Jezero Krivaja

Započeo laki, 15 Septembar 2013, 11:01:35

laki

Moje ime je Lacika i tako me znaju i u Krivaji

Citat: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 13:58:55
jeste sa moravicke strane kod pumpe!rasirili su da mogu da zalivaju zato ima malo vode u moravici se ne moze pecati!

slabo poznajem taj kraj prema moravici ali sad kad si rekao lici mi na to

Spojene poruke: 17 Septembar 2013, 19:34:23

to sto se desava na jezeru je smejurija sta se desava ovde po bg i okolini....
tako da uzivajte dok mozete.
a sada kad su "mesarosi" saznali da tamo ima ribe ima da bude opsta navala na krivajsko jezero

mi-ne

Jedna takva neodgojena ekipa nebi bila viska ni na vodama u mom kraju (manje zlo). :rolleyes:

laki

Da odgovorim na post člana tomislav34 sa prve strane kad kaže da oni nemaju mogućnost da se brane.Još prvi dan sam se potrudio da javim preko čuvara da sam okačio na vukove neka svi čitaju pa i dotični koje sam prozvao.
Nemojte mi zameriti što nisam izvukao citat,stariji sam čovek i ne služim se računarom kao mnogi mlađi koji to drže u malom prstu.

meda

Citat: razotevs poslato 17 Septembar 2013, 12:09:48
Ja sam par godina pecao na Krivaji kad sam tamo ziveo...

Lepo jezero.

Pa sto ne pricas da znas taj kraj, mozemo da odemo jednom da pecamo, nije ni to "preko sveta"
A i bas bih voleo da upoznam drugove Miku i Tibiku  :smiley:

Pecaros

Tibika i Mike su postali glavna atrakcija foruma :D
Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

gertaty

razotevs

ja sam pecao u sljiviku stalno i jedno vreme na pocetku trske kad se krene od brane prema trsci.
bila su to teska vremena...
pribor jako jako skroman... samo tri direktasa i po ceo dan kraj vode...
a sad imam pribor al nemam vremena...
uvek se setim kad preko brane prelazim pesaka oko 4:30 jezero ravno kao staklo, izmaglica se dize malo iznad jezera u selu se cuje po neki petao sve mirno, celo selo spava... zabacim prvi stap okrenem se da uzmem drugi stap a prvi vec krenuo u vodu... hvatam stap cuje se zvuk najlona koji je zategnut i nakon 3 sek puca pod snagom sarana. vecinu 90posto sarana kad sam tamo pecao od 98me sam pustao nazad. cale mi je ludio na to i tih 10% je on insistirao da nosi....

obozavao sam to jezero

Spojene poruke: 20 Septembar 2013, 20:49:12

Citat: meda poslato 19 Septembar 2013, 22:02:24
A i bas bih voleo da upoznam drugove Miku i Tibiku  :smiley:

znam fantasticno taj kraj. nije naravno na kraju sveta ali pricacu ti detaljnije drugom prilikom. a mike i tibiku ja znam i ok su. nikad nisam imao problema sa njima.

meda

I ja sam OK, pa znas me  :cheesy: 'ajde, ako ne uspemo da se uklopimo do zime, da odemo na prolece pre nego sto krene mrest. Ovako po slikama izgleda bas dobro

Ako Bog da  :tongue:  smiley194 da posluzi vreme odoh za vikend u Krivaju posle dobrih 20 godina. Bas sam se nalozio... smiley194 smiley194

razotevs

tamo zimi zna manic da radi lepo...

Raskoljnikov Jr.

@ djmisha77:

Da li možda ima 2 mesta da se pridružimo izletu na Krivaju? Podelimo troškove i tako to?
I da se podsetimo kako se do tamo stiže.

Bio sam na Krivaji 1996. ili 1997. Sećam se da se nismo nešto napecali jer je duvao neverovatno jak vetar, a i prethodnog dana su poribljavali jezero sa 500 gramskim šarancima.
Takođe se sećam da je na Krivaji jedan od najlepših ambijenata za pecanje i odmor duše koji sam video.
Pozdrav

Bistro Krivaja

Pozdrav svim kolegama ribolovcima i odmah na početku u ime domaćina (ribolovaca sa Krivaje)upućujem veliko izvinjenje svim ribolovcima koji su gostovali na jezeru Krivaja i doživeli neprijatnosti.
Ne opravdavam bahato ponašanje čuvara i žalim što je došlo do problema u komunikaciji ali Vas molim da ne zaboravite da ste zadovoljstvo ulova imali između ostalog i zahvaljujući tim istim ribočuvarima i domaćim ribolovcima koji revnosno obilaze i čuvaju jezero obezbeđujuće time i zavidan riblji fond.Ružni su komentari da smo neznalice zato što ne koristimo bojle,stimulatore,arome i druge aditive.primena ove silne ,,hemije,,raste na gotovo svim ribolovnim destinacijama pa će i za nas ribolovce i biologe veliki znak pitanja biti zdrastvena bezbednost ribe koju lovimo i konzumiramo.Ali je ovo tema  kojoj će tek u predstojećim vremenima biti posvećena veća pažnja.Za to vreme mi bi trebalo da nađemo mir između zadovoljstva,(strasti )i očuvanja  života.

Kiki

Procitah ove postove i ne mogu da verujem kakva sam i ja ovca ispao ! Prosle god. se sretoh sa komsijom koji mi se pohvali sa lepim ulovima na par pecanja na Krivaji. Posle par dana ja i par drugara se spremimo i uputimo tamo. Dodjosmo u samo svitanje i samo sto smo se raspremili i pristavili kafu neko ce ti iza nas " Dobro jutro, ribocuvarska kontrola ". Znajuci zlatno pravilo, kada se dodje na nepoznat teren da se pita neko od mestana koje su najbolje pozicije i jos stosta ja pitah coveka ! Odgovor je sledio da je bukvalno bolje da smo ostali kuci i pecali u bunaru nego sto smo ovde dosli. Ja onako razocaran i ljut na komsiju lazova predlozim da se spakujemo i ne izgubimo dan odemo na drugu vodu. Neznam koji ribocuvar je bio ljubazni domacin ali prepoznacu ga prilikom sledeceg dolaska na jezero koji ce biti skoro !

Samo bih hteo da pitam poznavaoce ovog terena da li ti ribocuvari imaju uredna obelezja? Mislim na legitimaciju sa znackom. Stvarno nije u redu ako nemaju legitimacije a traze bilo sta od ribolovaca. Samo glasno razmisljam a uvericu se u sve u subotu nakon cega sledi izvestaj maksimalno objektivan.