Jezero Taložnik

prslook

Red or dead

balsxa

Hah... Bacao sam varku oko sat vremena... Ni kvrca.. Deluje mi bas super. Razgovarao sam sa coekom koji radi na rampi. Rekao mi je da dolaze ljudi svaki dan da pecaju, ali slabo sta ulove. Kaze: "Dzabe ides, tamo ribe nema." Ja se lično sa tim ne slazem. Kontrolora, cuvara ili bilo koga da kaze da je zabranjeno pecanje ili pristup, kao i znakova koji to nagoveštavaju, nema. Voda iz Save ulazi u taložnik koji istovremeno služi kao spremnik za višak mulja, pa odatle u crpnu stanicu na dalje prečišćavanje. Tako da price o otpadnim vodama i olovu (doduše, ne vido čoeka  :lol:  ), kod mene ne piju vodu. Otići ću još koji put. A kad kažem ni kvrca (je.iga, sitnurija) Hah...
''Ni jedan čovek ne staje u istu reku dva puta. Jer, niti je to ista reka, niti je to isti čovek.''
Heraklit

nemanja82

Ovako vodovod uzima vodu odatle koja ide na Makis na preradu, ali se zato deo koji ostane od prerade vraca u jezero zajedno za tkz, aluminijum-sulfatom, i zato riba koja je upecana tu ima neki metalni ukus ali nije otrovno ni najmanje.

aleksej

Ja sam bio danas.Ulovio jedno 20 cverglana.Na stuku ni da pipne :sad:

coa

darkoslo

Pecao sam pet dana svako popodne ,posle posla hranio sam pre toga nekih 7 dana,za pet dana jedan udarac i realizacija šaran od nekih 4 kg,voda je čista,teška,prirodne hrane ima koliko hoćeš ali i neverovatno velikih riba,u večernjim satima sam video takve ribe da nisam mogao da poverujem u to što vidim,riblji fond ,STRAŠAN,ima svega smudja,bucova ,OGROMNOG soma,šarana ,amura ma svega.... tamo je sve veliko i nema male ribe,sem bele o tome ne govorim,veliki pozdrav i Bistro,ova voda je pravi izazov i mislim da samo ljudi koji vole divlju i pravu ribu imaju tamo šta da traže,šarandžije koji pecaju u kadama sa oko 15 tona šarana,tamo nemaju šta da traže i brzo odustaju,mislim da je jedan udarac na dan tamo realna stvar uz dosta truda,,,,,pozdrav pravim šarandžijama UHVATI I PUSTI.

U Austriji sam pecao na jezeru,skraćenica je FZZ,ovo jezero je srpski Fzz,puno hrane,voda je stakleno čista,udarci veoma retki,nismo ni svesni koliko smo bogati....i koje lepote imamo.Fenomenalno.

Uhh,kolega,bilo bi lepo da je tako kao sto ti kazes,ali prava istina je malo drugacija.,jezero odlicno poznajem jer ga posecujem zadnjih 20-tak godina..,voda je jako teska i cudljiva za ribolov,ali riblji fond nije ni blizu onakav kako ti se cini na prvi pogled..,da bi uhvatio neku od tih velikih riba koje postoje u jezeru,moras pre svega dobro da upoznas jezero,njegovu konfiguraciju,jer nisu sva mesta podjednako dobra i izgledna, da imas celicne zivce i nerve,i puuuno slobodnog vremena za cekanje do iznemoglosti..,ja to znam vrlo dobro  :cheesy: ,a te ribe sto si vidjao uvece na povrsini su u 80% slucajeva veliki tolstolobici kojih ima dosta.,tezine i do 50-60kg..,a sto se realnosti tice,jedan udarac dnevno je daleko od realnosti.,neki put je uspeh i kada uz dosta truda imas jedan udarac mesecno  :takoje:

Drugar je bio sa platikama 3 dana i noći..napecao se i smorio sa cverglanima oči mu ispale , ne budem lenj (mlad sam bio) i odem da ga obiđem.
Kaže:"Aj, pripazi idem gore do peglice da se presvučem...on gore štap dole , i izvučem smuđa oko 2 i kusur ..Onda samo čekali tamo i išli pojedinačno , dobio sam još jednog ..Drugi dan čovek pored mene 4-5 komada.

Luda voda!

speed_serb

U potpunosti se slazem sa Orkinim komentarom. Dodao bih samo da je pecanje na Talozniku zvanicno zabranjeno. Do nedavno nije bilo nikakve kontrole i moglo je opusteno da se peca. Sada jezero povremeno obilazi komunalna policija. Kontrolisu Adu Ciganliju i povremeno obidju i Taloznik.

darkoslo

Niko mi nije rekao da je zabranjeno,čak i čuvari na kapiji su mi rekli IZVOLITE,samo posle 10 zaključavaju kapiju,pa ako je moguće da izadjem sa autom,ma dobro nije bitno. Ovde nije ni priča da li je sad tamo dozvoljeno pecati ili ne,samo sam napisao da sam bio 5 dana popodne,jer volim takve vode,upecao šaranče,poljubio i pustio nazad da živi i raste.....znam da ima tolstolobika,vidi se ali i ima i drugih riba,ne previše nisam to napisao ali su ogromne....Orka ne sumnjam u tvoje znanje,vidi se da si stari Vuk,ali pecam nekih 30 godina i znam da razlikujem kako se koja riba pojavljuje,čisti škrge,juri za ribom,izbacuje...a pogotovo kako smudjevi leže na gnezdu i čuvaju ikru.Pošto kod nas vlada pravilo" Šta na udicu to u guzicu",i podržavam to da tamo nema pecanja.Bistro svima.

http://youtu.be/QBtrML9I6Sw,ovo jezero je kopija Taložnika,čisto,bistro,mali broj riba ali ogromnih...samo je razlika u tome da je u Austriji,i verujte mi zna se svaki red,isto se koristi kao taložnik,u blizini su vodovodi,čuvar koji vam da dozvolu da udjete kolima i posle izadjete,kad istovarite opremu.Pošto ima isti namen kao Taložnik,policija dolazi svaki dan i kontroliše.EHHHH šta bi dali Austrijanci da imaju Taložnik.

šile

Juce u povratku sa pecanja svratim do taloznika cisto da bacim pogled na vodu.Voda vise nije onako bistra i prozirna vec je neke zelenkaste boje i vidi se dno samo do jedno 40-50cm dubine.Za 10-15 min koliko sam ostao vidim da se bas lepi komadi kupaju negde na polovini jezera i to desetak puta za kratko vreme.Zanima me dal je neko imao srece u skorije vreme da prevari nesto?

Sent from my Xperia using Tapatalk 2

Javi se po neki....šarančić

alokiN_17

Drugar me ubedjuje da tu na jezeru nema hlada,a kako ni ja ni on nikad na istom nismo pecali molim kolege koje su bile da daju potvrdu ili demant...
A kad ja to nisam bio hardkor???

pireli

hlad ti je na onom delu kad udjes kod portirnice na samom cosku ispod velike vrbe.