Sent Andreja (Ečka)

Započeo orka, 04 Jul 2015, 08:35:24

U sklopu ribnjaka Ečka ponovo su otvorena posle četvrt veka dva jezera za sportski ribolov ukupne površine 4.2 hektara pod zajedničkim imenom Sent Andreja...
Da li je neko možda vec posetio ova jezera?

Imre i ja sad prosli pored traktor bare i ribnjaka i vidim usput table po banderama ali nisam skontao da je to za to. Ce da bude ispitano ...

smiley194 c c c . . . dobri moji, kad rešite da idete tamo ne zaboravite da ponesete kedericu štap i ili čerenac za kedere . . . a evo i zašto . . .

Ovo je nekad već bilo . . .kad su televizori bili crni-beli . . . a ja lovio samo šarane . . .  :takoje:
I tako, isto su se na sva zvona reklamirali na tim televizorima, tih nekih -esetih godina, . . . i tako elitna šaranska jedinica kucurska, u sastavu četiri elitna šaranopecaroša, rešila da ide da porobi te grdosije od preko dvades kila (kako su i' reklame pokazivale) . . . smiley007 . . . zamišljeno - uradjeno dabome!
Zvonili smo im iz pošte (mobilnik nije bio u upotrebi . . .), dogovorili, rezervisali, nedelju dana pripremali sve moguće na čega je nekad neki šaran bio upecan, natrpali 123-ku mecu ''k'o šibicu'' i nas četiri srećnika nedelju dana pre polaska izvestili o budućim harikirijima šaranskim svo kucursko gradjanstvo sedeće u seoskoj kafani ''Penzioneri'' . . . jednog petka seli i otputovali - u Ečku!
Znali smo da je jezero Sent Andreja veliko, i znali smo da ćemo se radovati . . .
I s tim u vezi tog istog petka naveče do u sitne sate . . . u onom motelu naobali 'di smo i noćili . . . svirala nam tamburica uz špricere 'ladne . . .nismo pitali šta košta  :takoje: :thumbup:
A izjutri u šest ura, malčice ''onak'og'' izgleda srknusmo vrelu kafu da se bar jedno oko izbistri . . . i nateraše nas da premestimo svu opremu u neki minibus a i mi s opremom u njega . . . rekoše da belu ribu ne bacamo nazad jer im treba . . . i da za naše novce možemo ostaviti jedno šaranče do 5 kila . . .a ostale ako donesemo meriće se i doplaćivati . . . pošteno :takoje:
I kren'o da nas vozi taj mini nekud kroz trsku, al' ja primeti' da mi bežimo nekud od velikog lepog Sent Andreje u drugu stranu . . . i nisam pogrešio, jer, doveze nas taj mini do jednog bazenčića 40x50 meteri . . . i vozač reče - tu smo  :eek: . . . uuuuuuuughh . . .
Gledim naokrug, jedanaes' mesta sve sa nadstrešnicom i klupama . . . po dužoj strani ljudi već sede . . . pecadu . . . nas četiri taman na jednu užu . . . uuuuuuuughh . . .tu da pecam . . . a ona lepota Andeje osta negdi tamo . . . za ledji' . . .
. . . utisak je malko popravilo 'ladno pivo iz područnog frižidera koji je vozač proneo ukrug nas sviju . . . a i jedan neki kolega sa crvenim šeširom iz sredine duže strane zamarajući krupnog . . .raspakovah se . . .
Ljudi . . . tri sam štapa zateg'o - ko jedan, al šta god da namamčim naudicu eto bodorke i eto babuške . . .i sve špecije i sve kuruze i nokle, gliste barske i korice 'leba . . .šarana ni za leka  :no: :no:
I sreća da je onaj frižider obilazio na svaki po sata . . . pa sam malčice uspev'o da gasim . . . gorčinu avgustovskog neba nadamnom . . .
A onaj u crvenom šeširu . . . zamara li zamara . . . oko mi već ispalo od ti' prizora . . .a ja punim čuvarku bodorkom i babuškom . . . nemož da proguta bojilu od dvajes milimetara al je gura tol'ko dok se ne ubode naudicu . . . šarana . . .samo šešir crveni . . . :veryangry: :help:
E . . . u jedan lepi čas eto ga ide klinac sa čerencom i 'oće mimo mene da prodje . . . meni čudno šta će on da peca, klinac možda dvanes trines leta . . . staaniii maali - 'di ćeš ti sa čerencom (ja njemu) - vatam tati kedere (on meni) - a di ti tata peca štuku (ja njemu) - tata peca šarane (on meni). . . :eek: . . . - a ko ti je Tata (ja njemu) . . . a on meni - Onaj u Crvenom Šeširu . . . iiiiiiii sunce ti kalaisano . . . - mali, ti mene bre zezaš malko, a ???(ja njemu) - nije čiko, to mi je tata (on meni) . . .
I ondak, normalno, po logici stvari, dignem se ja lepo iz svog mesta i pravo kod ''Crvenog Terminatora Šarana'' . . . prilazim, vidim jupolku . . . vidim i kedere . . . iiiiiiiii pa dali sam baš tol'ko pijan . . .
-Dobar dan, jel' onaj mali tamo tvoj (ja njemu) - jeste, da vam nije šta rekao ili uradio (Crveni meni) - ma ne neee sve ok s' njim . . . nego reče da pecaš šarana naribicu, a ja to još čuo nisam (ja njemu) - he he he (smeje se Crveni), pa jeste, na gnječenu ribicu  :shocked:(on meni), ovde šaran neće da jede ništa sem toga . . . i uze čovek namota jedan štap i pokazuje mi kako se gnječi ribica i tura naudicu . . . :huh: . . . e pa dooobroo i hvala Ti  :tongue: :tongue:

I da nedužim mnogo . . . na moju kedericu na po' metra uz obalu i trunku nokle na muvarici - mi opleo šaran i pokid'o sve u sekundi . . . normalno . . . mali mi je u povratku dao jednu krkušu i nanju sam zvekn'o šarana od celih kiloipo  :sad: :no: . . . u dva popodne smo spakovali krpe i sa po deset lika bele u čuvarkama seli u mini . . . pred motelom su nam tu belu izmerili (čudeći se da je neko mogao da kaže da bela njima treba i da je ne vraćamo !!!) i naplatili k'o da sam je kupio u Kucuri na pijaci . . . e ondak smo mi kupili svaki još po dva tri komad šarana po šes sedam kila, poredali i' u gepek navr' svega da se lepo žute . . . do Kucure nismo ni jednu kafanu omašili . . . i zakleli se jedni drugima na ''ljuto'' ćutanje šta je bilo - kad stignemo u naše ''Penzionere'' da pokažemo sedećem tamo gradjanstvu ''Ko su Majstori'' . . . bre !!!

I gorak ukus od mnog piva je brzo zaboravljen . . . ali gorak ukus u duši - nikad, iako šarane već dugo dugo ne lovim. . . i nikad me više niko nije vid'o na komercijali . . . a kanda i neće . . . ''pa da su zlatne'' . . .

Блок_64

Миланче свака част на тексту,одушевио си ме,али са овим речима си ме купио за сва времена

Citati nikad me više niko nije vid'o na komercijali . . . a kanda i neće . . . ''pa da su zlatne'' . . .

Исто размишљамо. smiley033
Узми шта можеш и не враћај ништа!

smiley194 eeee dobri moji, taj davni dogadjaj je mene opredelio tako kako napisah na kraju, ali ja nipošto zlo ne mislim o komercijalama a tim pre o pecarošima koji voledu da pecadu u njima . . . 'oću da kažem da i komercijalne vod(ic)e na današnji život imaju svoje mesto i svoje opravdanje da ih imade i da ljudi tu traže svoju sreću i zadovoljenje ribolovačko  :takoje:
I nebi da sade razglabam o tome u sitna crevca . . . to je moja uspomena kad se spomene ime Ečka ili to lepo ime Sent Andreja . . . i samo sam je zato i podelio sa Vama . . . i ništa više  :takoje: :clap2: :thumbup:

meni je to veoma blizu, takoreci ne racunam gorivo. kad uracunam gorivo za neka udaljenija mesta, skoro ispadne dnevna karta ovde. vasar juce na tamisu je isti kao i na komercijali, sem sto na komercijali upecam nesto a ovde ... pa, nikad se ne zna

Блок_64

Имају наравно и комерцијале своје заслужено место у свету риболова.То што ја не идем због неких својих разлога на њих не значи да оне не треба да постоје,напротив мислим да треба и да оне треба да буду један пример како би људи требало да се понашају и на рекама и језерима,тј да поштоју нека одређена правила.

Верујем да ће овај ревир да оправда очекивања.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

srdjanp

Da li je neko pec'o, gde se tačno nalazi, kako se stiže?

bio ja danas. mrzelo me do malog mike da idem, pa sam odlucio ovo da probam. sarani do 2 kile, od amerikanaca ne mozes da zivis, jede sve redom. ako saran prestane da jede, amer sve zivo napada. trese se vrh stapa dok ne pojedu i zadnji deo kukuruza. crvice sam stavio 2 puta, dosla 2 amera kao mali prst. nekad je bilo babuski koja je smela da se nosi u neogranicenim kolicinama pa je sad naravno nema. saran moze da se otkupi po ceni od 320 din/kg a moze i da se iznese ladno 5 komada u torbi, niko me pogledao nije. I ako sam pitao da li hoce da pregledaju.

Sve u svemu, imao sam preko 20 kom ali za 1000 din ocekivao sam vise. prvo me niko nije docekao ujutru, izgubih sat vremena bezveze, drugo jedva sam nasao jezera, nigde putokaza, jos sam i rampu ja otvarao. jedino sto su mesta uredna, ja se zavukao izmedju 2 trske pa mi vetar nije smetao.

Panchester

Da probudimo temu.
Sent Andreja, nekada revir na kome se mogao lepo pecati saran oko 2kg, vise nije isti.

U oba jezera vise NEMA sarana. Izvadilo! :rolleyes:

Cuvari lazu "da ima"da bi navukli pecarose, ali posle ankete medju kolegama pecarosima koji su tu dolazili nekoliko puta, i na osnovu mojih i drugarovih rezultata - ni jedan saran.
Da ne bude zabune, imam cime i umem da ga uhvatim :cheesy: i hvatao ga na tim jezerima svaki put i to lepo.

Radi samo sitna babuska i cverglan. More cverglana.
Cuvar rece da su cistili jezera od cverglana. (ne znam kako izgleda kad ne ciste :smiley:)

Eto, da se zna.

Bio sam jednom tamo sa ekipom fideraša pre 2 god. msm.
Niko se nije napecao  :no:. A i tih par šarančića do 2,5 kg su bili gotovo svi izdeformisani( kriva usta,grbe po sebi ).Pomislio sam da su pri izlovu komercijale izabrali škart i ubacili ovde jer ovakve niko nebi platio u radnji.Iako smo imali dogovoreno kao grupa nas 10-ak čuvar nas je odrao ( soma ili soma i po ) iako niko drugi nije bio na vodi.Tako se ne radi  :no:.
Taj dan je izvukao roštilj i vopi posle pecanja  :cheesy:.
Msm da mene neće više videti  :takoje::bye:

radoica

Evo ja da osvezim, doduse sa informacijama od prosle godine. Citam sta su kolege pisale i razmisljam kako sam ispao magarac i otisao na Sent Andreu. Bukvalno ceo dan sem par babuski nisam imao. Ni burazer ni ja. Jezero je totalno izlovljeno. Izbegavati u sirokom luku.  :veryangry:

jevtabg

Kolega mi kaže da je bio skoro i lepo su prošli. Dal je novi vlasnik ili šta. Sve se nosi od ribe za dnevnu dozvolu 1000 din. Poribljava se često ali se i dosta nosi. Ima ogromnih amura. Lično nisam bio ali kaže da je prepuno pecaroša.
Рођен да пеца, натеран да ради !!!

Little_fisherman

Jel pecao neko ovde u skorije vreme? Kako je stanje?
🐳🐋🐬🐟🐠🦈

Moeh!

Ove godine dolazi do nekih promena kako mi kazu poznanici iz Zr ni oni ne znaju tacno obzirom da je Ribnjake Ečka kupio Matijevic.. sumnjam da tu ista moze biti dobro al ajd