Srebrno jezero

Započeo pikeman, 22 Jun 2009, 23:55:39

Košava

Kao i sve vezano za  smiley001  treba poznavati terene,pratiti vodostaj Dunava redovito  pogotovo u gornjem delu od Apatina  pa uzvodno,pratiti prognoze vodostaja.Sigurno je da ne treba ici u donji deo Dunava ako je visok vodostaj u Estergonu,Budimpesti, a u  Apatinu primer u porastu.Niste valjda ocekivali da cete se lepo provesti u julu mesecu na Srebrnom jezeru kada u gornjem delu ili toku prete poplave.Pa lepo sam Vam napisao u temi Marina Srebrno jezero(pogledajte postove bice Vam jasnija dosta toga jasnije oko Srebrnog jezera}
Fotografija koju je postavio pikeman je prekrasna nemislite valjda da je to fotomontaza  :question: ,nije ali sigurno nije slikana u periodu o kojem Vi pisete.Prema tome kolege mislim da dajete pausalne ocene oko Srebrnog jezera vezano za los vodostaj i Vas boravak bas u tom periodu.
Ima komaraca na Dunavu  :eek: nemogu da verujem,jos pri visokom vodostaju, onda opadanje vode pa naravno da ih ima isto kao i zmija.Zatim navodite da je voda mutna,pa jezero je spojeno sa Dunavom u uzvodnom delu prema Zatonju i stoga je nemoguce da u istom bude cista a u Dunavu mutna.
Na Plitvickim jezerima je cisca voda nego na jezerima koja Vi navodite u postovima pa kakvo cudo to nisu usporedive velicine sa Dunavom kojeg volimo  bas ovakvog kakav jeste sa svim svojim manama i boljim  stranama.
Da ste otisli biciklom samo 1 km uzvodnije prema Zatonju napecali bi ste se da nebi mogli da nosite ulov(provereno ,sve to vreme smudja je pecao Cankovic Milaan poznat pecaros ovog kraja , u proseku 5-10 kg gotovo svaki dan).Kazete bilo samo bele ribe to je dobar znak,ih da je to samo nekim plovkarosima dostupan taj teren bili bi prezadovoljni na mutnoj dunavskoj vodi.
Ribocuvari su smesteni u marini i da ste prijavili slucaj sa mrezama procesljali bi klocerom sve u metar,postavljali bi zasede, intervenisali na Vasu svaku dojavu  i sve bi bilo  :ok:  :takoje:

Sto se bogatstva ribom i ulova  tice imam mnostvo fotografija neke su i na ovom forumu postavljane.Vlika vecina njih je brisana zbog nepravilnosti sto je svakako moja greska jer prikazuju 10-15 smudjeva moderatori kazu moze samo 3 komada. Sve je to od prosle godine a do sad se na tom terenu nista drasticno nije promenilo (elektricara i bombasa nema)izuzev toga da je vodostaj u julu bio nenormalan i opet je riba radila ali na mestima koja treba poznavati.

Ova godina je bila katastrofalna sto se vodostaja tice i  licno sam imao velike trileme gde poci od 01 juna i ostati do novembra posto obicno tada isplovljavam i ostajem duzi period.
Planirao Apatin,krenuo na Djerdap,zavrsio na Tisi sve zbog vodostaja koji je u julu bio kakakav je bio.
Veliko Gradiste,Babe,Kalinovcic Srebrno jezero,Zatonje(sve u krugu 2-3 km) su i nadalje jaka i dobra mesta za smudja ,sarana i soma samo vezana su za vodostaj Vi ga niste ispostovali i rezultati su izostali.Tako da se neslazem sa vecinom postova na ovoj temi,jedino taj lavor na slici neka budala kozna kada i gde bacila u vodu i stiglo gde je stiglo smiley033 smiley003

ramplinstinski

Kupi mi majko top !

baracuda

Ja sam bio u julu 2008. i iskustva su mi slicna slawishinim jedino sto nisam video ribu ali ni komarce. Ja sam bio u kampu blizu hotela pa ne znam kako je gore prema drugom kraju jezera. Ovaj je za pecanje  :grin: :grin: :grin: Cuvar kampa mi ispricao da ribokradice plate cuvarima veceru u hotelu da bi oni mogli na miru da "rade" cele noci. Pred mene je bio neki kolega sarandzija sa porodicom, kaze da 4 godine dolazi za redom i da u jezeru nikad nista nije upecao i da peca samo na Dunavu.

slawisa

Ovo prozivanje od strane Kosave mislim da se odnosi delom i na mene,pa napisem dve 2-3 reci.Ocigledno nam se dosta razlikuju stavovi po pitanju lepote prirode,to sto sam napisao za srebrno jezero tvrdim da nije ni delic onoga sto je stvarna situacija tamo.Ova slika lavora nije ko zna gde nego bas na plazi u Zatonju!tu gde se ljudi kupaju.Evo slike sa plaze u Zatonju!!vidi se travuljina odmah uz obalu i takva mesta vole zmije,jos kad im naprave staniste uz obalu eto njih medju kupacima.

Mesta kao sto je srebrno jezero,toliko reklamirano kao oaza cistoce i lepe prirode ne sme sebi da dozvoli KOMARCE u tolikoj meri,pogotovo danas kad problem moze efikasno da se resi prskanjem.Kad je rekao Kosava da je riba odlicno grizla odmah tu na dunavu kod Zatonja samo treba poznavati dobra mesta,to sam saznao na jezeru,ali ja nisam otisao tamo da bih pecao na dunavu i nije bila prica grize i riba na dunavu nego na srebrnom jezeru.
Ribocuvarsku sluzbu na jezeru nisam video i rekao sam bolje za mene jer bi trebao da platim dnevnu,ovako nisam :rlol: i drago mi je zbog toga sto se tice mene.Jedino sto oni rade je sedenje u kucici i cekanje da "posteni ribolovci" dodju i plate dnevnu dozvolu. Evo i jedne slike gde sam uokvirio na glavnoj plazi mesto bas tu gde je to lepo kupaliste!gde je isto tako odlicno staniste za zmije!

Isto tako rekao sam da nigde nema table kao sto bi verovatno trebalo da bude da nije dozvoljeno kupanje kucnih ljubimaca,volim ja zivotinje,ali ne u vodi kod moje i ostale dece u vodi!!!! evo slike!
NE GLEDAJTE U OVU MAMU! :rlol: :rlol: :rlol:

Cuo sam da je zemlju oko jezera kupio uticajni gradjanin i ne sumnjam da ce ovo sve da resi,ali sada je tako kako je.
Jedina lepa rec je za ove kafice uz obalu,ako je neka bitna stvar da su cisti i sto se tice cena povoljni.
I dalje tvrdim da i ovo sto sam napisao nije ni delic onog ruznog sto sam doziveo tamo.

Košava

Ja nepecam na jezerima i stajacim vodama vec iskljucivo na tekucim  smiley031 i Tisa  :takoje: Srebrno jezero nije samo plaza ispred hotela,vec se pod tim podrazumeva sire podrucje dakle i deo Dunava .Ja imam sigurno druga shvatanja od Vas za razliku od Vas volim vise divljinu jer samo gde je potpun mir i ta divljina i "travuljina "ima i vise ribe .Za kupanje bolje na Dunavu odnosno ona strana prema marini.U stvari bez nekog camca nevalja nigde smiley033

slawisa

Srebrno jezero nije samo plaza vec jezero celom duzinom od Zatonja do marine,a nikako ne moze biti okolina i deo dunava jel´tako?jezero je jezero,a dunav je dunav.Za kupanje isto tako ne moze biti dobra strana prema marini jer levo je barustina puna lokvanja i gmizavaca(jednostavno nema mesta za kupanje),a levo marina gde ne bi trebalo da je dozvoljeno kupanje.Kupati se medju brodovima????Nije u redu pisati nesto na pamet i sto nije tacno!vec treba realno pisati,znaci bas onako kako jeste.

Košava

Svaki moj odlazak na Dunav je sa ciljem dobrog pecanja ,kupanje mi je u drugom planu .Na tom delu Dunava imao sam u zadnjih 15 godina veoma lepih ulova .Sustina je da se treba drugacije organizovati ako si sa camcem ili dolazis kolima sa porodicom.Posto ja idem sa mojim brodicem neprekidno boravim u marini ( pogledaj temu DUNAV MOJE MORE - marina Srebrno jezero ), a veci deo pecarosa sa kojima sam u kontaktu dolazi kolima sa porodicom i oni uzimaju smestaj na Srebrnom jezeru uglavnom privatni blizu vode da bi se porodica kupala pogotovo ako su deca u pitanju,dok oni svaki dan odlaze da pecaju ili Dunav ili suprotna strana jezera preko puta kupalista gde je potpun mir i kako ti kazes travuljina .Tu bogato hrane sarana i pecaju ga ,a poneki pecaju iskljucivo smudja .Ja pak vise volim otvoreni  smiley031 ,odlazim malim camcom ujutro i posle podne .Uvece se svi okupljamo na terasi staroga hotela gde sabiremo rezultae i mogu ti reci da su i ovi na jezeru lepo prolazili sa saranom sa smudjem malo slabije od nas koji ga pecamo na Dunavu jedan kilometar uzvodno prema signalu.

Sezona kako koja neka bolja neka gora ali se ti jedni te isti (sarandjije uglavnom)vracaju godinama na isto mesto i opet se vidjamo svake sezone .Ove godine ja sam izostao (Tisa 05.juna do 25.oktobra)ali smo se culi skoro svakodnevno.Sta mislis zasto se oni vracaju svake godine na isto mesto  :question:

Pecanje je individualna stvar,kreativnost,razna poimanja i pogledi u tome i jeste bogatstvo naseg zivota .Neki imaju uspeha vise neki manje to je sasvim normalno .Licno meni nesmeta ni trava ,komarci bolje je kad ih nema bitno da ima sta da se  smiley001 jos ako je u pitanju saran utoliko bolje kad neradi ja pecam smudja.Znas i sam sta kazu za one kojima sve smeta ama bas sve.

Pre nekoliko godina pecao sam u Apatinu 15 dana rezultat katastrofalan ni jedno jedino ribce mislim na srana i smudja ,a onda krenuse sve kilasi i gore do 5 radilo pet sest dana i onda opet veca pauza pa nisam se razocarao da pace i sad mislim da su to jedni od boljih terena samo tamo su problemi druge vrste (elektricari i bombasi) sto sam se uverio polovinom maja. I na Srebrnom jezeru i Velikom gradistu je toga bilo i jos koliko ali se ukazala zelja svih da se to iskoreni i vise toga nema.To isto je moguce i u Apatinu samo kada se donese odluka .Duzim sada nema potrebe.Konkretno tebi nudim da ti pokazem zajedno sa mojim prijateljima nekoliko mesta na samom jezeru odlicnih za pecanje sarana pa izvoli pecaj ali moras da kupis dozvolu u marini.
Mozes i samnom da prodjes taj deo Dunava malim camcom i da ti pokazem gde se peca smudj sa obale
neces se pokajati    smiley033

Srebrno Jezero Silver Lake

Kosava,
Iskreno ti se zahvaljujem na ponudi,ali ja nema toliko vremena kao ti(malo ti i zavidim)da idem na pecanje,pa moram da spojim godisnji odmor sa porodicom i pecanje i to tako da svima odgovara.Sada vise sigurno ne mogu da ih ubedim da idu na srebrno jezero,jer su iskustva porazavajuca sto se tice nase strane.Ja sam odrastao u blizini dva lepa jezera i volim pecanje na mirnim vodama,isto tako znam odlicno da citam te mirne vode i da nadjem ribu,ove godine sam isao na sarana i lose sam prosao t.j. nijedan zahvaljujuci mrezama hranio sam ih bas onako kako treba i koliko treba,ali ima ljudi koji su to znali da lepo iskoriste.Bice i boljih godina za sarana od ove siguran sam.

Košava

@slavisa  :tongue: :ok: smiley033 potpuno te shvatam ja u penziji i imam vremena to si u pravu .Nepamtim goru godinu sto se tice sarana ,no posto smo mi  smiley139  veciti optimisti ostalo je da se nadamo da ce sledeca sezona biti bolja.  :takoje: smiley033

panta

Aj i ja neku da reknem  :takoje:
Na Jezeru pecam godinama i ljudi tamo ima ribe
samo je teska voda za pecanje!ko zna mesta prolazi odlicno  :takoje:
sarana i amura bez hranjenja mesta i po 10tak dana retko ko moze da dobije  :takoje:zadnje dve tri godine se lepo pecao amur(10,11,13,16,18kg)dok ove godine je najbolje radio som!da,da som!pecalo se na flacu komadi i preko 20kg,majstori koji znaju gde da ga traze imali su i po 5-6 komada na dan   :takoje:ja sam ove godine lepo prosao sa somom na dubinca(rovac)dok sa varalicom nisam imao ni jednog  :embarassed:
Smudja ima i te kako  :takoje:najbolje se prolazi u Ostrovackom terenu i gore prema Zatonju,najcesci su oni od 800-1,200g ali ima ulova i preko 5kg  :thumbup:Samo treba znati gde ga traziti!
Ne mogu a da ne kazem da sam smudja dobivao i na jednoj i drugoj plazi  :takoje:ali redje,znao je da radi po 2-3dana i da stane po 2-3-nedjelje
sto se tice mreza njih na zalost jos ima  :veryangry: ali moram sadasnju ribolovacku sluzbu da pohvalim jer ljudi rade odlicno njihov poso!
ko poznaje Darka taj sigurno zna da taj nikad nece da se prodaq za jedan rucak to je cista izmisljotina!
i na kraju da dodam da je Jezero poribljeno pre neki dan sa oko 1,7 tonu sarana i oko 400kg smudja
tako da je na Jezeru ribolov zabranjen do DALNJEG!
pozdrav  svima od Pante(mali debeli koji peca redovno u zimovniku na pumpi  smiley033)

@panta  smiley033
Kad si vec pomenuo pumpu u zimovniku gde je nekada bila vojska sad lepa marina neverovatno je koliko tu ribe ima na toj pumpi ali iskreno receno ja tu ribu neznam da  smiley001.Video sam mestane koji hvataju lepe primerke deverike i sarana ali sarana u kasnu jesen negde u ovo vreme pa sve dok zimovnik ne zaledi .

Jednu godinu ja se probudim oko mene (brodica)zakucao led,pocetkom decembra a treba da se vratim za Beograd .U velikom sam problemu bio i vec sam doneo odluku da brod ostane u marini (staroj kod Zike Mratica)jer na  smiley031  tih 250.300metara nije bilo moguce isploviti bez veceg ostecenja ,sto bi rekli bas ga led dobro zakucao.Skupilo se taj dan dosta dobrih ljudi Gradistanaca da mi pomognu u nameri da se led razbija iz malog camca ,ali i to je bilo nemoguca misija.Nakon 3 dana i noci nailazi samohodka "Podravlje" uzvodno Dunavom i ja je zamolim putem radio stanice da udje u zimovnik
sto je susretljiva posada i u cinila (hvala im jos jednom)razbivsi led ko od sale ,a ja brze bolje na  smiley031 za uzvodno uvezavsi se za samohodku gde smo se lepo druzili  smiley021  smiley034 narednu noc i dan koliko se tada plovilo uzvodno .

Pokusao sam da nadjem fotografiju te pumpe ali nemogu evo ti jedna druga da te zelja mine  smiley033

panta

Auuu Kosava de stavi ovu sliku sa mojim omiljenim mestom za pecanje bucka  :ok:tu sam d... ogulio pecajuci  :takoje: inace mnogo zaebano mesto za bucka,retko ko se tu proslavi sa njim dok sa stukom ko nije zabazio nije je ni upecao :takoje:
inace taj deo zimovnika je pun ribe,ima babuske,sarana,smudja,stuke i tostolobik,som je redak a zna da se namesi na samoj pumpi  :takoje:
sadda je na tom delu najbolje da se peca babuska i saran u onim panjevima ali treba camac jer sa obale nema sanse da izvuces sarana :sad:
Kosava prike sad me ubi sa ovom slikom pa moram da odem sutra malo da peckam na pumpi smiley033
@Kosava
kad smo vec kod pumpe tu sam par puta rano ujutru lepo prolazio sa smudjom  :takoje:obicno pecamo soma na dubinku u zatonju na jezeru nocu i kad se vracemo uvek svratim da zabacim par puta varalicu na bucka ali me smudj lepo iznenadio,15tak komada za sat vremena  :takoje: (2 poneo resto vratio)ni jedan ispod kilo  :takoje:,zna i smudj da dodje na pumpu jer ona pumpa iz jezera samelje ribu i tu se on hrani  :ok:
pumpa i sam zimovnik je meni mnogo interesantan ima sarana,babuske,bucka,smudja,stuke stace covek vise :huh:

Košava

Ma znam ,volis ti na pumpi  da pecas pa povremeno bacis oko na kupace sa druge strane pumpe :rlol: :rlol: :lol: :rlol:

:cheesy: :takoje:

Salim se nemoj odma da se ljutis pozdravi u marini Duleta Novakovica i Cankovica ako dodje da hvata kedere  smiley033

panta

SAmo bacam pogled na kupacice  :rlol: ma lepota jos kad prodju branom pa zastanu onako u kupaci pa pitaju dal ima ribe  :rlol: pa ih malo odmerih i dodas da ima ribe al na obali  smiley033 nema lepseg pecanja  :lol:

@panto  smiley033,
dali si bio na  smiley001 ovih dana ili cekas da krene sledeca sezona kupanja :question: