Jezero Dobrodol

Započeo iCadows, 30 Septembar 2012, 23:27:34

iCadows

Cao svima! Da li je neko pecao na ovom jezeru. Cuo sam da su sarani,amuri,smudjevi...za ostale vrste ne znam,OGROMNI. Ako neko zna bilo sta o ovoj akumulaciji neka kaze to u ovoj temi ili neka zauvek cuti  :wink:. Salu na stranu,svaka informacija ili iskustvo dobrodoslo! Pozdrav

vladaBG

cverglani su jos ogromniji,i toliko ih ima da ces tesko bilo sta osim njih moci da uhvatis...

iCadows

Jare

ja sam bio pre mesec dana ali veoma lose je radila riba jel je vodostaj bio nizak.

dulemaster

Pozdrav svima, ima li neko nove informacije, da li radi riba na Dobrodolu?

Evo i sličica sa ovog jezera......

Zex.raseta,  da li je ovo od skoro i kako si prošao ako nije tajna ?
Mesto mi se mnogo sviđa!  :tongue:

Mangup

Bio sam tamo dosta puta, nista konkretno, ako se razduva vetar nema nista od pecanja...pritom dolazio sam u 2 ujutro da bi zauzeli mesto za pecanje, jer vrvi od pecarosa i kontrola je redovna! Ali vidjao sam da se peca dobra babuska preko kg komad bude, ali jako slabo
Zver udara kad srce spava!

Hvala ti na infu Mangupe, sve to može da prođe osim ove
gužve koju pominješ! :grin:

Ja sam bio zadovoljan sa akcijom tog dana. Bio sam u dobrom društvu i nije trebalo mnogo. Pecao sam na jedan feeder i ulovio oko 2-3 kg babuške i bodorke . Sam boravak na ovoj prelepoj vodi donosi zadovoljstvo.  smiley033

p.s.
Volim što je kontrola na vodi... :takoje:

Hvala, Zex.raseta. Moraću da posetim ovaj teren uskoro !

Mangup

Slazem se sa zex.raseta da sam boravak na toj lokaciji bilo ulova ili ne ima neku svoju car tako da i ako jako slabo radi riba...mnogo se odmoris i nakupis pozitivne energije....bisto pa javi kako je bilo :)
Zver udara kad srce spava!

Kako mi je najlakše da dođem tamo sa Ceraka,da li na novosadski ili preko Pazove . . .?

Toothless

Danas sam bio prvi put na ovom jezeru i uprkos jakom vetru proveo sam se odlično. Krenuo sam prvo u Šatrince ali pošto su dobra mesta bila zauzeta, drugar i ja smo rešili da se vratimo u Dobrodol. Stigli smo oko 9 u Dobrodol i odmah me je oduševilo to da je cela obala pristupačna za automobil.  Prošli smo jedno 300m od puta(pored one dve kućice), i parkirali se odmah do vode, uz trsku. Pošto je na tom delu pri obali mala dubina, vetar i mikroskopski peševi su nas naterali da odustanemo od plovkarenja. Zabacili smo dubinke na crve i gliste i posle samo 15 minuta su počele da rade nosare na crva. Bilo je i dvadesetak cverglana(uglavnom lepih, za tiganj), i dve krupne babuške. Sve ukupno smo imali oko 3 kila ribe, ne računajući jedno desetak riba koje je u slast pojela jedna mala izgladnela kujica-lutalica. Pošto je kujica bila sa nama ceo dan, pored riba, pojela je i 300grama žu-žu peciva i kutiju plazma keksa. :)
  Na kukuruz i bojle nije bilo ni udarca.Izgleda da je šaran bio na poslu. :)
Generalno, ja sam prezadovoljan izgledom i stanjem vode, kao i bogatstvom okolnog životinjskog sveta. Na sve strane možete videti i čuti mnoštvo raznih vrsta ptica: rode, čaplje, sekretare, kosove,...čak je jedna ogromna roda sletela na pet metara od nas i mirno šetkala oko kola tražeći žabe. Teren je jako lep i bez mulja, jako malo zakačaljki, uglavnom mahovina trava koja se lako kida, osim dela jezera gde ima dosta stabala i potopljenih panjeva, ali tamo nismo išli.
Od ljudi koje smo sreli smo čuli da ima dosta lepog smuđa u jezeru ali  ja na varalicu nisam imao ni udarca iako je nešto povremeno jurilo belu ribu na površini.
Jedino što kvari utisak je ljudska stoka koja svuda ostavlja gomile smeća. Ne razumem idiote koji dođu kolima do vode, izvade paštete i ostalo iz kese, pojedu hranu i bace omote pored vode. Drugar i ja smo pokupili u ogromnu kesu sve što smo našli od đubreta, stavili u gepek i bacili u kantu u Pazovi.
Kontrole nije bilo ni od korova, i nadam se da nije tako svaki dan jer stvarno treba sačuvati ovaj biser od lopova.

Sent from my smederevac na drva

Spojene poruke: 04 Jun 2013, 15:39:53

@dragan 2006:
Odeš lepo na www.planplus.rs , obeležiš svoju ulicu kao start, Dobrodol kao cilj, izabereš na levoj strani ekrana opciju najkraći ili najbrži put, i klikneš plavo dugme "TRAŽI". Ja sam koristio na navigaciju na telefonu pa sam išao najkraćim putem preko Stare pazove.
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

Toothless

Zaboravio sam da dodam slike đubreta koje je stoka ostavila na jezeru, a koje smo pokupili i bacili.

Inače, ovakvi prizori su me naterali da dodam još jednu bitnu stvar u pribor za pecanje: džak za smeće.
Kupio sam paket džakova i kada idem na pecanje, ponesem jedan ili dva komada, tako da svo đubre ubacim u džak, da ne skupljam smeće u više kesa i kesica, a pogotovo dođe zgodno da pokupim i svo đubre koje ostavljaju nesavesne kolege iza sebe. Kupio sam one od 70 litara, tako da u njih može da stane svo đubre zajedno sa nekim nesavesnim kolegom ribolovcem koji ga rasipa oko sebe. :))

Sent from my smederevac na drva
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."