Crni Vir kod Kaća

Započeo Imre, 08 Maj 2011, 19:13:30

Dragan Nešković

Поштено речено, никада нисам нешто посебно волео вир, ту идем само ако ме неко позове, па због друштва. Мој брат на том језерцету има зилион пецања, па почесто по навици оде тамо са својим другарима. Били су 11. маја на позицији 1, овај мој весељак је имао неких 12 риба, од тога пар комада од 10+ кг. Лепо су прошли тај дан.

Мој брудер ме звао да јуче идемо заједно, па ајд кад је решио. Језеро је у принципу пуно, треба раније резервисати место ако планирате пецање на виру. Домаћини су врло љубазни, храну и пиће можете добити и на месту где пецате, иначе је храна добра. Све похвале новим власницима, желим им пуно среће.

Чим дођете до самог улаза на језеро, са десне стране има пар позиција за пецање на пловак, кога то занима.

Брудер и ја смо узели пар дана раније, позицију бр. 6, то је место одмах поред оне леве капије.

Брудер Аца је пецао на један фидер, али шаранским системом и боилама, сем пар цверглана, није имао друге рибе. Када је видео колико је сати, решио је да се лепо одмори и наспава  :lol: Ја сам такође пецао на један фидер штап, али сам био активан у пецању, без очекивања неког пристојнијег улова, једноставно речено, то није био тај дан  :lol: Риба је радила одлично на овој позицији, а риба се звала, цверглан. Престао сам да бројим после 40-тог комада, а било их је прилично. Тачно сам заслужио да ми следећи пут не наплате дневну дозволу  :cool: Иначе, напаст је кидисала и долазила на све, од боила, до сваког по-папа, вафтерса, ма шта год. Таква тура  :thumbup: Додуше, имао сам једно шаранче од око 6 кг, и то му је то. У 17ч смо дигли сидро и отишли.

Иначе, на целом језеру најбоље је радила позиција бр. 1, колега који је тамо пецао имао је неких 15-так лепих риба. Нисам чуо да је још неко тако лепо прошао тај дан. Лево од мог Аце и мене била је позиција бр. 5, колега из новог сада је ту пецао и имао је за цео дан 4 просечна шарана. Трудио се човек цео дан, избацао канту спода, али и њега је урнисао цверглан. Дан је био такав, било је ветра, па се шаран, а и друга веће риба, завукао по ћошковима језера. Кажем ја то тим новосађанима поред мене, ал ми људи не верују  :smiley: Па пошто човек има дипер, од неких 12 сати је на пола сата бацакао дипер по његовој и нашој позицији, ни једне једине рибе није ту било. Појавио се само један шаран негде око 14 часова, по средини воде, и ћаос. До 17 часова када смо пошли, на та места није ушла ни једна риба. Ово је то место бр. 5:

Десно од нас, пецао је колега на позицији бр. 7. Трудио се човек цео дан, исто је избацио канту доброг спода, али је и њега цверглан масакрирао, имао је при крају дана једног просечног амура.

Тако је било јуче на виру, специфичан дан. Иначе у језеру има лепих риба дефинитивно, и може се лепо пецати. Треба да се доста ради ако желите да се баш добро напецате, препоручујем шарански приступ и пецање боилама, може и метод фидер наравно, и тај приступ ће уз приличан рад дати доброг резултата. Не бојте се цверглана када лепо ради пристојна риба, када ње нема на позицији онда цверглан зна да преузме позицију, и тада вас могу спасити само веће и тврђе боиле, све друго је у проблему.  Поздрав свима и бистро  smiley033
Дозволе за рекреативни риболов у Србији нису скупе, оне су бесмислене.