Reka duga 365m - "Vrelo"

Započeo zorter, 21 Jul 2009, 10:07:08

zorter

Najkraca reka u Evropi a mozda i u svetu. Duga svega 365m, ali ima sve sto i druge reke: 2 mosta, prelaz ispod puta, slapove i vodopadom se uliva u Drinu. U njoj najvise ima pastrmki, a i ostale bele ribe. Na samom uscu preko sliva se nalazi restoran Hotela "Vrelo". Inace zbog duzine je mestani zovu reka "godina". Ovo vredi videti i uzivati u raznim zvukovima a boga mi i u pogledima kroz veoma bistru vodu.

A ovako  izgleda uliv u Drinu sa Drine

na kanalu

:ok: :clap2: smiley033 bravo za lepe slike,hocemo jos....
veni,vidi,vici

zorter

Zao mije, ali slika sa vrela nemam vise. Obecavam da cu prilikom sledece posete tom kraju (Perucac) slikati vise i postovati slike. Pozzzzzz :bye:

smuki

Ako se dobro secam '96'7 tu nije dozvolito pecati,
neznam sad,ali vredi to sve opet videti. Pecati se
moze pored slapova u Driniili samo glediti lipljene  :thumbup:

sto mos danas ostavi za sutra

zorter

Mislim da si u pravu. U Vrelu nije dozvoljeno pecati a na toku reke je napravljen ogroman ribnjak i sta se tu moze kupiti ne znam, nisam pitao. Pozzzzzzzzzz

Panonski Mornar

Ombla je jedna od brojnih rijeka koja izvire kao dio Trebišnjice, rijeke ponornice koja ponire u Popovom polju u dubrovačkom zaleđu.

Tridesetak metara od izvora rijeke Omble nalazi se mali slap visine 70-ak cm nakon kojeg Ombla utječe u Jadransko more u 5 km dugačkom fjordu Rijeke dubrovačke kod mjesta Komolac, pa se stoga smatra da je njen vodotok dugačak 30 metara i da je Ombla najkraća rijeka na svijetu.

Do nedavno se pogrešno smatralo da je Roe River u saveznoj državi Montana u SAD-u, a čija dužina iznosi od 30 do 60 metara ovisno o godišnjem dobu, najkraća svjetska rijeka, pa je kao takva čak uvrštena u Guinnessovu knjigu rekorda. Međutim, pošto velika količina vode koja izvire na izvoru rijeke Omble zadovoljava sve kriterije da Ombla bude proglašena rijekom, onda se smatra, iako još uvijek nije službeno potvrđeno, da je Ombla preuzela titulu najkraće svjetske rijeke.
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

zorter

Izvini ako sam iz neznanja naveo da je Vrelo najkraca reka.Negdw sam procitao ali nisam upamtio podrucje na cije se odnosi. Moguce je da je najkraca reka u Srbiji. Pozzzzzzzz

Panonski Mornar

Prijatelju nema problema tu smo da razmjenimo znanje iskustvo i pomognemo jedni drugima ovo sam našao na netu za ovu rijeku kažu da je najkraća  :huh: odavno sam to proučio al se nisam usudio pričat o tom al kad si otvorio temu evo i mene :takoje:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.

Hvala za info. Ni ja nisam znao za taj podatak. Pozzzzzzzz :ok:

tata

bio sam tamo, priroda je jedinstvena ! :ok:

i opet cu ici !

zorter

Znam da sam negde procitao ali nisam mogao da se setim gde. Hvala tata sto me podseti gde sam nasao taj podatak. Pozzzzzzzzzz :ok: :bye:

EsoX

Vrelo predstavlja minajutrni musicarski revir, prepuno je ribe i na njemu je dozvoljeno pecanje iskljucivo musicarskim priborom i muvama bez kontra kuke! Za pecanje na ovoj recici potrebna vam je dozvola srbija zapad i ne placa se nikakva dodatna dozvola. Sva ulovljena riba se obavezno vraca. U vrelu pored obilja kalifornijske pastrmke (i to u nekoliko varijanti od obicnih, albino i plavih varijacija ove vrste) moze se naci i potacna pastrmka, lipljan a ako se nevaram u vrelu ima i par mladica.

jugov

na reci vrelo ili godina, kao ko voli, sam bio prvi put sad za odmor. uz samo jednu zamerku što se do samog izvora nemože doći, zbog korišćenja dela vode za mrestilište,

ostalo je čista 10 i za svaku pohvalu. tok rečice je čist i redovno se održava,

bogatstvo ribe je očigledna na prvi pogled u bistru vodu. za pecanje je potrebna dodatna dozvola koja košta 500 din. uz ograničenja koja su već rečena.

ako ste u blizini bajine bašte preporuka je svratite do reke vrelo, ako ste bez pribora ručak u restoranu istoga imena na samomo vodopadu od 10 m - ušći reke vrelo u drinu - sigurno će vam prijati.
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

GANDY

smiley033 :clap2:Stvarno divan ambijent,snimci divni sve je okey ,da ne budem zanovetalo ako kojim slucajem idem prema Beloj Palanci (kod Nisa) uslikacu usce Krupacke  recice u Nisavu,ceo tok od izvorista do usca nije ni sto metara!!!!!!!
Mislim samo da prosirim temu i pokazemo lepote nase zemlje !!!!!
BISTRO samo na lepim i cistim vodama svim ljubiteljima prirode!!!!!!!
Svi gresimo, ulovljena riba najvise!!!!!!!!!!!!!!

Fora je da lovac lovca ulovi!!!!!!!!!!!!

GANDY

smiley033 smiley033 smiley033 Svaka cast  ne treba cuvati ono sto nema, cuvajmo ovo sto imamo!!!

Bistro!!!!!!!
Svi gresimo, ulovljena riba najvise!!!!!!!!!!!!!!

Fora je da lovac lovca ulovi!!!!!!!!!!!!