Bečmenske Bare

Započeo bamarin, 02 Novembar 2010, 20:59:17

m1lan

Bas zbog takmicenja i pitam (ozbiljna priprema svakako nece izostati  :cheesy: ), u nedelju se tamo odrzava trofej Beograda za mladje kategorije. Nisam pecao na kecu u skorije vreme pa me zanima da li se javlja saran i koliki i babuska koje velicine je najcesca?

nenadbeograd

u subotu 16 sam bio na kecu i neće me videti dok ne čujem i vidim da su ubacili ribu. bilo nas je preko 30 ceo dan. ukupan ulov SVIH nas oko 5-6 kila babuški. niko nije ulovio šarana. najveća babuška je bila kao dlan a najviše se pecale od 5-6 cm. na žalost uspeli su da upropaste i ovaj revir. kažu čuvari idite na dvojku tamo ima ribe. neću, jer ne može na fider i plovak, a da lovim komade od 10- 15 kila nije zanimljivo, samo se opuste i vučeš panj.

m1lan

Znaci ocajno stanje kao sto sam i mislio... Hvala na odgovoru.

Citat: srdjan72 poslato 14 Septembar 2017, 04:05:57
Odoh ja meni na 2 u petak na 24h.Mozda nesto i okacim.  :rolleyes:

I bio sam.Zaista lepo pecanje propraceno lepim vremenom svih 24 sata.Dvadeset riba na stapovima za to vreme ali da vas ne opterecujem svim slikama jer su sve ribe slikane u meredovu osim najveceg zbog kog sam trazio pomoc od komsija iz susednog boxa.Posto je desavanje bilo u gluvo doba noci i komsije malo prilegle morao sam da ga sačim i sacekam da porane pa da imam bar jednu sliku sa malo vecim.Inace je u pitanju sarance od 17,700kg a odmori se lutka u saku pa sam morao da ga grlim i na brzinu vratim,radi njegove sigurnosti.Od hrane sam koristio sve sto sam poneo(stari kuvani,spod,secerac,pelet,boile) uz prilagodjavanje kako je vreme prolazilo da bih na kraju ostao samo na boilama,hrana i mamac.Cak okacih i predatora pod nogama.Zaletela se muka na gumu a niko je nije obavestio da nije shed ili slicno.
U svakom slucaju jedno lepo pecanje i ponavlja se koliko za 10 tak dana.

Spojene poruke: 27 Septembar 2017, 16:09:06

01.10.nedelja.Ponavlja se 24 h pa ako je jos neko tamo da se razmeni neka.  smiley361

spaske991

Sad se vratih sa takmicenja... Zavrsili smo kao treci u sektoru, pecali na mestu br 16... Od sedmice do 12 riba najbolje pecana i tu je najvise i uhvaceno ribe... Takmicenje trajalo 32 h... Nase mesto ukupno 9 riba, najveca 7,400. Uglavnom je bolje uzimao mesnu boilu

Ja sam na 12 u nedelju pa ajd da okacimo neku zajednicku sliku.  smiley139

Urke

Srki, rezervisi mesto pored. Eto i mene da se druzimo pravo sa varalicarskog kupa ;)

Urke znam sigurno da su 5,6,7,11,12,13,15,16 I 18 zauzete.Za ostale ne znam.Vidi ujutru.Boban je na 11.  smiley033

Urke

Au...guzva na Becmenu.
Vidimo se najverovatnije u nedelju. Ili cu doci da pecam ili dolazim kod tebe na pivo ;)

mkracunovic@yahoo.com

jel neko skoro bio na kecu,kakva je situacija

Ja sam vec dva puta bio na dvojci od 01.10. I strasno lose prosao .Koliko sam video na kecu skoro da nema nikoga.Bio sam recimo pre par dana-sreda,sa dva drugara.Od njih dvojice jedan je pecao na fider I ceo dan nije imao ni jednu babu a o saranu da ne govorimo.Drugar sa njim u boxu takodje bez ribe a ja za 24 sata ukupno 5 riba.Horor ali jbg nigde ne radi riba pa se ne stresiram.

Tebe treba istamburati, i vratiti na Savu silom.

Miho druze.Nisam pecao pooodavno na Savi a i ne planiram.Cak ne idem da obidjem ni splav ni camac.Presek je bio 06.06. kad sam prvi put u ovoj godini otisao na ozbiljno pecanje sarana i naletim na strujarose kod splava.Vikend zatim drugar mi javi da su bile 4 detonacije opet u blizini splava.Vec dugo razmisljam da izvadim i splav i camac u dvoriste.Splav da ispopravljam i onda sve na kantar.Prvi put za mnoogo godina pecanja mi mirna glava od kad ne idem na Savu i ne dozivljavam ludake,kretene...U stvari zivci na izmaku.Strah me je ali svojih reakcija ...Ne treba mi to.I sad mi mirna glava.A riba da li hoce ili pak nece,e to je na njenu dusu.Rado bih se vratio majci Savi ali mnogo vode treba da protekne i mnogo stvari da se promeni,pocev od ribocuvara itd.A do tada se gledamo samo na je..nim barama.  smiley033

Auu druže, koliko istine u par rečenica! :sad: