Zavojsko jezero

meda

Ocekujemo sa nestrpljenjem! Extra izvestaj kolega  :thumbup:

vladaBG

pridruzujem se nestrpljnju u iscekivanju nastavka....

Nislij@

Pozdrav svim kolegama pecarosima.... :tongue: Vidim da  pisete o zavojskom jezeru pa rekoh i ja da nesto napisem. na jezeru mi je vikendica , ja idem  gore ka god mogu, tacnije goisnje vise puta. Pecao sam zimi,leti, na prolece itd... Po meni najbolji termin za plovak i feeder je kraj maja pa do kraja juna, tad riba radi kao luda. prosle godine sam upecao preko 40 kg deverike, verovali ili ne na kuvano zito, o beovici i bodorki necu da pisem....... ima ih na tone i lepo rade.. Ima dosta grgeca ko voli da ih peca, najbolje radi na glistu, ritsku a moze i obicna. ja sam ga pecao na cek. Sto se tice soma i stuke, stuku sam samo video par puta,a soma sam imao prilike da upecam... Som gore najbolje uzima ono sto vec postoji u vodi, znaci keder. probao sam na rovca, durdubak,pijavicu, glistu i nista od toga nije dalo rezultata. Voda u toku leta moze dosta da varira sto se vodostaja tice, naravno zbog brane :sad:.... postoje dani kada nista ne moze da se upeca, prosto covek pomisli da nema zive ribe, ali je ustvari jezero puno, prepuno ribe. sve sto vam je potrebno dobra volja, adekvatan pribor i camac, jer se do najboljih mesta dolazi samo camcem,  dozvoljeni su valjda motori samo do 4,5 konja. ja idem valjda ovih dana pa ako nekog zanima da li riba radi naka pita

Jeremija

Evo mene već drugi dan u Sopotskom hanu, nadam se odlasku gore u četvrtak, a do tada - Staničenje i most kod Knjaževačke petlje  :cool: Doduše, obzirom da vodim goste u obilazak, verovatno će se sve svesti na malo varaličarenja oko Belskog mosta, ali i to je dosta, samo da vidim onu vodu i okolinu, pa ne mora ništa ni da se upeca  :cheesy:
Nou frks. Nou paniks.

dragan77

Ja sam bio juče. Čuo sam da lepo radi bodorka na pšenicu. Međutim nisam upecao ni jednu. Pecao sam na fider: crvići, glista, pšenica, kukuruz i baš sam slabo prošao. Mislim da je sad vreme samo za varalicu.
Inače skupio sam slike za nastavak reportaže, ali nikako da se nateram da pišem. Pomozite i vi malo...
Idemo dalje...

Ljudi ja sam danas stigao. Ostajem kratko al opet moram pecati.
Sta pecati na Zavojskom, deverika je u zabrani, klen isto, ima li babuske?
Gde pecati babusku u Pirotskom kraju?
Sta juriti na Nisavi, mrena, skobalj, klen, sve u zabrani?

milanpirot

Deverike od pre dva dana oko Belskog mosta dosle na kukuruz ova veca 2,5kg a manja 1,8kg

dragan77

Bravo! Lepe deverike.
Idemo dalje...

DDj

Prelepo jezero, dugo planiram da ga posetim, kao i Staru Planinu. nazalost puno posla me trenutno sprecava. Zamolio bih kolege koji to mogu da pored ulova postavljaju i slike sa jezera, to je jedno od nasih najlepsih jezera, pravo je uzivanje videti ih.

Alex_Nis

Nikako da se organizujem sa drustvom da odem na ovo jezero, a samo smo 100 km udaljeni od njega...cim odemo, pisem kako je bilo i sta radi.

nikolay84

Da malo osvežimo temu,par sličica

Fricky88

Evo da i ja postavim koju sliku i da napisem nesto o jezeru. Bio sam tamo par puta, a od sledece godine cu biti veoma cesto, jer bih trebao da budem tamo ribocuvar, jer sam od skoro polozio za ribocuvara i iz bg se vracam za pirot da zivim, gde sam i odrastao, bg mi se smucio. da ne duzim o tome. Ja sam sam odseo u selu paklestica kod drugarice, i tamo sam pecao u visocici, to je ta reka koja se uliva u zavojsko jezero, i na njoj ima prelepih mesta za pecanje, od riba: Klen, skobalj, grgec, potocna pastrmka i potocni rak (koji je naravno u trajnoj zabrani) a upeco sam jednog na glistu. Voda iz visocice je potpuno pitka, ja pio :) , a i kazu da voda u jezeru moze da se pije samo ispod povrsine nekih metar.
Kako se voda u kojoj je prirodno staniste potocne pastrmke uliva u jezero, ona je vremenom mutirala u jezersku pastrmku i citao sam da su izvadili neku od 18kg, i stuku valjda oko 15kg za koje se zna... i ja sam autom isao po obodu, ne bas previse, ali sam proso, bio je ok put iz paklestice, samo sam ga izgrebao skroz od zbunja i dzigraka pored puta, samo treba auto biti malo vislji, moj je renault scenic, tako da moze i sa njih donekle da se stigne, inace tu kod belskog mosta mozes skroz do vode da dodjes autom, i pravis rostilj kao i mi jedan dan :)
jedino me interesuje i nemogu nigde da prictam dali tamo ima smudja...smudja bi voleo da pecam na muvanje, jos nijednom nisam...
a inace na slici cete videti i kako je neko postavio mreze tamo, 2 kom, probao sam da je zakacim i iscupam al nemoze, pukla trokraka, vezane sajlom.
U pozadini se vidi Belski most

I naravno zajecarac pored stolice :)
e sad... imam ja jos slika. pa cu da postavim u narednom postu.

Alex_Nis

Kada zvanicno postajes ribocuvar? :)

Fricky88

to si trebao na pm druze...ko zna...kad bude bilo mesta u Srbija Sume, ali max ovde ostajem do proleca/leta. a za reon bi trazio da dobijem ili taj ili nacionalni park stara planina - vrelo isto visocica, samo na dosta vecoj nadmorskoj visini od jezera...

e sad ima par slika visokog kvaliteta pa cu probati da uploadujem vecom rezolucijom, nadam se da ce se videti
Evo da dodam, slike su velike, ali morate da idete desni klin i otvori u novom prozoru da bi videli lepo.

a ovde sam ja, surak i drugar uzivamo. a kao sto vidite, auto je pored vode, milina...

i najlepsa slika, moze i za nagradu :)

a evo slika sa pocetka jezera, kod paklestice.

ovde u centru slike je mesto gde se uliva visocica u jezero...

Odlicne slike,a jezero je stvarno prelepo  :ok: .,ako postanes Ribocuvar dobro ga cuvaj  :thumbup: