Arkanj i Kovilj

Započeo tdeki, 23 Jul 2011, 14:01:11

djole kac

To nije rit nego  Mrestiliste 1 kategorije ali dzaba valjda im Dedovi ostavili u amanet .....
Trave ima ko salate i uz nju nece da peca valjda od silnog Buckanja , voda to jest Dunav nije se dobro ulio tako da voda ima onu zelenu boju kao u sred leta kad uginu alge, ma ko bara...... TUGA....
I tata bi sine... :)

DUDUCHE

isao bi za vikend u arkanj,pa me interesuje jel bio neko skoro kakvo je stanje i ako moze neka preporuka gde otici i kako doci? Hvala !

gillespie

bili juce,cale,burazer i ja,Arkanj,lepo izgleda,mada je jos visoka voda,pecali smo na Slajzu u Kovilju,jako slabo,svega 4 balavca,jedan spicer i jedan promasaj na kedera,mala stuka ga samo skinula...:),mora voda jos da opadne i da se zamuti,kisa je ucinila svoje...
a na Arkanj druze moras preko Kovilja ici,pa putem prema kafani "Na kraj sveta"...

DUDUCHE

Milos5

Otici cu tamo za jedno nedelju dana pa cu videti kakvo je stanje  :cheesy:  :cheesy:  :cheesy:

Raskoljnikov Jr.

Danas se malo provozali do Kovilja i iznenadili se da ni na Šlajzu ni na Tikvari nismo videli ni jednog pecaroša. Na Arkanju se samo iz jednog čamca pecalo.
Sa retkim meštanima koje smo sreli na vodi saznali da riba već danima ne radi.
Iznajmljivanje čamca je 500 din. dnevno, kao i prošle godine.
Raspitivali smo se i o doplatnoj dozvoli i odgovorili su nam da još ništa nije zvanično i da je za sada ne traže.

Milos5

Nedavno sam bio nisam pecao i nisam video ni jednog pecarosa  :eek:  :shocked: sto nije cudno jer riba kako kazu moji drugovi koji su skoro tamo pecali uopste neradi  :sad:  :sad:

Sito i resheto

Riba ne da ne radi nego je vise ni nema. Na Arkanj treba ici do pocetka juna najdalje, do tada mestani sve sto udje ocesljaju  :sad:
Inace prelep teren za plovak i balerinu.
Ne peca lep nego uporan.

gillespie

prolazio juče autoputem preko mosta , i imam šta da vidim, cela šuma na Arkanju posečena, pejzaž kao posle nuklearne katastrofe, a šuma je bila 70 % lepote Arkanja i dobra zaštita od Košave i Severca, smorio sam se kao konj... :sad:

Aleksandar31

lele pa zar upropastise onakvo mesto ,da nisi mozda video da li ima nekih stabala u vodi to ce da spreci lopine da vuku mreze a i bice dobra mesta za sarka kad stane lovostaj

recni galeb

Posadjena je tamo mlada suma, a topola je uglavnom "kukuruz" brzo to naraste ponovo.

gillespie

@aleksandar nisam se zadrzavao,samo sam prošao,ali verujem da ima stabala u vodi, bilo je i ranije,mada to ribokradicama ne smeta,lično sam video kako se riba vadi mrežama iz arkanja, bilo je to pre par godina negde Septembar-Oktobar,znam jer smo pecali štuku na balerine,dvojica u čamcu razvlače mrežu dugu oko 20 m i onda krajeve vuku na obalu,prave potkovicu i bukvalno stružu sve do dna,a oko potopljenih stabala lupaju i isteruju sve napolje u mreže,kada sam ja reagovao na to da li imaju dozvolu za tako nešto, bio sam počašćen odgovorom kako ja nemam dozvolu i kako je arkanj privatno vlasništvo manastira Kovilj  :shocked: možda jeste obala ali voda nikako ne može biti... :grin:
@recni galeb toj topoli treba 20 godina da bi izrasla toliko, a narednih 10 ćemo da se čvarimo na arkanju...

bojanva

Dzabe vam to urlikanje na netu o mrezama,struji,plinu,krecu i dinamitu,oni koje to treba da zanima,ne zanima.Do sada smo u hladu velikih topola kupali plovke,mamce i dubinke a sada cemo isto to raditi samo na suncu,koje,uzgred receno nije puno opasnije po zdravlje od mleka koje pijemo.Sta je vama svima?Pa vidite da je kod nas u drzavi sve naopako pa zasto to ne bi bilo i u ribolovu.Savet:stapove u ruke i pravac na Arkanj da uzivate na vasoj i mojoj omiljenoj prolecnoj vodi.Savet plus:bez nerviranja ako i ne ulovite nista jer vasu ribu koju treba da ulovite niko drugi nece uloviti.

gillespie

kolega bojanva, ja ne urličem nego pričam ,a ako nekad podignem glas mogu samo da vičem...
ribokradju na Arkanju  sam spomenuo jer mi je to maltene najbliža divlja voda, a da nije glavni tok Dunava i gde pecam ceo život, pa mi zato to smeta. Nego da ne idemo u off pozdravljam te.

Raskoljnikov Jr.

Kolege, nemojte brinuti za šumu; ta topola će jako brzo izrastiti.

Podstaknut ovom temom malo sam pretraživao starije slike iz Kovilja.
Ova prva je slikana 2006. ili 2007 kada su posečene topole na Tikvari u Kovilju. Ostalo je svega nekoliko vrba na samom špicu preko puta stare čarde.

Ova druga je snimljena 2010. Fokusirano je dosta desno od prve slike ali se vidi da su topole već prilično porasle.

P.S. Ovoj trećoj slici možda i nije mesto u ovoj temi ali nisam mogao da odolim. Nekadašnja čarda na Tikvari u Kovilju. Snimljeno 2006. ili 2007. Srušena je godinu dve posle.