Jezero Šaran Baranda

Započeo draganintel, 29 Septembar 2011, 17:12:07

Slavic.Blood

Nema propisa za najlon, meni je na fiderima carp expert 0,25 nisam imao ni jedno kidanje. :ok:

I ja sam to mislio, ali reko odmah sa pecanja da okrenemo kotlić... Izgleda da će se roštilj trpati :rolleyes:

krivi

upravo sam se vrartio sa barande na jezeru saran....bio sam sa drugom i tatom jutros od 7......rriba je lepo radila do nekih 2 popodne kada je sve stalo,pa cak i bela koju smo usput pecali na plovak!! ujutru do nekih kao sto sam rekao 2 smo imali 10tak 15 sarana od 2,5kg do 9,200!dolazili su na tuti fruti visnja jagoda i med poneki!sve u svemu zadovoljni smo se vratili kuci!slike cu kasnije da postavim.

tisma

krivi

ima bubuske i karasa na zrno secerca i plovak  i pecaljka 4 metara malo hrane i to je to napunis cuvarku

alexdja

Meni su malo debilni oni kablovi nezategnuti što vise, nekako mi frka kad zabacujem, ne da me udari struja, nego da ne zakačim najlon...

Ne znam, verovatno je dovoljno daleko, ali psihološki me sputava u zabačaju...

Slavic.Blood

Viđao sam sisteme kako vise po kablovima :rolleyes: Mogli su malo bolje to da odrade, ali ako se pazi ili zabacuje sa platforme, nema problema.

alexdja

Ma nisam ja kačio, nego kažem nekako mi skraćuje ruku, ako me razumeš...

Slavic.Blood

Razumem i sam nisam smeo da se razmašem u početku, nego kažem da je bilo kačenja. :wink:

ady

Citat: krivi poslato 29 Avgust 2012, 21:56:47
ima bubuske i karasa ...
Pretpostavljam da je lapsus linguae, pošto pouzdano znam da tamo nema zlatnog karaša već samo babaje!
Ili si možda mislio na barskog karaša - tzv. sunčicu, sunčanicu...?

krivi

i ja kad sam dosao sam mislio da cu sisteme kaciti za sajlu ali mi se to nije desavalo neznam kako0! :no: ja koristim saranske  stapove 3.60 i kazem nije mi se desavalo samo ponekad moze da zasmeta ona kucica ali sam se i na to navikao.ja se izvinjavam za karasa posto nisam bio siguran za par riba dal su karasi ili baba ali hvala sto si me ispravio!  :thumbup:

ady

Nema bojazni od kačenja dalekovoda ako se baca sa ivice platforme ili sa kosine. Samo ne treba puštati predugo/prenisko sistem pri zabačaju.
A jel voda još uvek onako neprozirno zelena d prenemnoženih algi?
Ako jeste, onih max. metar ipo vode mora da je totalno bez kiseonika! Užas! Mučenje onih jadnih riba!

krivi

pa pazi imas pravo!voda je onako pomalo neprozirna!mi smo pecali kazem ti na plovak od obale 4 do 5 metara ali riba je lepo radila (bela)! evo dogodovstine..juce dok smo pecali ja sam za plovak koristio varalicarac na ko me je bio plovak i mala udica(za belu) i na njoj zrno secerca.ja i drug smo stajali svako na svojoj platformi jer smo menjali boile a   plovak sam ostavio da miruje u vodi(stajao je na drzacu dole gde je ona zemlju ispod platformi) odjednom stap je velikom silinom poleteo ka vodi i dok sam ja dosao on je vec do pola bio u istoj  :sad:.ispostavilo se da sam na udicu na koju sam pecao babusku uvatio sarana 3,900KG!!!!! :huh: :lol: udica je pri vadjenju bila neupotrebljiva naravno!! i to se desava!

da014

Ima li kakvih novosti sa ove vode, intresuje me i cena dnevne dozvole...
Kažu ovde neki da su pecali belu ribu onako usput, da li to znaci da se moze pecati sa vise od tri stapa?
Hvala...

alexdja

Pa da, pecaju ljudi po sistemu 3+1...

krivi

dnevna dozvola je 500 dinara..ja sam pecao 3 + 1.idem za vikend na ovo jezero ponovo pa cu da obavestim kako smo prosli.

upravo sam se vratio sa baranda sa drugovima.pecali smo od 7 pola 8 ujutru do kraja(do 7 uvece).ceo dan je lepo radilo.ukuono smo imali 26 sarana u proseku 3.5 kg  :ok: sve u svemu odlicno proveden dan.pecali smo i na plovak imali smo skoro 3kg babuske.pozdrav  :bye: