Mrtva Tisa kod Martonoša i Horgoša

Započeo Nikola Popov, 13 Maj 2011, 09:11:53

Terapija Pecanje

Ne tamo gde ima trave,vec na ocisceni deo.I ja pecam na fider i mec i dzungla od trave mi ne odgovara nikako.
Molovi su duplo skuplji nego na Mrtvoj Tisi,voda cistija,duplo blize,nema smeca i VANAGO na sve strane.....
Ja se uvek vratim na Mrtvu Iisu  jer volim tu vodu,al ovo su debele cinjenice.
Na Skenderevu ima neki bimbulenko koji svaki dan obilazi teren,jedan dan sam imao tri kontrole(od 04do 18).
Meni je to za svaku pohvalu.....

meda

Kolega gde je Skenderovo? Daj malo informacija ...

Daleko je Munze od Skendereva :cheesy:
Na putu SU-SO,tacnije Tavankut.
Prodjes EKO pumpu pa s desne strane nakon par kilometara vidi se brana i tu skreces desno.
Dva km od glavnog puta ima do jezera.moze se proci autom sa obe strane i taj dio ima trave.
Moze i tim putem da vozis par km i doci ces do dela koji je ociscen od trave.
Ja idem ovako kod pumpe desno par km pravo i kod jedine kuce s desne strane i velike bandere s leve skrenem levo i dolazim pravo na vodu.
Ima you tube 'ribolovci u akciji' Bimbulenko je glavni na vodi....Dobar lik.....

meda

Uuuu, baš daleko, to jedino ako budem imao prilike da gostujem u tom kraju na više dana, pa da se oprobam. Za mrtvu tisu imam poziv, ali nikako da se nakanim

Terapija Pecanje

Na Mrtvu Tisu samo ako imas mol inace vikendom su male sansone da nadjes slobodno mesto za pecnje.
A dobar je i osecaj kad se spremis psihofizicki a svo vreme kontas hoce li  biti slobodno mesto :smiley:
Suncobran obavezno

keki97

Dobro kaze Terapija,na M. Tisu prazno mesto neces naci posle 4,jedino da odes na neciji mol. Ja uvek odem na neciji mol,i sad sam bio i dosli su vlasnici taman kad sam krenuo kuci. Pitao me covek gde sam hranio,ja mu objasnio i sve je bilo ok. Jedino mu crve nisam ostavio,to mi je zao... Nadam se da se napecao :)

Spojene poruke: 04 Jul 2014, 14:14:23

Molove imas negde odlicne,negde srednje,a negde ocajne... prosle godine sam isao na jedan prelep,nov mol,gde je u t4sci bilo sarancica,ali su sada zakljucali taj mol. :( a sto se tice tih sarancica,to su Madjari navodno poribljavali,ali su nezahvalni,sebicni gadovi nosili kuci one ispod mere. Ja sam vratio sve ispod,desetak komada. Ali moja deca nece imati sta da upecaju... a na ribnjake necu da idem,radije cu pecati u akvarijumu

Igorman

bili juce i danas. jako slabo. uvece dosli madjari lepo postavili mrezu i otisli. ujutro lepo pokupili i nikom nista.... par lepsih baburi i jedna bas lepa deverika...

Terapija Pecanje

Bio sam danas posle krace opravdane pauze.
Teren idealan mozda najbolji dan ove godine,nema vetra,kise,sunca,,,,IDEALNO
Riba kilavo radila
Saldo 1 deverika sesto gr 1 babuska tu negde i 6 babuski ko dlan al debele (lepo ih vuci fiderom) i 6 deverika max ko dlan(bolje osetis terpana od njih) i par terpana.
S obzirom da sam bio dvanaest sati i nije nesto ali je dan bio izuzetan
Jedino sto strasno napreduje jeste smece ima ga za pun kamion i vandalizam tzv pecarosa sa KI tablicama Koji demoliraju molove da bi rostiljali.....koji pod obavezno noce na obali i ostave na sve strane "NAGAZNE"
Voleo bih da nekako mozemo sacuvati ovu vodu od "NAS"
Citao sam u zadnjem "ribolovu" gde se opisuje majmunsko ostrvo i taj dopisnik opisuje ponasanje istih pecarosa ako se tako mogu zvati te seronje.
Cast izuzecima nadam se da nece sebe prepoznati a oni koji prepoznaju sebe neka im je na cast.
P,S
Video sam camac sa madjarske strane..........sta reci oni to poribljavaju a mi vadimo i krpimo po njima......

Moeh!

Danas na mrtvoj tisi kod martonosa 4 mala smudja na ugly ducka i sva 4 se otkacila kada sam ih dizao na mol :/  posle skontam goleme i debele udice sam turio...   ladno u 3 lepe duva vetar kisa neka sitna za 3h dosta je ...

Igorman

dali neko zna dali se moze uci na drugu stranu camcem i nahraniti?

toolman

Ozbiljno pitam...Jel je zabranjeno?

ravucobir

smiley033 Pola je nase a pola Madjarska!Nekada je po sredini bilo hrastovih stubova u vodi(ceo red),a sa Madjarske strane nije dozvoljeno ni pecanje,a sada je tamo bas "guzva",pod tim ne mislim na ribolovce(kojih nema jos) :wink:.Camac se nemoze koristiti ni u kakve svrhe!E pa  sad,ti probaj,mozda uspes da  nahranis ribu,a rucak ili veceru ce ti posluziti u Segedinu (Csilag borton-zatvor :takoje:)! smiley033

Igorman

auuu bas nezgodno... nista onda moramo traziti drugu alternativu :D