Jezero Paljuvi

Započeo Petar i Pavle, 11 Septembar 2013, 20:09:38

shonea79

Bravo Dare....svaka cast...podrzavam svaku akciju da najlepse jezero ocuvamo sto duze

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk

Shamai

Nema ništa dok se ne lupi po džepu... Sve pohvale. Vidimo se 20.-og....

Poslato sa RNE-L21 uz pomoć Tapatoka

Mogu samo da podrzim ovu akciju, i ispovracam se na one koji nisu shvatili da kao i svaka ribolovna voda, tako ni vestacka jezera nemaju svoje higijenicarke, gradsku cistocu, i babice iza ribolovaca.
Kao pusac , jos da dodam da i takve vrste otpadaka se ne bacaju svuda okolo , nego u neku posudu ili na jedno mesto i posle se podrazumeva da se pokupe.
Toliko ne boli nikog, a ostatak sve  !

Bistro!

Mizge88

U nedelju bio na vodi u 6h ujutru. Dobar deo pozicija je vec bio popunjen, uglavnom stariji ribolovci mahom Bg po registraciji kola. Pecao sam na fider 2 stapa, mamac crvic i glista menjao na 1 stap, i na drugi stap probao method steg-ove pop up boilice luk, hrana  serie walter kombinacija Panettone black i panetone carp uz dodatak atraktora isto SW secerac. Babuska se javljala konstantno celog dana, koliko je moglo da se izdrzi zbog sunca  :rolleyes: uglavnom sitnija sto kazemo dlanara. Lepi udarci iako su sitne, radile su i na crva i na glistu i na pop up boilice.

Pozdrav  :bye:
Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

bdjunisijevic

Pozdrav drugari
Evo i ja da se priključim, iz Uba sam i ceo život pecam na jezeru u Paljuvima, to znači nekih tridesetak godina, pretpostavljam i da neke od članova na ovom forumu poznajem nov sam i još nisam uspeo da uploadujem sliku profila ali polako i to će se rešiti, sve što vas bude interesovalo u vezi sa pecanjem na jezeru i sve što ja budem saznao ubuduće ću izneti ovde
Veliki pozdrav i bistro

Spojene poruke: 22 Mart 2019, 09:39:44

U četvrtak ujutro rano sam bio na vodi već oko 5:30 h, pored Lenkine kuće pa desno nizbrdo do samog špica i bacao desno od ostrva, ne volim da zabacujem prema ostrvu zato što je tu dubina malo veća i ima mnogo mulja koji je veoma dubok, pecao sam na dva fider štapa jedan štap sam zabacivao na nekih 40, a drugi na oko 20 metara od obale, na štap koji sam zabacivao dalje sporadično je dolazila babuška malo krupnija u odnosu na štap koji je bio bliže ali i dosta ređe, od prihrana sam koristio MagicBait  domaće proizvodnje na koje pecam već duži niz godina, konkretno Winter Strong +Premium uz dodatak prezle u boji kao i crva.
Riba je slabo reagovala na crva uglavnom sitna veličine dlana, a onda sam odlučio da stavim stiropor aromatizovani i počeo da dobijam malo krupniju ribu non-stop, za nepoverovati i to samo na kuglicu sa aromom meda
Šećerac sam zaboravio da ponesem, pecao sam do 10 h i imao oko 30-ak babuški, sve u svemu nije bilo loše
Pozdrav i bistro
Onaj koji pita ispadne budala pet minuta, ali onaj koji ne pita ostane budala ceo život.

Kakva je situacija na jezeru sa grabljivicama?.Cuo sam da ima soma i stuke,ali da nisu brojni,tj da ih ima malo..Ima li varalicara na jezeru?

bdjunisijevic

Na jezeru ima soma i štuke, retko ko peca ciljano, varalicara veoma slabo ima, skoro nikako
Prošle godine je palo nekoliko somova između 30 i 50 kg.Uglavnom su došli na mamce namenjene šaranu, a za štuke pouzdano znam da su hvatane čak do 10 kg ali i one su bile slučajno upecane i čuo sam da su mrezaroši hvatali isto tako krupne :veryangry: :veryangry: :veryangry:
Pre je bilo krupnog bandara, pecali smo ga na malog kedera ili parče, a ja ga skoro nisam pecao tako da ne znam kakva je situacija sada...

Hvala na odgovoru..Sada u aprilu bi valjalo probati stuku i soma.Soma pogotovo.Slabo poznajem jezero i nije mi bas blizu,ali mozda dodem jedan dan da ga polako obidem i upoznam lokacije i mesta izgledna za somolov..Som je sigurno daleko,tj boravi dalje od obale,ali kada bela ude u mrest za njom ce i som..Tada bi mogao biti u dometu.

Cim cujem mrezarosi, nesto bas i ne verujem da ih ima s obzirom da znam koliko znaju kad  rade :grin:

ZGODNI28

Najbolje na jezeru je to osim sto ima babuske na tone,je to sto ti dolazi non stop kontrola po neki put i 3 puta....i ribo cuvar non stop opominje da se skluplja djubre i nosi sa vode.....

darkoslo

:question: Dakle, ovako....cisto informativno,da se ne bi dzabe vozili i izlagali troskovima, riba u Paljuvima je u mrestu, trenutno se bas nista ne javlja na jezeru, poneka sitna babuska, ali jako retko. Znaci cisto informativno, pogotovo zbog ljudi koji dolaze sa daljih destinacija. Pozdrav od Ribocuvarske sluzbe.

meda

IvanVa

Dare svaka ti dala  :rolleyes:  :rolleyes:  smiley033  :ok: Radis posao kako treba  :clap2:  :clap2:  :clap2:

Spojene poruke: 10 April 2019, 22:20:19

Ima li kakvih novosti o jezeru Darko sta velis , gde se hvata riba da znam da idem za vikend? Ako je moguce da za dan uhvatim 100 kg treba mi za svinje da prehranim... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

darkoslo

Ubska strana jezera je ociscena sa moje strane,postavljena su burad i kese za djubre,table..molim vas da od sutra svoj odpad odnesete sa sobom ili ubacujete u kese....hvala unapred,ko ne zeli da tako saradjuje bice mu napisana prijava za donosenje i odlaganje odpada na obali jezera,clan 29,stav 3 zakona o vodama.A sto se tice ribe jako lose radi i danas je bilo 5 ribolovaca na celom jezeru.Pozdrav....