Rečni šaran - vesti sa vode

Započeo TopMix, 11 Oktobar 2010, 10:22:24

Carlos

Pozdrav svima. Ajde i ja da se oglasim bio na Dunavu posle dobre 10 km na tunelima, od 2. Do 6 . Juna mesto odlično dno issondirano pecali ma dubini od 8 metara, nahranjeno perfektno ali nista ni babuska da se javi. Tih dana ni alasi nisu imali ni ripce u mrežama, kao sto i Srdjan reče čujem i na komercijalama užas ako mi je za utehu. Bude čoveku krivo ali šta da se radi biće neki drugi put.

Minja

Bio sa alasima (regularnim) na Dunavu. Imali su po spustanju alata 1 ili ni jednu deveriku, ni jednu krupaticu, som nista. Svi u glas vicu da je riba u sredini toka, da se jos nije povukla.

I svi u glas vicu da se nikada nije ovako izmrestila.

U jednu ruku bih se složio sa Minjom . Dunav-Beograd , ovoliko kedera uz obalu nije bilo ne pamtim , bukvalno kuva sve .
Ovo je jedna od retkih godina kada se Dunav nije izlivao u kubike gde su ranijih godina ulazili kapitalni primerci većine riba mresta radi. Po obavljenom mrestu dobar deo te ribe (zavisi od brzine povlačenja vode) ostaje u kubicima gde ostaje i mlađ. Nakon povlačenja 80% tih kubika bude osakaćeno mrežama i košarima a isto toliko nakon toga u toku sezone totalno presuši pa i ribi spasa nema .
Ove godine je bila primorana da sve to obavi u toku pa to opravdavam tolikom količinom kedera što možda   i nije tako loše . smiley033

Ja jos cestitu belu ribu nisam upecao a o saranu da ne govorim. Svake godine uhvatim bar po trkaca na fider pre pocetka mresta ili nakon zavrsetka mresta. Kao sto rekoh, ni bele a kamoli saran.
Sad za vikend neki Panjevi idu u jednu rupu koju sam slucajno pronasao pa cemo cuti rezultat od nedelje.

Ljuba

Bio 2 dana na Dunavu, ispod BG. To mi je deseti izlazak na vodu ove godine i kao što reče kolega iznad, nisam ribu ni video. Tek preključe imao prvi, pravi udarac ove godine, oko 17h kao da je bager ispod vode povukao štap i zabio ga dole. Kontra ali kasno, ode u granje a najlon 0.50 puče kao konac.
Bilo nešto deverika i bodorki koje fiderišem dok čekam udarac, da ispunim vreme. Obradovan javljanjem ostanem preko noći i sutradan ali ništa.
Iduće nedelje planiram kampanju od 7 dana pa ćemo da vidimo.

Minja

Ja sam pripremljen za ceo vikend na vodi. Sutra hranjenje.

Trigga

Blago se vama na vremenu provedenom na vodi(divljoj),kod mene je to postalo veoma ogranicavajuci faktor

Послато са SM-G901F уз помоћ Тапатока

Saran=Mama

Minja

Voda dosla u Ns, evo me na Dunavu. Ni pip.

I kod Apatina radi generalno lose. Sve sporadicni ulovi. Radi jedan dan pa stane tri dana. A kedera ove godine nisam ni video.

Ima li neko logicno ili bar priblizno logici,objasnjenje za ovakvu neaktivnost ribe?

Minja

Pogresio sam sto danas nisam izasao, najavili su neke orkanske vetrove, a duva jedva. Plan mi je da ga trazim u obali.

Ja sam bio od preksinoc do juce pre podne i nisam imao ni čvakanje.Ne pipa ni bela hranilice.Mislim neka normalna bela.Ima pun đavo sitne bele od 3-5cm i cisti hranilice a nema naznaka.Sto se ne javi saran nego se nista i ne izbacuje na celom potezu,Sava Zabrežje.Ni bela ni grabljivica.Nista cudno dan-dva ali ovo traje.

Popovic

Javlja li se na v.moravi konacno voda opala i izbistrila se posle mesec dana mutnoce?

Godina je pocela nakaradno. To sam pomislio cim sam video vodu na Savi 01.06. kada sam imao prvi izlazak.  U ovo doba bi voda trebalo da je barem metar ipo visa i koji stepen hladnija. Bukvalno zuri mesec dana ranije. Priobalje Save (do 40m) je puno sitne ribe, sto znaci da je krupna riba daleko od obale, to potvrdjuje i glavoc koji se cesto javlja sa sitnom ribom. Bio sam i na Dunavu 2 puta, deverekoidne ribe do 300g su plafon.

Na Savi sam probao na nekoliko razlicitih pozicija i svuda je isto. Video sam jedno kupanje sarana na 80-90m od obale....    Nadao sam se nekom zahladjenju i obilnijim padavinama da izvadi situaciju ali od toga izgleda nema nista. Leto je doslo prerano. Ko zna sta ce tek biti ako se ovako nastavi. Smrdi mi na 2012u.....

Citat: srdjan72 poslato 17 Jun 2017, 07:47:11

Kako da se izbacuje kada ga nema ?  Meni je oduvek bilo pravilo,nema izbacivanja,nema ni šarana. I ako to nije strogo pravilo,ali mora u jednom periodu dana,ili bar jednom u par dana da se okupa koji put na površini. Evo bio sam ovih dana na uzvodnim terenima od naših jureći smuđa. Šaran se baca kao u ribnjaku u sred dana,a baca se i uveče. Toliko o tome.