Šta sam uradio za dobrobit naših voda i ribljeg fonda

Započeo Nikola Popov, 18 Novembar 2011, 13:56:11

Košava

Hvala ti na odgovoru, bas si junacki napisao kao i uvek do sada. Bio si i ostajes najostrije pero kad je pravda u pitanju.  :tongue: smiley033

Sp1tF1re

U svakom slucaju vise nego drzava, a kakva nam je svest toliko i chinimo  smiley033

Nikola Popov

Evo nisam bio na forumu od petka uveče i sad kad sam otvorio stranicu već 366 pregleda i dve staranice postovanja. Znači da nas ipak zanima ova tema.
To da čišćenje mesta nije ništa ne bi se složio, kad pogledaš na duže ipak jeste, ne samo u smislu ekologije, već i u smislu vaspitavanja na vodi, jer klinci koji čitaju ovaj forum i kad im se to uvuče u krv preneće to na šire mlađe narodne mase koje provode vreme na vodi. A često puta se tako i kreće, tj. ljudi prvo počnu da čiste smeće sa mesta, pa onda puste i pokoju ribu koja nije u meri i tu počnu da se lome stvari u njima, šta je ispravno, a šta ne.
Pa niko nije odmah krenuo u rat nego je prvo stvorio vojsku. Naš cilj prvo treba da bude to.
Slažem se da se bez mase koja se ne boji da talasa ne može postići, ali ne ništa, ipak nešto. Jer masa je za postizanje ciljeva odmah, a ovako ipak može nešto, ali na duže staze, pa jednog dana ćemo dobiti zadovoljavajuće rezultate.
Ja nisam čovek koji samo kucka (čak me i mrzi to  :cheesy:  ), dosada sam izvadio priličan broj mreža, za neke sam čak preplivao preko da ih otkačim na +5oC, spasao ribe i ribe iz istih. Znate koliko sam se puta zapitao zašto to ja radim, nijednom. Znate šta mislim da sam postigao, skoro pa ništa, ali neću da odustanem. Mogao sam da se pokupim, pokupim prnje okrenem i odem, ali nisam.
Ima toliko situacija u kojima na neki način možeš doprineti, da se ponekad i sami iznenadimo (kao recimo ona koju sam naveo u svom prvom postu). To treba ovde napisati, da ako neko bude u sličnoj situaciji, a pogotovo mlađi naši članovi, budu poučeni našim iskustvima ili neiskustvima.
Ovde ja govorim ipak o nekoj organizaciji mase, pojedinačno, svako  u svom mestu, ali ipak masovno. Kad izađe u subotu svako od nas na vodu, kolika je to masa, koja može ipak nešto da uradi. Ako ništa drugo možemo da utičemo na svest drugih ribolovaca, koji drugačije razmišljaju (kako je neko već naveo).
Slažem se da riba smrdi od glave, ali ni glava neće moći tako stalno.
Glod Vama svaka čast i pridružujem se Košavinom komentaru, ali zamislite kada bi i mi i Vi prepustili sve svojim tokom pa šta bude. Dokle bi sve došlo.
Internet je savremeno oružje i treba ga iskoristiti maksimalno i ljudi kao što su Košava, Pirke sa Tise, Glod, rj, maverick, pikeman, goachild i slični su ljudi čija reč ovde ima težinu i čiji postovi su najčitaniji. Pa verujem da su ih mnogi poslušali kad je neki savet u pitanju, a šta mislite da li se neki tamo klinci ne ugledaju na njih. Zlatna reč gvozdena vrata otvara. Iskoristimo ovo i organizujmo se makar na ovaj način, svako za sebe, ali ne odustajanjem već borbom svaki put kad izađemo na vodu.

sinhron

hmmm.....
osnovati partiju (PURS) je veoma ozbiljan korak,koji bi na duze staze mogao da ima pozitivne reyultate. kad kazem "osnovati partiju" ,mislim bukvano.
Medju kolegama ribolovcima ima i pravnika i ljudi najrazlicitijih zanimanja. sigurno nije tesko osnovati partiju. za potpise nije problem, a mislim da bi se nasli i sponzori,kao sto su lokalni proizvodjaci ribolovne opreme ,trgovci i uvoznici opreme ,pojedinci,itd. trebalo bi napisati nekakav statut partije,da se zna sta su ciljevi,kratkorocni i dugorocni,i zasta se partija zalaze. treba  odabrati upravljacko telo i pravog predsednika,a ne cak norisa,to je neozbiljno. licno sam spreman da povremeno volontiram,kao i da dam svoj skromni prilog  (pa makar i samo 200 din) . siguran sam da bi pomogli mnogi,kada bi znali da sredstva idu u prave ruke. ljudi bi dali svoj glas,za prave ciljeve. mi smo velika familija,imamo i prijatelje lovce i zelene. treba da se skupimo oko zajednickog cilja i omasovimo se. kada 5.000 ljudi izadje ispred skupstine,da iskaze nezadovoljstvo,mozda se nista nece promeniti. ali to je pocetak. mora se znati da smo nezadovoljni.
nemojte se smejati mom pisaniju...ne salim se.
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

Vladimir

Kolega Sinhron, ja sam imao sličnu ideju samo je u pitanju bila NVO (ne vladina organizacija), jer mislim da bi to imalo bolji efekat od politike, čim je tu politika svašta može da se izrodi. Svejedno, ljudi su nezaintresovani i to je suština problema na koju se stalno vraćam, postali smo apatični, nezaintresovani a inače smo veliki individualci (vazda bili) koji sve najbolje znaju i sve mogu sami. Voleo bih da grešim i da me PURS razuveri, lično sam spreman da im dam svoj doprinos, al mogu da se kladim da od toga neće biti ništa.
Zbogom Kikindo...

Glod

Kako bre ništa, kad je Čak Noris predsednik otažbinske uprave?!   :cheesy:

Vukovi dragi, kakav PURS - ja sam se to samo našalio. Ne mislite valjda ozbiljno da želim u politiku - pod stare dane.
Pa u ovim godinama ja sam pre za PUPS nego PURS.   :wink:

maverick

forum je mjesto gdje se može podići pojedinačna svjest ribiča i vjerojatno ništa vise...ali i to je uspjeh i to veliki s obzirom koliko nas ima tu.....zato cijelo vrijeme ponavljam...
-kupite dozvolu
-registrirajte plovilo
-poštujte minimalne mjere
-i jednostavno pokupite svoje smeće za sobom...

malo je to ali ako to radite stalno vidjeće netko..razmisliće o vašem postupku...sila i prislia..svađa..to su stvari koje ne pomažu...ali pokazati primjerom, svima, to je prava stvar...a radite to čisto radi sebe i bolje ćete se osjećati

Nikola Popov

Maverick  smiley167  .
Upravo o tome i govorim sve vreme.
Politika ništa ne bi donela jedino da naša "glava" počne da peca kao ruska, pa kad vide kakvo je pravo stanje možda nešto i postignu. Nažalost da bi se nešto promenilo moramo se njima obraćati. Trenutno stanje jeste upalo u neku apatiju i letargiju i nije izvesno kada će se rešiti, ali verujem da je to više iz drugih razloga jer onaj ko bi nešto i učinio (ljudi kao što smo mi koji kuckamo i čitamo ove stranice) bore se za goli život i nemaju vremena i ovo im stoji negde na margini i guši kao kost zapala u grlo, ali jednostavno moraju tako. Valjda će doći vreme kada će se poštovati i glas nas sportskih ribolovaca, jer smo mi ipak ti koji najviše i doprinesemo toj vodi i do tada ne treba prepustiti da stvari idu svojim tokom, već naći neki način, makar on bio da se dogovorimo preko foruma da istog dana na sledeće mesto gde budemo pecali sklonimo svo đubre koje zateknemo. Pa ko zna možda oni koji imaju uticaja u lokalnim udruženjima ribolovaca naprave nešto organizovano, možda uleti i neki sponzor pa kupi neku mlađ i poribi neku vodu.
Recimo ja ako saznam gde je onaj deda lovio one šarančiće organizovaću prijatelje, klince iz ulice i koga god budem mogao da izvadimo tu mlađ i pustimo je u neku lokalnu vodu gde će biti bezbednija.
Ja se raspisao na ovoj temi ko ... Izvinjavam se zbog dugačkih postova, ali jednostavno me ponese.