Jezero Kraljevac - Deliblato

Započeo pikeman, 24 Mart 2009, 00:58:22

Angry

nesa69

Angry, kampovanje je dozvoljeno, već ti polako bukirane najbolje pozicije. Ja ti savetujem da uzmeš lepo godišnju dozvolu, to je najekonomičnije.

na kanalu

izgleda da na kraljevcu razbija babura,sad me zvao drugar vratio se odande,24 babure=17kilograma.idem sutra da overim slike,opet sam zakasnio ove godine tamo  :veryangry:

nesa69

Nisi zakasnio, tek je počela da radi, do pre neki dan je bilo samo uživanje u prirodi. E da i cverglan počeo da razbija, svratio pre par dana malo popodne i jedno 3 kile u 8 komada :sad: (u stomaku po dve tri boile)

Angry

Najverovatnije cu uzeti godisnju. . . . .
U svakom slucaju za desetak dana idem u jednu "izvidnicu" do Deliblata . . . smiley001
Pa cu i sam videti. . . .

Hvala NESA69. . .

baracuda

Stvarno je prelepo, nema sta  smiley033 Ako neko ide tamo iz BG i treba mu drustvo evo ja sam na raspolaganju. Delimo sve troskove posteno smiley090 Ovde oko BG vise ne vredi kvasiti najlon i ustajati rano kad nema  smiley003

jofandeka

kakva je sad situacija na jezeru , da li je neko skoro  smiley001

misoo83

ja sam bio pre 2-3-4 dana  :cheesy:

samo sto ja kad pecam tamo pecam na plovak i na dubinku sa bavanistanske strane a sto se tice mojih dosadasnjih iskustava i ulova do sada sam isao tamo jedno 15 -tak puta preko dana i najvise sto sam uhvatio bila je babuska ali ono sitna ko saka otprilike kad vadis sve su babuske iste velicine a i crvemperke i bodorke grizu dobro sarana sam uhvatio pokojeg malog (na plovak)a imao sam jedno kidanje oko 4-5 kg saran na plovak se bio upecao samo sto mi je ispravio udicu (kvalitetna udica bila  :rlol: ) sad pre 3 dana mi pokidala babuska od 1.5 kg najlon i to kad sam pokusao rukom da je izvadim iz vode ( nisam nosio meredov taj dan) i ona se naglo zaleti i ode  najlon i babuska  :smiley: a pre  2 dana  sam upecao 3 babuske negde oko 500 grama mozda i malo vece e to su mi prve ribe vece koje sam uspeo da izvadim a da mi ne pobegnu kad ih upecam na tom jezeru :lol: :lol:

znaci sve u svemu cverglana ima dosta ali ja ga slabo pecam nesto nece kod mene na udicu , ima bele ribe u velikim kolicinama te babuskice ko saka kada krenu nalovi se puno sarana ima sitniji dodje na plovak u plicem delu jezera a na dubinku ga vataju dobro sve u svemu lepo mesto za opustanje   :cheesy:

sutra drug i ja idemo malo da pecamo na jezero ( na plovak) pa ce napisem koje sam vrste riba upecao ( ako upecam ) cesto se napecam sitne bele ribe a krupnijih riba bar kod mene nema  :lol: :lol:

na kanalu

i ja cu ovih dana na deliblato,valjda se vratila krupna babura jer sam je dobro omlatio posle mresta pa se povukla na oporavak a sad primecujem da je vec ima pomalo u opticaju...pecacu i sarana,zna on tamo da naleti na plovak,to najbolje zna zena od mojse 12(uhvatila komad od 2,1 kg na plovak i crvice)  :cheesy: u svakom slucaju vredi otici pa cemo videti...najverovatnije u sredu,sledi izvestaj  :cool:

kiza

Jezero je prelepo,uvek se napecam babuske na dubince
Pecam na delu jezera gde su postavljene klupe i suncobrani
jel je blizu kafana i prodavnica
pa uvek neko ode po kafu i dorucak(naravno i hladno pivo)
Ako neko bude isao za vikend vrlo rado bih se pridruzio  smiley033
Sherryland

misoo83

Upravo sam se vratio sa jezera upecao sam oko 15 sitnih babuskica , 2 sitna cverglana 3 krupatice , 2 crvemperke  :lol: :lol: a onda sam pravio drustvo decku koji je kampovao pored jezera 15 dana pecajuci iskljucivo sarana i amura na dubinski sistem on je za tih 15 dana upecao 3-4 sarancica oko 1.5 kg , jednog od 4.5 , 3-4 babuske oko 300-500 grama i 1 amura 18 kg kojeg je vratio nazad u jezero kao i te sitne sarancice sve ukupno imao je oko 9 kidanja velikih riba koje su mu direktno odvukle u granje a bilo je i krupnih sarana koji  su umarani dovlaceni do obale a ipak nekako u zadnjem trenutku su uspevali da se oslobode udice i pobegnu :wink:

Ja sam pecao na plovak riba nije ni pipnula kukuruz na udici a pre par dana sam pecao babuske krupne i crvemperke na kukuruz  :smiley:

Sarandzije polako beze od mramoracke strane i lepih saranskih mesta jel kako kazu prevelika je guzva tamo a i buka je velika a sa ove moje strane gde ja inace pecam je do sada bilo malo sarandzija ali svakim danom ih je sve vise i vise i mora jako rano da se dodje na jezero da bi se pronaslo slobodno mesto   :grin:

Ribe ima ponekad dobro radi , bitno je pogoditi pravo mesto i rezultat je dobar ulov :cheesy:

na kanalu

zbog loseg vremena sledeca dva dana ja cu u petak da idem a hvala misoo83 na izvestaju ja i inace ne pecam sa mramoracke strane jer ne podnosim one guzve  :veryangry: a ionako ranim ujutro na pecanje tako da nije problem...

shomi

A sta vam je "brana"? Ono na kraj Deliblata pa desno?

Citat: na kanalu poslato 24 Mart 2009, 13:32:13
...tamo kad pecas kod brane odmah ce ti doci cuveni joca cobanin koji zivi tu i pokazati casopis RIBOLOV iz 2003 god.sa njim na slikama kako pomaze u vadjenju stujki,jedna je bila od 9 kg...on zna sve o vodi,mada ne peca pa i to sta radi a sta ne itd...

Meni je pokazivao plac i kucu i pricao kako ce da otvori kamp za pecarose  :lol:
Nemam potpis...

na kanalu

e necete verovati sad gledam da odem na svoje mesto ali ne pored njegove kuce i ne vredi oko podneva me nanjusi i dodje,dobar je covek ali udavi a ja bih pecao  :rlol: :rlol: dodje mi da mu uzmem taj casopis i  smiley010 smiley137 smiley106 smiley057 ali ne mogu,zao mi je,to je njegovih petnaest minuta slave...da shomi,to je ta brana i taj deo jezera je najdublji...ma jezero je zestoka coolijana i volim da ga posetim...

shomi

Jes brate, tačno...
Dođeš, montiraš se, lagana uživancija,
kad čujes krši se nešto iza tvojih leđa kroz šumu: eto ga  :cheesy:

Jezero je skroz ok, samo su rezultati (barm u mom slučaju) bili strahovito različiti...
Da ne poveruješ da si na istoj vodi!