Ujedinjeni ribolovci Srbije

Započeo ledeni012, 17 Januar 2016, 17:23:17

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pauk

A sta mislis za ove koji suruju sa korisnicima ostalima u lancu da je za njih mnogo da doniraju po 3-5starih mreza godisnje koje se kao nadju negde na vodi mnogo?  pa i neka se sve uniste to nije nista.
Ja ipak mislim da se cak jedna jedina mreza nadje da se tacno zna cija je, a nije mi jasno kako ih nije sramota da se hvale da su tolike mreze nasli a nijednog pocinioca nemaju da optuze.

Ad fines

a koliko je "klema" zapljenjeno, zna li se?

ravucobir

 smiley033 limovac74-Mreze se unistavaju:secenjem,drobljenjem,spaljivanjem(u firmi registrovanoj za to,i koja ima odobrenje,dozvolu).Nekada su mreze,vrske,senkeri,kurte,kece,jebala.....bili javno spaljivani na nekoj ribolovnoj manifestaciji,velikom takmicenju...,ali je to sada protivzakonito(zast.ziv.sred.),kao i bilo kakva prodaja preko licitacije!Poslednje takve licitacije su bile 98-99 za vreme DTD"Ribarstvo"Petrovaradin,i od onda(barem kod nas)nikada!A sto se tice "vadjenja"istih,nemoze jer ribocuvar mora tu kolicinu,metrazu i da PREDA pre unistenja.Znaci da ribocuvar koji se "razduzuje" moze imati samo nesto vise,a manje NE!Naravno uz prisustvo komisije i insp.Takva je matematika,barem kod "nas"!
pauk smiley033-mreze,vrske,senkeri,strukovi se traze-nalaze,povlaceci-bacajuci metalne macke-klocera.Lokacije pretrazuje ribocuvar po:predhodnim nalazenjima,tragovima,instiktu,iskustvu,upornosti,prijavi.Sto se tice prijava,za ovo vreme od kada radim mi je vise javljeno-prijavljeno od:traktorista,zemljoradnika,cobana,sumara....nego od RIBOLOVACA(mozda 10-15 navrata)!TO JE ZALOSNO!Do 2-3godine unazad je firma stimulisala ribocuvare za:mreze(5din.-metar),vrska (100din.kom.),senker(200din.kom.)udica(1din.kom),aparat(1000din.)dnevna dozvola(200din.a sada minist.odredilo 50).Toga vise nema,a mozda bi cak URS mogao da predlozi ministarstvu da to ono "isfinansira",jer neki korisnici nisu JP-ca,i nisu im "sigurne"plate(ni upola tolike),(a zavise od dozvola i ribolovaca),i direktno na neki nacin pomogne ribocuvarima koji su i bez tih stimulativnih mera RADILI(neki nisu ni kada je placano-ISTINA)!Lako je biti "zaposlen"u drzavnoj firmi,i biti na "drzavnim jaslama"i tako "raditi",ili "zavisiti"od svog rada,prodatih dozvola,politike.......TO JE PROBLEM!I onda slag na tortu,kada dodje do suda(sa pociniocima),malte ne ribocuvar treba da se pravda :kako je,zasto je,skim je,gde je,od koga je..... :huh:Znaci zabadava(u jako puno slucajeva)ribocuvar "odradi" sve kako treba kada je sama ZAVRSNICA-SUD,taj koji promasi prazan gol!!Izgovori "nekih"sudija(cast izuzetcima):prvi put,ne radi,nema primanja,4-ro dece,bolestan,socijalni slucaj,pritisci,politika,poznanici,prijatelji,starac,kum...... :wink:  :eek:Na zalost,ali je to NASA STVARNOST!Samo jedan primer:3 ribocuvara za 5/6.jan. "sede"na obali i cekaju ribokradicu 10sati da dodje da postavi mreze,i posle cekaju istog do rano ujutro da ih izvadi(da imaju dokaz+,ribu),sve to odrade i uhvate ga.Odlaze na sud TRI puta i to ih staje(u ono vreme)2000po glavi,a sud ga kazni sa 3000din.(imao oko 250m.mreza+riba)Digli nam MORAL!?A posle ribocuvaru:poseku vocnjak,izbuse gume,sipaju secer u rezervoar auta u kuci,upale vikendicu,prete,huskaju mangupe na decu,lazne prijave,prijave preko "svojih"prijatelja policajaca(grebatora)spletke(ima i istinitih),svrljaju po kucnim zidovima,opominju-zastrasuju preko roditelja..........!!!!Bas smo ZASTICENI i CENJENI!!Vec sam jednom rekao-napisao,da PISANJE U MNOZINI, STETI JEDNINI!Voleo bih da URS uspe u onome sto zele da urade,ali se bojim da za to moraju da OKRENU NAOPACKE ceo sistem to jest DRZAVU i POLITIKU!!!Ako im to ne uspe,onda cemo imati ISTE IGRACE(politika,korupcija,veze,mucke,zagadjivace,lopove,sud,tuzilastvo,policija...)ali u DRUGACIJIM DRESOVIMA! :wink:  smiley033

Ad fines

 Ribocuvar    Da li se napad na ribocuvara tretira kao napad na sluzbeno lice?

pauk

Nazalost si u svemu ovome sto si rekao apsolutno u pravu, i to je tacno da ribolovci i to najpre oni sto najvise kukaju i zale se kako niko neizlazi u kontrole oni sami nikada nece da prijave nepravilnosti na vodi!
Evo jedne anegdote ziva istina! dok sam bio dole i na celu jedne OSR izadjem ja na trafiku pricam sa vlasnikom inace i on je ribolovac kad otud ide grupa ribolovaca inace poznata kao penzionerska druzina i oni pravo kod mene, pocese da me blate
kako moji ribocuvari nista nerade oni sad bili na vodi a tamo neki lik peca bez dozvole rasterao im je ribu oni se zalili on im pretio,
ja im lepo kazem, svi imate brojeve ribocuvara, nazovite ako nedoju vi mi slobodno recite, ma ne zasto oni da zovu pa tu sam ja duzan o tome da vodim racuna i tako zaita meni bilo neprijatno uzmem telefon zovnem decka ribocuvara koji je u momentu bio na duznosti u policiji, decko zovne patrolu i sa patrolom ode na vodu, pokupe liku opremu i napisu prijavu. Posle dva sata eto pentionera kod mene u opstini u kancelariju, oni ozlojedjeni mene napadose lik njima pretio oni sada nesmeju sami nigde da izadju nesmeju ni kuci da idu sacekace ih negde i ja sam po njima duzan da im obezbedim policijsko obezbedjenje!
koliko god vama ovo bilo smesno ljudi su cak otisli kod advokata ali ne da tuze lika vec da se raspitaju dali sam ja po zakonu duzan da im obezbedim policijsko obezbedjenje!!! covek advokat koji je i sam ribolovac mi je kasnije pricao da su bili kod njega, a kada sam im ja rekao da odu u policiju i podnesu tuzbu protiv lika da im je pretio oni su to odbili navodno sam ja duzan da ih zastitim.

A napad na Ribocuvare po zakonu se nesmatra napad na sluzbeno lice vec se tretira valjda kao napad na lice na vrsenju duznosti, tako je bar bilo pre 8godina.

ravucobir

 smiley033 Ad fines-pauk-Ribocuvar ima status SLUZBENOG LICA!Kolega i ja smo pre 2-3godine bili napadnuti sa naostrenom kukom za ribu, od strane ribolovca koji je imao TRI soma ispod mere i u zabrani!!Za napad na sl.lica je dobio(ako se dobro secam 120000 i 3 ili 6 meseci uslovno)+ 3 soma ispod mere i u zabrani30000din.

Spojene poruke: 14 Februar 2016, 18:04:26

smiley033 Ad fines- kada kazes "klema",mislis na klemne-struju?

pauk

Ako su izmenili status to je dobro, to i treba apsolutno da bude tako! podrzavam

Ad fines

@Ravucobir
Da, mislio sam na ove sto tamane strujom, da li i oni nekada budu uhvaceni. Bas danas cujem da su na terenima gde pecam opet radili strujom. Taman je riba pocela malo da se vraca, bio dobar mrest prethodnih godina, prosle godine bilo dosta smudja do kilo, ja ih se ove godine nagledao nocu u obali (pecao na feeder pa me nisu zanimali), bukvalno mi prilazili do cuvarke, milina. Lepo radio i som, vidim kod kolega, po par komada kod svakog, od 2-6kg, i to celo leto, bilo i vecih. Stvarno, video sam da dosta ljudi vraca te manje. Onih malih 700-800g sam na feeder dobijao po 10ak po pecanju. I danas cujem za to, bas mi nekako tesko palo. Taman se neka voda malo oporavi, eto ih. Na kanalima saran, na Savi som i smudj.



E da, napisao sam ovo na drugoj temi, pa dobih savet da postavim ovde, skup u Privrednoj komori Srbiji, bilo bi dobro da neko iz URSa ode:


Prvi sastanak Saveta za vode u slivu reke Save

18. i 19. februar 2016. godine, 13:00 sati, PKS, Terazije 23, velika sala, 2. sprat

Međunarodna komisija za sliv reke Save (Savska komisija), kao međunarodna organizacija koja usklađuje aktivnosti Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Srbije i Slovenije na sprovođenju Okvirnog sporazuma o slivu reke Save, nastojeći da u ovaj proces uključi što širi krug interesnih grupa, krajem 2015. godine je osnovala Savet za vode u slivu reke Save kao svoju stalnu savetodavnu platformu koja obuhvata institucije i organizacije iz nevladinog, akademskog i poslovnog sektora iz zemalja u slivu Save.

Na prvom sastanku Savskog saveta za vode razmatraće se značaj, mogućnosti i izazovi uključivanja zainteresovanih strana u rad Savske komisije, posebno u oblasti voda, zaštite životne sredine i ekonomskog razvoja.

Kontakt: Branka Gagić
T: 011 32 46 586
E: branka.gagic@pks.rs

Kontakt: Majda Despotović, Sekretarijat Savske komisije
T: +385 1 488 69 65
E: mdespotovic@savacommission.org

Блок_64

Citat: ravucobir poslato 14 Februar 2016, 17:18:54
smiley033 limovac74-Mreze se unistavaju:secenjem,drobljenjem,spaljivanjem(u firmi registrovanoj za to,i koja ima odobrenje,dozvolu).Nekada su mreze,vrske,senkeri,kurte,kece,jebala.....bili javno spaljivani na nekoj ribolovnoj manifestaciji,velikom takmicenju...,ali je to sada protivzakonito(zast.ziv.sred.),kao i bilo kakva prodaja preko licitacije!Poslednje takve licitacije su bile 98-99 za vreme DTD"Ribarstvo"Petrovaradin,i od onda(barem kod nas)nikada!A sto se tice "vadjenja"istih,nemoze jer ribocuvar mora tu kolicinu,metrazu i da PREDA pre unistenja.Znaci da ribocuvar koji se "razduzuje" moze imati samo nesto vise,a manje NE!Naravno uz prisustvo komisije i insp.Takva je matematika,barem kod "nas"!
pauk smiley033-mreze,vrske,senkeri,strukovi se traze-nalaze,povlaceci-bacajuci metalne macke-klocera.Lokacije pretrazuje ribocuvar po:predhodnim nalazenjima,tragovima,instiktu,iskustvu,upornosti,prijavi.Sto se tice prijava,za ovo vreme od kada radim mi je vise javljeno-prijavljeno od:traktorista,zemljoradnika,cobana,sumara....nego od RIBOLOVACA(mozda 10-15 navrata)!TO JE ZALOSNO!Do 2-3godine unazad je firma stimulisala ribocuvare za:mreze(5din.-metar),vrska (100din.kom.),senker(200din.kom.)udica(1din.kom),aparat(1000din.)dnevna dozvola(200din.a sada minist.odredilo 50).Toga vise nema,a mozda bi cak URS mogao da predlozi ministarstvu da to ono "isfinansira",jer neki korisnici nisu JP-ca,i nisu im "sigurne"plate(ni upola tolike),(a zavise od dozvola i ribolovaca),i direktno na neki nacin pomogne ribocuvarima koji su i bez tih stimulativnih mera RADILI(neki nisu ni kada je placano-ISTINA)!Lako je biti "zaposlen"u drzavnoj firmi,i biti na "drzavnim jaslama"i tako "raditi",ili "zavisiti"od svog rada,prodatih dozvola,politike.......TO JE PROBLEM!I onda slag na tortu,kada dodje do suda(sa pociniocima),malte ne ribocuvar treba da se pravda :kako je,zasto je,skim je,gde je,od koga je..... :huh:Znaci zabadava(u jako puno slucajeva)ribocuvar "odradi" sve kako treba kada je sama ZAVRSNICA-SUD,taj koji promasi prazan gol!!Izgovori "nekih"sudija(cast izuzetcima):prvi put,ne radi,nema primanja,4-ro dece,bolestan,socijalni slucaj,pritisci,politika,poznanici,prijatelji,starac,kum...... :wink:  :eek:Na zalost,ali je to NASA STVARNOST!Samo jedan primer:3 ribocuvara za 5/6.jan. "sede"na obali i cekaju ribokradicu 10sati da dodje da postavi mreze,i posle cekaju istog do rano ujutro da ih izvadi(da imaju dokaz+,ribu),sve to odrade i uhvate ga.Odlaze na sud TRI puta i to ih staje(u ono vreme)2000po glavi,a sud ga kazni sa 3000din.(imao oko 250m.mreza+riba)Digli nam MORAL!?A posle ribocuvaru:poseku vocnjak,izbuse gume,sipaju secer u rezervoar auta u kuci,upale vikendicu,prete,huskaju mangupe na decu,lazne prijave,prijave preko "svojih"prijatelja policajaca(grebatora)spletke(ima i istinitih),svrljaju po kucnim zidovima,opominju-zastrasuju preko roditelja..........!!!!Bas smo ZASTICENI i CENJENI!!Vec sam jednom rekao-napisao,da PISANJE U MNOZINI, STETI JEDNINI!Voleo bih da URS uspe u onome sto zele da urade,ali se bojim da za to moraju da OKRENU NAOPACKE ceo sistem to jest DRZAVU i POLITIKU!!!Ako im to ne uspe,onda cemo imati ISTE IGRACE(politika,korupcija,veze,mucke,zagadjivace,lopove,sud,tuzilastvo,policija...)ali u DRUGACIJIM DRESOVIMA! :wink:  smiley033

Осврнућу се само на део о стимулацији.
Који је то мајмун ( с опроштењем укинуо).То не да није требао да укине него да минимум утростручи.Чуј укинуо.Па што себи није укинуо него укинуо људима који су на терену.Уреду слажем се ја да се и ви дојите на државној сиси,али вада је макар тај надлежни министар свестан колико штете може да направи једна мрежа,или апарат....
Узми шта можеш и не враћај ништа!

obradmiki

Ma koji bre ministar ,oni ko da su pali sa marsa! Jos ce nas ubediti da ima ribe,da ribocuvari rade,da lopova nema!

ravucobir

 smiley033 Ad fines-Odgovor je DA!!TRI na Tisi 1 na Tamisu(Glogonj).Kada ovo kazem-pisem odnosi se na mene,a i ostale kolege su par komada oduzeli.A krajnji rezultat bolje da ni neznate(presude 50-50%)!A bogami nije svejedno to ispratiti,prici,vijati i uhvatiti.Ko nezna i nije probao nemoze ni da verujeJako su organizovani,opremljeni,uigrani,strazare sa mobilnim iznad-ispod mesta rada,jaki motori....,i kada se uspe,onda te MORALNO nagradi sudstvo,sa presudom! :rolleyes:Mogao bih o tome danima da pisem,ali neki nebi poverovali,ili bi kazali:pa to ti je posao.Da,ali retko je ko  iz ribolovnog sveta(ribolovac)imao taj PORAZAVAJUCI osecaj,a odradio ga maximalno!!
Blok_64-Moja firma NIJE na DRZAVNOJ SISI.Nismo J.P.-e!Slazem se da nije trebalo ukinuti tu stimulaciju,i zato sam rekao da bi sama drzava-ministarstvo,trebala da utice na rad stimulativno(jer neki korisnici nemaju dovoljno sredstava-neostaje im)putem vadjenja alata,hvatanja pocinioca(jer i same kazne se NJIMA UPLACUJU) :wink:

Блок_64

Нисте јавно предузеће то је тачно,али вам је држава послодавац што није ни битно.

Наравно да су лопови уиграни,није то спорно,као што није ни спорно да чим имају сву ту опрему уз добре чамце и јаке моторе да је рибокрађа уносан посао и да таквој змији треба одсећи главу.Да хоће држава озбиљно да се обрачуна са рибокрадицама,могла би цео посао да заврши за максимално седам дана,али би пре тога требала да изгради још једно крило централног затвора.
Стимулацију нећу ни да коментаришем.Нека иде на образ идиота који је укинуо.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

Nadla

Sasa Nadlacki Bolje da ste zaposlili 35 ribocuvara koji bi trebalo da rade svoj posao.
Свиђа ми се · Одговори · 11. фебруар у 12:48
Vode Vojvodine
Vode Vojvodine Poštovani, JVP "Vode Vojvodine", kao korisnik javnih sredstava, ne može da zapošljava nove radnike, a prema Zakonu o budžetskom sistemu.
Ribočuvarska služba JVP "Vode Vojvodine" čini sve u pravcu suzbijanja ribokrađe. Samo tokom 2015. godine,zaplenjeno je 45.694 metara nelegalno postavljene mreže, više od 120 komada drugog alata, kao i nekoliko čamaca. Takođe, podneto je i 87 prekršajnih prijava tokom prošle godine.
Свиђа ми се · Одговори · 11. фебруар у 13:39
Sasa Nadlacki
Sasa Nadlacki Odlicno,u okolini Kikinde nisam video vaseg cuvara jedno 10 godina.Toliko o vasoj aktivnosti.
Свиђа ми се · Одговори · 11. фебруар у 13:57
Šandor Berta
Šandor Berta Postovana gospodo slazem se sa Sasom i ja sam iz Kikinde i mogu vam reci da je kanal u ocajnom stanju pogotovo onaj ne plovni deo na kome se jedino ne oseti riba na kanalizaciju i na naftu od brodova,gde je voda veoma cista i lepa.Ali preko leta se  se sastavi sa obe strane jel je jako plitka voda i ima jako mnogo mulja,i problem je to sto je na nekim mestima jedva4 metra sirina vodene povrsine dok je povrsina sa trskom duplo veca, nema ribeu toku 2016. godine jako retko ko je uspeo nesto da upeca moramo ici na 50 do 60 km da bi nesto upecali a tu nam je kanal pod nos.Zamolio bih vas da se preuzme nesto po tom pitanju i da se organizuje skupstina na kojoj ce doci predstavnici iz vode vojvodine i da svi popricamo o problemima i da vidimo da se nesto preuzme jel ovde nema buducnosti ako se nesto ne uradi za koju godinu ce se kanal skroz zatvoriti sa te strane.
Не свиђа ми се · Одговори · 1 · 11. фебруар у 22:10
Vode Vojvodine
Vode Vojvodine Poštovani, upoznati smo sa svim problemima na kikindskom kanalu. Nadležne službe čine sve što mogu, ali nam je neophodna i saradnja sa žiteljima ovog područja. Hvala Vam što ukazujete na ove probleme, Vaš komentar će biti prosleđen nadležnim službama.
Свиђа ми се · Одговори · 1 · 12. фебруар у 08:39
Sasa Nadlacki
Sasa Nadlacki Kada bi se neko od Vas pojavio i obratio ziteljina ovog podrucja,sigurno bi se naslo dosta ljudi koji bi da pomognu,jer ima ljudi koji vole vodu.Nekoliko godina u nazad kupujem dozvolu i predajem je na kraju godine praznu,jer nema ko da naidje da me legitimise.Da rastera grabuljase i mrezarose.Tako da sam uzalud bacao pare na Vase parce kartona,koje mi nista nije znacilo,a Vama mnogo,jer se pare mnoze,a nista se ne resava da bi sportski ribolovci koliko toliko bili na dobitku.Mozda cete se nekad i pojaviti negde da bi se malo pokupovale dozvole pred sezonu,ali posle Vas nema,kao ni ribe i to ne krivicom istinskih sportskih ribolovaca,vec direktno Vasom.Pogotovo na ovom podrucju.
Свиђа ми се · Одговори · 12. фебруар у 17:29
Šandor Berta
Šandor Berta hvala i nadam se da ce se nesto tamo pokrenuti nama je taj kanal sve i voleo bi da bude kao nekada da tamo mozemo lepo da pecamo da ne moramo da putujemo tako da se iskreno nadam da ce se stvari promenuti jel je ovde nemoguce pecati to ce vam svaki kikindjan reci.
Свиђа ми се · Одговори · 13. фебруар у 00:39

Ovo je moja prepiska sa Vode Vojvodine na FB

Блок_64

Мајко моја.
Човек је ладно упознат са стањем канала у Кикинди али с обзиром да нису ништа годинама предузимали они и даље не би ништа ту да дирају.Уствари би али не могу сами па им је потребна помоћ.Па за који мој су добили ту воду на коришћење и управљање.
Изгледа да смо дотакли дно тј муљ.Даље нема.
Питај га лебати шта је са Тамишом у Панчеву и Јабуци.
Узми шта можеш и не враћај ништа!

Nadla

Taj covek Sandor je tu mestanin,ribolovac,nema on predstavu sta se desava na Tamisu,kao ni ja,moze samo da predpostavi,samo je konstatovao stanje na nasem kanalu.Inace jedno novoosnovano Ribolovacko udruzenje koje inace peca na tom kanalu,ponudilo se dobrovoljno da cuva taj deo kanala i da odrzava,a odgovor iz Novog Sada je takav da NE i ako primete nesto,jave njima,pa ce kao oni da dodju...Eto nam prave slike nasih korisnika.A zimi se tamo sakati som,saran...grabuljanjem naravno.

🡱 🡳

Teme sličnog naslova (5)