Uhvati & pusti

Započeo robert77, 22 Oktobar 2008, 23:27:12

Da li ste pristalica pokreta uhvati & pusti?

jesam
nisam

samo sto je granica za te manje ribe do 20cm, tu ne da nema polne zrelosti nego je nema nikako. tako da sve sto se nosi ne utice skoro nikako na populaciju i zato ljudi imaju sta da pecaju a ribu kupe kad im se jede. a mi idemo da uzivamo u prirodi. al dobro, prica za neku drugu temu.

mrjr

Dozvoljena  mera za svu ribu trebala bi da ima donju i gornju granicu.Recimo, za smudja donja mera 40cm a gornja 70cm i sve van tih okvira mora da se vrati.Uostalom smudj od 40cm je oko 800gr a onaj od 70cm je oko 4kg,mereno bez repa.Najbolji konzumni kvalitet je baš u tom rasponu ,inače.

Послато са Lenovo K10a40 уз помоћ Тапатока

Ako bi se i pridrzavao te formule, da ponesem neku ribu od 50cm, kako ona onda uopste i moze da naraste do gornje granice od 70cm?  :wink:

mrjr

Kako uopšte smudj dostigne punu veličinu u našom vodama je velika zagonetka

Ma nece brate...nestace s lica zemlje kao vrsta. Jos uvek ima tamo neki koji i u 21. veku "zive" od vatanja smudja . A da je vrsta izumrla, konacno cemo saznati kad je vise ne bude bilo i kad bude kasno...tako da c&r u sirem smislu ima neku logiku, al samo teorijsku...

alexander28

Da osvezimo malo temu.  :cheesy:
Za sada moj najveci klen na Dicini.  :cheesy:

Mudrost je ćerka iskustva.

Vale

bobanchek

Пре пет година, децембар месец, бацам релаксовог шеда на узводном кеју одмах испод Бранковог моста,
ударац, контра, ту је, попнем се горе да не пресече струну о бетонски зид, и враћам га назад.Прилази момак, пецао је мало узводније на пловак, каже ја ћу га, умало се није оклизнуо и упао у воду, прихвата га, захвалим му се, силазим узимам га, кренуо да га пустим, рече шта то радиш, ја се збунио, нешто промрљао, узмем га, нити сам имао кесу, нити чиме да га убијем.Носим га ја тако ка Старом мосту, смишљам, брзо, видеће ме ако га пустум и мало узводније а дечко ми је помогао, на крају нађем негу грану и убијем га.То ми је био први Смуђ кога сам убио, 1.6 кг и последњи кога сам упецао до сада, многи нису ни излазили из воде при откачињању.

Spojene poruke: 29 Novembar 2018, 12:15:06

Одувек волим да једем рибљу чорбу и рибу, када сам био сам, одем до Старе Стенке и једем, тада је рибља чорба коштала два динара ако буде неки добар комад у њој, рибу ни не једем, никада нисам осуђивао људе који понесу рибу.Сада ће Нађа дан пред Светог Николу напунити пет година,
и она јако воли да једе рибу, стално ме нешто запиткује о пецању, сваке недеље барем једном купимо рибу у рибарници.Надам се да ћу упецати Смуђа пред њен рођендан и понети га, и у будућности ћу понети понеког.
Не треба бити искључив, треба имати разумевања,не ловити у мресту, пустити мале да порасту, имати меру.

mi-ne

Malo stariji se secaju Nemackog fudbalskog reprezentativca Augentalera. Platio je kaznu preko 3000€ zbog C&R.
Reper Marterija 5000€- C&R, naravno.
Mi sa lokalnim klosarima ne mozemo na kraj, kako bi tek sa sektama koje se sve vise uvlace u strukture vlasti?

Tekstovi "Uhvati i vrati u vodu" Vladana Milenkovića i " Uhvati i (selektivno) vrati" V. S.-a iz Riborevije broj 13, novembar/decembar 1992.

Samo komentar na snimak koliko je ribe covek pobio .

pkv-pecaroš

Trpa ko siroče u ceker

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

СМУЂ КАПИТАЛАЦ ОД 10,2 КГ ВРАЋЕН У ДУНАВ

На риболовном терену Харчаш узводно од Апатина, спортски риболац Радован Сердар упецао је на варалицу смуђа капиталца дугачког око једног метра и тешког 10,2 килограма. Риба је након мерења враћена у воду.

-Реч је о матици пуној икре која ће нам подарити мноштво наследника, рекао за радио Дунав овај шездесетдвогодишњи риболовац. Према његовим речима у извлачењу рибе једино је страдао штап за пецање који се преполовио под тежином улова.

-Није то неки посебан прибор, просечан, ништа скупоцено, али је до данас издржавао бројне риболове каже Сердар и додаје да је борба трајала пола сата.

-Око поднева сам кренуо у риболов, а капиталац је стигао у 15 часова. Имао сам два штапа забачена у воду. И све их је побацала и помрсила током ваћења у чамац, објашњава Сердар и додаје да је током риболовачке каријере имао и крупније улове, те да се увек труди одржати их у животу и враћати у воду како би се даље размножавали.

dushann

Kupih novi čamac i sa kolegom Pikemanom krenuli malo da ga probamo, zabacimo na soma durboka zadnji dan pred zabranu dok pauziramo uz ladno pivce kad eto ti iznenadjenja i krštenja na naše ogromno oduševljenje! Pošto je čamac nov nismo imali ni vagu pri ruci pa se ne zna kilaža ali je borba bila baš dobra sa obe strane i ostaće prelepa uspomena a matica puna ikre pliva dalje da obavi svoju reproduktivnu funkciju...

Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!