Jezero "Mika Alas"

Započeo DaniEl, 11 Maj 2011, 18:44:38

Uginula zbog postupka slikanja u vodi koji i vidimo na fotografijama iznad,ili zbog postupka slikanja pošto je izvađena iz vode,tj lošeg tretmana van vode ?  :question: :shocked:

dejand28

Mislim da je Kule mislio na slike sa prethodne stranice.

Sad video,naj verovatnije se radi o fotografijama sa prehodne strane člana  ...Kule je trebao samo citirati post u kojem se fotografije nalaze.

knezevic76

a jel može, evo npr za mene koji nisam šarandžija, da se objasni kako se postupa sa velikim primercima šarana van vode!?
Znam za sak, a jel treba znati još nešto, šta se sme a šta ne sme?
"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

Markonatom

Pa jednostavno, prste dalje od škrga i nikako da stojiš dok te slikaju, lepo čučnes i slikaš, pogledaj slike koje je Dragan postavio, znaci radi sve suprotno i bice sve ok..

darkoslo

Dragane bolje da si ćutao i ništa nisi objavljivao,kada sam pre par dana pogledao slike uzdržao sam se od komentara,stvarno katastrofalno,ne znam gde si video da ribu hvataš za škrge,slikaš se stojeći,katastrofa ali dobro naučićeš polako ima vremena......

AdolfSax

U nedelju sam bio na malo jezeru i niko nista nije ulovio. Sto je najgenijalnije, cura moja koja ne ume da peca, ulovila je citave 2 babuske, sto je za 2 vise od svih oko nas tog dana. Da li je dan los ili nesto drugo, videcemo....
Bolje biciklom na pecanje, nego mercedesom na posao

dejand28

Evo od petka,desetak babuški i jedan šarko

Markonatom

Skoro da je nemoguce da se rezervise mesto na ovoj komercijali. Mesta se ostavljaju po babama i stricevima, a o tome da se doticni Kule javi na telefon 1 u sedam dana ne zelim ni da pricam. Pravo bahacenje i totalna arogancija.

draganintel

Vidi neku drugu komercijalu, ima mnogo boljih i lepsih, a kad ljudi pocnu da zaobilaze istu onda ce se javljati na telefon sami sebi  :veryangry:

Dragan74

je.em mu misa da sam znao da ce tako da bude nebih se nikad ni slikao al covek se uci na greskama ovo mi je drugi put u zivotu da sam na miki a prvi put da sam tako nesto veliko upecao nisam imao prilike da vidim kako se postupa sa velikim uhvacenim ribama a nisam nista uradio iz ZLE NAMERE nego iz neznanja!!!! Uglavnom pecam na divljim vodama gde su komadi jako mali do 5kg najvise i gde se nekoristi sak ili kako se vec zove.Izvinjavam se svima ali nista namerno nisam ucinio pogotovo ne da povredim tako divno i lepo stvorenje!

knezevic76

mir s'tobom, biće ti oprošteno;D
za pomilovanje 10 majica od pikemana ,gajba piva i oče naš.
"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

ZGODNI28

Bio u cetvrtak na malom jezeru sa kumom.Stigli oko 4:30 a otisli oko 19h. Inace ko nas zna,zna da prvi uvek dolazimo a poslednji odlazimo  :cheesy: Nego da ne skrecem sa teme... Riba je inace tih dana slabije radila.Ja sam do nekih 14h imao 10-tak babuski a kum koji je bio pored mene ama bas ni jednu.Posto se smorio,a bio i umoran,odspavao je jedno sat vremena.Kad se probudio i prezabacio stapove(2),desilo se to kao da nije pre toga pecao na tom jezeru.Nizali su se udarci za udarcom.U roku od sat vremena je imao neprekidno udarce.Posle se malo i ona primirila.Kod mene je ceo dan u nekim serijama po par udaraca radila.Imao sam jedno kidanje,sto predpostavljam da je bio sarko.Posto mi je predvez bio 0.16mm, a trska veoma blizu,nikakve sanse nisam imao. Inace sam pecao samo na jedan fider stap,jer mi se nesto druga masinica pokvarila.Bili smo tek drugi put na ovom jezeru.Prvi put smo se bas napecali od ranog svitanja to 13h.Posle toga do 17h ni udarca.Tako smo i ovaj put ocekivali,ali se desilo ova situacija sto sam opisao.Cisto sam ovo izneo,jer neki ljudi koji dodju i vide da par sati nista ne radi,pokupe se i odu,a desava se i posle podne da bolje radi.Toliko od mene u ovom skracenom izvestaju i vidimo se negde na vodi  :bye:  BISTRO!

Markonatom

Bio prijatelj za vikend na Miki i kaze ni da pipne, riba mrtva... Bacao je spod mix (kvalitetan), boile, probao 15 ukusa i NISTA! Tek po neko je izvukao 1-2 sarana i to je to. Vise mi nije ni krivo sto mi se ne javljaju na telefon, necu da idem tamo ni u ludilu, zali boze 850din za dozvolu, em te za...vaju em ne radi riba, sta jos reci....

neske037

jer ima nekih novih informacija sa mike kako radi  nebih bas da bijem 250 km uzalud