Glavinjare - univerzalna prevara!

Započeo pikeman, 24 Decembar 2011, 17:42:02

Pa kolega, zar mislis da ima onih koji to ne vide. Ipak, ima onih koji vole nesto sami da naprave, pa jos ako na to uhvate. Ima naravno i onih koji bi da  nesti i prodaju, a to ne ide bez nekih "posebnih i revolucionarnih" osobina njihove varalice, ma koliko ona licila na ostale.
Citat: zabac poslato 20 Oktobar 2012, 02:14:22
i na kraju svaki onaj koji djelja voblere moze utisnut komad obradjenog drveta i na sta ce licit...na ribu
Nisi u pravu. 90% njih ce liciti na Shadrapa, a tek 10% na druge vrste riba :rolleyes:
U celoj prici, najbolji deo je kada pocne reklamiranje uz neverovatne opaske da "hvata" :takoje: Pa naravno da hvata. Prosla su vremena kada je rucni rad licio na rucni rad i kada bi se stvarno cudili da nesto hvata. I sam sam napravio nekoliko i hvataju nevidjeno (uz pomoc kolege Misha).
Iako znam da tako mora, gadi mi se sto je 90% riba uhvaceno na nesto drugo a onda se u usta ubacuje "reklama". Toliko se daleko ide da se o detaljima ni ne razmislja. Varalice uvek okacene sa spoljne strane, osim udice sve je van usta. Na 40c i stajacoj vodi, riba uhvacena na povrsinac a brzaka nigde i sl. Ljudima je to toliko postalo normalno da ne pridaju znacaj sto su u drustvu i nepoznatih ribolovaca koji sve to posmatraju.
U poslednje vreme hit-mesto za pomenute rabote je Joca-jezero. Na slikama svi sa dzerkovima, a dok pecaju svi sa kasikama i SBaitovima :eek: :rolleyes:

Nemanja85

Hahaahaha Twister druze tebi nista ne moze da promakne  :lol: Ako ovo procitaju imacemo druge sisteme, ima da guraju ribi u usta kako ti kazes reklame  :rolleyes: Naravno da ima tih da ih nazovemo majstora, ali ima ljudi koji stvarno dobro rade i koji se treba kapa skinuti, a ima i onih majstora  :rolleyes:  Mislim da ne treba globalizovati, upoznao sam skoro decka koji radi glavinjare (da ne pominjem ko je da me ne bi krivo shvatili ) koji svaku svoju glavinjaru testira na vodi i steluje, koliko sam video lepo rade (za moje misljenje je ok, ja ipak samo klena varalicar tako da se odmah ogradim da nisam strucan). To je po meni za svaku pohvalu, tako da kao u svakom poslu ima onih koji grade svoj posao preko ledja drugih, a ima i onih koji stvarno zasluzuju pohvalu.

srdjanpn

mogu da im guraju i u d,,, kad jednom kupis i vidis da je sr,,, neces vise nikad,tako da i ta losa reklama kratko traje,kod mene u paracinu ima vise vrsta tih takozvanih majstora,i nekih brzotrza i trgeca i sta sve ne,ali drasko plane za par dana,iako je najskuplji.

Sniper Hunter

Ne vidim zašto bih hvalio nečije radove a da ne rade posao ?Ako nešto vredi vredi ,na Kikoša(glavinjarice) sam rasturao pastrmke a soma nisam upecao i ako sam forsirao ,mada je drugar zakačio 2 manja od po 6-7kg  :no:

srdjanpn

nisam to rekao.vremenom ce pecarosi sami izdvojiti te sto valjaju i one sto nevaljaju,pa ce sami ovde ili na nekom drugom forumu reci KZVglavinjare ne valjaju nemojte da kupujete.briga me ko ih i kako pravi i koliko truda ulaze i na koliko "forum promotera" je poslao po 10kom za probu kad ne valjaju.a oni sto valjaju oni ostaju.

Ja nisam ni pominjao laganje u smislu HVATA a u stvari NE HVATA, vec samo tuznu cinjenicu da masa njih koji pocnu danas da prave, vec sutra pokusavaju isto da prodaju. Jednostavno, to mi tesko pada  i sta cu.
Odslikava mi nesrecno stanje u drustvu. Nekada su ljudi pravili samo da bi u pecanju nasli jos jedan hobi, pravljenje sopstvenih mamaca, a danas svako pomislja da bi od toga mogao i "biznis" da napravi :no:
A jos kada vidim da svaki moguci ulov iz okoline slikaju sa pomenutom varalicom, nesto me stegne oko srca. Da imam para za bacanje, od svakoga bi pokupovao po 100ak komada :shocked:
Ok je da neko sa drugog kraja "sveta" pohvali varalicu, ali sami sebe, sto je danas redovna pojava :no: .
Nekada me i grize savest koliko sam na Smukija ili na Orku hvatao, koliko i danas hvatam a skoro nikada ni jednu sliku stavio nisam :no: U tekstovima jesam ali se tesko mirim sa parolom "jedna slika-1000 reci" :sad:
Ipak, sve sto sam napisao 100% sam ubedjen u isto, a drugacije ne bih mogao.  Valjda mi zato smeta kada vlasnik varalica postavi sliku ulova sa svojim proizvodom, a onda njegove komsije i rodbina krenu sa pohvalama i divljenjem :grin:
Jbga, vidim ja da me vreme gazi :rolleyes:

Žorž

na kraju ce da ispade da promovisem necije varalice   :tongue:

Sto ti? Samo si nehotice pokrenuo temu koja je sastavni deo izrade varalica  :takoje: Posebno ako se ja ukljucim :):) :embarassed: Nikada se ne zna u kom ce smeru pogresnom da ode :rolleyes:

dovlaM

ja sam koristio draskovu glavinjaru od 25 gr  slabo je radila pri sporom povlachenju , sad ne znam koje glavinjare rade pri sporom povlachenju :)take mi trebaju

Pa mislim da tu Vojcetove (Mrsine) nemaju premca  :ok:  Bar medju meni poznatim :huh:

njaz

Lepa je ta glavinjara shto je postavio Zorz  :takoje:  Lepo izlivena i opkrojena, kvalitetna zica, dobro savijena...
Jeste, lichi na ribu ko i sve ostale, i nije revolucionarna ili neshto slichno, al pogledajte proporcije tela i linije repa, originalna je i tu nema sporenja  :smiley:

Shto se tiche reklamiranja, guranja varalica u usta i ostalih majmunarija, toga ima, i tu nije nishta chudno. Ko misli da ce mu to pomoci, slobodno tako nek radi, al dobro kaze Srdjan, mogu i u dupe da im guraju, al ako varalice ne valjaju, samo jednom ce se zeznuti kupac  :takoje: Ima i ljudi koji iz najbolje namere nameshtaju varalice u ustima, upecaju oni bash na tu varalicu, al zele da naprave lepe slike pa onda ispremeshtaju varalicu (ili im se riba po prihvatanju otkachi), i na kraju skoro svakoj shtuki sa Joce dzerk viri do pola iz usta, il stoji u ustima ko u prepariranu glavu da su ga turili... Jbg, najbolja namera, al po meni kontra efekat, ne mosh ni razlikovati takvu sliku od one na kojoj su ugurali sasvim drugu varalicu radi reklame...

A ne vidim samo shta je chudno u tome kad majstor stavlja slike svojih ulova sa svojim varalicama  :huh: Ako ih on pravi, on verovatno najvishe i peca na njih, i ulovi nisu neko chudo  :no: Nisam pocheo sebi glavinjare da pravim zabave radi, nego zato shto nisam mogao drugachije sebi da priushtim pecanje sa njima  :no: I jel sad kad umem sebi da napravim ono shta mi treba,treba da kupujem tudje za 2-2.5e po komadu, da se nabedjujem sa majstorima koji prodaju  po minimum 20komada u jednom dekoru, da se drndam sa domacim "trgovcima"?  :huh:  Kako da ne  :lol: Moje me varalice najbolje sluze, jer ih pravim prema svom ukusu i potrebama, i nikad nece niko drugi bolje od mene znati shta mi treba  :takoje:
Ko ne voli trgovinu, "majstore" i majstore, ima vishka vremena a manjka para, slobodno nek zasuche rukave, pa nek napravi sebi ono shto mu treba, dao bog po forumima ima i slika i objashnjenja da ih chitash 3 dana bez prestanka  :takoje: Ko nema vremena a ima para, nek se konsultuje sa nekim ko moze da ga posavetuje po pitanju izbora, nek se raspita za iskustva sa odredjenim varalicama ali i majstorima, pa nek za svoje pare kupi ono shto zeli  :takoje:

A shto se tiche hvaljenja, bolje je da hvale komshije i rodbina iz najbolje namere, i mnogo je to iskrenije, nego kad krenu  sa hvalospevima neke nabiguzice kojima proizvodjachi trpaju varalice u dzepove da bi ih hvalili i reklamirali   :grin:

Slazem se ja sa vecinom napisanog. Nekada mi jednostavno muka od prevelike ponude, pa to i kazem. Da sam pedantniji i sam bih verovatno to radio. Jedino ne bih prodavao, iako para nemam. Naravno, to ne znaci da tu ima neceg loseg.
Uzgred, cini mi se da si ti postigao neku vrstu "exkluzivnosti" po pitanju izgleda. Pomenuh nesto, ali bez imena da ne bih reklamirao, a da isto probao nisam.

njaz

Velika ponuda ume da oteza izbor potencijalnom kupcu, pogotovo kad je puno stvari koje su na isti kalup, al sa druge strane,ima to i dobre strane  :takoje: Shto je vishe majstora, to je veca konkurencija, a to bi trebalo pozitivno da utiche na kvalitet, a i na cenu, i na dostupnost. Ja u jednom momentu nisam u celom Novom Sadu mogao da nadjem ni jednu jedinu glavinjaru u prodaji, niti je bilo nekog majstora kod koga sam mogao da je kupim :no: A da povuchemo paralelu, ima minimum 3 majstora u NS-u kod kojih mogu da kupim vobler kad mi zatreba, takodje minimum 3 majstora kod kojih mogu da se kupe silikonci, a i po prodavnicama moze svashta da se nadje  :takoje:
Ne vidim zashto  bi sa glavinjarama trebala da bude drugachija situacija, ionako se kidaju daleko vishe nego vobleri, znachi onome ko ih intenzivno koristi sigurno ce chesto zafaliti, i daleko mu je komotnije ako u tom momentu moze negde u gradu i da ih kupi, ako nema para onda i samo 2-3 komada, a ne da mora da ih naruchuje, pa cheka,  i daje po 50-100evra na gomili za turu... Takodje je ochigledna prednostu kupovine bash onoga shto vam u tom momentu prema situaciji na vodi treba (razlichiti modeli, tezine ili dekori), naspram varijante kad unapred planirate shta ce vam zatrebati jer naruchujete vecu kolichinu koja bi neko vreme trebala da vam potraje (a ko po pravilu, zafalice na kraju bash jedna gramaza ili bash neki dekor  :lol: Shta da se radi kad smo mi pecaroshi veliki filozofi  :lol: Josh dok sam bio klinac, kad nisam imao djubretarke, na hleb nije htelo, kad nabavim djubretarke, onda nece jer nemam crvice, kad nabavim i crvice, onda mi nokla fali, nabavim i noklu a onda zafali kukuruz i zito... I tako u krug, uvek fali neshto, i bash zbog toga ne upecam  :lol:  A sa varalicama je josh gore, i znam da se vecina ne razlikuje puno od mene po tom pitanju  :cheesy:
Nego da se vratim na temu glavinjara  :smiley: Situacija na trzishtu ce se sigurno vremenom iskristalisati, videce se ko zeli time profesionalno da se bavi a kome je to vishe hobi, ko je korektan a koga treba zobilaziti u shirokom luku... Internet i forumi su dobri zbog toga shto se informacije brze sire, ako neko nekog zezne, brze ce se prochuti, ako neko pravi loshe varalice, isto tako. Mada i tu kao i kod pohvala i reklame, treba profiltrirati ono shto je iskreno i objektivno od namernog podmetanja nogu i potkopavanja.

Shto se tiche "ekskluzivnosti" po pitanju izgleda, hvala  smiley033  Hteo sam da napravim varalicu originalnog izgleda, i mislim da sam sa 2-3 modela to i postigao. Da ne bude da se neshto prsim zbog originalnosti, imam ja i 2 otisnuta plastikanera, jedan jer mi se oblik jako svideo i mislio sam da ima potencijala za silikonsku verziju, a jedan jer mi je u datom momentu pod hitno trebala mala glavinjara, pa nisam imao vremena da se zezam sa deljanjem modela  :smiley: Treba se nekad i snaci, i iskombinovati, al ne podrzavam bash previshe majstore kojima se veci deo asortiman svodi na kopije, pogotovo kad kopiraju druge domace majstore  :no:
Onu jadnu Sebilu ne pushtaju na miru, ne zna se vishe ni ko je prvi otisnuo, ni ko je posle otiskivao original plastikanere a ko tudju silikonsku glavinjaru, a bilo je bash svega, i "original kopije", i kopije od kopije od original kopije  :lol: Izgubishe se detalji  i rezbarije usput od umakanja  :lol:

Nemanja_vfr

Citat: Žorž poslato 20 Oktobar 2012, 17:24:56
na kraju ce da ispade da promovisem necije varalice   :tongue:

Duleta poznajem i covek je genijalac.... necu komentarisem varalice da se masa ne uzbudi i digne pobunu to mene me ne zanima  :cheesy:

Strahinja (Njaz) je sve lepo rekao i objasnio, inace nisam pristalica kopiranja varalica ni stranih ni domacih i stop umakanju!  :cheesy:

...Big Lale je zakon, domaci Hudini...

zabac

ne vidim ja nista lose u umakanju ,al dobro de... na kraju moze se otisnuti i pes,  beovica ,klen ,koja god hocete riba i napravi se glavinjara . licno sam utisnuo babuskicu od 10 cm , podesio otezanje izveo zicu i radi super. eto moze i tako , samo nemojte da me tuzite drustvu za zastitu zivotinja hehehheh