Jezero Paljuvi

Započeo Petar i Pavle, 11 Septembar 2013, 20:09:38

Ja sam bio par puta,ali davno.,90'-tih godina..Na plovak se lepo pecala babuska,bilo je kao pleve,a cest gost je bio i sitan saran do 2kg..

darkoslo

E od te babuske nema vise ni traga ni glasa,zahvaljujuci Eko ribarstvu iz Valjeva...

Ne da je fino nego fenomenalno,ali DZABE kad nema ko da gazduje,da se doobro poribi sa parama od dozvola,da se zabrani pecanje neko vreme,da se organizuju dobre cuvarske sluzbe,i napravis takvo jezero za pecanje,da ga nema na daleko ali od toga nema nista,jer to nema ko da uradi,sve jajara do jajare na svakom koraku.

DARE014

E moj prijatelju,postojao je i plan da se totalno zabrani ribolov na jezeru i da se kao nešto sredi i napravi voda na kojoj će kajakaši da vežbaju..To je neki privatnik hteo da uradi,medjutim kada je video na šta jezero liči,pobegao čovek glavom bez obzira... smiley153

darkoslo

Ma prijatelju odavno sam ja digao ruke od ozbiljnog pecanja u srbiji,kad mi se peca spakujem se i pravac Hrvatska ili Bosna ,to su bre ozbiljne zemlje sto se tice ribolova!

shonea79

Ljudi,
u potpunosti se slazem sa svim vasim komentarima...generalno je situacija svuda katastrofa.Sto se tice Paljuva,kako ja volim da kazem, tamo sam konstantno od 2008. godine, i bilo je i lepih ulova sarana i amura,krupnih babuski.Moze to mnogo bolje,cverglana ima u nenormalnim kolicinama, niko zvanicno nista ne preduzima.Nekoliko puta smo izbacivali mladj cverglana, jurili ih meredovima....Iz godine u godinu, situacija i sami ulovi su sve losiji, cinjenica....ali mogu da vam kazem, da su Paljuvi za mene najlepse mesto za pecanje,i bez obzira na sve....mrezarose,krivolovce,lose gazdovanje i slicno, ja ne mogu da docekam 1.jun,otvaranje sezone i ono cekanje sarana....

aleksandar1983

ne bih se slozio sa tobom darkoslo,u Bogdanonovici sam se ja prosle to jest 2013 godine napecao ribe kakve se retko dobijaju I na vecim rekama,npr na staroj bari ako vec znas I kazes da si ziveo na ubu sam dobijao stuke do 5 kg komade a da ti ne pricam o kolicini upecane stuke,na toj istoj staroj bari su babuske 700-800 grama svaka druga izvadjena...A ako znas koja je naajnovija bara od svih na njoj sam imao za manje od mesec dana pecanja I hranjenja 15-ak sarana od kojih je vecina izmedju 3-4 kilograma dok je najveci komad bio 8.8 kojeg sam izvadio...A u pravu si od cverglana ne moze da se zivi,strasno koliko ga ima ali ima I druge ribe I to bas ,bas...

Spojene poruke: 17 Januar 2014, 21:19:26

zaboravi da kazem ova slika sa saranom je bas na toj najnovijoj bari u bogdanovici

darkoslo

Drago mi je da si se napecao,ali pricam pricu od recimo nekih 15-ak godina nazad,kada su u tim jezerima ziveli kapitalni primerci sarana,amura ne podcenjujem tvoje ribolovacko znanje ali sarancice od 3kg ne smatram kapitalnim primercima...to je sve mazanje ociju da u tim vodama ima ribe.....opustoseno je sve to,ima nesto ali ne kao tada,pricam jer znam sta je bilo i sta je moglo da bude da su to vodili pametni ljudi!!! Pozdrav.

aleksandar1983

Ne smatram ih ni ja ali nisu ni za potcenjivanje I vec sam ti rekao da su oni upecani na najnovijoj bari koja je iskopana pre manje od 5-6 godina,nisam probao da pecam sarana na barama koje su iskopane pre 30god.

da014

Evo jedne sa Paljuva... 1. maj 2013... Feeder...Izgleda da nema ribe... :tongue:

Paljuvi su ogromno jezero, ribe ima,samo je treba pronaci i otarasti se cvrglana...

darkoslo

Onda ja zivim u velikoj zabludi da u nasim vodama nema ribe:-X

DARE014

I ja se slažem da u Bogdanovici ima dobrih komada ohohoo i sam sam video štuku od nekih 80-90 cm pored same obale kao torpedo stoji na površini...A ne bi ni bilo onoliko izgrađenih kućica koje koriste šarandžije da nema većih komada šarana,za amura ne znam da li ga ima..Samo me nervira je.eni cverglan,koji napada sve živo i neživo inače bi bila extra voda da nije njih..Ima deverika preko 2 kg u Bogdanovici,u to sam siguran,krupnog bandara takođe,lepog smuđa i povelikih babuški..Samo da nije one napasti...A sviđa mi se i što je prilazno za auto i što je obala uređena.... :ok:

aleksandar1983

U Bogdanovici treba pecati samo na barama koje su ne napadnute I na kojima nema kucica,njih Ubljani zaobilaze,oni se skoncetrisu na dve tri bare I njih okupiraju tokom cele godine,ja sam bas zato izabrao baru na kojoj niko ne peca I na njoj sam se napecao lhahaj :cheesy:

da014

Ma ima je svuda... negde vise, negde manje,samo je pitanje kada hoce....
Obozavam Paljuve, pecam tamo jos od srednje skole ( citaj od 1990 i neke...). Uglavnom pecam "kod bunara" na feeder( kome trebaju smernice, neka se javi) i na Dasnici - reci koj se uliva u  jezero (na petljas). Pre sam pecao "kod groba" ali mnogo bolje prolazim na prvoj lokaciji.
Od mamaca najbolje prolazim na secerac i crve (pola zrna i dva crvica), a od primame oglavnom koristim Gicine prihrane pomesane sa mlevenim keksom i prezlama.
Najvise hvatam deveriku i babusku, pojavi se nekad i po koji saran, ali nisam do sada uhvatio ni jednog preko 3 kg.
Sto se tice cverglana - ima ga i to bas dosta, a njega se otarasim tako sto (opisao sam ovo u nekoj temi, cini mi se bas o cverglanima...)kupim u mesari dzigericu, onu crvenu najkrvaviju. Sameljem u blendru i pomesam sa hlebom. napravim kugle velicine mandarine i kad odredim zonu pecanja levo i desno na po jedno pet metara bacim po jednu kuglu dzigerice i miran sam jedno 2 sata... Nema ga uopste. Kada se pojavi na udici - ponovim radnju sa kuglama.
       A da ovi nasi valjevci ne rade posao, to je tacno. Ove godine sam imao oko 30-ak poseta Paljuvima i nijednom ne videh cuvara. Ni danji ni nocu, a neki dan sam poludeo kada mi je jedan kolega sa posla rekao da mu je cuvar napisao prijavu jer je pecao nocu... Kampovao je dve noci i prve noci mu je bio  jedan cuvar koji mu je normalno pregledao dozvolu i pozeleo dobar ulov. Sledece noci je dosao drugi cuvar, pogledao dozvolu, potpisao se u nju i otisao. Posle 30-ak dana mu stigla prijava sudiji za prekrsaje. Platio covek 4500 dinara zbog pecanja u nedozvoljeno doba... Kaze sudija da nije dozvoljeno od 21.00 do 03.00... E kako kod jednog prolazis, a kod drugog ne, to me intresuje. Meni su 2012 godine dolazili nocu i niko nista nije reagovao. Sad ne znam da li da se usudim da zanocim tamo...Jeb ga.. nisu mali pare da das nesposobnjakovicima...Nisam pametan, a najvise volim tamo da pecam nocu... Videcu sta cu...
Eto, moje skromno misljenje o ovoj divnoj vodi...
Ako nekom treba jos informacija, neka slobodno pita...
Pozdrav...

DARE014

Moja mesta na koja idem na Paljuvima su prvenstveno ispod kafane kod kućice-splava,kod bunara (ili kod Leke,kako ga neki zovu) sam takođe dobro prolazio i na poluostrvu gde se skreće put pre skretanja za bunar ...Ali generalno mislim da je na brani kod tornja najbolje za pecanje jer je tu i najveća dubina i gde sam imao najviše kidanja i na takmičarac i na Meč (wegler)..Jedina mana je ona žabokrečina što usere najlon pa smrdi kada se namota najlon na mašinicu i to što se ostavlja mnogo smeća...A najveća mana celog jezera je što nigde nema drveta da bar malo napravi hladovinu,izuzev onih što imaju kućice pa se sklone..Ovako,kada upeče delujem  :rolleyes:

Spojene poruke: 17 Januar 2014, 22:52:12

Da,kao što reče da014,noću se najbolje peca na Paljuvima..Ne preferiram dubinsko pecanje,obožavam na vagler i ništa lepše nema kad naleti nešto krupnije i digne ga iz vode ili noću kada se ampula izdigne pa se spusti pa krene u stranu i polako se gasi pod vodom,uhhhhhhhhhhh........To je meni uživanje...Ali kada naleti cverglan k'o upaljač i proguta do guz.ce,dođe mi da pojedem držač od štapa..E ako naleti neki cveki od 600-800gr dolazi u obzir...!!Samo SZUKI mast protiv komaraca i bepaj... :ok:

da014

A za hladovinu preporučujem...