Brzotrz

Započeo GANDY, 28 April 2009, 00:07:15

mrjr

Brzotrz je fenomenalna varalica-koja glavinja u vodi,tj. baca dupetom levo desno veoma brzo i to se na štapu oseća intenzivno.Ako ne osećate na štapu rad varalice,to znači da ne radi kako treba.
Inače,ja sam dobijao bucova i štuku redovno na brzotrz,a i video sam svojim očima da i smudj udara na brzotrza.Meni lično je omiljen najmanji brzotrz od 6gr i koristim ga za bucova isključivo.Bucov ne može da odoli brzotrzu,ako je dobro plasiran i vodjen.Može se voditi u svim slojevima vode, i džigovati sa njim po potrebi.Štuka nasrće na njega takodje,ali na najmanjem modelu su male udice za štučija usta,tako da ima dosta promašaja.

Zar nisu 8-ice na svima...... :question:

Neda mi se sad ići u sarkofag provjeravati, ali mislim da su na svim osmice
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!

zivko_89

A da li ce isto pravilno radeti sa sporim povlacenjem na nekoj stajacici...posto najcesce pecam u zimovniku...
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

zankiki

poručiš lepo jedan od 6 i jedan od 9, to ti je sa poštarinom negde oko 6 eura pa vidiš kako ti se sviđa!

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

Kićo

i onda se odlucis koji je bolji :wink:

juzba

I baš kad vidiš koji ti je dobar, zakačiš ga za neku granu i opet ga nemaš..........kupi po dva ove od 6 i 9 grama smiley033
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Jos gore ako zakaci pre nego sto sazna koji je bolji :lol:

mala maca

Njima pecam grgeče, pastrmku, klena i soma. Sve ovo sa dosta uspeha.

^piKe^

Citat: mrjr poslato 06 Mart 2011, 19:44:19

Ja samo bacam devetku od 55mm i jedino sam lovio bucove i stuke na  njega(DTD kanal)...svaki se bucov dobro zakaci,jedino mi stuka pravila problem,od 10 udaraca i drilova svaka druga mi spadne :(
Addicted to fishing

mrjr

Za štuku postoji jedno zlatno pravilo,bez obzira na koju varalicu pecaš.Prilikom izvlačenja štuke,obavezno spusti vrh štapa do vode,tako da štuka ostane pod vodom sve vreme dok je ne dovučeš pod noge.Spadanje je mnogo manje,nego kad je štap vertikalno u vazduhu.

juzba

To pravilo možeš primjeniti i na sve ostale predatore :takoje:

zankiki

ja evo već nedelju dana pokušavam da poručim brzotrze i opasno sam se iznervirao... nema nigde kontakt telefona, samo ona poruka da se da se pošalje sa sajta. Na odgovor se čeka dan - dva, tako da mi je trebalo 5 dana da proverim cenu i dobijem odgovor da mogu da mi pošalju brzom poštom, a od kako sam ih poručio u utorak više nemam nikakav odgvor....

ima li neko kontakt telefon ili nešto?

izmena: u medjuvremenu mi se javio čovek iz brzotrza na telefon koji sam ostavio i sve smo se lepo dogovorili...

neko pije od sreće, neko pije od tuge, a ja pijem od juče...

Belizmaj

Kopijama brzotrza iz kucne radinosti samo vecih gramaza na moravi pecaju vrlo uspesno soma.

arapin

Kupio sam malog od 6 gr, i za sad sam imao samo jednog bucova na njega i to sto je interesantno, udario je pri sporom povlacenju varke  :eek: . Primetio sam da pri sporom polacenju kao da samo pluta, nit trese, nit ista radi. Kad zategnem stapom, pocne da vibrira kao nesvet, ceo stap mi se zatrese. Tako da vise ni ne znam sta da mislim  :cheesy: Pri brzom povlacenju radi savrseno a pri sporom hvatam... Oih dana cu kupiti onog od 9 pa cu probati i njega forsirati malo  smiley033
malo vode,malo ribe.....vise vode,nego ribe....