Vode naše mladosti: Borča, Sibnica, Sebeš, Buk, Pretok, Vizelj, Zekine vile...

Započeo mrcko, 27 Februar 2012, 18:44:36

Vožd

Video sam iz kola kad sam prelazio od Zemuna ka Kovilovu da je očišćen "Veliki kanal". Na tom kanalu sam devedesetih dobijao linjake po 1kg. Štuka sam se  napecao štogod. Babuški, crvenperki i bodorki je bilo toliko da smo drugar i ja dnevno punili po crveni dzak (od krompira) pun do vrha. I tada smo nešto vraćali u vodu a nešto nosili Kovilovskim mačkama. Taj kanal je obeležio moje detinjstvo i ako mu se vrati delić stare slave, pecaću na njemu svakog vikenda.

zzmm

To je i moj omiljeni kanal. Obišao sam ga skoro i mogu vam reći da u njemu trenutno nema ni ripčeta. Nadam se da će riba doći sa malo većim temperaturama.

mrcko

Za sada je mrka kapa na tom kanalu. Obisao sam u dva dana maltene ceo PA rit, pecajuci svugde po malo. Jer riba ne radi nigde. U petak sam isao na racvanje Vizelja i Studentskog kanala. Čim sam stigao, uhvatio sam par babuski i to je bilo sve za prepodne. Čovek koji ima plac koji udara na kanal posle mosta, mi reče da je ustava ispod mosta uvek zatvorena i da riba ne može dalje. Ovo i objašnjava zašto nema ribe u Studentskom kanalu kod Kovilova. Ako to tako ostane, dzaba su izmuljavali.
Posle sam otisao do BSK-a. Na vodi ima vrlo malo ribolovaca koji kazu da ni pipanje nisu imali. Što je najverovatnije i istina, jer ovde kada radi bude kao na takmičenju. Poslepodne me je put odveo do Opovačkog Dunavca. Tamo se ipak nešto lovi babuška i sitan cverglan. A bilo je i šarančića oko mere, od kojih mnogi na žalost ne plivaju više.
Jutros me je put odveo na Karaš, posle sto godina ne pecanja na njemu. S početka je i bilo nekakvih dešavanja na plovak od strane sitne bele. A onda je usledilo potpuno mrtvilo. Na fider nisam imao udarca, iako sam isprobao sve, od dužine predveza i svih mamaca i kombinacija.
U povratku, kada sam prolazio pored Besnog Foka, sinu mi ideja da svratim i pogledam Zekine Vile. Šta sam video i kako kanal izgleda, bolje da ne pričam.
Sve u svemu, ne pamtim da sam se ikada napecao za prvi maj. Tradiciju nastavljam i ovaj put.

Vožd

E Mrcko baš bzvz. Iskreno se nadam da će se kod Kovilova nešto promeniti nabolje. Bilo bi glupo da očiste kanale i onda sipaju beton unutra. Što nije nemoguće u vremenu kom živimo  :rolleyes:
Videćemo od jeseni šta se sprema na tom potezu. Do tada Opovački Dunavac i Karaš moraju da daju neki ulov.

knezevic76

Све те канале које спомињете, поготово око борче и ковилова, не чисте да би развијали рибљи фонд, на жалост. Али ако је за утеху, одлично су одрадили чишћење и одмуљавање, требаће времена да се риба врати, ал верујем да ће ускоро бити рај за пецање. Само мало више прилива свеже воде из Дунава и све ће доћи на своје.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

"Neki bi voleli da voze sporije,ali,na žalost,više ne mogu"-Duško Radović

Little_fisherman

Koliko ja znam i pre 10 godina kada su čistili Veliki kanalnisu ga zbog nas čistili ali ribe je bilo... On je spojen sa 5 icom  sa nekim poprečnim kanalom i sa onim širokim što prolazi kod fazanerije... Videćemo da li će od leta nešto da se promeni...
🐳🐋🐬🐟🐠🦈

Riba je i dalje tu nije je niko povadio sve je sad umrezeno bageri rade konstantno voda je neprirodne belicaste boje od iskopavanja treba vremena da se sve umiri   bice onda i pecanja .

Little_fisherman

🐳🐋🐬🐟🐠🦈

Reče mi čovek da se napecao babuški na onom kanalu ispred nasipa. Od velikog kanala samo pravo i kad se stigne do kanala desno, sa strane velikog. Ima jedno mesto uređeno i još jedno mesto u pokušaju. Ali može lepo da se peca na plovak.
Bistro!

Aleksandar31

druze jel mislis na onaj kanal u kovilovu kod samog nasipa ili neki drugi

Vožd

Kanal pre nasipa sa leve strane. Mislim da je pre mesec dana bilo samo jedno uređeno mesto za pecanje.

ikovacevic

Desno (u jednom postu) ili levo (u drugom postu) ili i desno i levo?

Njihove sudbine direktno su vezane za milost njihovog vođe, jer su uzeli nešto što im ne pripada i rade ono što ne umeju.

Vožd

Prema tvojoj skici sa desne strane.
Ako si sa Kovilova znaš o čemu pričam?

Nisam obilazio ali pretpostavljam da je trenutno okovan travom .