Ekosistem Dunava u akvarijumu, šta i kako...

Započeo acasim75, 19 Avgust 2009, 23:32:52

dushann

Ubaciš jenog ovakvog što većeg i miran si, nemaš algi nikad više   :takoje: :cheesy: čisti ko da je plaćen  :rlol:
Ja evo 4-ta godina nisam ništa čistio, samo povremeno očistim filtere i dospem vode kad ispari :takoje:

Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

potez odozo ka gore a ako misli imati algara slaba vajda , jer je spor i moze samo sa nekim ribama..sarancici i babure su ti krepale jer nisi uradio neke od stvari  sto sam napisao..ko prvo , babura da rikne bash joj treba teshka nesreece..a za sharanca ..veoma teshko umire..ako s zapazio po  njima male bele tackice , onda moze biti samo to i svaka riba umire za 3 dana..

Dzole valjda si mogao skapirati sta sam hteo reci ..je.emumisha.. :smiley:

Spojene poruke: 24 Avgust 2009, 14:06:47

algar nije iz dunav ,zato ga nisam ni pominjao , ima da se uzmu i one antifito tablete ali ovo struganje sa ziletom mi se pokazalo nabrze i  najefikasnije..

Djole

... je.eshmumisha  :cheesy: lakše je jednom koji piše da se malo namuči nego da se muči stotina njih koji čitaju.

Ja sam te odmah "skapirao" ali možda neko drugi nije. Inače, pišeš pametne stvari pa je šteta da te ljudi ne skapiraju.  :wink:

acasim75

Imao sam skoro sve ribice,stuka,smudj,som,saran,tolstolobik,amura sitnog nisam uspeo da uhvatim pa sam imao cobaceka,cikov,krkusa,pes,bandar,suncanica,bas,crvenperka,bodorka,kesega,ma sve sto zivi u dunavu.Interesantne i tesko uhvatljive su bile priblizno slicne velicine da se nebi izujedale a ove ostale su sporadicno ubacivane u jatima kao hrana(prebacivane iz drugog akvarijuma)akvarijum je bio 350L i 50L je bio spoljasnji filter.Bilo je trave koju sam kombinovao sa tropskom(nane,valisnerije itd,mangrovi panjevi sa panjevima loze,pesak za teracu(malo krupniji od jedinice),po neki kamen sa dunava i to je sve sto ti treba...

Najveca fora je da u prolece odes da hvatas ribice tako sto vezes cerenac sa 10m kanapa i bacas ga tako da padne naopako iza neke trave gde se krije mladj i brzo vuces sa sve travom na obalu i onda prebiras,za svaku skoro vrstu(kvalitet)3 meseca posle mresta dostigne velicinu za akvarijum(stuka,smudj,som) do 10cm da ne mogu da se jedu grabljivice medju sobom,to je najbitnije.

Ambijent u tom akvarijumu,bar meni kao ribolovcu,je bio mnogo bolji nego u bilo kom drugom akvarijumu zato sto sam lepo posmatrao ono sto cu sutra da pecam,a pre toga sam razmnozavao i discuse i afrikance i jos dosta atraktivnih vrsta koje su bile totalni smor u odnosu na manje obojeni dunavski ekosistem.

Obnavljao sam znaci u prolece ribice zato sto su rasle,zato je to sve malo komplikovano,odneses ribice koje su godinu dana u akvarijumu a uhvatis druge,manje.

Ja se izvinjavam sto nisam bas azuran ali sad imam klinca 7 meseci pa ne stizem da sednem za racunar,nadam se da me razumete.
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol:

budens72

Citat: Bigash poslato 24 Avgust 2009, 11:33:42
Citat: budens72 poslato 24 Avgust 2009, 10:13:25
Kako sprečiti stvaranje algi na staklu,ili bolje kako čistiti staklo od algi  :huh:

A da kupis onog algara , i sjedis na miru i pijes pivo , a on cisti za tebe  :ok: :cheesy:

....ma to je ok,ali algar ne spada u dunavske ribe  :shocked: ,zato mi ne odgovara ta varijanta

Bigash

Onda zilet u ruke i guli, on spada u Dunavski sliv  :rlol:

da se ne bi cimao,a zilet bash fino i uredno odradjuje posao, uzmi za probu antifitotablete(vidi si po netu KAKO SE ZOVE ,IMA I PO FORUMIMA)PA PROBAJ.
bigonja-ove bi se zute izjedene travuljine reshi pod hitno jer ce da ti truli a pri tome menja ph-vode i stvara bakterije,znamda to basu nesmeta toliko , ali ako kontash nesto drugo staviti :smiley:

misoo83

evo ja se ovih dana razmisljam da kupim akvarijum i da u njega ubacim jedno sarance , par crvemperkica , 2 male babuskice i ove strane akvarijumske recne ribice pa cu vam pokazem kako ce to sve izgledati ukoliko stvarno kupim akvarijum  :lol:

Bigash od koliko je litara ovaj tvoj akvarijum ?

Citat: OLOVO poslato 28 Avgust 2009, 08:36:47

Sve i da ocu pored njega nista ne opstaje  :cool:
Cak ni drugi bass  :takoje:

josip

Algar se zove plekostomus i nedira ribe a naraste do 25 cm.Ne smata nikom od riba dokazano.Naše domaće ribe moraš prvo naućiti na akvarisku hranu.To ti je najbitnije.Pastati ti stvaraju problemr noću ,jer klopaju sve nuje im bitna veličina .Ja sam ih imao u bazenu s zlatnim sve su ih pojeli ,dobro ne odjednom.U to vrijeme ih je hranio prijatelj ili nije neznam ,ali zlatnih nije bilo.
pozdrav iz osijeka

vlada_nis

Citat: acasim75 poslato 26 Avgust 2009, 23:28:50

sta je to cerenac i da to namestas na stap

ovo je jedan od dosta modela cherenca..A motka znash sta je , tako da ga ne spustash direkt u vodu da legne nego je kolega objasnjavao da ga preklopish odozgo i sa travuljinom izvucesh kedere.
To moze i rukom da se zafrljaci ali se mora znati baciti tako,imace nista od kedera , upetlja se kanap preko jednog ugla rasterash sve kedere u blizini i umorish se ..Motka je prava stvar , PRECIZNA I BRZA.

misoo83

Ovo je dobra stvar a ne ko ja pecam 10 dana kedere za stuku i koju god da upecam babusku ona prevelika za kedera a znam 100 % da ih tu ima manjih izgleda ali ne stignu na udicu od vecih babuski  :lol: :lol:

Imam jedan "ribnjak" (to je rupa u zemlji iskopana dimenzije 5 sirina x 8 duzina x 0,4 - 1 metar dubina)koju sam kopao i sad je potrebno da na neki nacin izlovim svu ribu da bi bager mogao da dodje da mi produbi i prosiri taj "ribnjak" a onda da vratim ribu nazad unutra  :smiley:

alexander28

Ima li nekoga ko se ovih godina bavi akvaristikom domacih ribica?
Mudrost je ćerka iskustva.