Jezero Paljurci, MK

Započeo damirteh, 06 Jun 2012, 17:55:55

damirteh

Zbog nesebične pomoći od kolega sa foruma Filip i Zak, odlučio sam da napravim malu reportažu o ovom jezeru. A možda nekome i pomogne, pogotovu onim koji namjeravaju posjetiti ovo jezero ili ih tamo sudbina nanese kao što je i mene samog.

Ja sam tamo otišao zbog jednog prijateljskog takmičenja u ribolovu na plovak i vratio se zaista sa predivnim utiscima. Prvobitno mjesto takmičenja je trebalo biti jezero Dojran ali nažalost ono nema takmičarsku stazu.

Jezero Paljurci nije mnogo daleko ali me zaista oduševila čistoća i okolina samog jezera

Krenuli smo rano ujutro prema jezeru i odmah sam osjetio zašto Makedoniju zovu zemlja sunca, zaista sunce jako prži već u 06:00. Priprema takmičenja je trajala do 09:00, gdje se imalo vremena i opustiti i uživati u prelijepom krajoliku.

Lovio se isključivo keder ali nala je udariti i krupnija bodorka. Jedini nedostatak je mala dubina na mjestu gdje je postavljena staza, s druge strane se nalazi kameniti dio brane ali iz sigurnosnih razloga smo odustali od te pozicije, navodo je puna zmija koje čak znaju da zaskoče upecanu ribu i greškom dođe do ugriza pecaroša.

Inače kako kažu jezero je bogato i šaranom ali od nas ga niko nije upecao, nažalost  :cheesy:

Keder je bio dosta sitan i zaista je bilo teško privući ga bliže obali, pogotovo zbog kristalno čiste vode. Trebalo je dobrano zamutiti vodu da bi se nešto upecalo, a to je bilo moguće samo čestim hranjenjem mjesta sa adekvatnom primamom koja pravi oblak i muti vodu u površinskom sloju. O svemu bolje govori informacija da sam za 3h potrošio preko 4kg (na suvo) hrane. Hranu koju sam koristio je Masterbih special. Hrana domaćeg proizvođača sa naših prostora a koju povremeno testiram na različitim vodama. Hrana koja je namjenski napravljena za feeder tehniku ali zbog male dubine i blago prilagođena sa mutilima i ostalim dodacima dala je izvrsne rezultate.

Pribor koji sam koristio je direkt od 5m, silk 0,1, plovak 0,4 gr i gamakatsu 1050N br.22. Keder je uzimao dosta slabo i osjetljivo, i zaista se moralo pecati osjetljivim priborom. Na kraju sam završio ka prvi u sektoru i drugi u ukupnom poretku.

Mada rezultat nije bio najbitnija stvar. Najbitnije je da su se stekli novi prijatelji, da je još jedan dan za koji nema povratka proveden u predivnom ambijentu. Druženje je nastavljeno u uz fenomenalnu večeru i muziku u hotelu Istatov u Novom Dojranu.

Za sve ne koje put navede kroz ovaj dio Makedonije, srdačno predlažem da obiđu i jezro Dojran a bogami i manje poznato jezero Paljurci.

Još jednom hvala Filip-u i Zak-u na nesebičnoj pomoći !