Jezero Međeš-Šatrinci

Započeo na kanalu, 16 April 2009, 11:57:32

Koliko znam rezervacija ne treba.
kont tel-062405735
Hranili smo tako što smo hranu stavili u kantu,a ondah plivali do mesta gde smo planirali da zabacujemo sisteme. Ako mozeš da izbaciš raketu do 80m ondah će ti to biti i dovoljno,ni mi nismo dalje pecali drugi dan,a pošto riba radi isključivo noću na ovoj plićoj strani,ondah ti daljina i ne igra toliki značaj,jer riba uđe u plićak,a i sa daljim izbačajem od 80m ne dobijaš ništa znatno u dubini. Jedino ne znam dali od sredine jezera prema onoj strani počinje znatnija dubina,ali to je baš daleko za izbačaje.

dimitrijek

jeste trazili neke sprudove ili ste na ravnom dnu pecali :help:

prelepo jezero...odusevio sam se ambijentom,gazda dule je extra lik i osoba :clap2: :clap2: :clap2: .Sad sam prvi put bio tamo i  sve pohvale za upravljanje vodom,samo bi dule mogao  biti malo stroziji sto se higijene tice,dosta pecarosa osravllja kese od hrana,mamaca,secerca itd :grin: :veryangry:

oko

Evo i najsvezije info.

Juce sam s kolegom bio na jezeru vise da se upoznam sa vodom , mada smo i zabacili ali je bilo prevruce. Pecali smo blize brani u dubini i trenutno ide do mozda nekih 8-10 metara max. Za pre podne je pala jos pet santimetara a vec je odavno ispod ispusta na brani. Gazda je ok lik. Nije nam naplatio puno. Inace cene su 600 dinara dan, 800 noc, uz moguc dogovor ako se ostaje duze. 200 dinara je prevoz camcem na nepristupacna mesta. Inace, cela suprotna obala je nepristupacna kolima. Na strani kupalista kola se ostavljaju na parkingu nakon istovara opreme. Smudj sme da se peca samo na vestacke mamace i obavezno se vraca. Saran se takodje vraca. Som i ostala riba u meri mogu i da se nose. Djubreta nema mnogo, mada smo mi sakupili jednu punu kesu zatecenih tragova nekih "kolega".

Sve u svemu odlicno mesto za ribolov ali za sada ne radi sem nocu. Jedva cekam povoljnije vreme i par slobodnih dana.

Danijelb

Ako neko ima informacije o tome kako radi smudj ovih dana neka napise :)

NemanjaK93

Ovde je na prolece odlicno radila krupna deverika ... od 600g-1kg su najcesci primerci ... planiram sad za koji dan opet, ali vruce je, plasim se da nece biti nista od ribe ... Jel bio neko ovih dana, i kako je prosao?

kris84

bio ja u ponedeljak...slabo u odnosu kako sam ranije prolazio...u 10 sam tek dobio prvu deveriku a za ceo dan sam upecao 9 komada...4,300kg bilo je 4 komada od 600 grama ostalo sitnije, 300 i 400 grama...plus činjenica da nekom naplaćuje dozvolu, a nekom ne, nekom 600, anekom za dvoje uzme 300...
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek.
S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

NemanjaK93

Ja kad sam bio na prolece sam upecao preko 30 deverika ... od toga sam zadrzao njih 8 i u 8 deverika je bilo nesto vise od 7kg ... Najmanja koju sam kuci poneo je bila 650g a najveca 1,600 ... (Izmerio sam najmanju i najvecu) ... ostale smo vracali ... Nas je bilo dvoje i za dozvolu smo dali svaki po 600 (1200 ukupno) zadovoljan sam bio ulovom, i planiram da opet odem tamo, ali mislim da sad nije pravo vreme, pa se plasim da se ne razocaram ... Zato sam i postavio ovo pitanje ...Hvala na odgovoru, i ako jos neko bude bio ovih dana neka pise, molim vas ! :)

balsxa

Ja ću ići ujutru. Ima pozitivnih i negativnih komentara, tako da idem na bum. Šta bude, bude. Javljam utiske... :bye:
''Ni jedan čovek ne staje u istu reku dva puta. Jer, niti je to ista reka, niti je to isti čovek.''

NemanjaK93

Tako treba ... Zelim ti srecu i obavezno javi kako si prosao ... Preporucujem ti da za mamac za deveriku koristis kombinaciju na udici (kukuruz(secerac) sa 2 bela crva) ... na to sam ja najbolje prolazio  i najlepse komade dobijao ... A ovo je dobro i jer ima dosta kedera sitnih, kad je sam crv ili hleb i oni se cesto uhvate, a kad dodas kukuruz, nece, samo deverika i babuska ... a moze lako da se desi i da naidje neko sarance ...

CaptainCrash

I sta je bilo na kraju balxsa :-D :-D ??
DZA ili BUuuu :-)

balsxa

Nije to za mene... Svidja mi se jezero kao jezero, ali od pecanja (na varalicu) pfluu. Ne verujem da ću ići opet...

NemanjaK93

Ma ko tamo ide na varalicu ... Tamo se pecaju Babuska, saran, som i deverika ... Klasicno dubinski, fider ili na plovak ...  Da si tako pecao sigurno bi imao dobre rezultate ....

balsxa

Pa, danak na iskustvu... Ali lepo proveden dan.
Heraklit

Balša  smiley033  , drago mi je što nisi totalno razočaran ( lepo proveden dan ) ali..........jezero Međeš u selu Šatrinci je kao što kolege pišu - šaransko jezero i lepo za lov deverike i ostale bele ribe. Da si malo bolje prostudirao temu video bi šta da poneseš i na koji način da pecaš.
Sada ti je sve jasno.... :wink:

balsxa

Gospodin na kanalu koji je i započeo temu, u svoja prva dva posta je izričito naveo da od ribe ima najvise sarana,soma,smudja i poneka štuka.