Paraziti kod riba

Započeo smuki, 17 Januar 2010, 19:07:03

tomislav34

Citat: voja poslato 03 Avgust 2013, 23:28:59
Uhvatio sam skoro par smudževa koji su u sebi imali po jednog ili dva crvića,uredno ih odstranio, ribu ispržio na tanjirači i udri...kratak je bre ovaj život da bi mi neke lepe trenutke kvarile neke tamo mlohave nematode....aj u zdravlje i živeli   smiley021

Voja, ti si legenda  :lol: Mislim da dobro razmišljaš  :thumbup:
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)

bladerizer

neznam sta da vam kazem ljudi ja sam imao par smudjeva na dtd kanalu svi zdravi i debeli,bio i jedan mrsav i izduzen sve lepo isfiletirao i detaljno pregledao i svi cisti bez ikakve gamadi u sebi,vi ste tamo izgleda nadrljali.
Leleee otkaci se

svarog

U stukama i bucovu ulovljenim na Savi - Bgd, nasao sam parazite. Jednog bucova sam uhvatio u makisu, u njemu nisam nasao, ali to ne znaci da nema, posto nisam filetirao bucova. Drugi bucov iz cukarickog rukavca ima, kao i stuke ulovljene na istom mestu. Dok kod onih sto sam uhvatio na otvorenoj Savi kod mostova, nisam nasao, ali ne filetiram, nego sam pretrazivao utrobu kad sam izvadio iz zamrzivaca, na nekima sam nalazio odmah, na nekih par komada iz rukavca.

misoo83

Juce bio na pecanju na dunavu kod dubovca i na babuskama video parazite, ona vrsta sto izgleda kao slovo t i nabije glavu pod kozu ribi spolja.

juzba

maloprije očistim soma 2,5 kg i nađem po crijevima u utrobi 3 komada, i u potrbušini još jednog :sad:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Jeremija

Poslednja 2 vikenda, 3 štuke i 6 smuđeva, 1 babuška kilašica, sa Dunava, Ritopek naravno  :smiley: , sve čisto, a nešto već i pojedeno.  smiley033
Nou frks. Nou paniks.

Kada bi mogao da mi pozajmis oci bar na 1-2 pecanja :rolleyes: Ja jos ne nadjoh bez, mada ove godine jos nisam pecao izmedju Visnjice i Rama :no:

Jeremija

Nema problema, čim mi stignu nove  :lol: Moguće je da ima veze sa zagađenjem, Dunav na ovom delu izgleda čist, a ne čujem ni da se žale ribolovci i onaj jedan ribar kog znam, očigledno Ritopečani koliko toliko vode računa.  smiley033
Nou frks. Nou paniks.

E pa u Djerdapu gde mi deluje najcistije, bar onako na oko, ove godine ne nadjoh ni jednog cistog :no: Mozda ovom parazitu ne odgovara veca zagadjenost :rolleyes:

Pa šta im radiš twister 011 -....

Fileti na oštro ili c&r?

U Djerdapu sam 90% pustao, prvo zato sto su vecinom sitni a drugo, sto se u startu vidi da ne pucaju od zdravlja. jedan deo smo cistili zbog druzenja uz klopu, talandara itd. Ja nekako za sebe probrah par fileta bez. Inace, drustvo nije bilo bas tako gadljivo pa su posle trebljenja sve jeli. Cak su pronasli i par fileta koje sam bacio, a kod kojih sam zbog broja parazita odustao od ciscenja smiley328
Nisam bas gadljiv, malo je stvari koje u zivotu nisam probao i jeo, ali ovi su mi nekako nasli slabu tacku smiley012
Jedna zanimljivost. Poznajem nekolicinu ribara koji rade i zive u "nehumanim" uslovima, a kojima ne pada na pamet da jedu crvljivu ribu. Drze se deverike, bika i sl :tongue: :lol:

hahhahaha..tako što sam i očekivao da ćeš napisati..

aleksandar1983

danas upecao tri stuke na kolubari svaka bila preko tri kilograma,lepe debele uopste nisu kao savske ispijene mrsave,ocistio ih i ni ujednoj nisam nasao crve,dok sam u savskim nalazio po 7-8 komada u svakoj sto u crevima,sto u mesu

Prosle godine sam vec pisao o ovome ali niko nije znao dati odgovor. Ponovo danas na istoj vodi u Srbobranu upecam babusku sa identicnom grbom kao prosle godine. Malo sam opipao i video da je to kao gnojna kesa, mekano je. Hteo sam i da probusim iglom ali sam se plasio da me ne isprska pa sam odustao. Riba je bila zivahna i ostatak tela izgleda normalno. Evo i slika pa ako neko zna...

aleksandar1983

to ti je tumor,vidis kako je ispijena  ne bi jod dugo ni zivela,dok sam drzao akvarijumske ribice imao sam problem bas ovakav sa japankama