Ocena ribočuvarske službe voda na kojima pecam

Započeo limovac74, 29 Mart 2012, 13:23:26

prethodna tema - sledeća tema

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

ribolovacnis

Ocena, pa zna se 0. Na vodama na kojim ja pecam vidjao sam ih otprilike najkasnije do pocetka maja. Pogodili ste trebalo je da se kupuju dozvole pa su izlazili. Od tad ribocuvaru ni traga ni glasa.
Mozda ih nema dovoljno, mozda imaju prevelike vodene povrsine da pregledavaju,ali da ih ni jednom vidim govori samo u prilogu tome da ne rade svoj posao.
I onda kad su dolazili pocetkom godine kontrola se zavrsavala na tome imas li dozbolu ili ne. Nisu gledali ni broj stapova a kamo li zavrili u cuvarke.

mongoose

Citat: alexdja poslato 13 Septembar 2017, 15:09:16
Bilo je čuvara u tom delu i momci su radili vredno...

Prvo Rivers Guard Grocka, jedna ekipa, kasnije i druga kao Rivers Protect Grocka, sad ne postoje više, o razlozima nije moje da pričam...  smiley033
Bila je ta jedna ekipa rivers garda, ali opšte je poznato da su bili entuzijasti i sve se svodilo na njihovu dobru volju. Da ne spominjem da do 1150km nisu ni dolazili (milje, trenutno najveće uporište lopova i muljatora na ovom delu Dumava),  već su se muvali samo tu oko Grocke, jer su bili iz Grocke, ali svaka čast, radili su dobro, često sam ih viđao u Ivanačkom dunavcu. Trenutno, za rivers protekt imam da kažem samo sve najgore, nema ih u Ivanovu, nema ih na Milju, haos šta se radi. Alasi više ni ne kupuju dozvole, svaka bara, kubik i razliv imaju svog "majstora", električari su naravno isto tu i niko im ništa  ne sme.

Sent from my TCL S 720 using Tapatalk


dragan2006

Ništa u Srbistanu ne funkcioniše kako treba pa tako ni ovo na šta se Jugov pozvao.Noć je za spavanje a ne za pecanje,ali baš mi se par puta godišnje ćefne da pecam noću,pa šta?Ribočuvare ne vidim danju a redovno sam na vodi pa i kad bi me neki i posetio u mraku pomislio bih da je utvara!Svega sam se nadgledao na vodi,svakakvih prekršaja,nemara,lopovluka i još da mi neko oduzima opremu zbog toga što sam ušao par sati posle 21...Budalaština!
Krivolov uvek prijavljujem i insistiram da se iskoreni i što se mene tiče,deo reke na kome zanoćim je daleko sigurniji po riblji fond nego onaj gde nesmetano rade struja i ostali alati!A obzirom da ribočuvara nisam nikada video noću na vodi i za to je ocena 0!Toliko od mene.

igorbb

Xaaxax na zalost ja pricam o danu,nocu jos nikada nisam pecao na dunavu.
Mozete da zamislite,alas prodaje som,6 komada 2,2 kile svi zajedno,tuga ljudi,hteo sam da zaplacem kad sam video to :sad:


alexdja

Citat: mongoose poslato 13 Septembar 2017, 16:14:27
Bila je ta jedna ekipa rivers garda, ali opšte je poznato da su bili entuzijasti i sve se svodilo na njihovu dobru volju. Da ne spominjem da do 1150km nisu ni dolazili (milje, trenutno najveće uporište lopova i muljatora na ovom delu Dumava),  već su se muvali samo tu oko Grocke, jer su bili iz Grocke, ali svaka čast, radili su dobro, često sam ih viđao u Ivanačkom dunavcu. Trenutno, za rivers protekt imam da kažem samo sve najgore, nema ih u Ivanovu, nema ih na Milju, haos šta se radi. Alasi više ni ne kupuju dozvole, svaka bara, kubik i razliv imaju svog "majstora", električari su naravno isto tu i niko im ništa  ne sme.

Sent from my TCL S 720 using Tapatalk
1150. je granica dva korisnika...

Možda i najviše nelegalnih alata, je vađeno upravo tu...

U pitanju su kilometri mreža i ostalog...

Neki od volontera su išli svako veče, pa ujutro u 8 na svoj posao...

Nije ribočuvarski posao samo kontrola dozvola...

O pretnjama, gađanju raznim sredstvima u toku akcije (iz potaje) i raznim pokušajima sabotiranja da i ne govorim...

Nažalost strujarošima nije lako stati na rep, to je nešto što po mom mišljenju može samo policija da reši...

Ako bi se nešto promenilo u pristupu problemu...
       Nema više divljeg bučka. :no:

jugov

pa taj je dobar mi smo imali alasa (rpr) sa 33 komada kečiga ispod mere mislim da sve zajedno nisu imale 2,2 kg.   već sam negde ovde okačio i sliku.

Spojene poruke: 13 Septembar 2017, 19:42:50

Citat: alexdja poslato 13 Septembar 2017, 19:32:02

Nažalost strujarošima nije lako stati na rep, to je nešto što po mom mišljenju može samo policija da reši...

Ako bi se nešto promenilo u pristupu problemu...


u toku su neki pregovori sa tužilaštvom i sudijama, sa 100 drugih činilaca i faktora da u slučaju pronalaska takvih tipova budu neki procesi ubrzani maksimalno kao nebi gubili na vremenu u pronalsku svih ostalih elemenata ovakvog ribolova. a to je upravo promena u pristupu ovog problema.
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

srdjanpn

Citat: jugov poslato 13 Septembar 2017, 19:36:25
pa taj je dobar mi smo imali alasa (rpr) sa 33 komada kečiga ispod mere mislim da sve zajedno nisu imale 2,2 kg.   već sam negde ovde okačio i sliku.

Spojene poruke: 13 Septembar 2017, 19:42:50

u toku su neki pregovori sa tužilaštvom i sudijama, sa 100 drugih činilaca i faktora da u slučaju pronalaska takvih tipova budu neki procesi ubrzani maksimalno kao nebi gubili na vremenu u pronalsku svih ostalih elemenata ovakvog ribolova. a to je upravo promena u pristupu ovog problema.
Kakvi brate pregovori kakvi bakraci,pogledaj malo klipove,emisije po YT,Discaveri,oni brljivi Ameri, dolazi na vodu ruka mu za pojasom,prvo te pola sat gledao dvogledom,ako si sumnjiv odma dobijes narukvice,ako si u prekrsaju na licu mesta dobijas kaznu par stotina dolara i cao.Kakvi ste vi ribocuvari kad nemate nista,samo ste produzena ruka onih lopova sto konkurisu za koriscenje voda, uzimaju pare a narod pljuje po vama kad vas vidi,ako vas vidi.

ravucobir

 smiley033 Citam ovo....,pa i da napisem nesto i ja.Za prosli mesec sam napisao 15 prijava za nocno pecanje.U sastavu tih nocnih pecanja je bilo "ribolovaca" koji ni dozvole nisu imali,sa 5-6 i vise stapova,riba ispod mere,prekomerna kolicina ulovljene ribe....!SVIMA je SAV korisceni pribor privremeno oduzet,kao i dozvola za rek.ribolov(uz potvrdu),a bilo je i onih koje je policija privodila jer NISU hteli da ga predaju (ribocuvaru)!E sada njima je nakon preuzetih sluzbenih radnji od strane policije (oduzimanje pribora),automatski pisana i krivicna prijava za sprecavanje rada sluzbenog lica(ribocuvara) u obavljanju zakonom propisanih sluzbenih radnji!Na ribolovnim vodama gde sam JA,sam u vise navrata preventivno upozoravao na dozvoljeni vremenski period,ali.......ne vredi!!!Poceli su masovno da dolaze i da pokusavaju, i ako su bili upozoreni (a i znali su),pa sam to presekao sa nekoliko uzastopnih akcija na:Tisi,Sveticevu,Krivaji i sada kada su posle njihovog pametovanja i samovoljnog tumacenja zakona i napisanih prijava,saznali (od advokata)da su u problemu, pocinju razno-razni pritisci,ponude.........!Jedan je imao 6 stapova,pecao u 01h,imao 6 somica od 24-30 cm- i to je RIBOLOVAC!!Na "nasim "vodama se do prosle godine moglo pecati do 23h,ali ove jos ONAJ sto je trebao da potpise palan i program upravljacima ,se jos uvek nije udostojio da to i uradi,pa smo samim tim PRISILJENI da se pridrzavamo vremenskog perioda po zakonu !!!!JA licno bih i voleo da na vodama imam nocu ribolovce,jer sa tim lopurde bi imale manje sanse da "upadaju"!!
Kolega  jugov-samo Vi radite i polako ce,ali sigurno taj Vas rad i doneti rezultate,narocito sa saradnjom sa policijom!A "PLJUVANJA" sam se za 16 godina naslusao vec...........,i samo dati-vam kazem da je to tek pocetak,jer posle pljuvanja idu lazna prijavljivanja,smestanja,namestaljke....!!Bice tu svega,ali ne dozvoli to nikome(to sam savetovao i Oliveru jos pre),kao i da se NIKOME ne "poklonis"niti da se "uklonis" !!Ribocuvar KOJI radi,NIKADA nece ODGOVARATI :Ribarima,Ribolovcima cak ni u svom preduzecu kolegama i glavesinama!!!Razloge mislim da svako ZNA!!  :wink:

dragan2006

Citat: ravucobir poslato 13 Septembar 2017, 21:27:38
JA licno bih i voleo da na vodama imam nocu ribolovce,jer sa tim lopurde bi imale manje sanse da "upadaju"!!


O tome sam i pričao  :tongue: a da je zakon glup...
Nemaš dovoljno ribočuvara,prevelika područja, zastarela mehanizacija ili je nemaš a doneseš ovakav zakon i tako
omogućiš lopovima da maste brke - Srbistanska Budalaština !

pex

Ma nije problem u broju cuvara i u velicini teritorije.
Nego u ozbiljnosti sluzbe i visini i sprovodjenju kazni.
Kada te obidje jednom godisnje i sve uradi kako treba to je ekstra. Napise ti kaznu za svaku nepravilnost po zakonu i dobro platis, ali zato cujes da to uvek rade i da se brzo i efikasno procesuira i vazi za sve.
Sve bi bilo idilicno.

Pobeda cista!

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

mongoose

Citat: alexdja poslato 13 Septembar 2017, 19:32:02
1150. je granica dva korisnika...

Možda i najviše nelegalnih alata, je vađeno upravo tu...

U pitanju su kilometri mreža i ostalog...

Neki od volontera su išli svako veče, pa ujutro u 8 na svoj posao...

Nije ribočuvarski posao samo kontrola dozvola...

O pretnjama, gađanju raznim sredstvima u toku akcije (iz potaje) i raznim pokušajima sabotiranja da i ne govorim...

Nažalost strujarošima nije lako stati na rep, to je nešto što po mom mišljenju može samo policija da reši...

Ako bi se nešto promenilo u pristupu problemu...
Znam da je 1150 granica, zato sam i spomenuo. U to vreme sam svakog vikenda tamo pecao, nikad ih nisam video, dok su se u Ivanovu redovno pojavljivali i kontrolisali dozvole ribolovima, imali smo prilike da se upoznamo na jednom splavu i tada su mi dali telefone. Slažem se da nije njihov posao samo da kontrolišu dozvole, ali treba se nekad pojaviti na vodi da te ljudi malo vide i upoznaju. Mada, to je davna i prošla priča, verujem da jesu vadili te alate ako kažeš, jer tamo ne može da pokupi ilegalan alat samo onaj ko neće, konstantno je pod pritiskom, ekipe rade dan noć, bez prestanka, i tada i sada. Poenta je da i pored njihovog entuzijazma, ništa nije postignuto, tako da je ocena ribočuvarske službe na tom potezu 0.

Sent from my TCL S 720 using Tapatalk


ribolovacnis

Ja imam dozvolu, ispravan sam, ne uzimam ribu ispod mere.
Ali kada pecam sarana ja nocu ne vadim stapove iz vode.
I ako me kazne neka me kazne.
Zabranu nocnog necu postovati.
Ali kako rade na mestima gde pecam sansa da me kazne zbog nocnog je gotovo nepostojeca. Jer ih prosto na vodi nema ni danju a kamo li nocu.

alexdja

Citat: mongoose poslato 14 Septembar 2017, 00:20:37
Mada, to je davna i prošla priča...

...tako da je ocena ribočuvarske službe na tom potezu 0.

Prošla priča, to je tačno...

...sada nema šta ni da se ocenjuje...  smiley033
       Nema više divljeg bučka. :no:

djmisha77

Citat: jugov poslato 13 Septembar 2017, 19:36:25
pa taj je dobar mi smo imali alasa (rpr) sa 33 komada kečiga ispod mere mislim da sve zajedno nisu imale 2,2 kg.   već sam negde ovde okačio i sliku.

Spojene poruke: 13 Septembar 2017, 19:42:50

u toku su neki pregovori sa tužilaštvom i sudijama, sa 100 drugih činilaca i faktora da u slučaju pronalaska takvih tipova budu neki procesi ubrzani maksimalno kao nebi gubili na vremenu u pronalsku svih ostalih elemenata ovakvog ribolova. a to je upravo promena u pristupu ovog problema.
Ovo pozdravljam maksimalno! Samo kada bi sudije bile malo azurnije i ostrije...

Citat: srdjanpn poslato 13 Septembar 2017, 20:22:44
samo ste produzena ruka onih lopova sto konkurisu za koriscenje voda, uzimaju pare a narod pljuje po vama kad vas vidi,ako vas vidi.
Evo pre neki dan uhapsen policajac koji je prenosio 20kg marihuane. Jel to znaci da je svaki policajac diler?
Nemoj tako kolega. U svakom zitu ima korova. Kada bi ribokradja bila u granicama normale mozda i mi koji pecamo nocu nebi imali potrebe pecati nocu jer bi danju mogli uhvatiti dovoljno ribe, zar ne?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kolika je sila koja mi preti, vec po tome koliku svetinju branim.

Ivica KG

Ovo je dobar komentar I 100% tacan: "Nemoj tako kolega. U svakom zitu ima korova. Kada bi ribokradja bila u granicama normale mozda i mi koji pecamo nocu nebi imali potrebe pecati nocu jer bi danju mogli uhvatiti dovoljno ribe, zar ne? "

Slazem se sa ovim, zato tema I jeste "Ocena ribočuvarske službe voda na kojima pecam".
A zato za rad na vodama na kojima ja pecam dajem ocenu 0. Voleo bih da kod nas ima vise savesnih ( ne kazem da ih nema uopste da se ne naljute oni dobri), ali ih ja nisam sretao. Mada nisam ni ove nesavesne  :lol: :lol: :lol:

Konkretan primer sa Gruzanskog jezera:

Pisu prijavu coveku koji peca na cigankar cvrglane sa detetom - slazem se da je ribolov bez dozvole zabranjen ali budimo ljudi

A ne diraju ljude koji su postavili pontone ispred vikendica I razvlace po 10+ stapova, kod njih popiju kafu I rakicu I odu da pisu ovima iz predhodne recenice. Uz to su vikendice bespravno sagradjene I vlasnici rade sta hoce ....

Dok se ne donese zakon koji ce promeniti sve iz korena ( citaj nikada ) nece se promeniti nista.


Teme sličnog naslova (10)