DUCA COBAN poslato 26 Februar 2013, 21:49:45
je li ko bio ovih dana jeli pocelo da se javlja sta vece na velikom jezeru i je li popunjeno savodom

:bye:

:question:

posto nema gdje drugo ja sam za vikend na slezenu

Pala su obećanja za izveštaj sa ovog predivnog jezera......čekamo....

sladjan1978

e hvala ti na poruci  :ok:  i ja se nadam da ce neko da da izvjestaj sa ovog revira ako ga je skoro posjetio

ja sam najvjerovatnije za vikenda tamo jedino ako ovo vrijeme opet nesto ne zaje.e

bio u nedelju 7.4 na velikom jezeru uopste nema krupnog sarana samo od 1 do 1,5 kg.Na kanalu ima babuske ali i ona je po obicaju sitna .Sve u svemu ne vrijedi

patriot78

dali je bio neko skorije na morovic i kakva je situacija .....

BOJAN999

Pozdrav svima
ja sam bio pre dva dana... od 30 pecarosa na velikom jezeru i bezbroj mamaca, nije bilo ni trzaja.
... onda smo presli na malo i bilo je 4 kile babuske. znaci lose.
dali su polovili ili prehranili ne znam. ali ja tamo vise ne idem.

sladjan1978

da li je ko bio na slazenu u skorije vrijeme isao bih sutra malo da probam ali nisam bio tamo mjesecima pa nemam pojma kakvo je stanje

Spojene poruke: 07 Januar 2014, 14:16:41

ako ko ima informacije da li se sta moze ovih dana upecati na slazenu neka nas informise

skyleef

Planiram naredne sedmice na Morovic na jezera! Nisam bio nikako. Moze li par savjeta sta i kako i da li uzima riba sada tamo? Sta mogu ocekivati? Koliko je dnevna dozvola? Posto dolazim iz Bijeljine tamo.