Jezero Šelevrenac kod Maradika

Započeo tdeki, 15 Novembar 2011, 08:46:03

vukmirovich

Evo par informacija od mene ako neko planira pecanje na Šelevrencu.
Bio juče (nedelja 13.09.) vodio dete od 9 godina. Cena i dalje ista, tačnije za nas dvoje dozvola 2000din. Odrasli 1500din., deca do 12 godina 500din.  :eek:
Ono što mi se dopalo je da za razliku od većine komercijalnih revira koje sam zvao je to što nema nikakvih ograničenja može feeder, može plovak, niema ograničenja debljine najlona itd.
Rade od 6h a može da se dodje 15-20 minuta ranije jer se čamcem prevozi do odabranog mesta pecanja (uključeno u cenu  :smiley:). Možete zamoliti čamdžiju da stane gde želite da zabacujete pa da nahranite ribu, ostavite marker i pokupite ga na povratku.
Najdublji deo jezera je 6m i to negde na sredini a tamo dokle sam mogao da zabacim wagler (nekih 15-20m) nije dublje od 1,5m.

Bela riba je radila na plovak konstantno ali sitnija (veličina šake) nebito od daljine zabacivanja, svuda je manje više ista, samo jedna baba bila malo krupnija, nekih 500g.
Na feedr malo krupniji primerci od pomenutih ali opet ništa specijalno i idalje spada u rang sitne bele ribe.
Za šarandžije nisam siguran ali misli da se ni oni u periodu dok sam ja bio nisu proslavili, čini mi se samo jedan komad od 3-4kg na 3-4 pecaroša koliko ih je bilo u mom vidokrugu.

Neki utisak koji sam ja stekao o Šelevrencu je da kome se peca bela riba, pogotovu ako vodi klinčadiju onda je ovo mesto skroz ok. Za ostalo ne bi da sudim, nisam baš kompetentan...

sheemcity

Tamo lepa babuska radi na rovca. Mi iz za.ebancije stavili malog na udicu kad op baba 600gr. Posle dobili jos 6-7 komada na manje rovce :)

vukmirovich

Pa što ne podeli to sa nama ranije a ne da pecam sitju za dva soma. :)

Gremlin

Citat: vukmirovich poslato 14 Septembar 2015, 15:38:42

Mislim da je 1500 dinara u današnje vreme baš previše para za pecanje samo bele ribe u komercijanom reviru, ali lepo je da ima izbora pa svako može da peca gde želi.

nslemi

Bio sam tamo prosle godine u avgustu,i dok sam cekao camac preko puta same marine su se sarani kupali.to nisu sarani to su orke..nigde tako velike nisam video.tada sam pecao belu ali sam imao kidanje da sam se uplasio.jedno od najlepsih jezera ali da je skupo jeste,mada vredi jednom godisnje izrizikovati i otici

Citat: Gremlin poslato 15 Septembar 2015, 08:32:38

Pa ja sam pecao belu kao sto sam rekao a to ne znači da nema šarana. U čamcu sam bio sa likom koji je redovan na jezeru, sigurno nije lud da plaća 1500 dindži a da ništa ne peca.

Šaran je tamo koliko znam C/R tako da za tu cenu dnevne ima priliku i na drugim komercijalama da lovi. Verovatno mu je blizu i nema vremena da putuje i proba druge vode . Voda je bogata i lepa . Iskreno volim na više voda da lovim .Za svoje pare  svako ima svoj izbor   :takoje: .

vukmirovich

Slažem se u potpunosti. Samo naglašavam jer ne želim da stvorim mišljenje da nema ili ne radi šaran. :)

Dervis88

Jel moze da mi neko odgovori,ko poznaje jezero gde se sad riba nalazi ili krtozi,konkretno mislim na mesto.Isao bih sa kumom ovih dana pa ako moze neko da mi pomogne.unapred zahvalan :tongue:

nslemi

To ce ti cuvari najbolje reci,,mada neko moje razmisljanje je kod samog ulaza prekoputa,tu je najveca dubina kod samog nasipa.

Dervis88

Ma dobar sam ja sa cuvarima ali oni ni jedan nije pecaros,zato sam i pitao za misljenje drugih,tebi hvala na odgovoru.. smiley033

DUCA COBAN

I ja se slazem to je taj deo jezera kod brane,tu su bas velike dubine krtog mora biti tu..
Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

sheemcity

Jel bio neko ove godine u maradiku? Kakva je situacija?

DUCA COBAN

Vidim da u ovoj temi nema slika sa ulovima sa ovog jezera, evo moj skroman doprinos cisto da se vidi kakvih riba ima u jezeru..Razlog zasto ja volim ovo jezero sto je riba nenormalno borbena bukvalno ne znas sta imas na udici dok ne pridje obali.. :ok:

Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

Jare

Kako sad stvari stoje na jezeru jel se desava nesto?