Jezero Međeš-Šatrinci

Započeo na kanalu, 16 April 2009, 11:57:32

Gile

Upravo sam zvao Ribolovački savez Vojvodine gde sam dobio informaviju da jezero Međeš pripada njima i da oni gazduju nad njim a da im bivši vlasnik pravi problem i pokušava da naplaćuje dnevne dozvole u svoju korist, tako da ako imate dozvolu Ribolovačkog saveza Vojvodine možete da pecate uredno sa njom a ako vam neko bude pravio problem čovek kaže zovite policiju  :cheesy: Ja planiram da ga posetim pošto sam relativno blizu a mislim da mi policija neće trebati  :veryangry:

kviskons

Sta znaci dozvola ribolovackog saveza Vojvodine, zar ne vazi jedinstvena, moja je izvadjena u Petrovaradinu u Saranu?

Vladimir

Ribolovački savez Vojvodine kao društvo izdaje dozvolu, a ona je jedinstvena kao i ostale koje su izdala druga ribolovačka društva.
Zbogom Kikindo...

Gile

Za vikend sam se provozao do jezera sa bratom i njegovim klincem u nadi da malo plovkarim a pošto je već bilo oko osam sati kada smo došli na jezero sva mesta desno od plaže su bila zauzeta a odmah je doleteo i čuvar da nas iskontroliše, naravno i ja sam zatrazio njegovu legitimaciju i on mi je pokazao a nakon što je pregledao moju godišnju dozvolu rekao mi je da se na ovoj vodi placa doplatna dozvola od 600 din. nakon kraćeg razgovora mi je rekao da pošto me nezna i pošto sam prvi put došao neću morati da platim tu doplatnu dozvolu što mi baš i nije bilo jasno ali dobro! Nismo dugo ostali na jezeru ali ću ga drugi put doći ranije ujutro pa ćemo da vidimo. Baš me interesuje šta će čuvar da mi kaže tad! :cheesy:

CaptainCrash

GILE,aj daj broj telefona tih koje treba da zovem iz saveza da pitam i ja,mene isto zanima ko tu koga j.....  :eek:
Ko tu na koga prebacuje loptu i da li je jezero nekada spadalo pod njihovu nadleznost pa sad mozda nemaju informacije ili ih bole patka pa skidaju ljude sa one stvari recima da moze tamo da se peca sa godisnjom i da nam cuvar ne moze nista.
Ako je to i dalje pod njihovom teritorijom,sta on tu koji moj trazi i radi?Ko je njega ovlastio da sedi tu po ceo dan i kenja bez potrebe?
Kako izgleda,jel stariji il mladji,jel nosi oruzje  :lol: da znam da se spremim i ja!?

Gile

Telefon sam našao na njihovom sajtu 021/6411974 javi se neka gospođa pa te prebaci kod nekog gospodina koji je bar meni ljubazno dao odgovor, a što se tiče čuvara sa Međeša lik ima 40-50 godina vozi golfa dvojku BG table sivi, u nedelju kad sam bio snimio me je još iz čamca i kad se sjurio sa tim autom zamnom po onom letnjaku mislio sam da će mu točkovi otpasti samo da me stigne, pokazao mi je legitimaciju sa značkom ali nisam mogao baš najbolje da je vidim i dali je u pitanju ribolovački savez Vojvodine, a što se tiče dali ima pištolj samo mu fali da se uhvati za njega to bi baš voleo da vidim :veryangry:

thug

Pozdrav SVIMA! Nov sam na ovom forumu,ali ga pratim...
Sto se Medjesa tice zamolio bih Gileta sledeci put kada uputi poziv V.vodama da ih pita u zadnjih cetiri godine da li su ubacili jednog kedera i pokosili jednu travku na ovom jezeru,naravno bolje bi bilo licno ih pitati. Stizu fotke od pre nedelju dve dana sa MEDJESA,sve govore. Pozdrav!

Dobro došao..čekamo fotke a  ako nešto zatreba oko pomoći pri postavljanju slobodno se javi .

mare care

redovan sam na Medjesu,ribe ima ko pleve,šarana,deverike,krupne babe a da ne govorimo o smudju po kome je jezero poznato.Čovek koji brine o jezeru je Dusan iz Zemuna,dok on nije uzeo to pod svoje nije mogao keder da se upeca :sad: sada kad je doveo to u red znaju da ga osporavaju.Pravo mesto za šarana je na drugoj obali ispod oraha,ko voli nek izvoli :ok:
Dodjite u Zemun...vas auto je vec kod nas!!!

Pa onda kad si redovan razreši enigmu : Jel plaćaš uvek dnevnu i važi li jedinstvena ( kao što neki vukovi tvrde ) i jel dobiješ potvrdu sa datumom kad izvadiš pare i platiš .  smiley033

mare care

Uvek placam dnevnu,a veruj mi da mi nije bitna potvrda,nekad je dobijem nekad ne,bitno mi je da se uvek napecam!!!!! smiley033
Dodjite u Zemun...vas auto je vec kod nas!!!

Imao sam prilike odpecati dva dana na ovom prelepom jezeru,od ovog ponedeljka posle podne,do srede ujutru.
Jezero je stvarno prelepo,ima ribe(koja je inače bila pri lošijem apetitu) i ono što se meni svidelo,voda nije baš laka za pecanje I po malo je divlja.
Do jezera smo došli iz pravca Beograda,koristili smo mapu na kojoj je bio ucrtan neki put(pre Iriga),koji u stvari i ne postoji,odnosno postoji zemljani put,ali kroz kukuruze i neke njive,to je valjda neka prečica,put sami krateri,kao da je bomba pala,samo traktor moze proći i naravno naš golf 2 koji se jedva izborio. Auto se nije video od prašine. Tu sam se setio one naše serije "Vratiće se rode" kad oni Beograđani zaglave u Vojvodini u onom jarku punom vode,svi nas iz obliznjeg sela upućivali na taj put,ebali smo i grebali dok nismo izašli na asfalt !
Ok stizemo nekako do jezera,tj parkinga kraj restorana u kojem zatičemo gazdu jezera,plaćamo dozvole za dva dana i malo se informišemo oko ribe i pecanja. Gazda jezera nam je odmah rekao da riba slabo radi,ali to nas naravno nije obeshrabrilo jer smo prvi put na tom jezeru i imali smo jaku volju.
Jezero veliko,treba sad pronaći lokaciju. Druga obala,gde je inače dublja voda je ne pristupačna,odnosno moze se samo čamcem tamo preći,a tamo su baš i naj bolja mesta za pecanje,ali nije nam se baš išlo preko,tako da se ipak odlučujemo za ovu pristupačniju stranu,odnosno biramo lokaciju desno od restorana,ka takozvanom mrestilištu i mesto sa zadnjom hladovinom(ebiga birali smo i konfor),kod platforme!
Na vodi zatičemo samo jednog ribolovca,šarandziju,informišemo se kod njega i zaključujemo da treba daleko zabacivati,što dalje,problemmm !!! Na vodi,od prilike skoro pa blizu sredine jezera zatičemo tri bove,neko već tu obelezio,rekosmo pa nije valjda dzaba to neko obelezavao,mora da je dobra lokacija,ali daleko u pm !
Odlučismo da bacamo što je blize moguće tim bovama,tj uspeli smo izbaciti max nekih 30tak40 metara od njih,a nismo baš neki uvezbani bacači !
Hranu smo jedino plivanjem mogli plasirati na lokaciju,gde je dubina iznosila oko 2,5m.
Dno je inače blago muljevito i što je još gore prepuno trulezi od trske i trave,tako da su podizači koje inače nismo imali preporučivi.
Prihranjujemo mesto pred veče i zabacujemo štapove. Do pola deset se ništa nije dešavalo,kad je se signalizator na mom levom štapu oglasio,a svinger samo radio gore,dole. Dajem kontru,štap zakiva u mestu,par sekundi riba kreće,a zatim i odpada,maler prva riba pa spade! Drugi udarac negde pred zoru,ali ovaj put pravi "ran" što kazu neki naši ribolovci,izlećem iz šatora,kontra ,riba kreće,ali opet spadanje,gde grešim pitam se? Pretpostavljam da se ona trulez zakači na udicu pa riba plitko usisa mamac,ili šta li je već. Inače oba udarca su bila na kukuruz.
Sledeći dan se ništa nije dešavalo,očigledno riba radi samo noću,preko dana totalno mrtvilo.
Preko noći je bilo dosta iskakanja šarana skroz desno u takozvanom mrestilištu i nešto na drugoj polovini jezera.
Drugi dan rešavamo da malo promenimo taktiku i prihranjujemo malo blize,pošto dno ima veoma blag nagib do polovine jezera,tako da sa daljim izbačajima ništa znatno ne dobijamo u dubini,pa ovaj put skraćujemo mesto hrane za nekih 30tak i više metara. Sa tim smo sigurni daćemo sisteme preko noći plasirati baš na hrani što se kasnije i pokazalo relativno uspešnim.
Za prihranu smo koristili mešavinu koju su činili boili nekoliko vrsta,peleti,stari kuvani kukuruz,mladi porenjaci i konoplja!
Malo smo to veče ranije legli,oko pola jedanest,mislili smo da nema ništa od akcije.Počeo je da duva topli vetar u nas,tako da je se voda uzburkala,što je verovatno i imalo uticaj na kasnija dešavanja. Pre nego što smo legli jedan od tri štapa sam namamčio boilom veličine ne manje od 30mm,bilo takvih par komada u kesi,rekoh pored ove dzombe ne moze da prođe a da je ne registruje,hehe.
Ali ništa od spavanja,oko pola dvanest,ubrzo me budi pištanje baze koja mi je inače stajala pored uveta,izlećem iz šatora,kontra,tu je riba,ovaj put se ne otkačinje,udario šarko tu oko 5kg na onu dzombu od boile.
Ponovo zabacujem na boilu sličnih gabarita,rekoh kolegi odoh da legnem,ovaj je sigurno bio ćorav.Nije prošlo petnestak minuta od zabačaja,kad se isti signalizator ponovo oglašava ,dobar udarac,bait runner radi,kontra,prilično lako privlačim ribu sa te daljine,kad se pred meredovom,pred svetlost lampe pojavio dobar amur,tu kreću problemi,neće nikako u meredov,namuči nas tu dobro,ali ga ipak ubacujemo u meredov,tu je negde 7,8kila.
Ribu odmah vraćamo kao i predhodnu i ponovo zabacujem sistem. Kao što je se i dalo pretpostaviti,na mesto je leglo jato amura,pa je bilo izvesno da će biti još akcije do svanuća,tako je i bilo do zore je palo još dva komada,tu do 10tak kila. Jednog stavljam u sak,nebi li se bar sa jednim uslikao kad svane.
Ubrzo je i svanulo a sa zorom stala i sva dešavanja. Fotkam se sa ulovom i vraćam ribu u vodu.
Ostali smo na jezeru tu do 10 sati pre podne,a ondah se spakovali i krenuli natrag.
Sve u svemu pozitivni utisci za prvo pecanje na toj vodi. Sledeći put tu ne idemo bez plivajućih boila i podizača koji bi nam za sigurno doneli koju ribu više!
Evo i par zanimljivih fotki da dočara stvarno prelep ambient.

dimitrijek

damjane super su ti fotosi :clap2: ...reci mi kolika je cena dozvola za tih 48 sati pecanja...i jel se moze iznajmiti neki camac na jezeru,za prelaz na tu drugu obalu...nameravam ovih dana tamo na 2-3 dana

Dnevna 600,noćna 800,24h 1400din. Ali se mozeš sa gazdom dogovoriti za neki popust,ako ostaješ dva dana,znači 48h i više.
Čamac se ne moze iznajmiti,a i nema čamaca za iznajmljivanje,jedino te moze gazda prebaciti čamcem u prečansku obalu.
Ako budeš išao tamo,obavezno ponesi dosta prihrane , boila i kukuruza,amur sve oplevi!
E da,obavezno pogledaj na gugle earth,satelitski snimak jezera,tu se tačno da primetiti,gde su na jezeru plićaci a gde dubina,ja baš danas gledao i prilično se poklapa.Vidi se gde je tamnija voda tu je dublje,a svetlija,zelenija tu je pliće.Bar tako pretpostavljam. :takoje:

dimitrijek

jel treba neka rezervacija,imas li neki kontakt telefon...a kako si hranio,gore pise da si ulazio u vodu,ako sam ja dobro razumeo...nemam bas neki spod stap,tesko preko 80 m hranim