Pecanje na Karašu

Započeo z@ks, 14 Septembar 2010, 13:52:34

Fanatic Tackle Shop

KOLEGA ja sam juce bio na Karasu,posle godinu dana.ribe ima kao u sretna vremena.pecao sam na fider,javljala se babuska(sitnija),krupatica,deverika i to poprilicno dobro.par drugara je varalicarilo bucova,uutru je radio na svaki zabacaj skoro udarac,sitniji bas sitniji komadi do 500-600 g max,ali na fin pribor je bilo pravo uzivanje.sve su vracali nazad.bilo je okom vidljivo oko 30 ak ribolovaca,uglavnom su pecali belu i imali uspeha.pohvale i za ribocuvarsku sluzbu,koja je obisla teren,i lepo smo se ispricali.ljudi rade posao bas kako treba-iz ljubavi.jednina zamerka je na ribolovce koji ostavljaju gomile smeca po obali,kako su toliko bahati ne znam.preporuka da kad ugrabite vremena odete na vodu i prisetite se starih dana.

Vožd

Poštovani prijatelju, jako mi je drago da to čujem.
Hvala na informaciji koju dugo čekam od raznih poznanika. Očigledno je da su i oni digli ruke od Karaša.
Uvek sam išao od Beograda kada se pređe most pa sa leve strane. Pecao sam štuku na balerinu sa mnogo uspeha. Sada bi sa dečicom došao da pecamo na plovak. Mislim da je bolji deo desno pre mosta? Bar je tako bilo.
Mnogo sam vam zahvalan na odgovoru. Srećan sam zbog Karaša
:lol:

Oliverikus

Pre svega pozdrav za ribolovce koje smo kolega Dejan i ja juče obišli na ovoj vodi.
Juče smo prekontrolisali oko 80 ribolovaca. Nije bilo nekih bitnih nepravilnosti. Nekoliko dnevnih dozvola naplaćeno, rasprava sa jednim "licem" (to i nije ribolovac nego kvazifilozof) koji ne peca jer nema ribe a nosi štap i pribor... On je jedini "pametan" hteo da peca bez dozvole ali nije uspeo  :smiley:
Ono što je zanimljivo jeste da je juče bilo svega 4 ribolovca koji nisu imali dozvole korisnika Srbija Šume. Ta 4orica su imali dozvole Cassini F. i Rivers Protekta (Banovo Brdo i Boleč!). Ni jedna dozvola RSV!
Bilo je ulova, šaroliko... Cverglan, babuška, po neka bela i bucovi kod varaličara koji su ih uredno vraćali.
Juče je temperatura vode u Karašu bila 10,5 a u Tamišu između 8,2 i 8,5 stepeni. Zato je riba tu i bila dosta aktivnija.
Upozorenja o kontroli ribolovaca koje budemo našli da pecaju štuku (pampuraši) koje smo na vreme objavili urodila su plodom. Nismo zatekli ni danas a ni u nekoliko prethodnih kontrola ni jedan pampur. Čuli smo da je bilo nekoliko njih ranije koji su čekali da odemo pa malko zabacili i kedera ali i to je bilo sporadično.
Mreže... Iako smo danima jurili porodični dvojac iz Čente koji nisu odustali ni posle oduzimanja ribe koju su prodavali kod spomenika u centru sela, i juče smo našli nekoliko mreža uz obalu (krateži) na oko 500m od mosta prema Tamišu. Koriste manji zeleni metalni čamac koji je vezan uz BG obalu u tom delu Karaša.
Od ribe je bilo najviše tolstolobika (0,5kg) koji je sada već suviše čest na Tamišu i svim povezanim vodama. Preporučujem ribolovcima da ih hvataju koristeći legalne tehnike (bez trzanja!) sa hranilicama koje prave tzv maglu. Lov tolstolobika količinski nije nikako ograničen i poželjno je da ga izlovljavate.

Svaka čast Oliverikus.
Vraćate mi nadu u sportski ribolov.
Zakon mora da se poštuje ne zbog straha od kazni, već od straha što svojoj deci nećemo ništa ostaviti.
I ovako im nismo mnogo ostavili.
Podrška za ribočuvare i vidimo se za par nedelja.

Citat: Oliverikus poslato 15 Mart 2021, 15:41:43
VI ste bili sa strane Cente,Dejan sa Beogradske,sa njim sam se bas ispricao.sto se tice dozvola na zalost SRBIJASUME imam i u radnji pa vecina kupuje te,jedan drugar je samo od Dejana na vodi kupio godisnju,bas iz razloga sto cuvate vode i hoce da vama ide novac.kolega VOZD,desno od mosta sam pecao sa BG strane mada su ljudi preko puta na plovak bas fino prolazili.mozete sa klincima da dodjete deca ima da se napecaju bele ribe,bice im sigurno zanimljivo.Karas me podseca na vodu od pre nekih 20 ak godina,bas sam se obradovao..i veliki pozdrav za OLIVERA I DEJANA,pa se vidimo na vodi

dragan77

Citat: Oliverikus poslato 15 Mart 2021, 15:41:43

Gde mogu naci ova obavestenja vezana za pecanje stuke na balerinu?
Jel moze neko da postavi ovde ili da posalje na private?
Idemo dalje...

Fanatic Tackle Shop

stuka je u zabrani do prvog aprila,samo iz tog razloga je napisano.cim prodje mrest moci ce da se peca normalno

dragan77

Hvala na odgovoru!
Ja mislio ima nesto posebno vezano samo za pampur jer je Oliver pomenuo pampurase.
Idemo dalje...

DjuraN

Da li neko bas ciljno varalicari stuku , naravno kad nije u lovostaju i koliko su prohodni tereni levo i desno od mosta
i sa koje strane je prohodniji teren ,
ja tu nisam pecao bar 20 godina , drago mi je da se desavaju lepe stvari.

Oliverikus

Ima dosta varaličara koji pokušavaju da uhvate štuku na Karašu (kada nije lovostaj). Ipak, čini mi se da su pampuraši mnogo brojniji ali i uspešniji kada je štuka u pitanju.
Kada se nameste ribolovci na svoja mesta malo mesta ostaje slobodno za varaličare. Prošle godine sam video nekoliko njih koji su varaličarili iz čamca. Da lopovi imaju smisla za posao pa čamce iznajmljivali svi bi smo bili mirniji...

DjuraN

hvala na odgovoru , tako sam i mislio

Fanatic Tackle Shop

Pozdrav, kakva je voda, moze li se pecati?

Vožd

Fanatic shop hvala na pomoći da ne bauljam.
Veliki pozdrav i bistro!

nijoviz

Bio sam danas na starom mestu, pretezno sitnija riba bilo desetak solidnih spicera, krupatica i samo dve male babuske.
Uglavnom je sve doslo posle 12h dotle je bilo tesko dobiti bilo sta. Vodostaj je dobar mada zbog cestih promena, a i vremena slabije radi riba. Ko hoce da se zaputi boltuska obavezno skoro sve je doslo na nju, fider, 15m od obale, na plovak probao nista..

z@ks

Da li neko ima neke sveze informacje sa ove vode?