DTD kod Jarkovca

Započeo Proka, 03 Novembar 2013, 23:24:54

Proka

Evo da podelim i ja jedno malo parče raja sa vama.
Da počnem ovako, prijatelj me poziva da dodjem kod njega da pecamo poslednjih godinu dana, naravno vremena nigde i napokon nadjoh vremena u isto vreme kada i njemu odgovora i šta da kazem otkrio sam oazu o kojoj je pričao.
Jarkovac se nalazi na oko 75km od Beogada, malo mesto ali veoma lepo i ako imate priliku da odete tamo videćete o čemu pričam.
Fotografije govore više od 1000 reči ali ja bih vam ipak rekao koju reč pre nego što pogledate slike i snimak.
Kuća od prijatelja se nalazi oko 20tak metara od vode, gde borave njegova majka i otac, kuću su sredili da nam prosto rečeno ništa nije falilo (klima, koza, lamperija sve na dugme)
Njegov otac, Slavko Modrinić je na našu zalost(ko zna zašto je to dobro) već ispekao svu rakiju pa mi tu nismo morali da "prljamo" ruke, već smo bili degustatori.
Inače Slavko je odličan slikar i na kraju sam na poklon dobio sliku (poslednja fotografija) DTD'a i mesta gde sam pecao.
Ovaj prelepi potez kod Jarkovca, je pun trske i vrbe, mana je što u vodi, to jest u delu gde sam ja pecao nema panjeva, ali od sledeće god biće promena  :smiley:4
Ribu smo hranili od petka naveče do nedelje izjutra, šaran se konstatno "javljao" na drugoj strani obale, hranili smo formax mixom oko 5kg, boilima i kukuruzom.
Tok kanala je konstatno bio miran, ne toliko mutan to jest kako bi rekli taman, samo šarana nigde do poslednjeg dana, kada je Miloš(prijatelj) upecao svog prvog šarana na svega 1.5 od obale na stari bambus štap, bez mašinice i na glistu, njegova fotografija govori o sreći koju je podario mali šarančić od oko 1kg.
Mesta za pecanje ima dosta, uglavnom meštani sami sredjuju svoja mesta ali ne pecaju toliko često pa su mesta uglavnom prazna.
Dogovorio sam se sa Slavkom, mojim domaćinom da sledeće godine pravimo mesto za mene i planiram tamo da provedem mali više vremena, oko 6-7dana da nahranim i kao što sam gore spomenuo spustim malo panjega na drugoj strani obale.
Meštani uglavnom na tom potezu pecaju Bucova, soma i štuku, šarana slabo jure ali kazu da ga ima da i da su skoro hvatali preko 12kg.
Čudno je  kako se čovek ponekad zaljubi u vodu, konstatno mi je na mislima kupovina manje kuće u tom malom čarobnom seocetu, meštani prodaju kuće uz vodu po ceni  od 3000, 4000e što je zaista apsurd, ako se uzme kuća biće to priča kako kaze moj prijatelj "Dodji da ostarimo zajedno"
Ako ima neko ko peca na tom delu DTD-a bilo bi lepo da podeli svoje mišljenje i slike naravno  :thumbup:
Evo sada par fotografija i videa od mene kao što rekoh na početku :
Selo Jarkovac :

Mesto na mapi i razdaljina od centra Beograda

Samo mesto :

I evo ga Miloševo Šaranče :)

I Slavkova slika, preostalo samo da se urami :

I dva snimka :
Razdaljina kuće od vode i kako je sredjen prilaz do vode:

Kratak video mesta i same lokacije :

mami mi je odatle, pa sam pecao redovno tamo. to je mozda nekad i bio raj, ali danas je sve samo ne to. mozda beogradjanima, kao sto su naselili boku ovo izgleda kao raj, ali posto tamo rade mreze,struja, baca se djubre, i naroda je sve manje, to nije ono sto je bilo pre 20 godina... ujakova basta izlazi na dtd i dooosta sam pecao tamo, ovo je samo blaga senka necega sto je to predstavljalo nekad... kao i ostalo sto se unistilo po selu (zadruga, imt fabrika itd)

Proka

Slazem se za mreze/strukove.
Jutro kada smo stigli komšija je bacao mrezu jedno 40metara od mesta gde smo pecali, ako zaista ispadne sve kako treba i napravim sebi mesto tamo, radiće sajla i vadjenje istih jer mi to do sada nije predstavljalo problem.
Ne znam kako je bilo pre, ali kao i svuda pretpostavljam da je bilo dosta bolje i lepše, slavko mi je pričao da je pre 30-40god bilo ribe u izobilju i da je sam tok bio dosta lepši ali meni je i sada veoma lep, planiram sledeće god da ga malo bolje upoznam i izvidim.

pa u neuzini imas isto to, samo sto je tamis i 5 puta je lepsi ambijent, zato i ne razumem zasto je ovo raj  :rolleyes: dovoljno je da kazem da smo isli sa jednom 5icom direktasem, do kolena u vodi, obicne gliste sa djubreta, bez primame se bacalo pored trave u vodi i uvek je bilo za 3 sata pecanja posle kupanja preko 5 kila karasa... nikad vise ...

Proka

Ne znam ni ja sam iskreno, kako sam sišao na potez odmah me je to nešto privuklo, i pored toga što ništa nisam upecao ima to nešto što me je oduševilo tamo.
Obuišao sam dosta mesta na u Srbiji kao i zemljama pored ali ovo je ostavilo utisak, mada moguće i da je rakija uradila svoje ;) .
Nadam se da ću sledeće god srediti svoje mesto tamo pa da se organizuje neki kotlić!  smiley033

knjigovodja

Samo Ti Proko pecaj i uživaj gde Tebi odgovara i kada i kako Tebi odgovara . Slažem se sa Lakiem da su tereni oko Neuzine , posebno Šurjana i Jaše neuporedivo prirodniji meni ubedljivo lepši i bogatiji ribom , ali svako od nas ima svoje kriterijume i ja to poštujem . Ako već dolaziš u te krajeve , obidji malo okolinu , Tamiš , rukavce , kubike . Jeftine kuće su i u Banatskoj dubici , Šurjanu , Neuzini ... Ja sam rodom iz Jaše , a juče sam pecao na tom kanalu kod Dubice i sjajno sam se proveo .
U Jarkovcu su malo specifični ljudi tzv Militari , a veruj mi iz iskustva , obišao sam skoro celu Srbiju , ali kako i koliko ljudi tamo piju , to stvarno nisam video nigde .
Veliki pozdrav i dobro nam došao u ravni Banat.

Proka

Upravo, zelim da sebi tamo spravim mesto sledeće godine i da napravim jedan veliki panj na drugoj obali i da vidimo da li će se brka pojavljivati.
Spremio sam neka drva i crepove, ali nisam imao vremena da spremam mesto ovaj put.
Na tamišu bio i zaista prelepo, ima toliko lepih mesta ali ovde je plus to što je kuća na 10metara od vode, barem ze mene.  :smiley:
Što se tiče alkohola, pijem samo rakiju a tamo sam za 3 dana probao više od 10 različitih vrsta i konstatno su mi dolivali, nemam praksu da dok pecam pijem ali ovde se nekako nije moglo pobeći od toga.  :help:
Hvala na dobrodošlici i veoma vam je lep banat, nadam se da ću u skorije vreme pazariti tamo neki plac/kuću pa i samim tim češće dolaziti.

Kanal je stvarno prelep.,ja pecam na delu istog,ali blize Tomasevcu..Ribe ima,ali je uglavnom sitna.,nazalost mnogo je napadnut ribokradjom  :grin:

Getafix

Stvarno je lepa priroda oko kanala, ali slažem se sa Orkom, kanal je opustošen. Pre nekih 15 godina sam redovno dolazio tu da pecam i hvatao po nekoliko šarana od 1-2 kg na plovak, na gliste a redovno sam hvatao i linjaka. Takođe, često se upecao i rak ili kornjača a sad ni to ne možeš da zakačiš...
Daj čoveku ribu i nahranićeš ga za jedan dan, nauči ga da peca i nikad neće biti kući za večeru. :)

knjigovodja

Ispade da tamo više nema ni repa od ribe , nije baš tako . Prošle nedelje je bilo nekoliko lepih ulova soma i smudja . Na potezu oko Dubice je ove sezone dobijeno nekoliko baš ozbiljnih somova .

kod dubice je druga prica, pogledaj samo zimi koliko ima tragova u snegu koji se stvore preko noci na dolmi bas kod jarkovca... ujak mi pricao da u 20 mreza nema ni jedne, ni JEDNE ribe preko noci... zalile se ribokradice

Fugu

I ja se slazem da je priroda lepsa kod Dubice i nije jos uvek tako napadnuto stokom sto ce se verovatno promeniti, baba mi je iz Margite (Dubice) ali odavno ne zivi vise tamo. Kakva je situacija na Brzavi to je ona recica sto se uliva u DTD kod Dubice a dolazi iz Rumunije da li je tu neko pecao....

ikovacevic

Da li neko ima informacije o DTD kod Jarkovca ovog proleća?
Njihove sudbine direktno su vezane za milost njihovog vođe, jer su uzeli nešto što im ne pripada i rade ono što ne umeju.