Srebrno jezero

Započeo pikeman, 22 Jun 2009, 23:55:39

lokica

video ja par ulova sarana posle zabrane, potrebno je puno cimanja i pripreme mesta kako bi se on dobio, tu prvenstveno mislim na potapanje krsa i kvalitetno hranjenje.

segamega

I ja verujem da ima krupnog ali ga mi nesto nismo ni jurili. Od primama pored zitarica stavimo i neku prihranu s mirisom vanile i to nam je za belu dovoljno. Letos nam se desilo da smo nesto vise hrane bacili na oko pet metara od obale gde obicno prehranjujemo. Sednemo negde oko ponoci i postavimo stekove od pet i sest metara, zapalimo po jednu i gledamo u plovke... U jednom trenutku jedan fino potone, drugar kontrira kad ono saranko. A najlon tanak, masinice nema a stap se presavio... i tako smo probali da ga barem umorimo malkice. Ali dzaba, naravno. Samo je krenuo malo ka obali da se javi, a onda je plovak odleteo daleko uvis  :smiley: Tako da nas je "debeljko" pozdravio i otisao da ruca u drugi restoran  :cheesy: Naravno, jako tesko da bi uspeli da ga izvadimo sto zbog stapa, sto zbog najlona, al smo barem imali nekoliko trenutaka borbe i malo adrenalina u mirnoj noci. Eto, sada po jezeru luta poveci saran pa ako ga neko nadje nek javi  :cheesy:

knjigovodja

Planiram u sledeci cetvrtak i petak odlazak na Srebrno jezero . Zena je resila da me casti sa dva dana pecanja . Deca ne idu sa nama pa ce biti mesta u kolima za citav arsenal opreme . Molim nekog ko tamo peca da mi da savet sta da ponesem od mamaca i na koji deo jezera ili Dunava da idem . Predvece bih malo varalicario , pa me interesuje gde i cime .

stranice: 1 ... 5 6 7 [8] ...čitati i pretraga.smiley033

Hvala Olovo , pokusacu .

segamega

Pecam dugo tamo, bio i ovog leta. Imas u mojim prethodnim postovima uglavnom sve sto se tice zivih mamaca i sta mozes da ocekujes. Sto se tice varalica, idi na Dunav. Gradiste ima krsevitu obalu tako da dodje smudjarak, stuka... njih napadas tvisterom i shadom. Klasika. A na jezeru retko ko peca s varkama. Ja sam probao par puta, ali bez nekog posebno znacajnog ulova. Problem je i sto se tesko prilazi vodi jer je vecina obale ili pod rastinjem ili su privatne marine pa ne mozes da pretrazujes gde hoces... ako te zanima jos nesto pitaj. Bistro!

knjigovodja

Hvala segamega , bicu na jezeru u cetvrtak popodne , malo cu prosetati , valjda ce biti neki kolega da mi preporuci gde se moze naci neko lepo mesto , a da se do njega moze doci bez camca . Ponecu mamce koje si preporucio u prethodnim postovima , a i ako nista ne bude , nema veze , nadam se da cemo se lepo provesti .
Prethodna dva odlaska na jezero su mi presela , prvi put je svih sest dana padala kisa , a drugi put je mene i klinca vec drugi dan zakacio neki stomacni virus , pa smo morali kuci .
Nadam se da ce biti treca sreca .
Jos jednom veliko hvala i bistro.

segamega

Nista i drugi put. Mozes da pecas i kada je kisa. Tad somic hoce da se digne od dna. Usput, ovog leta sam video da imaju u durdubake u Gradistu, ali su jako mali. Kad si tamo, preporuka da svratis u lokalne radnje moze se tu i tamo naci ponesto jeftinije od sitnog pribora i opreme...
Ne bih da te razocaram, samo ja sam bio pocetkom septembra riba je mrljavila dosta jer je bilo jako toplo. Ali uvek imas varijantu da se prebacis na Dunav, gde je ipak brza voda i malo hladnija.
Bistro pa javi ako ulovis nesto  smiley033

knjigovodja

Upravo sam stigao sa jezera . Riba je lepo radila . Ja sam dobio samo jedno somce od 4 kg i 80 cm , na kombinaciju durduboka i crne gliste . Prezadovoljan sam kako smo se proveli . Bio sam smesten Kod Brke , ljudi su ljubazni , usluzni , cak su mi i ribu cuvali u zamrzivacu . Lepo je radila stuka , imali su ljudi doduse sitnije komade 2-3 kg , a babuske su neki imali po desetak , moj drug Gaga cak dvadesetak kg .
Sarana sam probao na razne arome kukuruza , stari , mladi , ali nisam nista dobio , doduse za sarana sam jako kratko boravio , tako da nista od neke pripreme mesta , hranjenja i sl.
Camac se moze iznajmiti kod Zileta za samo 500 kinti po danu . Cuo sam da su ljudi dobijali i smudja , doduse nisam video , ali posto su mi ljudi pricali ne verujem da lazu .
Pri obali ima dosta trave , tako da po meni za neko ozbiljnije pecanje ipak treba camac .
Prodavnica u Gradistu je odlicno snabdevena priborom , ali mamcima nisu narocito snabdeveni , tako da preporucujem da ponesete durduboke ili sl ako na to mislite da pecate .
Pozdrav , bistro .

segamega

Knjigovodja drago mi je da si se dobro proveo na jezeru. Sad znas i sam sta za sledeci put :)
Sto se tice sarana, on se uvek tesko dobija, i stvarno moras da prihranjujes mesto nekoliko dana da bi dobio nekog pristojnog. Ali da znas da ima krupnih primeraka, za sledeci put. Pozdrav i bistro!

knjigovodja

Ima li kakvih vesti sa zimovnika ? Isao bih u sredu . Cuo sam da odlicno radi babuska . Ja bih da probam soma i smudja dubinski iz camca .

segamega

Radi babuska i deverika javio mi drugar koji je pecao ovih dana na jezeru. Mada ne nesto spektakularno, s obzirom da prehranjuje mesto... Medjutim, som izgleda slabo. On baca kedera i kaze da nista nije upecao proslog vikenda. Naravno, mozda sa camcem nadjes neko bolje mesto... Vidim da se uspavao i na Savi, bar na mestima gde sam ga ranije dobijao. Za smudja ne znam nista, ovi moji ga ne pecaju. Pre ce biti na Dunavu nego na jezeru...

lokica

Bio ja prosli vikend u zimovniku. Babuska radi odlicno iz camca na plovak, drugar i ja smo se bas dobro napecali. Najbolje je petljasima 6 i 7 m zbog dubine da bi se dohvatilo dno na pravom mestu. Bolje ti je ako izlazis camcem da se vezujes u panjeve ukoliko ne duva vetar iz pravca jug jugoistok, ukoliko pak duva picis samo preko puta u zavetrinu. Komadi su nesto sitniji zbog ovog toplog vremena, sa prvim jacim zahladjenjem ocekuje se i rad rupne babuske. Javi se i po neko sarance koje je obicno ispod mere takodje na plovak. Smudj za sada u zimovniku slabo radi dok soma tu nemoj ni da pokusavas, njega mozes mozda probati na jezeru, udari po neki.

knjigovodja

Bio juce ceo dan u zimovniku . Skroz sam promasio taktiku . Umesto u panjeve ( bio prvi na vodi ) , produzio sam blize uscu , gde sam prosli put dobio soma , trazio ga durbokom , crnom glistom , kederom i totalno promasio . Uz put sam pomalo pecao babusku , na klizni plovak , na mamac od hleba sa cimetom i vanilom , lepo je radila , bilo je par lepih komada . Dosta ljudi je muvalo smudja , video sam jednog koji je slucajno zakacio deveriku , cini mi se da je imala preko 2 , mozda i 3 kg .
Od lokalaca sam cuo da se javljao i saran , ali na pripremljenim mestima .
Nije bilo ribe , ali sam i ovako uzivao na vodi , sledeci put bolja taktika , sada malo bolje poznajem teren , bice tu lepog pecanja .

Cope021

Planiram na jezero od 27. Kakva je situacija? Da li je neko izlazio na vodu?
Ko nije drvo razumeo prvo, pa tek onda sadio. Taj ništa nije uradio. I shvatiće kad' tad' da ne zna šta je hlad