Bečmenske Bare

Započeo bamarin, 02 Novembar 2010, 20:59:17

Miroslave!
Aha...pa dobro svako gleda komercijalnu stranu pa ce valjda i to doneti prihode.
Ma mozes misliti,pecao sam jedan sat i uhvatio jednu osrednju babusku (200 gr.) ali nije to gust. Voda zatravljena, zamucena, plitko skoro do predveza da izgubis volju za pecanjem. Probao na kuvanu psenicu i secerac ali to je bilo sve.
Kad sam se vec spakovao naidje cuvar i rece da treba da pocnu da upumpavaju vodu iz kanala ali kada ce nezna. Dotle nevidim smisao pecanja. To se dobro vidi i po obali na mestima na kraju trece bare gde su sva proslogodinja mesta usled nedolazenja pecarosa zatravljena i nepristupacna. Ako zele da ubace vodu to su mogli i pre mesec dana,voda je takodje bila niska....?

dejand28

Otisao juce prvi put sa drugarima na baru br.1,od 5 do 13 samo jedno jedva primetno pomeranje plovka.Probao sve zive mamce ni da pipne.Ubacuju vodu iz obliznjeg kanala,koji inace smrdi,po bari plivaju uginule babuske(verovetno usled nedostatka kiseonika),cuvar nam je objasnio da babuska umire posle mresta(ja cuo za lososa a za babusku bas i ne al ajde).Sve u svemu sto bi jedan kolega rekao na prethodnim stranicama bio sam tri puta prvi,zadnji i nikad vise.Sve u svemu :) :no:

rulerus

Ja danas bio. Bacio 6 kg hrane a rezultat je 7 babuski i 0 sarana mada je skakao kao delfin. Bara broj 1 mesto broj 1 (najblize kafani)  :wink:
Kada proradi "tinypic" prikacicu sliku. Babe su po 400 - 450 grama komad. A pune su ikre.

Ljudi!
Ode nam bara broj 3,ili ti vec br.4 posto su je skoro pregradili!!!
Bio pre dva dana sa nadom da su ubacili nesto vode iz kanala...kad ono nista. Na onome kraju prema Dobanovcima rode gaze onaj plicak i mulj hvataju ono malo sto je ostalo tako da za koji dan nece biti uopste vode. Neznam sta je to trebalo korisniku jezera da unisti takav revir i takav riblji fond!?

sremac13

Promenila se opštinska vlast pa je stara uništila šta se dalo uništiti (tj pokupiti što više para od dozvola dok su na vlasti). E videćemo sad kako će se ovi poneti prema tom reviru, nadajmo se najboljem inače trenutno stanje je veoma jadno.
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek. S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

miroslav76

nece se trojka skoro oporaviti,bilo nekad lepo mesto  za pecanje....

sale55

Bio danas da obidjem trecu baru da vidim sta se desava i smucilo mi se. Naime treca bara pregradjena a deo koji se ne koristi za skijanje vise nepostoji!!!! Naime njihova prica je da su isusili baru da bi je ocistili od mulja i ponovo poribili ali surova istina je da su skupili jedva 200 stuka do 3kg i prebacili u druge bare na cuvanje a najzalosnije je da su letos na onoj vrucini pocrkale sve vece stuke a kazu mi da je bilo pravih mrcina od 10-12kg i to u lepom broju.E ta i takva bara i taj lepi teren vise se nece nikad napraviti nazalost svih nas koji smo voleli to mesto. Vise i neznam gde se moze pecati stuka i blizoj okolini. Zalosnoooo
Sve je dobro kad se dobro svrsi!!!

sremac13

Nije baš bliža okolina ali što se tiče štuke Obetska Bara je zakon  :tongue:

Da zaladi i krećem put Obetske bare, odličan teren, pecanje iz čamca i najbolji gulaš od divljači koji sam probao u životu  :ok: smiley033

Na znanje

Trojka definitivno urnisana. Malo suša, malo uprava i čuvari... Sada je to četvorka, a trojka ce biti deo Centra za skijanje na vodi ... Skijas i mlatis stapom, valjda su tako koncipirali... A koliko vidim na jednom drugom forumu, za sredu u 18.00 se organizovala grupa entuzijasta (koji misle da nešto od njih zavisi) da ide tamo i da im ga rekne...

drmar18

A na kome to forumu....?
Za zadovoljstva koja nam je nekada pruzala trojka vredi izaci i "reci im" samo sto neznam po pravnom osnovu kao korisnici te vode imaju li pravo na "isusivanje" ili ti na "pregradjivanje" stare trojke. Voleo bi kada bi nam neko od kolega pravnika pojasnio detalje?

Toothless

Ajd' da malo osvežimo i ovu temu.
Pošto sam čuo od više ljudi da je bara BB1 ponovo u funkciji, da ima krupne babuške  i da je poribljena sa oko 2 tone šarana, juče sam rešio da prvi put posetim Bečmenske bare.

Od lokalnih pecaroša sam čuo da su u nedelju razbiil babušku na šećerac i na crva, i da je šaran radio solidno. Ja sam zabacio tri dubinca(jedan za šarana i dva za belu), i jedan takmičarac sa kojim bi ubijao vreme dok čekam na udarac na dubinca. Prvo sam "ponudio" bojlu i cukk kukuruz, pa onda šećerac, pa crva, ali ništa-ni udarca.
Promenim na glistu, i odma dobijem udarac na dubinca-babuška veličine praseta.  :cheesy:
Kako je vreme prolazilo, sve štapove osim šaranskog sam prebacio na glistu, i stavljao je na donju udicu(ispod hranilice) jer je jedino tako bilo rezultata. Na kraju sam imao oko 10 babuški, dve manje i 7-8 većih komada, od kojih nijedna nije imala ispod 500 grama. Svaki put kad sam neku upecao i izvadio iz vode, činilo mi se kao da je šaranče, i da ću morati da ga bacim u vodu. Srećom, sve su bile "černobilske" babuške.  :rolleyes:   Takmičarca sam uskoro spakovao jer na plovak nije bilo ni pipanja ni trzaja...

Utisci:
Ja sam generalno zadovoljan uslovima i ulovom, ipak ne može da se očekuje da svaki put svaki ribolovac tamo upeca brdo ribe. Mesto je stvarno lepo, i odlično za npr. porodično pecanje tj. izlet. Dnevna dozvola nije skupa(500 din), sama lokacija je lepa, ali je kvari loša kontrola iznošenja ribe, ribokrađa, kao i stoka od posetilaca koja ostavlja smeće svuda, iako ima nekoliko kanti za smeće. Očigledno je ljudima teško da nose smeće do kante pa svuda "uredno" ostave gomilu smeća pored svake platforme. Meni nije bilo teško da po završetku pecanja prvo skupim svo đubre koje sam napravio i odnesem ga do kante, pa tek onda pokupim opremu i odem, ali nekome je to očigledno nemoguća misija. Od čuvara sam čak čuo da je od početka rada posađeno oko 200 mladih stabala drveća, od kojih je ostalo jedva 20 komada jer ih "savesni" ribolovci lome da naprave držač za štap ili čuvarku. Ljudska glupost je stvarno beskonačna...

Ja sam bio na vodi od 06:00 do 18:00 i čuvari su prolazili jedno 10 puta sigurno, od toga su mi tri puta kontrolisali dozvolu, ali nažalost, nijednom nisu gledali čuvarku. To je veliki problem na ovakvom mestu jer je apsurdno da imaš pristup kolima sa nekoliko strana bez ikakve kontrole, da po završetku pecanja možeš opušteno da odeš van ribnjaka kroz naselje, i tek onda se odvezeš do početka ribnjaka, gde je kućica u kojoj ti kontrolišu ulov i ostalo.Znači, neko može da ode na ribnjak, napeca 20 kila babuške, šarana i štuke, da sve to kolima odveze i ostavi usput negde i uštekuje, pa da onda ode tek onda ode na prijavnicu na početku ribnjaka i da prijavi dve babuške.To je stvarno veliki problem, i nadam se da će se nova vlast pozabaviti ozbiljnije ovim problemom, pošto sam čuo od čuvara da je nova opštinska vlast smenila upravu, kao i da pljušte otkazi velikom delu čuvarske službe zbog zloupotreba i nesavesnog rada.

Toliko od mene za sada. Izvinjavam se na opširnijem postu, ali sam hteo da dam što više korisnih informacija za one koji planiraju da posete ovo mesto.

"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

šile

U to "razbijanje" babuske sto si cuo nesto i neverujem jer sam u nedelju od 05-15 h pecao na istoj vodi i obisao gotovo polovinu jezera na kojoj je pecalo sigurno 50-60 ljudi a ribu (babusku) je imalo svega njih par!Drugar i ja smo imali 4 lepe babe isto na glistu jer kukuruz u 3-4 arome nije htelo ni da pipne i sarance od 300gr koje je normalno vraceno i to je bijo dobar ulov u tom delu jezera,guzva kao u GSP-u na svakih 10m je po covek.Cuvari su nas obisli samo jednom da bi pogledali dozvole a za cuvarku nisu ni pitali.Sve u svemu sad su me videli pa ko zna kad

cilijus

Kakva je situacija na 2.bari....jel su je malo napunili vodom?

šile

Na dvojci nije bilo ni jednog  pecarosa u nedelju,cuvar rece da tamo nema pecanja neko vreme a zbog cega nije znao ili hteo da kaze