Jezero Krivaja

Započeo laki, 15 Septembar 2013, 11:01:35

laki

Registrovao sam se da bih napisao šta mi se desilo na ovom prelepom jezeru.Neka mi ne zameri niko ako malo skrenem sa teme,tj nije mi to namera ali ne mogu da ne opišem kakve neprijatnosti su mi se desile na vodi,da znaju ljudi kakvi kaoboji vladaju na vodi.Jezero je prepuno šarana,što malih tako i onih lepih 2-3-4 i 5kg a neretko dođe i preko 5kg a o melezima da ne spominjem,njih ima na tone i somova ima puno ali ga niko ne peca.
Važi jedinstvena dozvola i uslovi su kao što piše u dozvoli.Jezero se nalazi odmah kod mesta krivaja i proteže se do stare moravice ukupno 4 km ali sva dobra mesta su kod krivaje jer je u moravici plitko i niko ne peca tamo,svi idu u krivaju.Meštani nemaju pojma i hvataju samo 10-tak šarana godišnje a imaju po 250-300 izlazaka na vodu godišnje,pecaju pre podne i vrate se opet posle podne.za njih ne važe nikakva pravila to jest oni svi nose ribu i preko 5kg kući(što nije za nas strance dozvoljeno)po tome je poznat i volonter-ribočuvar Mike koji je jedan izuzetno nekulturan i bezobrazan čovek koji je sklon da vam bez pitanja uzme bilo šta od sitnog pribora,boile,udice,olovo itd,sve što je mufte njemu treba a u svemu tome ga podržava (njegov čovek)Tibika bivši ribočuvar koji glumi šerifa jezera i kao fora čuva jezero.Svi se žale na Miketa zbog toga ali niko ne sme da kaže jer je ribočuvar i koliko čujem sa vode tek sad su počeli ljudi da se žale na njega kad sam ja progovorio.Odlazim na vodu već 5 godina  a ove godine sam počeo  da odlazim sa  kamp prikolicom na 5-6 dana i uhvatim svaki ali svaki put po 10-tak šarana od 2-5kg i bezbroj sitnih koje naravno vraćam i zbog toga sam verovatno nepoželjan na vodi a u pitanju je čista ljudska ljubomora,naročito od strane Miketa jer se on predstavlja kao najbolji šarandjija na vodi i kako sad ja mogu više od njega da ulovim a on je najbolji.
Ja imam ove godine 5 kampovanja od po 5 dana i uhvaćenih 50 šarana(sam bog mi je svedok i nekoliko meštana iz moravice) koji me obilaze i dolaze mi na kafu.  Kad god sam bio na vodi svaki ali svaki put mi je volonter Mike nešto uzeo bez pitanja(obožava boile) i zadnji put pre par dana mu nisam hteo dati i rekao mu ne može ne dam ti i tada počinje moj problem.Mike nahuškava Tibiku koji ponavljam nije ribočuvar da navodno hvatam sitne šarane,zovu jedinog zaposlenog ribočuvara Feriku i šalju ga da mi premeri ribu,Ferika ribočuvar dolazi pregleda mi ribu i konstatuje da je sve u redu a njih dvojica nemajući više pravih istinitih dokaza i argumenata da me optuže dolaze iste noći i lupaju mi na kamp prikolicu dva  puta i naravno beže dok sam ja istrčao.Nemaju onu stvar da dođu i danju lupaju nego kao kukavice noću dok spavam i ne vidim ko je.Odmah ujutru zovem ribočuvara Feriku i njihovog šefa,sve mu ispričam i kažem mu da sledeči put zovem miliciju a ne njega ali on ništa ne preduzima povodom noćnog uznemiravanja jer i on sam podržava te razbojnike koji vladaju na vodi(tako bar pričaju meštani)što se i vidi.Da ne zaboravim Ferika je jedini stalno zaposleni ribočuvar i izuzetno kulturan i fin kada vam priđe što čete imati priliku da vidite ako odete na ovu lepu vodu.
Iskren da budem ja sam ćutao 5 godina i nikom nisam pričao gde pecam ali šta da se radi kad danas tako mora i jedini sam bio koji je iz Novog Sada tamo odlazio,što će vam i meštani verovatno pričati.Jedino što mi ne ide u korist jeste kako mi Ferika ribočuvar kaže(pošto sam u kontaktu sa njim)to da kada jednu laž ponovite desetak puta ispadne kao da je istina to jest Mike i Tibika kao papagaji ponavljaju  svoju laž i polako će ubediti ljude da hvatam sitne šarane a ja ne znam šta ću sa krupnim jer sam uvek u fulu sa dozvoljenom dnevnom kvotom.Kažu ljudi koji su videli šta hvatam i koji su pecali pored mene da je to normalna reakcija od ta dva seoska kaoboja i smešna je ta laž koju oni pričaju.Želim vam svima da odete i upecate više ribe od njih dvojice neka pucaju i dalje od ljubomore,iskreno vam svima želim uspeh.
Inače pecam na boile a meštani(većina njih)na kukuruz,jedini Mike peca na boile ali samo kad ih pozajmi od drugih.

milan ns

Netreba ćutati jer zbog ćutanja posle bude kasno neke stvari promeniti. Ovako i mi sad znamo sta moze da nas ocekuje na toj vodi  :thumbup:
Pogotovo ako upecamo mnogo šarana  :lol:

tomislav34

... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

laki

Mike voli boile više nego šarani,čak ni aromu ne bira,sve voli :rolleyes:

Ja sam na tom jezeru odrastao i prvi put cujem da na njemu vazi jedinstvena dozvola! To mi insinuira neke nove ideje... Laki i ja sam iz NS pa bi se jednom prilikom mogli dogovoriti i zajedno otici tamo. Mozda ja uspem ubediti ovu dvojicu nevaljalaca da to sto rade nije lepo. >:D

laki

Važi jedinstvena dozvola kao što sam napisao a ne verujem da ćeš ih ubediti jer to je u pitanju teška ljudska ljubomora a i znaš kako kažu,uspeh ti niko neće oprostiti.

Igorman

treba ih  smiley080 smiley080 smiley080
seljaci teski......

kaludjer

Pozdrav narode, u pravu je kolega sto je ispricao, stvari su vise nego lose i istina je da postoji samo jedan redovan ribocuvar a ni sam ne znam koliko ima tih kauboja volontera iskompleksiranih koji daju ljudima, koji prvi put pecaju na jezeru, pogresne informacije o mestima za ribolov i mamcima, pa kad vide malo ozbiljnijeg ribolovca i kada vide da zna sta radi, na sve moguce nacine pokusavaju da ga ometaju u ribolovu. Prosle godine sam odlazio na to jezero ali nikada ciljano na sarana kojeg inace pecam, iz razloga sto mi je servirana prica od strane volontera a i par mestana koji su svaki dan na vodi da sarana nema u jezeru te sam sa drustvom pecao babusku koje ima na vagone. Prosle godine je vazila posebna dozvola koja je pokrivala samo jezero na Krivaji i jezero Sveticevo a od ove godine vazi jedinstvena dozvola bez doplatne. Hvala LAKI na informaciji koju si podelio sa nama posto zivim nekih 30 km od ovog prelepog jezera a nisam ga posecivao ove godine zbog dezinformacija losih ljudi.

laki

Samo da se nadovežem na prvi post koji sam dao u vezi ovog jezera.Slikao sam se kad sam došao iz Krivaje prošli put ali na toj slici ima preko 10 šarana(skoro 6 dana sam bio) a i sami znate da je zabranjeno kačiti slike na kojoj su više od 3 plemenite ribe   Krivo mi je što isada da sam neki avlijaner koji trpa sitne šarane u mrežu,neverovatni su a što je naš kolega rekao poznaje on taj mentalitet.Da vam još nešto opišem,niko od tih mojih takozvanih poznanika meštana  koji me svaki dan obilaze i svraćaju nije hteo da kaže na pr.tom Miketu alo šta vam je čovek vraća sitnu ribu jer vidite da ima pune mreže prave ribe videli smo sto puta da je vratio sitne(a videli su) nego ćute kao zaliveni.Svi na toj vodi ogovaraju Tibiku i Miketa a kad se oni pojave nastaje tajac.Izgleda sam ja prvi koji se pobunio i čak i njihovom šefu žalio.
Zaboravio sam da kažem pošto je jesenje vreme,nema puno da se ide zemljanim putem,do brane u Krivaji je asvalt a posle brane vrlo kratko se ide zemljom i tu su već prva mesta koja su ok.ne predlažem da idete po kiši ali dosta blizu asvalta su prva mesta,za one koji nisu bili nikada.Inače voda je mnogo lepša u proleće  kad je veća voda,sada je dosta opala jer su mnogo navodnjavali i izvukli dosta vode.

milan ns

Samo kad bi im jednom doso copor vukova  smiley297 video bi sta bi rekli  lokalni serifi  :rolleyes:

laki

Možda ću ja pokušati na proleće da organizujem jedno zajedničko pecanje(nas više)tamo na jezeru,otom,potom.
Nego ja sam opet zaboravio da vam dam važnu informaciju o dnevnom ulovu,naima kada sam zvao šefa da se žalim između ostalog pričali smo i o dnevnom ulovu i on lično Dejan,njihov šef mi je rekao da i ako odmah ujutru rano upecam šarana i ispunim dnevnu kvotu ulova mogu i dalje da nastavim pecanje ali da vraćam ribu i ako čuvarima nije nešto jasno da im prenesem da mu se jave ili da ga ja lično odmah nazovem i dam telefon čuvaru te će mu on objasniti,međutim Mike i Tibika( koji ponavljam nije ni R od ribočuvara)to na vodi ne dozvoljavaju.Kada sam tu vest preneo preko jednog čuvara Tibiki on je odgovorio tačno ovako:šta se Dejan meša,nema on pojma,neka se spakuju i šetaju pored jezera.
Sada vi sami procenite koliko se taj čovek puvaka i pravi važan a sitan je i jadan,svako bi ga oduvao.
Ja sam pecao neprekidno(danju) kad god sam bio na jezeru ali sam višak ribe vraćao i molim i vas da se tako ponašate i ne slušate onu dvojicu,ne znam već kako da ih nazivam a da na vređam.
Ostavljam broj njihovog šefa Olah Dejan 062-239315

na stranu ponasanje "cuvara"... ja sam imresioniran da nekom treba 30 kila ribe u cuvarci...

tomislav34

Ja stvarno nemam pojma gdje je to jezero i ne poznajem te ljude, ali mi se ćini da nije u redu da se ovako javno neko proziva, a da taj nema mogučnst da se brani. Ne branim te ljude, moguće da nisu OK, ali opet ovo mi izgleda kao neki veliki trač, ne priliči forumu.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

milan ns

Ovo je slicna prica kao na jezeru Medjes u Satrincima.

laki

Možda to nekom deluje kao trač,ok svako ima pravo na mišljenje
ali  meni su se sve ove neprijatnosti desile na jezeru i imao sam želju da to objavim da se tako nešto ne bi ponovilo!
Verujte jako je neprijatno kada vas noću u divljini uznemiravaju i plaše naročito kada ste sami na jezeru.