FOTOGRAFIJA & TERENI ZA RIBOLOV => Tereni za ribolov => Komercijalni reviri => Temu započeo: tdeki poslato 15 Novembar 2011, 08:46:03

Naslov: Jezero Šelevrenac kod Maradika
Poruka od: tdeki poslato 15 Novembar 2011, 08:46:03
Jel neko ima nešto više informaciji o ovomo jezeru,kakvo je stanje tamo, kakva pravila, tamo kolko se plaća doplatna?
Poruka od: Goachild poslato 15 Novembar 2011, 08:55:44
To je privatni posed u vlasništvu jednog "šećerka iz Vojvodine"
Godišnja dozvola je čini mi se 300 evra.
Poruka od: tdeki poslato 15 Novembar 2011, 09:16:31
aha, fala  smiley033
Poruka od: žex.rašeta poslato 15 Novembar 2011, 09:39:55
Nisam siguran ali...dnevna dozvola je 1500 din ( šaran se vraća a babuške nosiš koliko god uloviš ) Gužve nema ( radi cene ) a jezero je baš bogato ribom.Mnogi su bili baš revoltirani kada dotični slatki vlasnik dozvoli svojim ortacima da se vozaju jet-ski skuterima po jezeru.Išao sam pre ovoga tamo i jezero je bilo  :ok: .(parking,prilaz i mogućnost da te ribočuvar čamcem odveze na mesto )Sada je to za neki drugi svet.... :wink:
Poruka od: sky_hook poslato 07 Mart 2012, 10:14:15
Ako je verovati popu iz Krcedina, jezero Selevrenac je vlasnistvo crkve, a ona ga je izdala u zakup ,,secernom"
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 07 Mart 2012, 11:24:06
1500 din dnevno je stvarno preterano. Dodje ti da ubacis cverglane od muke...
Poruka od: žex.rašeta poslato 07 Mart 2012, 11:52:14
Oni koji plate 1500 din a ne love šarana , udaraju po babuškama i nose kući po 20+ kg kako bi isplatili dozvolu....klasično mesarenje
Poruka od: Jare poslato 12 April 2012, 12:35:22
jel bio neko skoro na jezeru kakva je situacija jel radi riba
Poruka od: gillespie poslato 05 Jun 2014, 17:01:43
Da li je neko bio na jezeru u skorije vreme, interesuje me da li su babuška i deverika počele intenzivno da se hrane, znam da je šaran razbijao proletos? ne bih da bacim pare bezveze, hvala unapred...
Poruka od: Dervis88 poslato 18 Jun 2014, 21:00:59
I mene interesuje isao bih al ne znam kakvo je stanje,i dali mora prvo da se rezervise.. :bye: :rolleyes:
Poruka od: nslemi poslato 21 Avgust 2014, 22:00:00
Bio danas dok kisa nije pocela ,jezero je fantasticno ali nista nije pecalo,sarandzije nista (mada se saran "kupa" na povrsini konstantno ) a i bela je slabo radila 10-tak komada ko saka..
Poruka od: Pirke vuk s Tise poslato 21 Avgust 2014, 23:19:01
Jeзеро  Шелевренац код Марадика. Баш уређено ( види се да има правог газду)
Нисам пецао, разговарао сам са чуварима, предусретљиви, љубазни. За сваку похвалу.
Телефон на који може да се добије информација-резервација, и све остало што је везано за језеро  064 803 99 94  smiley033 smiley194
Poruka od: tisma poslato 11 Septembar 2014, 14:43:20
Juče sam bio na jezeru i slabo prošao.Uz obali ima dosta sitne deverike ( nema ni 100g ) koja je konstantno grizla, par babuški i dva kidanja. Dalje od obale na fidere, ništa. Osim lepog dana mogao sam da uživam u prizorima iskakanja šarana  na sredini jezera( neki su bili baš ogromni).
Od mamaca sam koristio : crviće, gliste, šećerac, kukuruz sa aromama,a primama VDE jagoda,aktiv fider, deverik ,pšenica i šećerac. Nisam koristio bojle.
Pre dva dana su počeli intezivno da hrane ribu i to tako da duž celog jezera prosipaju suvo žito na džakove. Za vreme dok sam bio tamo istresli su dva puna ćamca ( sigurno 15-20 džakova ). Mislim da je za ovu godinu pecanje deverike gotovo.
Čuvari su stvarno ok, kolegama koji su zaboravili vodi na ulazu su doneli.
Poruka od: Carp poslato 13 Jun 2015, 13:52:08
Da li je neko bio skoor na ovom Jezeru,moze li neka info?
Poruka od: sheemcity poslato 11 Avgust 2015, 20:08:09
Da li je neko bio ovih dana?
Planiram sa drustvom u nedelju da odem pa cisto da da se onformisemo malo :)

Poruka od: vukmirovich poslato 14 Septembar 2015, 15:38:42
Evo par informacija od mene ako neko planira pecanje na Šelevrencu.
Bio juče (nedelja 13.09.) vodio dete od 9 godina. Cena i dalje ista, tačnije za nas dvoje dozvola 2000din. Odrasli 1500din., deca do 12 godina 500din.  :eek:
Ono što mi se dopalo je da za razliku od većine komercijalnih revira koje sam zvao je to što nema nikakvih ograničenja može feeder, može plovak, niema ograničenja debljine najlona itd.
Rade od 6h a može da se dodje 15-20 minuta ranije jer se čamcem prevozi do odabranog mesta pecanja (uključeno u cenu  :smiley:). Možete zamoliti čamdžiju da stane gde želite da zabacujete pa da nahranite ribu, ostavite marker i pokupite ga na povratku.
Najdublji deo jezera je 6m i to negde na sredini a tamo dokle sam mogao da zabacim wagler (nekih 15-20m) nije dublje od 1,5m.

Bela riba je radila na plovak konstantno ali sitnija (veličina šake) nebito od daljine zabacivanja, svuda je manje više ista, samo jedna baba bila malo krupnija, nekih 500g.
Na feedr malo krupniji primerci od pomenutih ali opet ništa specijalno i idalje spada u rang sitne bele ribe.
Za šarandžije nisam siguran ali misli da se ni oni u periodu dok sam ja bio nisu proslavili, čini mi se samo jedan komad od 3-4kg na 3-4 pecaroša koliko ih je bilo u mom vidokrugu.

Neki utisak koji sam ja stekao o Šelevrencu je da kome se peca bela riba, pogotovu ako vodi klinčadiju onda je ovo mesto skroz ok. Za ostalo ne bi da sudim, nisam baš kompetentan...
Poruka od: sheemcity poslato 15 Septembar 2015, 01:18:17
Tamo lepa babuska radi na rovca. Mi iz za.ebancije stavili malog na udicu kad op baba 600gr. Posle dobili jos 6-7 komada na manje rovce :)

Poruka od: vukmirovich poslato 15 Septembar 2015, 02:04:59
Pa što ne podeli to sa nama ranije a ne da pecam sitju za dva soma. :)
Poruka od: Gremlin poslato 15 Septembar 2015, 08:32:38
Citat: vukmirovich poslato 14 Septembar 2015, 15:38:42

Mislim da je 1500 dinara u današnje vreme baš previše para za pecanje samo bele ribe u komercijanom reviru, ali lepo je da ima izbora pa svako može da peca gde želi.

Poruka od: nslemi poslato 15 Septembar 2015, 10:45:40
Bio sam tamo prosle godine u avgustu,i dok sam cekao camac preko puta same marine su se sarani kupali.to nisu sarani to su orke..nigde tako velike nisam video.tada sam pecao belu ali sam imao kidanje da sam se uplasio.jedno od najlepsih jezera ali da je skupo jeste,mada vredi jednom godisnje izrizikovati i otici
Poruka od: vukmirovich poslato 15 Septembar 2015, 14:08:30
Citat: Gremlin poslato 15 Septembar 2015, 08:32:38

Pa ja sam pecao belu kao sto sam rekao a to ne znači da nema šarana. U čamcu sam bio sa likom koji je redovan na jezeru, sigurno nije lud da plaća 1500 dindži a da ništa ne peca.
Poruka od: žex.rašeta poslato 15 Septembar 2015, 14:21:38
Šaran je tamo koliko znam C/R tako da za tu cenu dnevne ima priliku i na drugim komercijalama da lovi. Verovatno mu je blizu i nema vremena da putuje i proba druge vode . Voda je bogata i lepa . Iskreno volim na više voda da lovim .Za svoje pare  svako ima svoj izbor   :takoje: .
Poruka od: vukmirovich poslato 15 Septembar 2015, 14:25:47

Slažem se u potpunosti. Samo naglašavam jer ne želim da stvorim mišljenje da nema ili ne radi šaran. :)
Poruka od: Dervis88 poslato 25 Decembar 2015, 21:57:13
Jel moze da mi neko odgovori,ko poznaje jezero gde se sad riba nalazi ili krtozi,konkretno mislim na mesto.Isao bih sa kumom ovih dana pa ako moze neko da mi pomogne.unapred zahvalan :tongue:
Poruka od: nslemi poslato 26 Decembar 2015, 08:01:33
To ce ti cuvari najbolje reci,,mada neko moje razmisljanje je kod samog ulaza prekoputa,tu je najveca dubina kod samog nasipa.
Poruka od: Dervis88 poslato 26 Decembar 2015, 09:00:45
Ma dobar sam ja sa cuvarima ali oni ni jedan nije pecaros,zato sam i pitao za misljenje drugih,tebi hvala na odgovoru.. smiley033
Poruka od: DUCA COBAN poslato 26 Decembar 2015, 09:09:09
I ja se slazem to je taj deo jezera kod brane,tu su bas velike dubine krtog mora biti tu..
Poruka od: sheemcity poslato 07 Jul 2016, 23:12:14
Jel bio neko ove godine u maradiku? Kakva je situacija?
Poruka od: DUCA COBAN poslato 22 April 2017, 20:59:25
Vidim da u ovoj temi nema slika sa ulovima sa ovog jezera, evo moj skroman doprinos cisto da se vidi kakvih riba ima u jezeru..Razlog zasto ja volim ovo jezero sto je riba nenormalno borbena bukvalno ne znas sta imas na udici dok ne pridje obali.. :ok:

(https://s13.postimg.cc/xypjesdyf/image.jpg) (https://postimg.cc/image/xly58lvoj/)

(https://s13.postimg.cc/sokknhtpj/IMG_20150727_184651.jpg) (https://postimg.cc/image/bbaa8myeb/)

(https://s13.postimg.cc/5oiiowl9j/IMG_20150729_013206.jpg) (https://postimg.cc/image/qleqtkjab/)

(https://s13.postimg.cc/62juoi5d3/P8020826.jpg) (https://postimg.cc/image/hrnucgwbn/)

(https://s13.postimg.cc/em38m9dpj/P8030833.jpg) (https://postimg.cc/image/xr6hw0sdf/)

(https://s13.postimg.cc/gf65akyw7/P8030849.jpg) (https://postimg.cc/image/6uminp9k3/)
Poruka od: Jare poslato 22 April 2017, 21:24:40
Kako sad stvari stoje na jezeru jel se desava nesto?
Poruka od: DUCA COBAN poslato 23 April 2017, 14:37:56
Nisam bio od  prosle godine, najbolje je kontaktirati cuvare pa proveriti, broj postoji i ovde u temi i na internetu..
Poruka od: Urke poslato 23 April 2017, 15:01:08
Super slike.
Po meni, to je jedno od lepsih jezera kod nas. Nisam bio nekoliko godina ali sad si mi evociro' uspomene i probudio zelju da ga opet posetim.

Poruka od: Slobodan Ruma poslato 24 Jul 2017, 20:27:03
jel neko bio skoro ?
Poruka od: Sojer poslato 26 Avgust 2017, 19:46:47
Danas posetih ovo jezero pa hajde da osvezim temu malo...
Pecao sa drugarom od 6 ujutru do 4 popodne naravno u plicem delu jezera jer smo ciljano isli na deveriku/babusku. Riba je konstantno radila, na svaki moguci mamac, pecao sam na 2 feeder-a, sa jednim na 40ak metara od obale klipovao, isprackao 20ak kugli hrane i konstantno imao akciju svakih 5,6 minuta. Sa drugim feederom sam bacao na 70-80 metara gde sam dobijao deverike 300-500 GR, na tom stapu sam imao i četiri šarana, dva od 3, jedan od 4 i jedan 4.5KG, šaran je nenormalno borben svakog sam morao posteno da izmorim i da popustam dril poprilicno(dolazio iskljucivo na popup boilu)...Momci preko puta su imali 10ak sarana sigurno za 5,6 sati pecanja naravno nista bez brodica za prihranu i bove nebi bilo tako... Bilans 11 kg deverike i 4 šarana od 06-14h na 4 feedera od kojih su dva bila ciljano za sarana. Cuvari su izuzetno ljubazni, zaboravili smo nesto od opreme i covek je dosao ponovo camcem po nas i vratio nas, ponudio se takodje da ukoliko ostanemo bez vode, ili bilo sta drugo zatreba da stoji na raspolaganju... Sve u svemu, dali se isplati dati 1500 dinara i otici na ovo jezero? Da, isplati se, naravno jednom u dva meseca ili cesce ukoliko ste u mogucnosti. smiley033

Spojene poruke: 16 Oktobar 2017, 13:52:50

Evo, da osvezimo temu, evo opet mene na Maradiku mesec ipo dana nakon poslednje posete... Neverovatno koliko toga se promenilo, jezero ne prepoznajem, voda je toliko opala zbog navodnjavanja okolnih njiva ili ne znam ni ja cega, da je to jedna kaljuga od jezera postala, od prvog zelenisa do vode je 30 metara debele kaljuge, sa toliko konzervi, flasa otpada i kojekakvih cuda da sam prosto sokiran , na moje pitanje je kako je moguce da ima ovoliko smeca i da niko ne pocisti vozac camca sleze ramenima!! Na kraju pecanja camdzija kaze da se u  Maradik ulivaju neka dva jezera od kojih je jedno presusilo. A od ribe ni r, nekoliko udaraca za ceo dan, prosto neverovatno da je pre mesec ipo dana bilo sasvim suprotno stanje. Mene vise nece videti, zali boze para i lepog dana...  :grin:
Poruka od: žex.rašeta poslato 03 Jul 2018, 14:59:18
Prva reč u opisu će biti BEZOBRAZLUK !!!
Naš Vuk Sava Ružić i ja se uputimo u nedelju 1.7. na ovo jezero željni lepog pecanja krupne deve i ponekog zalutalog šarana ( koji nije bio prioritet).
Tek po silasku i utovara opreme (onoliko ) u čamcu na pola jezera saznajemo da svuda gde je voda dublja od brane pa cca 300m nema pecanja  :huh:. Šok !
Čuvar nas odvozi u plići deo jezera i ostavlja na mestu gde smo izabrali. Plićak i na 40-50m  :takoje:.
Lovimo sitnu babušku i sitnu devu do 11h. Navučeni kederi od 12-15cm( uzimaju zrno šećerca  :help: ) nas u 14h teraju da zovemo čuvara da nas vrati .Jezeru je vodostaj skinut za cca 3m radi navodnjavanja ( iako su poplave i potop ovih dana). Smeća nema , obala je čista.Čuvaru sam rekao da su me videli sad , poslednji put i nikad više.Jezero služi za gošćenje kumova( poznatog političara) koji dođe da puca glinene golubove ( ako dođe) pa želi da mu bude čisto.  :sad:. Parkirana su i 4 kvada za vožnju oko jezera ili skuter za vožnju po jezeru. TU pecanja nema i zadovoljite se plićakom i sićom za 1500 din.
Lične karte nam je čuvar uzeo pri iskrcavanju i uplati od 3000 din. Vratio nam je uz fiskalne račune pri povratku. Znam da jezero ne opstaje zahvaljujući nama ribolovcima ali odnos prema istima je sraman  :takoje:. SAD sam si to dozvolio i msm nikada više. :bye: Šelevrenac !!!

(https://s15.postimg.cc/4kz7sp5zv/IMG_20180701_071438.jpg) (https://postimg.cc/image/phvfxd40n/)

(https://s15.postimg.cc/v61qo90nf/IMG_20180701_071506.jpg) (https://postimg.cc/image/sbylasyh3/)

(https://s15.postimg.cc/phvfxcgvf/IMG_20180701_160019.jpg) (https://postimg.cc/image/rmfsyfihz/)
Poruka od: Ch.e.d.a. poslato 11 Jun 2019, 13:23:26
Jel zna neko kakva su desavanja ove godine? Jel se peca uopste i da li ima necega?
Poruka od: NSBucov poslato 12 Jun 2019, 11:44:55
Šta, jel se promenio vlasnik? Ako nije, ne vidim što bi se bilo šta drugo menjalo.
Poruka od: mladinaucnik poslato 06 Oktobar 2019, 11:32:21
Ima li ko kakve informacije? Zvali mobilni za prve strane, da se raspitamo za detalje ali stalno zauzeto.
Stric hoce da organizuje neko druzenje/pecanje za svoje prijatelje, pa su mu potrebne informacije, do kojih na zalost, ne moze da dodje.
Poruka od: pdavor poslato 23 Mart 2020, 20:21:16

(https://i.postimg.cc/pr1LxG69/20200323-135304.jpg) (https://postimg.cc/rRxkNJcc)

(https://i.postimg.cc/yxN8M4v4/20200323-135309.jpg) (https://postimg.cc/1nLSFdkJ)

(https://i.postimg.cc/ZYfRrn5T/20200323-135312.jpg) (https://postimg.cc/7b2w4xzc)

(https://i.postimg.cc/ydsdTSRN/20200323-135315.jpg) (https://postimg.cc/Z9s4bnVk)

(https://i.postimg.cc/PxsZnxwG/20200323-135321.jpg) (https://postimg.cc/8F4shT4w)
Maradik danas, bit će jagnjetine sigurno za Đurđevdan. A za pecanje nisam siguran izgleda dok traje ova frka okovirusa nema pecanja.
Poruka od: Ljusa poslato 22 Maj 2020, 17:58:38
Pozdrav vukovi! Ima li neko svezih informacija sa ovog jezera? Sta se desava?
Poruka od: Jare poslato 22 Maj 2020, 21:52:47
Bio moj drug pre neki dan kaze da je lepo proso imo babusku ukupno oko 26 kg posle toga mu saran uso u hranu i rastero ribu peco od 8 do 15
Poruka od: Ljusa poslato 23 Maj 2020, 14:38:13
Izgleda da i dalje vredi dati crvenu i po. Hvala Jare  :thumbup:
Poruka od: Baka83 poslato 16 Avgust 2020, 10:11:04
Jel ima neko kontakt ljudi sa jezera? Ovaj što je naveden ovde u ranijim porukama nije dobar. Hvala!
Poruka od: DejanP poslato 07 Novembar 2021, 18:40:05
062533175 dežurni broj za zakazivanje.
Jezero trenutno zatvoreno,zbog selektivnog izlova. Od decembra ponovo kreće.
3 štapa dozvoljena,sve tehnike pecanja.
3kg bele se nosi,sve ostalo uhvati i pusti
Poruka od: alobrada poslato 09 April 2023, 09:15:15
Pozdrav kolege, davno sam bio ovde na pecanju, ako neko ima koliko toliko sveže informacije za Šelevrenac i voljan je da ih podeli, značilo bi.