Galerija ulova - Šaran & Amur

Započeo dushann, 18 Novembar 2008, 23:08:15

tyger

Iskustvo moj Neški,hteo sam odmah napisati 10-11kg al reko da se ne naljutiš ako pogrešim  :cheesy:

Neski

Taman posla da se zbog toga naljutim ( nije valjda da toliko izgledam nezgodan ?  :cheesy: ), samo nesto da ti kazem, iskustvo pomaze, naravno, ali ne uvek, mozemo i da pogresimo.

tyger

Pa gledam ja odmah koliko si ga izbacio ispred sebe,prste na ruci itd...

Neski

Nemozes uvek da se oslanjas na prste, posto optika koja se koristi na aparatu i ona zna da utice na velicinu ribe, bilo to da izbacujes ribu ispred sebe ili ne.

Drugo, sa istom aparatom i takode istom fokalom jedna manja riba moze da izgleda veca od druge  i obrnuto, cudno, ali se dasava - dakle, nema uvek neka pravila.

Eno ti jedan primer sa dva razlicita sarana , baci oko (ovde na forum) na : "Sarani posle mresta" - Ako pogodis kilazu i ujedno koji je veci saran, onda... svaka ti cast.

A sta mislite koliko je tezak ovaj saran od pre neko vece.  :question:

Ovaj ulov zasluzuje da napisem nesto o njemu,odnosno kako sam dosao do njega,jer se to ne desava svaki dan.
dosao sam na pecanje oko pola sedam uvece,samo se deverika javljala,upecao sam dve do mraka na sistem za sarana,a onda se sve umirilo.proslo je vise od sat vremena od kako je pao mrak,mir i tisina,nista se nije desavalo,bas sam se smorio,malo mi se i prispavalo.sedeo sam na klupici izmedju stapova,inace uvece ne koristim nikakvo osvetljenje,a ne koristim drzace za stapove,vec zadnji deo stapa stavim na klupicu,a prednji na prednju talasnjacu pored pente.

Nesto posle 20.00,u onoj tisini me je trgnuo pljasak stapa od povrsinu vode,nisam ni video udarac,koja brzina,ni sekunde nisam razmisljao vec sam se bacio u vodu za stapom(nije mi se bas gubio stap,znam koliko sam platio stap i masinu),stap je vec zaronio,ali sam ga nekako ugrabio na slepo za drsku koja je bila pod vodom,dobro zategnuta spulna,a struna power pro 65lb,riba silovito vuce na dole,spulna samo blago proklizava pod vodom,odrzavam se nogama da nepotonem,ali nikako nepustam stap makar se udavio,a bio sam bas natrontan,(inace je tu dubina 10tak metara i jedno 15m od obale),u tom momentu neznam kako i drugi stap se nalazi u vodi,izgleda ga je riba pokupila,ili sam mozda ja zakacio strunu i povukao stap,drugom rukom hvatam drugi stap za vrh,i nekako uspevam da pritisnem bait raner na masini sa ribom,to me je spaslo posto je riba tada slobodno isla i nije me vise vukla.

Bio sam na jedno 4m nizvodno od camca,sreca te je sava bila veoma spora to vece,jedva da je tekla,dokopao sam se camca,ubacujem u camac onaj stap na kome nije riba,drzao sam se za camac jedno minut da dodjem sebi,riba se vec umirila tamo negde u krsu.prebacujem levu nogu u camac i nekako se prevalim u njega,spustam onaj stap sa ribom posto nije vise vukla,dva druga stapa sam pokidao posto su bili zakovali za krs,i uzimam i onaj stap sa ribom u nameri da iskidam,medjutim kada sam vratio bait raner i krenuo da zatezem stapom vidim da je riba jos na njemu,posto sam taj stap bio zabacio na vagu medju krs riba kada je udarila,prosla je kroz krs i otisla  nizvodu na cistinu,krenem da je dovlacim,ali nemogu da je iscupam iz krsa,riba se ponovo umirila,posto mi nije stalo do ribe resio sam da pokidam,ali kada sam uhvatio strunu rukom i poceo da vucem,poceo je da puca krs i odjednom sam nesto podigao.

Mislio sam da se riba pocepala i zakacila za neku granu koju sam odizao,medjutim odjednom je krenulo u levo i pocelo da cima,ukapirao sam da je riba i dalje na struni,vec se napravio zbun strune tako da nisam mogao da namotam na stap,vec sam bio primoran da do kraja izvlacim rukom,ubrzo se sarancina pojavio na povrsini,vec se zamorio i legao,privlacim ga lagano do camca i jedva ubacujem u meredov.udica ga je ljucki zakovala,prosnjirala,nije imao sanse da se otkaci.spakovao sam stapove i odmah krenuo,otac sa drugarom je pecao kilometar nizvodu,otisao sam do njih da se presvucem i pokazem ulov i ispricam sta se dogodilo.tako sam neocekivano iz nikakve situacije izasao i sa stapom i sa ribom.u vodi sam bio sigurno 3 minuta,a temperatura vode je 20 stepeni,sreca nije bilo hladnije.mozda sve ovo treba da ide u verovali ili ne,ali tako je kako je.  smiley001  smiley003

ravucobir

Eee DAMJANE ovo kao da je neki film!!!!! :eek:  :clap2:  :thumbup:  :ok:  smiley033

Neski

Koj dozivljaj, to ti je aventura   :cheesy:, a sarana si bas zasluzio :wink:
Sto se tice tezine, ajd da ne lupnem, recimo... negde izmedu 8 kg i 15 kg ! hehe

Svaka cast rodjash , znam savu gde lovish ... smiley033

Djole

Mislim ... šta reći?  :tongue:  Bravo Damjane.  :clap2: smiley033

tyger

Malo reći svaka čast  :clap2: Mislim da je negde oko 9kg.

najiskrenije cestitke.imao si ludu srecu,ali si pokazao i izuzetnu snalazljivost i prisebnost. spasao si oba stapa,i posle svega izvadio ribu,i to kakvu.zna se da sreca prati hrabre.riba ima izmedju 10 i 15kg,recimo 12kg.

da ima nagrade opet bi otisla tajgeru,saran je tezak 9kg,samo je malo izbacen u prvi plan pa izgleda veci,hehe fotografske fore.
Citat: OLOVO poslato 26 Septembar 2009, 19:18:14
Svaka cast rodjash , znam savu gde lovish ... smiley033
pecam u progarima,ima uz savu i selo progari.  smiley001
nikako da opravim glupe drzace,ovog puta sam imao srece,ali nesmem vise tako da rizikujem.
zbog ovakvih stvari i volim sarana,stvarno je luda riba,takvi trenuci se mogu samo sa saranom doziveti.hvala na cestitkama.  :bye:

dovla

Damjane, svaka čast, ovo ko da smo gledali neki hororac, ali sa sretnim svršetkom.
Bravo, šta da kažem drugo.... :tongue: :ok: smiley033 :clap2: :clap2: :clap2:
Ne čuje se sa čardaka, pjesma stara, pjesma laka, otkad tebe nema kraj mene...

Role

Kao što kaže Dovla,tu se nema šta više dodat!!! majstore,šampione   :tongue: :tongue: :tongue:
Rodio sam se da pecam, a potjerali su me da radim!

BOJANK

...nekad siv, a nekad žut...