Dobre punjive baterije za digitalni fotoaparat

Započeo limovac74, 18 Maj 2012, 14:46:18

sremac13

Hehe naterali ste me da otvorim aparat da vidim kako se zovu baterije! :)

I ja imam ENELOOP kao sa slike u FUJIS6500FD. Fenomenalne baterije, što kažu ljudi uopšte ne gube snagu od stajanja a prošle godine na Žabljaku sam ispucao preko 500 fotografija (raznih, dan, noć, sa i bez blica) bez punjenja. Svaka preporuka.

Inače aparat sam kupio (polovan) sa ovim baterijama. Momak iz Niša mi je poklonio i baterije uz aparat pre 3 godine, i dan danas rade kao sat.
Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek. S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

dukesin

Generalno, sve su baterije manje-vise ok. Trenutno imam vartine od 2100mAh i drze neverovatno dugo. Mogu da ispucam i sa blicem bas mnogo slika. Do sad sam promenio mnogo vrsta baterija i punjaca. Moja iskustva mi govore da su brzi punjaci dobri zbog kratkog vremena punjenja ali smanjuju vek trajanja baterija zbog velikog grejanja prilikom punjenja cak i sa punjacima sa ventilatorom. Sada koristim spori punjac kome treba oko 15h da napuni baterije ali posle zaboravim kad sam ih punio. Jos jedna veoma vazna napomena za one koji ne znaju. NIKAD ne dopunjavajte baterije jer to najvise smanjuje vek trajanja vec ih pre novog punjenja skroz ispraznite. Zato se opremite rezervnim baterijama i necete imati problema. Nadam se da sam pomogao bar nekome sa ovim mojim komentarom.
Ne kazem da sam 100% u pravu ali vec dugo godina isprobavam sve nacine punjenja i vrste baterija pa sam ja dosao do ovih zakljucaka iz nekog svog iskustva. Pozz

Stigle Sanyo eneloop bele AA 2000 mA plaćene 849 din (koliko je to evra nemam pojma jer evrič skače ko zaka  :rolleyes: ).  Biće  smiley276 .Hvala  smiley297 na savetima  :thumbup:

Eneloop baterijice šljakaju ko  :rolleyes:  :ok: Za tri meseca slikano barem 400 fotki plus par sati video zapisa dva puta punjene  :thumbup:

heheo

Duracell ima baterije kao na jednoj od prethodnih slika, uz dodatak
DURACELL
Rechargeable
StayCharged

Obratiti pažnju na "StayCharged": znači da se ne troše na tzv stend baju. Ja sam ih kupio pre dve tri nedelje baš zbog toga, tako da je rano za ocenu.
razumem ja Vas, ali razumite i Vi mene

b.jovica

heheo, jesi ispitao te duracell baterije? i koja im bese cena?
Čamac je zakon.. :-)

heheo

Ja sam ih ubacio u miša (sad tražim brzu mačku da ga ulovi  :lol:), zezam se, ovako:
1. odlučio sam svuda ubaciti te punjive baterije -isplati se na duge staze
2. te "StayCharged" su se taman i pojavile kod nas, kad sam ih kupio -a na redu je bio miš za kompjuter
3. još ih nisam punio, komp je u upotrebi svaki dan
4. cena: 72kn (oko 10 eura) za 2 komada
5. kompletna oznaka DURACELL Rechargeable StayCharged
AA / HR6 / DX1500 NiMH 1,2V / 2000mAh

Eto toliko mogu reći...
razumem ja Vas, ali razumite i Vi mene

srxa

Uh... Miš ti i nije neka ogledna naprava za baterije. Sa običnim baterijama radi preko godinu dana, sa ovim bi trebalo da izdrži i nekoliko godina    :lol: ...

sremac13

+ što su punjive dosta teže od običnih pa se oseti u radu. Ubacio sam ja bio u bluetoth miša ali sam odustao :)

Na znanje

Eneloop definitivno. A žto se tiče držanja struje tj. napunjenosti, to zavisi od načina čuvanja napunjenih baterija. Kako smo po prirodi posla pretežno na vodi i/ili suncu, ni jedan brend baterija neće održati pun kapacitet, naročito posle nekoliko meseci. Dobro je rezervne napunjene baterije držati u suvim kesicama sa zatvaračem, poput onih za udice... ili PC komponente, uy dodatak onih kristala koji upijaju vlagu. I naravno, zaštićeno od sunca i ekstremne toplote. I biće dobre kao vino... skoro.

Pecaros

Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

b.jovica

Čamac je zakon.. :-)

dragan77

Idemo dalje...

belveder

isti kompletić imam već tri-četiri godine, rade kao kad su kupljene