Kanali blizu Kovilova

Započeo z@ks, 22 Avgust 2011, 11:13:56

Ok. Izvini.
U svakom slučaju pozdrav!

17 Mart 2022, 22:45:01
Da li se peca na Velikom kanalu?

Little_fisherman

@Vožd pun je podvodne trave,leva obala ka Borči vidim da je čišćena,a ova ka petici i tu i tamo. Ništa do leta dok ta trava ne legne. Ozbiljno treba razmotriti pecanje na tzv. Izbegličkom kanalu kod azila. Godinama se ne peca,juče voda lepo deluje. Nije se pecalo par godina sigurno ima lepe ribe.

mrcko

Ali vodi racuna kad pecas tamo. Svakakav olos se tamo skuplja. Imao sam vrlo neprijatnu situaciju pre par godina. Kada je narkoman potpuno stondiran uleteo u vodu blizu mene. I preplivao kanal. A mislio sam da ce se udaviti. Pri tome mu ispade telefon na obali. Za njim evoti dvojice, verovatno dileri. Dolaze, uzimaju telefon, vade karticu i paljba. Sve se dogodilo na dvadesetak metara od mene na drugoj obali. Tako da pazi!

zzmm

Citat: Little_fisherman poslato 24 April 2022, 15:16:29@Vožd Ozbiljno treba razmotriti pecanje na tzv. Izbegličkom kanalu kod azila. Godinama se ne peca,juče voda lepo deluje. Nije se pecalo par godina sigurno ima lepe ribe.
Taj kanal je vrlo čudan. Ima lepu dubinu i u hladovini je od šume. Pouzdano znam da je jedan izbeglica, koga sam poznavao, tih 90-ih godina, kada su tamo bili smešteni, tu upecao štuku od 6 kg. Takođe, moj kolega s kojim sam tih godina pecao, pokojni Djuro Ristić, je tu imao, kako je govorio, najveću štuku koju je držao na štapu, tvrdio je da je bila preko 10 kg ali nije je izvukao ispravila mu je trokraku na leptiru... Nisam bio sa njim tom prilikom, ali smo zajedno došli sutradan. Inače, tu sam pecao najmanje 20-tak puta i nikada ni udarac nisam imao. Poslednji put sam probao tamo da pecam prošlog proleća, opet bez uspeha.  Na istom tom kanalu, na delu kod Crvenke sam redovno dobijao štuke... Lično mislim da se tu nalaze samo krupni primerci i da ih nije lako upecati.

Little_fisherman

I ja mislim isto. Komšija je posle Pupinovog mosta prošle godine imao štuke. On kaže kod one farme da je dobijao. Inače neki klinci su pretprošle godine pecali babušku lepo. Čovek mi je pričao da je navodno video obris crn dužine 1m kako prolazi ispod mosta.

Citat: mrcko poslato 27 April 2022, 21:53:59Ocistis mesto. Jeste fizikalija. Nahranis malo i udri. Ja bih probao u najguscoj drezgi.
Slabo pecam poslednjih 2 god  na kanalima iako su mi blizu. Uglavnom sam na Dunavu bio. Nikom od mojih poznanika se nije desilo nista slicno... Niko ne priča, iako ima dosta njih iz kraja koji pecaju tu.

alobrada

Svratio sam juče, u povratku sa Opovačkog dunavca do prvog kanala u Kovilovu, nisam imao vremena da zabacim, ali izgleda očišćen, sasvim solidno, jedna kola sam video pored, da li je neko pecao, ima li babuške?

Little_fisherman

Ma pecao bio neki lik al prošlo leto kod onog nadvožnjaka,on kaže baš slabo,sad nikog nisam video. Deluje mi dosta mrtvo,do leta nista

Vožd

Prošle godine na kanalu kod nasipa (iz pravca Kovilova) sa desne strane, jedan stariji gospodin je bacio štap i za sat ipo vremena izvukao jedno 10-ak babuški. Spakovao se kad sam došao. Divlji oterao pitomog 😂
Ja nisam imao pribor za babušku samo sam imao varaličarca. Probao sam na tom mestu jedno pola sata i ništa. Bilo je babe ali štuke nije.
Gde bi na tim potezima oko Kovilova moglo biti štuke? Išao bi ovih dana tamo da bacim varalicu pa ako neko ima predlog gde, bio bi mu zahvalan.  :tongue:

Little_fisherman

Izbeglički kanal kod azila možda ako nema trave,Veliki kanal ali i tu ima trave dosta. Eventualno petica kod pumpe.

Vožd

-Danas sam prošao terene u blizini Kovilova. Išao sam do Beljarice (Balatona) samo da bacim oko i da me mine želja. Tamo nisam pecao.
-Bio sam na Žutom kanalu koji izgleda poprilično dobro ali bilo je dosta ribolovaca. Nisam bio u mogućnosti da bacim varalicu ali izgleda mi baš pristojno.
-Veliki kanal je izuzetno zatravljen i tu mislim da nema pecanja bar do Augusta, Septembra.
-Kanal ispred Velikog kanala (bliži Kovilovu) mislim da ne može više nikad da se očisti.
-Nakon toga otišao sam do Vizelja u Kovilovo i prošetao sam obalom bacajući popere i leptire. Bez ikakvog uspeha. Slabo je danas radila riba. Hoću da napomenem da kanal Vizelj opet poprima onaj izgled prljavog i zapuštenog kanala. Bilo je dosta kesa i flaša uz obalu kod mostića. Molim kolege ribolovce da obavezno očiste i ponesu đubre sa sobom do kontejnera kada završe sa uživanjem na ovo malo kanala koji su nam od boga dati da uživamo u njima.

Jel imao neko ulova na Žutom kanalu? @Vožd

Vožd

Nisam se približavao momcima koji su pecali na žutom kanalu. Ne znam da li je pao neki ulov.

Little_fisherman

Izgleda da je Frikom pustio hemiju u Vizelj,u Kovilovu pomor. Obavešteni nadležni ali reakcija nikakva. Strašno...

Vožd

Frikom je i pre dvadesetak godina bio kriv za pomor ribe u Vizelju.
Samo su tada bili Amuri od 5-6kg, isto toliki šarani, deverike i babuške toliko da se zabeli čitava površina kanala, štuke od preko 3kg....
Ništa se ne menja. Pred izbore čiste kanale da bi imali gde da istresu svoja sranja posle izbora istovaraju sranja.
Dok se ne popravi situacija na našim kanalima od mene dozvole videti neće. 😎

Al dahra danima sleperima vuce cevi za navodnjavanje svojih parcela i pralazi preko te kanalizacione.
Zato je i doslo do pucanja.
A mozda su i cackali kad su postavljali pumpe u kanal.