Noćno pecanje šarana na otvorenim vodama

Započeo BOJANK, 13 Septembar 2009, 20:57:25

Velja_kg

Izvinjavam se u prethodnom tekstu, nije ova godina, već prosla, pecao sam na Dunavu, kod Smedereva, mikro lokacija, oktobar-novembar, početkom oktobra, dok nije voda dostigla max. temperaturu i bio je manji vodostaj,lepo sunčano stabilno vreme, radio je samo danju, i to standardno, svitanje serija, pa pauza, hranjenje u 9h, sporadični udarci, i za ručak od 12 do 2 serija,hranjenje u 4, predveče serija, noću po ništa, i komadi bili sitniji od 1.5 do 6kg.

Kad je voda dostigla max. temperaturu, sred.oktobra i poč. nov, radio je samo noću, po povećanju vodostaja, prilazio je bliže, ali nije imao cug, već su bili sporadični udarci, od sumraka do svitanja, i komadi su bili veći od 5do 8kg i samci od 15kg.

Najbolje je radio kada je duvala košava 2 dana bez prekida, i odmah po prestanku se aktivirao, ali opet je problem, što samo noću, i nema određeno vreme..pozz
Za pravopisne greške, kriva je kineska tastatura!

tonyboy

Jučer sam otvorio sezonu noćnog pecanja šarana na Dunavu. Noćili smo pod šatorima, nije bilo hladno, jer nas je ladan gemišt dobro ugrijao. Šarani se nisu javili, tek je početak sezone, voda je jako hladna. Mjesto sam dobro prihranio za prvi put, pa se nadam da bi sljedeći vikend moglo biti nešto :-)

Ujutro, neprocjenjivo buđenje uz cvrkut ptica, koje se vesele kuhanom kukuruzu, ništa manje od šarana. Kava, rakija, vatrica...

Vredelo je pokušati  :thumbup:
Voda je već oko 8 stepeni, šaran će se sigurno pokrenuti, vrlo uskoro...

telekom

Nauci coveka da peca i pecace zauvek

Karlo

Zato ga i pecamo isključivo do (po)noći..i posle (po)noći  :smiley:

djile1

tako je Laki...Povadim stapove i idem da spavam :bye:

milan ns

Samo se vi držite zakona i lepo spavajte ali znajte da je noću pravi rokenrol  smiley099  :lol:
Pecanje mi je opsesija.

kolex

milan ns noc na Tamisu... uuuuuuu to je prava uzivancija! Jes' da se ne vidi nista ali nema veze. Kad ima ribe nista vise nije bitno. :D