FOTOGRAFIJA & TERENI ZA RIBOLOV => Tereni za ribolov => Komercijalni reviri => Temu započeo: pinki poslato 26 April 2013, 10:40:03

Naslov: Jezero Tvrdenjava
Poruka od: pinki poslato 26 April 2013, 10:40:03
Vidim da je pominjano u nekim temama, pa da otvorimo temu. Kakva je trenutno situacija, sta se peca, kako itd...
Poruka od: sremac13 poslato 26 April 2013, 18:54:12
Peca se šaran, babuškom bi trebalo da je poribljeno ovih dana.
Poruka od: meda poslato 26 April 2013, 22:54:03

Po meni stara prica sa mnogih voda, '' juce je radio k'o blesav, al' samo na med ..." koje smo se naslusali. Kad ubace tamo nesto malo ribe , sledecih mesec dana traje okupacija, sede jedan drugom na glavi dok to ne povade, a posle nigde nikoga osim cverglana naravno. Mulja na dnu - jedno metar . Vec par godina ne idem tamo i mislim da bi korisnici Tvrdenjave morali da se uozbilje ako im je u interesu da ta izuzetno lepa (ambijentalno lepa) voda postane interesantna ribolovcima
Poruka od: orka poslato 27 April 2013, 08:28:11
Nekada je Tvrdenjava bila lepo mesto za pecanje u smislu bogastva ribljeg fonda..,bilo je kapitalnih amura,sarana,stuka..,jedno vreme se trazilo mesto vise..,ali riba se odnosila a bilo je i krivolova..,zadnjih nekoliko godina se slabo posecuje,a najveci razlog je riblji fond koji nije na zavidnom nivou..
Poruka od: sremac13 poslato 27 April 2013, 16:46:09
Bio danas kod drugara. Poribili su Šaranom i krupnom Babuškom. Babe su od pola kg do kilo, jedino što somić skače na sve živo osim na kukuruz i to odmah čim plovak padne u vodu. Ovaj je na 20ak somića dobijao po jednu babu, tako da je za do 13h (kad sam ja bio kod njega) navatao oko 4kg fine babuške.
Šarana do tada nije imao, videćemo do večeras :)
Poruka od: orka poslato 27 April 2013, 19:37:36
Na Tvrdenjavi je nekada bilo i kapitalnih stuka..,da li zna neko kakva je danas populacija stuke u bari,i da li je uopste ima.,ali je zato populacija cverglana rapidno uznapredovala  :rolleyes:
Poruka od: meda poslato 27 April 2013, 21:55:26

Bas kao sto si rekao nekad bilo, ne secam se kad sam video da je neko dobio stuku tamo
Poruka od: zoran29 poslato 08 Jun 2013, 17:58:27
Jel bio neko ovih dana na Tvrdenjavi,kakva je situacija,planiram sutra da odem?
Poruka od: pinki poslato 08 Jun 2013, 19:12:33
ponesi belo zito (psenicu) jer samo njom mozes zaobici cverlane , a inace ima lepe babuske i zna cesto da iznenadi saran do 4 kg.Pre dve nedelje sam imao oko 4 kg krupne babuske i jedan neralizovan udarac na sarana.
Poruka od: zoran29 poslato 09 Jun 2013, 17:25:31
Bio danas na Tvrdenjavi,upecao tri babuske... od cverglana ne moze ni da se peca,kukuruz uzima kao blesav a za zive mamce da i ne govorim,ta voda me nece videti u skorije vreme!
Poruka od: pinki poslato 09 Jun 2013, 20:30:22
Rekao sam ti ,samo psenica !!
Poruka od: Povratnik poslato 13 Jun 2013, 20:51:15
Isao bih za vikend sa klincem da se malo zanima da li vredi baciti I neki stap na dubinku Ili samo na plovak
Poruka od: dragan2006 poslato 13 Jun 2013, 21:40:43
I mene intresuje da li može da se peca na fider,
koliko košta dnevna i da li se vadi neka članska karta ili slično?
Pitam za fider jer sam čuo da je prošle godine bilo jako puno trave.
Poruka od: Povratnik poslato 13 Jun 2013, 21:58:02
600 din je dnevna dozvola I cena je ista dosao ujutru ili u podne, zene I deca mogu po jedan stap bez placanja dozvole, kako sam cuo trave nema I voda je pristojno visoka
Poruka od: Toothless poslato 14 Jun 2013, 02:52:40
Ja sam bio u nedelju sa drugarom. Na plovak samo mikroskopski cverglan, a na dubince tri baš lepe babuške na pšenicu. Mislim da još dosta treba da se radi na ovoj vodi jer cverglana ima na tone, i to sve mikroskopski primerci...

Sent from my smederevac na drva
Poruka od: nidzabgd poslato 14 Jun 2013, 09:43:22
tako je godinama..cerglana koliko hoces...bilo je jako krupne babuske i lepih sarana...nije da se nije pecalo lepo...ali na plovak zaboravi,vadili smo po 50 cverglana na sat,jede sve sto zabacis...za babusku bacas u sredinu jezera,dubinac,hranilica obavezno,gornja udica, niz crvica....za sarana bacas preko na drugu obalu do same trske,najcesce je dolazio na secerac,redje na boile...to je bio siguran recept,sad kakvo je stanje trenutno ne znam... veliki problem te vode je dozvoljeno odnosenje ribe i to sto su najbolja mesta trajno zakupljena...
Poruka od: dragan2006 poslato 14 Jun 2013, 15:20:47
Hvala na informacijama. smiley033
Poruka od: Povratnik poslato 16 Jun 2013, 16:42:49
Bio juce na tvrdenjavi, rezultat 8 lepih babuski upecanih i na plovak i na dubinku. Od mamca samo zito i to treba da je malo tvrdje kuvano, ono mekse odmah napada cverglan kao i sve ostalo sto se stavi na udicu. kukuruz nije dirao ali nije ga htelo ni nista drugo. Po recima okolnih pecarosa a i licno utvrdio, ne treba daleko zabacivati od obale, najvise nekih 20-tak metara, posle je mnogo plice i ima puno mulja. Ko hoce da baca u trsku bolje mu je da ode sa druge strane, postoje platforme sa nekim malim kucicama, verovatno zbog sunca jer druga strana obale nema hlada. S ove strane odakle smo mi pecali je drvece do same vode.
Cena 600 din, stapova 4+1, na ulazu ima pijace vode, nisam pitao, ali mislim da se kolima moze prici do mesta da bi se izbacile stvari pa da se vrate.
Sve u svemu, ima potencijala, ali za pocetak nesto bi trebali da urade da se iskoreni ona napast, dok ne opadne Dunav mozda odem jos koji put.
Poruka od: dragan2006 poslato 16 Jun 2013, 17:26:09
Bio danas i upecao 7 baba (najmanja oko 250 gr. a najveća oko 800).
Šaran ni danas nije hteo , kupao se u trsci preko puta - ili se mrestio.
Video jato amura-prave rakete, nisu ispod 10. kila.
Priroda oko jezera je jako lepa kao i samo jezero. :clap2:
Sve je to ok, ali cverglan ubija! Nisam u životu bio na vodi koja je
ovoliko napadnuta patuljastom gamadijom. :no:

Evo i par fotki :

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg20.imageshack.us%2Fimg20%2F8164%2Forhg.jpg&hash=d67bb281f1042b28df83c713f395f066f422ca11)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg593.imageshack.us%2Fimg593%2F7653%2Fmvyz.jpg&hash=6ca36fce1d9fb695f01136f15c5c477520821538)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg838.imageshack.us%2Fimg838%2F7334%2F0sdd.jpg&hash=280588e5fa216610ff65d35bb0ac24170044151d)

Spojene poruke: 13 Mart 2014, 22:02:44

Da li je neko išao ove godine?
Poruka od: zoran29 poslato 31 Maj 2014, 16:28:07
Da li je neko skoro odlazio na tvrdenjavu?

Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока

Poruka od: meda poslato 31 Maj 2014, 23:06:00

Nema tamo 'leba dugo vec, sami cverglani ...
Poruka od: bolenbgd poslato 01 Jun 2014, 11:08:39
Prelepa voda,ali iskljucivo cverglan,manjov,klinton,obama......
Poruka od: boban@ poslato 12 Avgust 2014, 20:47:56
Ovo mesto znam i jak je lep ambijent,svojevremeno je bilo lepe babuške i šarana,nisam bio dugo pa me interesuje ima li ko svezijih informacija sa ove vode.Ulov,situacija,dozvola i sl...
Poruka od: dragan2006 poslato 12 Avgust 2014, 22:20:14
Dozvola je u martu bila 500 i obavezna godišnja članska 300.Ribe nema,tada sam dobio par lepih baba i par hiljada cverglana.Plitka voda u kojoj ima milion zakačaljki mi je odnela bar 10 feeder sistema,odlepio taj dan i nisam se više ni vraćao.
Ako je neko bio skoro,voleo bih i ja da čujem kako je stanje.
Poruka od: meda poslato 13 Avgust 2014, 08:04:26

Nedavno sam dobio informaciju od drugara da je uspeo da ''iščačka'' neka dva šarančeta od 3 - 4 kg na stari kukuruz naravno i to tamo negde ispod ''Čelika'' inače katastrofa. Cverglan, cverglan, cverglan i eventualno po neka retka babuška
Poruka od: warrington poslato 11 Maj 2015, 23:18:24
Bio sam sa drugarima u nedelju. Kaže čuvar: ima cverglana ali još nije počeo da dosadjuje. Pitam šta da očekujemo od ulova kaže: radi šaran, a babuška se još mresti. Platimo dozvolu i člansku kartu, zabacimo  fidere i plovke i dobijemo krupnog cverglana na plovak, jednog. Ništa se ne dešava, krenemo da eksperimentišemo sa mamcima i sistemima, ništa. Krenem po jezeru da obilazim kolege, kojih je tog dana bilo oko 15-20 jer su neki brzo odustali i otišli pa ih nisam sve izbrojao. Izbrojao sam da jezero, u daljem tekstu bara, ima 41 obeleženo mesto, dalje nisam hteo da idem. Kolege su pecale uglavnom plovak i klasična dubinka i šaranska artiljerija. Ovo zadnje samo jedan kolega, ali bez obzira što je u manjini obradovao sam se što ga vidim u nadi da je makar on nešto uhvatio, ništa. Čovek spava u ladovini, kaže nije zapištalo nijednom. Pitam jeli dolazio ranije, hvatao šarka, kaže: čuo sam da su ga dobijali ovih dana.  Niko na bari ništa nije uhvatio do 12:30! Imali smo tri krupna cverglana na crva i glistu i bili smo najuspešniji za to prepodne. Inače ambijent je lep, pravi barski, ali kao da mi je nešto nedostajalo da ugođaj bude potpun setio sam se šta kad sam došao kući i kad me je ćerkica pitala: "tata, a gde ti je riba?" Toliko od mene najobjektivnije moguće.
Poruka od: nidzabgd poslato 13 Maj 2015, 12:18:02
steta za to jezerce,lep je amijent bio ja sam isao ranije redovno... saran se uvek ali bas uvek pecao iskljucivo u trsci na drugoj obali...nikad ga nismo dobijali na sredini ili blize nego bukvalno u trsku smo zabacivali... bilo je i krupne babuske negde pri sredini ali ne na svim mestima...
Poruka od: rema89 poslato 14 Mart 2017, 16:31:13
samo da obavestim ljubitelje predivnog ambijenta Tvrdenjave,zivim u blizini i rekoh da vam pomognem malo u odabiru revira za pecanje,2015-e i 2016-e sam pruzio priliku ovom ribnjaku da se iskupi za nekoliko godina agonije koje su izazvali crvglani,terpani,manjovi,klintoni itd,... :)
komsija mi rekao pre dve godine da se oporavio fond babuske i da nema cvrglana dok ne otopli
i tako krenuo ja u aprilu 2015-e na Tvrdenjavu i za nekih 5-6 odlazaka    NI 1 CRVGLAN
a babuske raznih velicina ,najbolje na feeder i kombinacija crva i secerca,
javio se sran doduse sitan oko  kilogram je imao nisam ga merio i tako ponovio isto 2016-e sa vecim uspehom sto se sarana tice za nekih desetak izlazaka imao sam 6-7 komada solidne velicine ( 1,5 - 3 kg)
znaci otprilike dok ne otopli i crvglani se ne aktiviraju ovde se i te kako moze pecati, dozvola je 500 dinara ako vam i dodje cuvar nekad zabodu po
ceo dan i ne mrdaju
savet je kombinacija crv i secerac    ili   1 stari kukuruz + podizac
jos malo i krece za mene sezona pozdrav
Poruka od: meda poslato 18 Mart 2017, 12:14:38

Aj molim te javi kad budeš rešio da ideš da dodjem i ja. Ako me ''ubiju'' cverglani, dodješ mi 500 RSD za dozvolu  :cheesy: :wink:
Poruka od: NešaBG poslato 24 Mart 2017, 15:08:48
Stvarno javi kako si prošao. Došao bih i ja ali mi se ne baca 500 kinti.
Poruka od: Sax poslato 24 Mart 2017, 21:30:20
I mene interesuje.Ako slučajno ne stignem,bar slike postavi dok ne otopli.... :wink:
Poruka od: dragan2006 poslato 24 Mart 2017, 23:17:39
Cverglan se već svuda probudio, nek vam je sa srećom...
Poruka od: Toothless poslato 26 Mart 2017, 14:50:08
U petak sam bio na Tvrdenjavi sa drugarom. Poneli primamu, kukuruz, pšenicu, gliste, crve, stiropor,...a riba radila na hleb.  :rolleyes:
Na dubince ni udarca bilo koji mamac da je stavljen. Na plovak sa korom hleba je počela kod drugih dobro da se javlja babuška,
a još bolje izbegava cverglan. Kada smo provalili i prešaltali se na koru hleba, dobili smo 8-9 komada baš dobrih babuški, onako prosečnih komada.
Bilo je baš dosta promašaja jer riba uzima jako oprezno, uz ono sitno pipkanje plovka tj mamca pola sata pre nego što odluči da uzme kako treba.
Inače, imali smo samo 4-5 cverglana koji nisu uticali na celokupan pozitivan utisak sa ove vode.
Definitivno se pokazalo da je ovo praktično divlja voda gde riba nije nimalo naivna kao one na ostalim revirima, i to je ono što izdvaja ovu vodu od ostalih,
moraš se pomučiti ukoliko želiš da okvasiš čuvarku.  :thumbup: Ambijent kao i uvek prelep, praktično netaknuta priroda sa mnoštvom ptica i ostalih stanovnika ovog prelepog mesta.

Inače, popričao sam i sa vlasnikom kojeg znam iz viđenja od ranije, i on mi reče da polako poribljavaju, koliko mogu, pošto je u Srbiji deficit ribe a cena nenormalna.
Za babušku na veliko računaju u nabavkama cene kao na pijaci - 140-150 dinara po kilogramu, što se nikada nije dešavalo do sada, i nikome se ne isplati da kupi dve-tri tone po toj ceni,
pa se ljudi snalaze kako znaju kroz donacije, veze i poznanstva. Šarana u nabavkama cene preko 400-500 dinara po kilogramu što je neormalno, i zbog toga
dosta revira ove godine neće ni kupovati šarana.  Navodno je ribarsko gazdinstvo Ečka u problemu jer su po navodima nekih ljudi prošle godine uzeli velikim
trgovinama pare unapred za ribu koju tek treba da isporuče, a zbog nedovoljnog priraštaja sada ne mogu da ispoštuju količine i zbog toga je svuda nestašica.
Zato su i "napali" i opustošili sve okolne revire kojima su raskinuli ugovore i izlovili svu ribu koja je bila u njima, kako ne bi plaćali penale za neispoštovan ugovor.
Ukoliko su ove informacije tačne, eto logičnog objašnjenja za jezero "Joca" i slične revire kojima su ugovori raskinuti zbog masovnog izlova ribe koja treba da se isporuči
onima koji je potražuju od "Ečke". Još jedan pokazatelj alavosti i nesposobnosti rukovodilaca koji se postavljaju po babine linije...

Spojene poruke: 19 April 2017, 13:09:26

Još jedan izveštaj sa Tvrdenjave od 15.04. ovaj put uz slab ulov(ne možeš da imaš i savršene uslove tj vodu kao ogledalo, i punu čuvarku ribe svaki put  :rolleyes:).
Za ceo dan samo dve babuške i par malih cverglana, uz konstantno sitno pipkanje plovaka tj mamaca, ali bez pravog uzimanja iako smo poneli ceo arsenal hrane, čak smo u hranu stukli i crve i gliste, sve po PS-u.
  Po rečima lokalaca, riba je prethodnih dana radila dobro, da bi dan pre mog dolaska već uzimala slabije, i onda zatišje. Da li je na to uticala promena vremena koja se spremala tada, ne znam. Uglavnom, od svih mamaca je samo na crv bilo dešavanja, ostalo sam bacao kao u bunar. Dekica koji tu stalno peca(ima godišnju i zakupljeno mesto), kaže da dobija lepe babuške oko kilokrama, i jako lepe šarane. Iz ranijih poseta ovom jezeru znam da nisu lovačke priče jer sam viđao kako ljudi vade po deset odličnih komada šarana u roku od nekoliko sati. I pored siromašnog ulova, ja sam i dalje prezadovoljan boravkom na ovom jezeru i opet ću ga posetiti uskoro. Evo i par slika prelepog pejzaža koji je udaljen svega 15-ak minuta od grada:

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2F10dtpv9.jpg&hash=f081df60699f572a6d4ff627da620d6d091dad62)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi68.tinypic.com%2Fjidxfr.jpg&hash=5420c2e4548b336ad6f382ea0c18ac9ca78c9500)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi65.tinypic.com%2Foqd45x.jpg&hash=4521306ba4de8c6962521ea8777ee748e2c87bc0)

Poruka od: mknezevic poslato 03 Jun 2017, 10:41:43
Eeeeee ovo jezero mi budi uspomene iz detinjstva. Kako sam ja iz Dobanovaca ovo je bilo izvanredno mesto za ribolov i kao takvog ga pamtim, sada se ne usuđujem da odem da zabacim kako ne bih pokvario utiske. Nisam boravio dole sigurno 15 godina... Mada ću verovatno otići da okušam sreću. :) Mi smo ovo zvali "Vojni ribnjak", jedva sam ga povezao sa "Tvrdenjava" :)
Poruka od: Nenad 80 poslato 15 April 2018, 20:05:37
Jel moze neko da mi objasni gde se nalazi ova voda, kopam već pola sata po netu bezuspesno. Može i skrinsot sa Google earth ako je tako lakše
Poruka od: warrington poslato 15 April 2018, 20:29:24
Prelistaj temu ispočetka mislim da je neko napisao... ali evo opet: ideš kroz Surčin ka Jakovu i dođeš kod okretnice busa kako put nastavlja preko Galovice oštro levo ti pre toga skreneš desno, ali pazi baš preko puta okretnice skreneš desno pod 90° nastaviš pravo pređeš preko pruge i ulaziš u nekakav park to valjda bilo neko odmaralište pa skreneš desno kroz šumu dolaziš do rampe i to je Tvrdenjava ili vojno jezero ili kako ga već ko zove. Na mapama ćeš videti dva  kanala u obliku znaka pitanja jedno je ovo drugo je bečmenske bare. Ovo je bio privatni revir i plaćala se dnevna dozvola sad ne znam. Osim što se plaćala dnevna dozvola ova voda po ničemu drugom nije bila komercijalni revir...

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

Poruka od: Nenad 80 poslato 15 April 2018, 20:39:07
Hvala puno. Objašnjenje je prilično detaljno
Poruka od: Блок_64 poslato 16 April 2018, 00:35:17
Citat: Nenad 80 poslato 15 April 2018, 20:05:37

Ако сам ја схватио ово је у спортском центру у Сурчину.Не знам од када је то актуелно јер се до пре пар година тамо осим змија није могло ништа видети у води.
Poruka od: Nenad 80 poslato 16 April 2018, 07:04:01
Ne verujem da je aktuelno, prosto sam kopao po forumu tražeći neku mirnu vodu relativno blizu Banjice na Vozdovcu, da ne bijem svaki put po 60 km u jednom pravcu a eto još kao i jeftino da prodjem sa 600 dina za dnevnu. Plus, meni je jako vazno da sam u hladovini. Sudeći po prethodnim postovima ovde je prošle godine bilo ribe, pa eto. Rado cu prihvatiti bolji predlog.
Poruka od: NešaBG poslato 19 April 2018, 10:31:47
Postoje u sportskom centru dva jezera. Jedno je, kako ga nazivaju, drzavno a drugo privatno i o njemu se pise u ovoj temi. Kada prodjes pored nekadasnje prodavnice na ulazu u sportski, skrenes na prvu ulicu desno i vozis tom ulicicom do kraja. Udaras na drugo jezero. Levo je cuprija a ako nastavis dalje pravo po zemljanom putu posle 30m nailazis na kucicu u kojoj je cuvar i vec si na tvrdenjavi. Na drzavnom generalno ima slabo ribe jer niko ne vodi racuna o vodi ali na privatnom je nedavno bilo poribljavanje saranom, amurom i tolstolobikom. Ima i stuke a i babuske. Ponasanje ribe je vise kao na divljim vodama jer ovo nije tipicna komercijala puna hemije. Mislim da je dozvola 500din i jos 500 clanska koja se placa jednom godisnje... Glavni i odgovorni lik na jezeru se zove Relja.
Poruka od: Ad fines poslato 19 April 2018, 15:06:46
To drzavno jezero je nekada imalo dobre ribe. Nije da nema i sada. Na zalost pocetkom 2000ih je mnogo izlovljeno mrezama.  Ipak, znam ljude koji su tu pre nekoliko godina imali lepe sarane, i to dosta komada. Pecala se i babuska I veoma krupan kaugler. Na zalost u tu baru se izlivaju fekalije od naselja u sportskom centru I onaj deo ispod restorana pa malo levo bas smrdi. Ali ima ribolovaca. Inace na jezeru je nekada bilo krupnih stuka.
Ovo drugo, Tvrdenjava, je kao komercijala, ali je to u stvari jedna divlja voda. Ima divljih sarana, deverike, smudja, soma, stuke, ali se ne lovi bas lako. To je bila voda nekada, dok nije ociscena trava. Voda je bila bistra. Kada je uklonjena trava, namnozile su se alge...
Inace te 2 bare imaju ogroman potencijal. Imaju svoje izvore, ostrva, odlicne uslove za mrest ribe i dosta prirodne hrane. Prelep ambijent jer je jedna obala u hrastovoj sumi, a druga u trsci...
Inace ceo Sportsko rekreativni centar je propao, kao I loviste u kome su nekada bili mufloni, divlje svinje I srne. Putevi su zarasli, sportki tereni takodje, reflektori pokradeni... Korov raste svuda I ne prepoznaje se gde su nekada bila mesta za kamp prikolice.  Svaki objekat je uništen i pokraden, počevši od restorana pa na dalje...  Vojska obradjuje jos samo njive. Štale su porusene I sve je odnesto tj pokradeno...  Suma se sece, i iz godine u godinu se smanjuje, posebno ovaj deo do Obilaznice. Mini deponije su svuda prisutne...   Zivim u blizini i kada se setim kako je tu bilo 90ih a kako je sad, muka me uhvati....  Samo jedan primer, u tom prvom jezeru, koje je sad govnara, su se kupali ljudi, a dubina je bila 2m.
Poruka od: warrington poslato 19 April 2018, 15:23:36
Samo ću još ovo reći, i to je činjenica bez da se iko vređa, na Tvrdenjavi je deblji sloj mulja nego što je visok vodeni stub, a da je ambijent barski i divlji jeste. Pozdrav

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

Poruka od: Nenad 80 poslato 19 April 2018, 15:50:01
Zna li neko kontakt telefon nekog čuvara?  Ako se plaća 500 dnevna + 500 članarina, treba dobro razmisliti pre odlaska a vuče me nesto tamo iako će biti prvi put. Već planiram sa dva drugara sredu sledecu

Spojene poruke: 19 April 2018, 19:12:24

Saznao sam cenu. Obavezna godišnja članarina je 300 din, dnevna 500 din. Inace čuvar je veoma pristojan i uslužan preko telefona. Kaže da može autom da se pridje do mesta pecanja i dozvoljena su cetiri štapa i svi mamci i tehnike

Spojene poruke: 25 April 2018, 09:26:19

Bio sam juče. Iako je radni dan preko 50% pozicija je bilo zauzeto. Video sam ukupno tri babuške kod najbližih kolega i nisam čuo da je neko bio tog dana uspešan, osim sa cverglanima. Od pet ujutru do sedam uveče sam napunio pola jupolke krupnih komada od 15 cm i jace. Ko uživa u tome kao i ja ovo je pravo mesto za njega, stalno ima nešto da se radi oko štapa. Zmija ima na svakih 10 metara i to krupnih. Ako sam ih toliko video verovatno ih ima daleko više. Non stop nešto gmiže kroz žbunje. Potpuno divlja priroda. Pred zalazak sunca komarci su bili neverovatno agresivni i brojni, dok ih ujutru gotovo da nije ni bilo. Cverglan nije hteo da uzima kukuruz, hleb ni grašak ali nisu ni ostale vrste, bar na mojim udicama.
Poruka od: Ljusa poslato 08 Maj 2018, 20:18:58
Jel ima svezih vesti sa Tvrdenjave? Koliko vidim po komentarima, ova voda je jako nepredvidiva.
Poruka od: Nenad 80 poslato 20 Jun 2018, 06:19:48
Bio sam juče. Iako je radni dan sva mesta su bila zauzeta. Ne isplati se pecati na bilo šta osim na pšenicu i kukuruz i to slabo kuvanu pšenicu da bude baš tvrda. Mekanu uzima cverglan. Postavljeni su kavezi za izlovljavanje cverglana sredinom jezera i nema komaraca ni jednog, koliko čujem zaprasivali su ih. Nisam imao ništa osim cverglana dok su kolege, pozicija do moje razbili babušku, puna jupolka.
Poruka od: rema89 poslato 25 Jun 2018, 01:06:03
pozdrav kolege, danas kao i par puta ove godine odem na Tvrdenjavu iako znam da je slaba vajda tokom leta
od pola 5 ujutru do 9 uvece ja i prijatelj na 8 stapova zabacenih 10-ak crvglana,6 babuski (od 300 do 500 g) i jedan nerealizovan udarac na
mamac za sarana
sve u svemu dosta slabo ,ljudi je bilo poprilicno ali malo ko je dobio sarana
od mamaca jedini efektni su stari kukuruz(ne sme zrno da napukne samo da nabubri) i dosta tvrda psenica(nikako bela jer je cvrglan tamani)
ambijent kao i uvek vrhunski nigde nema u okolini slicnog ali sama ocena za pecanje je slaba
pokusacu i iduci vikenda da odvojim jedan dan pa javljam sta se dogadja
evo i par slika od danas

(https://s15.postimg.cc/9zkvlzkjf/received_1819149961461506.jpg) (https://postimg.cc/image/yg31ggl9z/)

(https://s15.postimg.cc/vlzw30qtn/received_1819149974794838.jpg) (https://postimg.cc/image/75hq8jq2v/)

(https://s15.postimg.cc/8kjax9yvv/received_1820085181367984.jpg) (https://postimg.cc/image/9a239mzfb/)
Poruka od: DjuraN poslato 08 Maj 2020, 23:12:31
Da li je neko u skorije vreme pecao na jezeru ,
Ima li nekih grabljivica?
Poruka od: bolenbgd poslato 09 Maj 2020, 10:40:45
Sitna babuska i cverglan, retko sarance
Poruka od: jevtabg poslato 15 Maj 2020, 22:11:23
Danas bio drugar, 2 saranceta 1-1.5 kg golaci (kazem ja u mrestu je pusti to, kaze svi ga nose pa i ja :( )  , oko 1,5kg babuske i 1 linjak (kaze zasticen pa ga vratili)
Bilo je lom pecarosa.
Poruka od: DjuraN poslato 16 Maj 2020, 10:29:49
da li neko peca stuku , i ima li je tamo uopste
Poruka od: Ljusa poslato 05 Decembar 2020, 12:10:37
Pozdrav vukovi! Kako radi stuka na ovih dana? Ima li ko broj Tvrdenjave?
Poruka od: DjuraN poslato 08 April 2021, 13:45:33
Jel krenulo na Tvrdenjavi
Poruka od: DejanP poslato 30 Oktobar 2021, 21:13:53

(https://i.postimg.cc/jqZ6XTdz/Screenshot-20211030-210844.png) (https://postimg.cc/5jQF4Zz0)
Molim vas za odgovor
Koja od ova dva jezera je Tvrdenjava ??
Leva strana,ili desna strana ka neltu
Poruka od: Pera kojot poslato 31 Oktobar 2021, 00:15:03
Desna.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока

Poruka od: DejanP poslato 31 Oktobar 2021, 11:56:17
Bio jutros.. Voda prelepa,zahvatio kantom,dosta čista,,ali ubi vetar... Na žalost riba ni da pipne .. Pecaroša ima,video sam jure šarana,gađaju boilama,raketom hrane..,ali i kod njih slabo..
Sve u svemu,ubio par sati...  smiley033

Ps. Jel tu još uvek ima članska karta,da se uzme ??
Poruka od: Boza Petrovic poslato 01 Novembar 2021, 12:06:41
Mi smo proletos dobili clanaske karte, 800 din.
Kazu sledeci put kad dojes placas samo 500 din.
Mi sledeci put nismo ni isli, ribe nije bilo uopste.

A kako vidim i sada je tako  :cheesy:.
Poruka od: DejanP poslato 30 Septembar 2022, 10:50:00
Dali je neko bio skoro na Tvrdenjavi??
Ima li promena,kakvo je stanje ??
Poruka od: Jare poslato 01 Oktobar 2022, 18:12:36
Javi se babuška i šarančići ali i cverglan
Poruka od: pikeman poslato 14 Januar 2023, 22:40:39
Poruka od: alobrada poslato 20 April 2023, 11:43:43
Bio sam posle više godina na Tvrdenjavi prošle subote. Lepo je uređeno, čisto, dnevna dozvola je 1000,00 jedino što nije radila riba  :sad:

Za ceo dan jedan kolega je imao šarana od 4kg a svi drugi ništa.

Priroda je ok, ali lepo je i upecati nešto, ipak je komercijala.
Poruka od: Luka08 poslato 12 Jul 2023, 14:33:26
Javlja li se šta na jezeru?