Military Shop

Eurofish Beograd Vodomar.rs MG Servis
Carp Mania - sve za takmicarski i rekreativni ribolov Fanatic Tackle Shop
Riboshop Lov i ribolov Sportski ribolov VBA Soft Lures

Autor Tema: Garaško jezero  (Pročitano 64413 puta)

Van mreže alexander28

• Šarandžija
  • Vuk od: Apr 2018
  • Poruke: 188
  • Lokacija: Beograd
Odg: Garaško jezero
« Odgovor #135 poslato: 08 Oktobar 2018, 16:33:09 »
U subotu je sitnija riba bila aktivna(od 7 do 15h do kad sam bio), najvise cverglan pa posle deverika, na svaki zabacaj riba na feeder. Prolazio je cuvar oko 11h.
Hrana Gica economic + Maros mix special feeder + crvici u svaku granilicu, bilo je ribolovaca ali se niko nije proslavio nekim vrednijim ulovom.
Pecao sam posle mosta  prvo skretanje desno kada se ide iz pravca Arandjelovca. Uglavnom lep dan, trzalo je stalno, samo steta sto nije bilo nista krupnije.
Mudrost je ćerka iskustva.

Van mreže mudri06

• Vuk od: Sep 2017
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Arandjelovac
Odg: Garaško jezero
« Odgovor #136 poslato: 25 Oktobar 2018, 16:41:17 »
Ja sam ove godine bio 20ak puta na jezeru, uglavnom sam pecao smudja i dobijao sam ih cesto. Jedino sto su svi koje sam ja dobio sitni, ni jedan nije bio preko kg.

Van mreže Steva10

• Vuk od: Feb 2019
  • Poruke: 1
  • Lokacija: Velika Plana
Odg: Garaško jezero
« Odgovor #137 poslato: 13 Februar 2019, 13:23:36 »
Pozdrav,
Nikada nisam pecao na Garašima ali sam dosta čitao o pecanju na ovom jezeru. Zanima me ribolov zimi, konkretno u ovom mesecu, februaru, radi li smudj, da li je aktivna bela riba, peca li se nešto?

Van mreže mudri06

• Vuk od: Sep 2017
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Arandjelovac
Odg: Garaško jezero
« Odgovor #138 poslato: 25 Februar 2019, 15:00:10 »
Bio je drug prosle nedelje kaze da je napecao brzo kedere ali da nije imao udarac smudja. Ne znam kako su ostali ribolovci prosli, Ja jos nisam isao, tek skoro se i odledilo jezero.

Na mreži peconi

• Šarandžija
  • Vuk od: Jun 2015
  • Poruke: 120
  • Lokacija: BG
Odg: Garaško jezero
« Odgovor #139 poslato: 14 Maj 2019, 14:47:45 »
Da li neko zna kakvo je stanje na jezeru i da li je dozvoljen nocni ribolov? Do pre par godina ovo mi je bila omiljena voda koju sam cesto posecivao, ali sam 90% svih ulova imao nocu. Otisao bih opet, pa ne znam kakvo je stanje sa tumacenjem ovih novih pravila za ribolov.

Spojene poruke: danas u 00:12:02

Dosao sa jezera malopre, bio ceo vikend i jedino sto mogu da kazem je da i dalje nisam siguran sta me je snaslo. Ali u najnegativnijem mogucem smislu.

Na jezeru sam bio poslednji put pre par godina, i u to vreme sam bio vrlo cest jer sam imao puno slobodnog vremena i prijala mi je cista i lepa suma kao i planinski vazduh. Secam se cistog jezera, i jednog od retkih ribocuvara koji je svoj posao obavljao i bas onako kako treba. Prolazio je jezerom i po nekoliko puta dnevno, proveravao ulove i cistio jezero od smeca i cverglana. Nije maltretirao ljude za neke nebitne stvari, ali je uvek pristojno davao opomene.

Mesto koje je nekada bilo sakriveno u sumi pored potoka, iz kojeg moze da se pije voda, sada je deponija ribolovackog smeca, limenki i flasa, kao i cergi koje nemarni ribolovci naprave za improvizano kampovanje i samo ostave kad zavrse sa sesijom.

Dosao sam u petak popodne i sacekalo me je prazno jezero, bez ijednog ribolovca (bar taj krak gde sam ja bio). U subotu ujutru je dosao cuvar Abaz na mopedu i tu sam vec skapirao da nesto ozbiljno ne valja. Kroz pricu mi je covek rekao da je poceo haos kako je jezero na upravljanje dobila firma Cassini iz Arilja, kako su mu dali otkaz pa mu je posle godinu dana inspekcija rada vratila posao. Kako su mu oduzeli camac, i doneli neka nebulozna pravila posto je jezero ostalo bez ribocuvara.

Neka od njih su:
-Zabranjen nocni ribolov
-Do 1.6. vazi uhvati i pusti za sve vrste riba sem za babusku,cverglana amura i tolstolobika. U cuvarci ne sme da stoji nijedna riba sem pomenutih, ako drzite kedere u cuvarci i naidje ekipa iz arilja kazna 100k dinara.
-Dozvola mora da se kupi dan ranije u Arandjelovcu, jer ribocuvar vise ne moze da izdaje dnevne i visednevne dozvole. Takodje kazna boze sacuvaj.

Na internetu ima informacija da ista Firma od kako je dobila jezero na gazdovanje, nije izvrsila nijedno poribljavanje. Kao i namestanje tendera za svasta nesto, izmedju ostalog i za ovo jezero.

Dosli iz Arilja par puta, napisali kazne, i skoro da vise niko ni ne peca na jezeru. Iskreno se nadam da ovo jezero nece propasti zbog takvog gazdovanja i (ne)brige. Posto me je uhvatio vikend i nemogucnost da kupim dozvolu, pecao sam par sati na fider da zadovoljim dusu i parkirao stapove. Bar sam se naspavao u satoru i prosetao po sumi.

Danasnji ulov.

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Efikasna energija - Portal posvecen energetskoj efikasnosti i obnovljivim izvorima energije List Ribolov Spin & Fly Smuki Mrdalice Sportski Ribolov Marketing Marketing