Čepel Zrenjanin

Započeo Sp1tF1re, 05 April 2010, 13:17:13

Oliverikus

Sin mi je dao zadatak da ga vodim negde na pecanje (danas nije išao u školu), al da mu bude lepo... Obzirom da je za danas prognoza da će biti prilično toplo, mogao sam da ga vodim samo negde gde ima hladovine, a da i ne ustajemo pre zore da zauzmemo mesto... Tisa kod Knićanina je prelepa, al je voda visoka... Dunav bilo gde otpada u startu... Tamiš je još bio u razmatranju, ali nisam bio raspoložen da arčim auto po blatu za jedan dan pecanja... Opovački Dunavac dobar, ali nema hladovine... Stari suncobran mi se raspao, sad jurim novi, ali veći...
Ostale su mi samo komercijale...
Do sada sam ih overio poprilično, pa znam šta gde mogu očekivati. Prošlogodišnje iskustvo sa Čepela, o kom sam samo pričao sinu i ženi, potvrdio sam i obnovio na opšte zadovoljstvo danas!
Rezervisao sam mesto br. 18 zbog hladovine i blizine trske. Oko 8 smo stigli, uzeo sam dozvolu (300+800din.) koja vredi svaki dinar, lepo se ispričao sa domaćinima (prijatni, predusretljivi, ma skroz ok...). Rekli su mi da je bio takmičenje, i da se šaran i dalje mresti... Nije bilo ni pomena od onih uobičajenih priča sa drugih komercijala "što je juče radilo..." i sličnih gluposti.
Auto sam parkirao odmah iza mesta, u hladovinu. Sve je pokošeno, trava odnesena, nema smeća nigde, kante za otpatke ispražnjene, ima novi poljski WC (nije neki, al služi svrsi  :rolleyes: )... Sve vreme smo se divili velikim šaranima koji su lupali na površini i pored trske (i dalje se mreste). Ima mnogo komada preko 10kg, i podsećaju na ajkule kada se pojave onako grupno na površini.
Sin i ja zabacimo fidere uz trsku na 20-tak metara od nas, uz ćoše. Posle kratkog vremena su vrhovi počeli da igraju, i sin vadi bodorke i bele u serijama 2-3 komada za redom, na oba štapa, pa pauza (dogovor je bio da ja zabacujem, on vadi...). Ubrzo dodajemo i meč štap, plovak vegler-klizeći na oko 3m dubine na koji uglavnom dobijamo samo kesege (mislim da su kesege, mada izgledaju mnogo krupne...) na otprilike istoj daljini.
To je bila prava obuka i bitka sa vremenom, sa sada već izvesnom upalom mišića, jer sam ja zabacivao (stavljao mamac, punio hranilice) a sin udarao kontre i vadio ribice, koje je uz neki njegov komentar odmah i vraćao. Posle 12, otprilike, bilo je neko zatišje, pa smo se povukli u hladovinu, odmorili i oko 1 nastavili malo sporijim tempom. Izbacio sam meč, jer nisam imao vremena da sednem, uvek je na neki štap trzalo.
Pecali smo do 3, pa smo posle požurili kući da odgledamo Noleta (stigli smo na kraj prvog seta  :cool: ).
Ulov nismo ni brojali niti merili (sve je vraćano odmah, čuvarku sam poneo onako, iz navike...). Sve ribice su bile ili bodorke ili kesege. Nije bilo babuške, koju sam očekivao, al nema veze... Dan vrlo uspešan, sin zadovoljan i sretan, ja još više.

Bravo, uvek mi je drago kada vidim mlade snage na vodi  :thumbup:

šapa

Cao Oki, je l´ moze kontakt telefon i neki savet za lepse mesto? Je l´ potrebna dozvola?

Šapa:
Pozdrav druže.
Sve ima na njihovom sajtu, al da ti olakšam  :wink:
Moraš imati regularnu - zajedničku dozvolu, plus plaćaš 800 din. dnevnu i 300 din. članarinu (samo prvi put, za ovu godinu). Ja sam zvao Mijatov Boška, 0642225778 (ima broj i na njihovoj stranici).
Moja preporuka je za mesta od 14 do 18 (14-ica je bila uvek nekako u prednosti za kapitalnu ribu, ali moraš bacati bašššš daleko), ali ni jedno mesto nije loše. Zovi obavezno pre dolaska, da slučajno nemaju neko okupljanje, takmičenje ili neku drugu aktivnost koja isključuje pecanje rekreativaca, tj nas  :rolleyes:
Nekoliko poznanika kojima sam preporučio Čepel mi je obećalo gajbu piva (koje inače ne pijem, šta da se radi...) posle pecanja, imali su ulove, ali su pre svega oduševljeni mestom, organizacijom i domaćinima. Ako budeš posetio Čepel, podeli iskustva sa svima, makar me i demantovao  smiley033

sve je tacno ali za mesta nije. To je i najveca odlika jezera da se riba krece i na svakom mestu se moze upecati.

Oliverikus

Svejedno, preneo sam ono što sam čuo, sa najboljom namerom. Jezero je prelepo, i vredi ga posetiti.
Bilo bi dobro da neko ko bolje poznaje jezero (ja sam tek povremeni posetilac rekreativac) da više informacija.

Ćao Oki,
hvala ti na informacijama. Ne mogu da nađem njihov sajt tj. google mi ne nudi. Zato i jesam ovde postavio pitanje. No, bilo kako bilo. Svakako ti hvala.
Ako budemo isli, naravno da cu podeliti iskustvo s tobom/vama.
Pozdrav

Oliverikus

Uffff, i ja sam guglao, pa na mestu gde je bio njihov sajt - stranica, ima samo nekih oglasa. Verovatno nisu platili održavanje sajta... pretpostavljam... A prošle godine sam sa tog sajta skinuo i mapu dna. Bila ja i ona u ovoj temi, ali vidim da je sada nema. Srećom, otštampao sam je, pa ako ti ona znači, mogu je skenirati i postaviti, ako to nije protiv nekih pravila. Ili da je šaljem pp...

evo mape a za sajt cu pitati ovih dana

šapa

Ljudi, šta da vam kažem, hvala vam...  :tongue:
Odgledao sam neke snimke na youtube-u. Raj brate.
Međutim, nisam spomenuo, ja što ulovim "ne vraćam". (Ne mislim na ribu ispod mere itd.) Ali tražim neko mesto gde mogu da se nadam kapitalcu (što očigledno može u ZR-u) ali gde mogu uloviti i neku lepu babušku ili ostalu belu ribu a da mogu da je nosim. Pošto ovde važi "ulovi i pusti" najverovatnije neću na Čepel, ali ko zna...

srxa

"Kapitalca" sa nekog revira nigde ne možeš da poneseš. Eventualno na nekoj vodi gde je dozvoljen otkup ribe, ali i to je do 5 kg, i plaćaš cenu po kg kao u ribarnici. Belu ribu i babušku mislim da je svugde dozvoljeno nositi.

šapa

5 kg... vrh. Ne treba više. Nisam (još) velemajstor.
A za belu ribu nisam siguran da li se nosi.

DDj

Nosenje ribe sa komercijalnih revira nije preporucljivo. Riba je puna razne 'hemije' do te mere da je pitanje da li je uopste i jestiva. U svakom slucaju ne bih ni pomislio da nosim i jedem ribu sa uobicajenog komercijalnog revira.

Oliverikus

Jegrička u Žablju bi mogla da zadovolji neke od tvojih želja. Nisam bio tamo već 3-4 godine, ali znam da je bilo lepe ribe, kapitalne babuške, šarana preko 5kg... Oni su imali tad foru merenja ulova na kraju pecanja, i plaćanja po težini. Cverglani se nisu računali (i tad su ih izlovljavali kavezima). Bela se mogla nositi do 5kg težine (na konto dozvole) a šaran i druga plemenita riba po nekoj njihovoj ceni.
Nešto se prisećam da je bilo žalbi na Jegričku uopšte, ali, da li se to odnosilo na ovaj deo u Žablju, nisam siguran. Da ne bih kvario temu, potraži takve informacije na
ili u
mada tu vidim da je u poslednje vreme bilo samo pitanja, bez nekih informacija.
A sigurno bih, da sam na tvom mestu, uzeo u obzir i sugestiju DDj o jestivosti ribe sa komercijala. Komentar jednog kolege koji je otkupio šarana sa jedne takve vode (morao je, ispao mu je prilikom slikanja i ubrzo uginuo, pa ga je pošteno prijavio i otkupio...), onda ga spremio, kao pijanog... da je imao ukus na kolače i jagodu.
Grozno  :sad:

jegricka nije klasicna komercijala, ima dobar protok vode i riba je dobra i cista. ja sam bio par puta ove godine, moze da se nalovi lepo babuske ali ne kapitalne i ne velike, kao saka.

ako dolazi neko na Cepel, neka se javi, ja sam 500m od njega pa da popricamo po koju :D