Jegrička Žabalj

Započeo kolem, 02 Novembar 2011, 21:44:31

DaniEl

Posecujem Jegricku u Zablju vec 2 godine zaredom, tako da mi i nije neobicno da u ovo doba godine bude malo ulova... tj... saran se redje javlja, a bela radi u zavisnosti od "raspolozenja".. i sa toplijim prolecnim danima sve bolje radi...

Jedino mi nije jasno ono "neljubazni" jer ja bas nisam imao takvo iskustvo nikada... i bas imam utisak da su ljudi iz Zablja izuzetno ljubazni i prijatni...
Smrt i najmanje rečice smanjuje mene, jer sam okružen vodom... stoga nikada ne pitaj zašto reke umiru. One umiru zbog NAS!

belveder

mozda je ustao na levu nogu, ja kad sam bio prosle godine, svi su bili bas ljubazni

Zebic

Bio sam jednom i jako je vazno gde se hrani i zabacuje. Najbitnije je, koliko su mi rekli, zabacivati na sredinu u kanal, a pecati na vocne boile, najbolje jagodu. Kao sto sam i pisao, isao sam tamo i pecao do 4 popodne bez trzaja, dosao prijatelj i rekao mi, posle pola sata haos i akcija. A to zabacivanje na sredinu je taman onoliko da vi pomislite da ste prebacili sredinu, e bas tu.

meda

Koliko po tvojoj proceni ima do sredine?

Šmula

50-70m. U zavisnosti od mesta.
"Na kakav ti to feder pecaš?"

DaniEl

Evo ga satelitski snimak, i izmerena razdaljina na poziciji naspram cuvarske kucice... smiley033

Cope021

Ribu jesu ubacili. Ja sam se napecao prosle godine malih šarano bog zna koliko. Da su neljubazni znaju biti. Ali ne svi već jedan mali čuvar koji se prošle godine ponašao kao da sam došao kod njega u dnevnu sobu da pecam. Zaplašivao nas je kako nesmemo da krademo ribu i sl. A ja budala doveo kuma prvi pt na vodu sa idejom da se provedemo. Na kraju sam mu rekao da se nauči ponašanju. I da smo mi ipak mušterija i da dajemo pare za to pecanje. Imao je sreće. Kum je hteo da mu objasni na drugi način :)
Ko nije drvo razumeo prvo, pa tek onda sadio. Taj ništa nije uradio. I shvatiće kad' tad' da ne zna šta je hlad

litopedion

Juče se sve urotilo protiv ribolova, em se pomerio sat, em ova meteorologije nema veze sa naukom i prognozom. Od prognoziranih 20 stepeni u Žablju nas je dočekalo nepunih 10, hladan vetar i lepi talasi. Ali je zato riba radila fenomenalno! S'proleća često dolazim u Žabalj unazad par godina, ali nikada nije bilo kao juče. Nas četvorica ukupno, dvojica zakleti plovkaroši (tat i sin), treći sa rod-pod-om i moja malenkost sa feeder-om. Tata i sin se nisu usrećili, bela radila očajno, i to ona balava špicerka veličine dlana. Zato je šaran prevazišao sva očekivanja, blizu 30 riba, i to ozbiljnih, od 2kg koliko je merio najlakši do 7,5 najteži. Dakle, savršen dan! Mesto? Poslednje u nizu sa strane gde je i parking, uz samu trsku. Gadjali kanal uz poluostvo preko puta i pokrili 15-ak metara u nizu. Prihranio vrlo malo, samo zrnasto sa seckasnim boilima i peletima. Morao da pređem preko puta, vetar nosio hranu bacanu praćkom u stranu i široko raznosio. Sve se isplatilo.  Mamci? Blond witch boilie od 14mm dipovane u istovetnoj aromi, ubedljivo najlovnije, više od polovine riba dobijeno na to. Tutti-frutti takođe 14mm i šećerac ravnopravni. SK30 donele par riba. Hot Demon nula, meso i morski plodovi nula! Voda hladna jezivo, a rade slatkiši i voće. Svaku mamčenu boilu sam malo odeljao i više su ličile na pelet, a montirao na kratku silikonsku dlaku, po sredini vrata udice (gamakatsu G carp br 6). Sve ribe kačene isključivo za usnu, uglavnom donju, sa minimalnim povredama. Da, zaboravih, dosta šećerca sam dipovao sa nekim praškastim dipom za amura (kum mi poklonio za rođendan), neke kancerogeno zelene boje, ali finog mirisa na peršun, anis i mentol. Odlično se pokazalo, ali amura video nisam. Čuvari vrlo prijatni i predusretljivi, a onaj prgavi plavi došao u drugu smenu i samo nas ispratio. Pecali do 15h i uhavtili par sati sunca, kada se i voda smirila poput odgledala. Pobegli pred samu kišu, koja nas je pratila do Šapca. Sve u svemu, prezadovoljan. Žao mi samo što se niput ne slikah, a da mećem slike od ove trojice mi nekeko neumesno

Cope021

Drugar i ja bili u subotu. Moj dan svakako nije bio. Čak sam i mašinu zeznuo ali on je digao sedam komada. Dolazio je na boil tuti fruti i na kukuruz sa aromom anisa. Kiša nas je dočakala na vodi u 7 a onda je sinulo sunce. Vetar nas je mučio ali ne previše. Na tom mestu br.1 su trojica šarandžija tukli i dobro su prolazili. Novina je da od ove godine se plaća 700 dinara a dozvoljeno je 3 umesto do sada 5 kg bele. Kg šarana je 500 dinara. Malo su preterali ali ok. Od ove godine radi lik koji je izuzetno ljubazan i prijatan.

litopedion

Da, ta ekipa sa tog mesta je i noć provela, uspešno. Kad smo mi stigli u Žabalj, oni su se pakovali u odlasku. Vukli se kao prebijeni, ali očigledno zadovoljni. Ja sam bio na mestu kod onog drugog nadvožnjaka, kud prolazi voz, skroz desno kad gledaš na vodu. Malo jesu preterali sa cenama i količinom, ali šta je, tu je. Kako god, ponovo cu obići ovu vodu, čim vreme dopusti, a sudeći po ovima što gataju, a naučno se kao zovu meteorologija, to neće biti ove nedelje.

Cope021

Ova subota je moja pa makar sekire padale :)

Ekipa iz Šapca objasnila kako se peca u Nedelju. Litopedion svaka čast :)

litopedion

Obećah koju sliku iz Žablja, pa evo par. Slikane u nedelju, po onoj jezivoj zimoći. Košava mi zimu uterala u koske, pa pobegao već oko 12h. Ali bilo je lepo, Svako pecanje je lepo, samo manje ili više uspešno. Ovaj put 10ak riba. Dve ekipe hrabrijih su još ostale, kako su prošle, ne znam. Cope021 je takođe ostao, pa može više reći. Prvi VUK kog sretoh i upoznah na vodi!

Kod nas samo dva zabeležena primerka. Mi pobegli oko 13h

Toothless

Bio sam juče na Jegričkoj i demolirao sam babušku.
Krenuo sam prvo u Jarkovce ali sam se smorio zbog smrada i prizora raspadnutih leševa babuški, pa reših da produžim u Žabalj. O atmosferi u Jarkovcima ću pisati u temi za tu vodu čim uhvatim malo vremena.

Šarana nisam pecao iz više razloga, u mrestu je pa hoću da ispoštujem to(iako je na Jegričkoj dozvoljeno), bio sam sam pa bi bio problem sa eventualnim prihvatom ribe, i babuška je bila toliko raspoložena da sam na kraju morao da pecam samo na jedan dubinac. Pokušao sam da rasklopim treći dubinac i takmičarac ali sam ih odmah sklopio jer su mi dva dubinca radila u stereo režimu sve vreme tako da sam vadio po dve babuške na jedan štap. Sitnije babice i bele sam vraćao u vodu, a one veće sam davao drugaru koji je došao posle mene jer mi više nije ni trebalo za nošenje.
Radila je babuška porcijašica, nekoliko većih i jedna malo veća od kilo, bilo je bele, cverglana, par šarančića ispod kilo i jedan keder koji je takođe došao na dubinku. Mamac je bio crv+šećerac da bih na kraju stavljao samo šećerac čime sam izbegao cverglana a ujedno i dobijao samo krupnije babuške.
  Kao primamu sam u hranilice stavljao sopstvenu proverenu kombinaciju one krupnije žute hrane za plovak (iz formax-a), i bilo koju drugu od jagode, čisto da malo da aromu(u ovom slučaju je to bila nova formax-ova hrana). Koliko sam video, ostali se nisu baš proslavili sa belom i babuškom. Slika nemam iz Žablja jer sam posle tolikog cimanja sa štapovima, ribom, i tegljenjem opreme bio mrtav umoran i mrzelo me je da kopam po rancu da tražim telefon.
  Što se tiče atmosfere u Žablju, sunčano vreme uz blagi vetar koji je malo smetao dubinkama i plovcima ali je zato prijao pecarošima i učinio sunčani dan prijatnim za odmor u prirodi.
Ljubaznost osoblja je kao i uvek na sjajnom nivou ne samo zato što meni svi ljudi severnije od Pazove deluju  mnogo opuštenije, nego i zato što su na Jegričkoj uvek spremni da pomognu, posavetuju i porazgovaraju sa posetiocima jezera.

Na pitanje koje muči mnoge a koje glasi "zašto je tamo zabranjena varalica?", dobio sam odgovor od čuvara. Dok je bila dozvoljena varalica, pronalazili su mrtve šarane i bikove pocepanih stomaka i leđa, i pri kontroli varaličara primećeno je da je bilo dosta grabuljaša koji su sa ogromnim varalicama u stvari grabuljali ribu ali je to naravno teško dokazati na sudu i zato više nema varalica na Jegričkoj u Žablju.

Sent from my smederevac na drva

"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

zox

Mesto ko mesto za pecanje predivno!Šest-sedam puta godišnje pecali prošli kako-tako.Osoblje bilo bez greške.Kadgod se tu čekalo da neko podje kući da ugrabiš mesto.Kada sam ja bio nikada više o 6-7 pecaroša.Sa ovim novim cenama i količinom ribe(za poneti) napravili su sebi medvedju uslugu.Voleo sam tu ići zbog perfektnih uslova za ribolov. Hoću li ubuduće?