Vode naše mladosti: Borča, Sibnica, Sebeš, Buk, Pretok, Vizelj, Zekine vile...

Započeo mrcko, 27 Februar 2012, 18:44:36

Udjes iz besnog foka pa ides ka petici. Tamo nema rampi . Ako hces na peticu .
Mozes nasipom a mozes i putem ispod  :wink:

ikovacevic

Hvala na info. Jeste 20-ak kilometara više (iz Beograda), ali bar nema prepreka.
Njihove sudbine direktno su vezane za milost njihovog vođe, jer su uzeli nešto što im ne pripada i rade ono što ne umeju.

Dzigimon

Evo jedan info za prijatelje sa foruma. Pre neki dan sam gledao forum jer me je zanimalo gde bih mogao da odem na pecanje sa caletom, nismo dugo pecali na ovim pomenutim kanalima pa sam dosao na ideju da odemo danas do Sibnice, otac tamo nije pecao jos od 1993 godine, a ja jos od pre 10 i vise godina.

Prvi utisak je odlican, leva obala kanala koja je i najpristupacnija je ociscena prosle godine, tako da je sada moguce pecati na lepom potezu od 300-500m, voda je mnogo cistija nego sto je bila kada sam zadnji put bio, ima dosta trave pri obali ali ne pravi problem ako pecate na plovak.

Sto se tice ribe, radila je crvenperka koju nisam upecao dosta dugo i jako sam se obradovao sto je opet vidim, takodje bilo je sitnih cverglana ali kod nas ne toliko dok su momci pored nas rekli da su od jutros upecali 15 komada. Pecali smo na crvice, bele i crvene zanimljiva stvar je to da se ni jedanput nije javila babuska ili saran pecali smo i na kukuruz kuvani. Najzanimljivije od svega je to da smo na kraju dosli do momaka koji su pecali na hleb i pokazali nam u kofi da su dobili fine babuske od 500-700g malo smo se razocarali jer se nismo setili da ponesemo hleb. Svakako je bilo uzivanje, pogotovo kada sam video da su ocistili Sibnicu koja je bila u totalnom hasu pre par godina. Docicemo opet za par dana, mada mozda odemo i do Jabuckog rita da vidimo da li tamo radi nesto, tamo isto nisam bio vise od 10 godina, a secam se da je riba radila kao luda.

Svako dobro i Bistro!

Little_fisherman

Babušku sam i ja uglavnom pecao na ružu dok na šećerac malo slabije, jer se u cverglan zaleti. Čuo sam da se u delu Sibnice na Jabučkom pojavila riba, ali nemoj me držati za reč.. Možeš i do Tamiša da skočiš tu je blizu. Drugari su imali šarane do 2,5kg i babuške oko  300-400 gr.

Dzigimon

Mi smo boga mi zaboravili da pecamo na hleb :lol:. Nismo dugo bili na kanalima ja pogotovo, cale je inace kupio kucu Orlovatu pre 5 godina, kuca odma do reke peca covek svaki dan tako da mu se tamis i smucio vise, zabavno je bilo pecati na kanalu.. A jos lepse se osecam kada vidim da se kanali ponovo vracaju u zivot. Idem za vikend do Jabuckog rita taman da proverim kakvo je stanje pa javljam. Svako dobro!

Ociscena je samo leva strana kanala kada ides u pravcu borce, desna je idalje u trsci i oseca se miris fekalija. Mada trebaju i desnu stranu da ociste ove godine tako sam cuo, samo sto je to trebalo da se uradi na prolece neverujem da ce raditi na jesem mada ko zna vise...

ikovacevic

Odakle "ideš u pravcu Borče"? Od Zrenjaninskog puta ili od pumpe na nasipu? A može i od pančevačkog puta. Ono što se vidi sa zrenjaninskog ka Borči  je da tu ništa nije čišćeno.

knezevic76

Чишћени су канали од пумпе на насипу према  Борчи и Ковилову. Ко иде према Пупиновом мосту може лепо видети да су сви канали и каналчићи очишћени , ових дана је радио багер на каналу ка Ковилову.   Углавном је прокрчено обалско растиње и део уз саму обалу.
Себешки канали је посебна прича, тамо ништа није дирамо а све и да га очисте и даље би био као канализациони колектор.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

Little_fisherman

Jel rade  pumpe za ubacivanje vode u kanale? Znam da ova na petici sto izbacuje ne radi dugo baš i kanali oni okolo pumpe su baš opali što se vode tiče.

Dzigimon

Kada ides zrenjaninskim putem u pravcu borce, leva strana je koliko toliko ociscena dok je desna u totalnom haosu prolazio sam jutros tuda... Kao sto je knezevic76 rekao, i da ga ociste nista nece pomoci dok ne blokiraju sve cevi koje izlivaju fekalije od kuca pored kanala. Po meni najbolje ociscena kanal je onaj prekoputa bivseg PKBa sada Al Dahre, mislim da je vizelj u pitanju obala odlicno odradjena, vidi se da je prosiren verovatno i izmuljen.

Little_fisherman

Vizelj na Kovilovu je do najmanjeg korena očišćen, sad jedan deo ponovo čiste. Pojavilo se i dosta ribe. Ostali kanali osim jednog su baš pristojno odrađeni što se obala tiče..

Dzigimon

Video sam danas masine da rade na ovom potezu kod ovih starih farmi ili sta god su bile nekada dok je postojao PKB.

ikovacevic

Bio sam dva puta na profilima kod Petice. Prvi put, 26.08. na profilu je bilo 4-5 ribolovaca i samo sam prošao. drugi put danas (2.09.) sam bio i nikog nije bilo. Pokušao sam da pecam, ali je dubina svega 20-ak cm, te sam odustao. Put pored kanala koji izbija na fazaneriju je prohodan i u nekim delovima čak odličan.