Dobanovački zabran

Započeo mrcko, 24 Maj 2012, 16:36:17

mrcko

Dobrim asfaltnim putem na 2-3km iz pravca Grmovca, udara se na kapiju lovista-zabran. Levo i desno od kapije, moze se ici zemljanim putevima. I to ako se krene desno, posle 200-300m dolazi se na usce Grmovackog kanala u Galovicu. A ako se od kapije krene levo, posle 500-600m i jos stotinak metara na desno kroz sumu, dolazi se na relativno siroku i dugacku baru ne velike dubine (oko 50sm u proseku).
Ranije se na ovim terenima moglo lepo pecati. Medjutim dugo vec ne cujem da neko ide tamo. Pa bi bilo lepo ako je neko isao u skorije vreme da opise situaciju na vodi.

benx52

ja bio na oba mesta veoma lose

egocentrik

Kolege ja sam bio prosli vikend na onom manjem kanalu .kad se kod kapije skrene desno ,pratis onaj desni put ,imap sam 10-ak komada babuske do 400 gr... glista i crv ...na jezeru je slabo bilo ovih dana ....
Volem sunku rakiju i Srem ,i da gori nebo ja odavde ne idem

mrcko

Ja sam bio u subotu na bari levo. Poneka babuska, ali sitna na crvice i glistu. Voda ima sigurno 30-tak stepeni. To u zivotu nisam video. Ni ostali pecarosi nisu bolje prosli.

drmar18

Vidim da se o ovoj vodi vrlo malo pise te zakljucujem da je interesovanje malo!? Sve sto je i napisano je iz prosle godine te se na osnovu toga netreba svoditi "racun". Posebno ako se uzme u obzir katastrofalna susa i temperatura cesto preko 36 C. To je imalo uticaja na sve vode, posebno divlje, a na ovoj inace ne posebno dubokoj bari je ostavilo veoma los utsak na kolege pecarose. Netreba gledati tako crno. Uz normalne padavine i temperature riblji fond ce se oporaviti. Ovakva voda sigurno drzi i poneku "grdosiju" a to sam cuo od zaposlenih na poljoprivrednom dobru. Ranije je bilo kontrolisano pecanje i babuska je lepo radila. Nisam dugo bio, od letos i neznam kakva je trenutno voda i da li je stuka radila do zabrane. Ukoliko je neko bio neka napise. Pozdrav.

mrcko

drmar18, dzaba pises. Ta bara vise ne postoji. Od jesenas su ispustili svu vodu iz nje. Ni sam nisam verovao, dok nisam otisao jesenas i uverio se svojim ocima. Ni 20 sm. vode nije bilo.. Neverovatna tuga me je uhvatila tada.
Kad na prolece budem otisao da obidjem te terene, otici cu i do mesta na kom je bila, da vidim da li ima sta novo.

Pecaros

Ja sam pre 2-3 godine pecao tu na kanalu i babuska je isla slabo ali stuka je razbijala..Nemogu da kazem da su sad nesto prekrupne ali od 1kg do 2 kg je cesta bas bila..Sad ne znam kako je ali voleo bih da odem
Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

drmar18

Znam da je letos bila plitka Mrcko ali toliko ....? Vidi i od stare 3 bare u Becmenu su napravili letos-jesenas istu stvar. Moguce da se voda vrati s proleca....? Nadajmo se.

mrcko

Pa mozda vodu i vrate, ali ribu....., tesko.. Bas steta za tu baru. Sad kad bojkotujemo dozvole, takva voda bi mi legla.....

Sto se tice Grmovackog kanala, tu se stuka nekada bas dobro lovila. Nisam je pecao tamo dugo a nisam ni primetio da je neko peca u poslednje vreme. A verujem da je ima. I da nisu krupne. Zapravo najveci broj je tu oko mere negde. Ne bi me cudilo i da nema krupnije, kad se setim kolika su "penkala" nosili kuci gladna usta. A kanal nije velik.

sele

kanale koje pominjete ovih dana češljaju mrežaroši, tako da za nas pecaroše opet bunar.

NemanjaK93

Upravo dodjoh sa veceg kanala u Grmovcu , (koji protice koroz ,,titovo loviste" ) ... Stine babuške, crvenperke , deverike (do velicine dlana) rade ko nenormalne, prakticno mamac ni ne padne na dno, a riba se vec zakacila ... stuke ni za leka, niti neke krupnije ribe ... Put je veoma los, mi smo se jedva probili zahvaljujuci našem terencu, glof 2  :cheesy: ...

Dervis88

Nemanja kako mislis los put zarastao ili izrovaren put  a kolika je dubina sada i jel ima mesta za pecanje raskrcenih naravno pozz: :rolleyes: :rolleyes:

NemanjaK93

Nije zarastao ... ali je valjda neko prosao traktorom dok kad je bila kisna sezona, tako da su kanali negde i do pola metra ... bas bas je veliki rizik kolima proci ... sto se kanala tice, dobina je do 1.5m , voda je malo mutna ... ja sam pecao sa onog mosta na velikom kanalu, odatle sto sam mogao videti ima jos dva mesta prokrcena tu okolo .. ali verujem da ih ima jos duz kanala ... sve u svemu ko voli da se zeza na plovak , ili mu trebaju babuskice male za stuku, soma, idealno mesto, samo ne hraniti praskastom hranom, vec kuvanim zitom, sacekati par minuta i ribe koliko dusa hoce  :cheesy:

mrcko

Potvrdjujem ovo sto Nemanja prica. Bio sam pre desetak dana. Put je sav u kraterima, i ja se nisam usudio kolima proci. Vec sam to parce puta prepesacio pod punom ratnom opremom. I priznajem da mi je presela setnja, pogotovo kad sam se vracao.
Po meni je greska prihranjivati zitom, bas zbog te sitne bele. I ja sam bacao zito i nisam mogao otrebiti sicu. Jos sam bacio hranu za belu ribu.... A vidi se i da je babuska jos u mrestu. Nisam bio bas odusevljen zbog svega, pa sam otisao na Savu.

NemanjaK93

Ja sam prvo bacio praskastu hranu, na to je dosla samo crvenperka velicine palca, i po koji keder iste velicine ... kad sam video da tako ne ide, prebacio sam se sa druge strane mosta, i nahranio samo kuvanim zitom, tada mi se vecinom javljala babuska nesto manja od dlana, i retko koja crvenperka ... Sad dal bi neka druga vrsta primame privukla nesto vece, ili vece ribe ni nema, to ne znam ...