Nepravilnosti uočene na vodama vašim okom i foto aparatom!

Započeo rogy30, 17 Avgust 2009, 14:31:35

Momir

Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

slawisa

ja im slao mail za lika koji baca mrezu usred dana na Dunavu i nisu mi ni odgovorili,a kamoli da ga jure.Da ne bi naseg ribocuvara taj bi jos uvek bacao nrezu.

predator65

Ljudi državu ribokrađa NE INTERESUJE!!! TO!!! Mora da shvatite!!! Što ranije -to bolje!! Od pre dve godine vode su date "privatnicima" na korišćenje i tu je KRAJ-svega!!! Njih interesuju SAMO pare od dozvola-što više -to bolje,a državne organe interesuje samo PLATA koju dobijaju sa budžeta i NIŠTA VIŠE!!!!!!!A da je pre neki dan letnula nečija glava(moja ili tuđa),na tv-u bi bilo: "Neuravnotežen,90-e...,nasilje,"okrugli stolovi" koji nam svako veče PERU mozak.....a ONI su krivi jer NIŠTA ne rade...-Ribočuvari neznaju 10 godina ko ubija ribu u reci pravoj kao daska kilometrima,a samo dobar dvogled na vrh drveta i malo volje-ima da vide muvu u 5 kilometara!! Svi se znaju između sebe-pa neće da se "zameraju",a ceh plati neko "levi" sa kojim ripčetom preko...Sad nova vest -u selu Stopanja skobalj se TREBI mrežicama koje se bacaju štapom!!!! A ta mrežica je uništila Rasinu u selima Bogiše,Ravni....I nikom ništa-u po bela dana!!!! Pošast je pre 3 godine došla iz Bugarske,a sad je ima i u "domaćoj radinosti"-verujem da je "to" većina vas videla,ali nije videla krajnji efekt!!! grabuljanje je dečja igra za ovo!!!,a sad malo trovanja Pepeljuše od poznate firme-i nikom ništa tako godinama...

rogy30

Kolege pecarosi smiley033
Ja sam vec danima pisao G-dji Vesnici svaki put bi dobio kulturan odgovor i vrlo lepo objasnjenje da oni tu ne mogu nista!
Potom sam se obratio jednom od vecih advokata i dobio sam odgovore kako i sta napraviti potom sam poceo da izradjujem sajt da bi bilo nekog efekta.
Na zalost samo mogu da pohvalim DRUGA BOJANA i DAMJANA koji su se primili posla i poceli da daju peticije na potpise.
Slike nama koriste kao neki dokaz ,ali bez ustanovljenog identiteta i zapisnika sa strane MUP-a ili ribocuvarske sluzbe NISTA!!! :help:
Tako da je jedini nacin da postignemo nesto je da se svi primimo posla i postavimo te peticije i odnesemo gospodi na stol.
Ja cu biti u nedelju na najlonu i biti ce peticije postavljene na 6 standova za riblovacki pribor.
Nadam se odazivu!
Da samo napomenem mi se trenutno borimo za Dunav kod Novog Sada ali ako imate i vi problema na drugim rekama i drugim mestima slobodno nam se obratitie izacicemo u susret svakom pozivu ili e-mailu

Bistro

Momir

@predator65

Cole i ovo i sve sto imas lepo skupi u jedno pisamce i samo ga prekopiraj na sajtu ministarstva jer niko se iz tvog dela Srbije ne zali i verovatno nemaju ni predstavu da tamo i ima neka reka...ajde molim te nemoj da te mrzi  :bye:
Nothing makes a fish bigger than almost being caught.

GANDY

:help: Svi mi koji idemo u ribe, radi uzitka i prirode, tako misle ali na zalost mnogo vise je onih koji bi da mogu ceo Dunav strpali u zamrzivac. Zalosno je koliko je ovaj moj narod postao gladan, drcan, prozdrljiv,halapljiv,nepromisljen,sebican i na kraju ako se neko od nas nadje da takvim "savesnim rodoljubima i ljubiteljima prirode " nesto kaze ispada da je budala jer ako neces ti drugi ce da pokosi i pocisti sve sto moze(nisu samo ribe u pitanju ,sve sto mogu trpaju i odvlace kao hrcci).
Dozvole za vadjenje sljunka iz reka dobili su kao"ciscenje korita",mostovi padaju a neko vuce li vuce.
Mnogo je tema pod ovom rublikom otvoreno a oni koji bi trebali da o tome vode racuna i sprovode zakone nece da se zameraju jer  nikad se nezna sta moze da bude zato oni cute primaju lepo platice i krckaju na miru bez potrisanja.
Evo ovih dana je malo kise palo i sta biva?
Svi koji su imali bilo kakav otpad i djubriste sa svim mogucim otrovima ,kiselinama,uljima i ostalim zagadjivacima ajde u Moravu ,voda ce da odnese ,zato riba i nece bar ovde kod nas na Jugu da radi .

No da ne masiram BISTRO!!!!
Odo ja da setam pored Morave normalno sa stapom.

predator65

Ovo je moj jučerašnji ulov u selu Stopanja..a i moji kolege su "upecali" po koji ovakav komad,a bogami i pokidali više varalica na iste..jer su ostale po dnu posle dvonedeljnog masakra skobalja u rejonu sela Stopanja..to je nekoliko km niže od mesta gde sam se sukobio pre nekoliko nedelja sa ribokradicama...OVO je ubilo Rasinu,Moravu i svaku manju rečicu-do koske i Niko ništa ne poduzima!!?? Skoro sam poslao slike udruženju "Čigra"(Kš)-ne bi li neko reagovao???I ništa...radi ko -šta-hoće-jer se može...a to su mi i ribokradice rekle-"Dečko,pa zabaci i ti mrežu....ko ti brani!!!"

mi-ne

Ovde imamo jedan apsurd.Riba se krade na sve strane i niko ne radi nista jer su "oni" zadovoljni svojim zivotom,naime novac od prodaje ribolovnih dozvola dolazi (ako je to kolicina novca koja ima taj znacaj).
To znaci da sami ribolovci finansiraju takvo stanje i u citavom tom lancu,krininalnom i aljkavom,pretstavljaju naj vazniju kariku.
Sreca je da je godina pri kraju i da na resenje ne treba cekat dugo.Znaci za sledecu godinu ne kupujemo dozvole (mislim vi,ja zivim daleko).
O tom treba razmislit,ako treba ne ide se na pecanje.Sranje nezamislivo,ali postoji li spremnost da se nesto uradi ili ne?
  Scenario-od pecarosa pare ne dolaze,panika.Ne ostaje im nista drugo nego da hvataju ribokradice,naplacuju kazne i bore se za poverenje ribolovaca(svojih hranitelja).

Postoji i druga verzija.Natrpat im dzepove parama i kukat.U tom slucaju bih predlozio brisanje tema ovog tipa sa pecaroskih sajtova jer od "prazne price" nema nista.

predator65

Vidiš koje su "to" pare..Kod nas od 4800 din samo 512 din idu lokalnom udruženju-sve po zakonu!!! A ostatak na ravne časti dele ministarstvo finansija i k o r i s n i k  v o d a ! ! !  U rasinskom okrugu ima registrovanih oko 5000 ribolovaca * 2150=      10 750 000 din!!! Na raspolaganju korisniku voda(ovde,a gde ima više,kao BG....) !!! XXXX puta sam zvao da dođu da se obračunaju sa ribokradicama,ali kažu da nemaju čim-međutim posle saznam da su "ekipe takmičara"(svaka čast!!) otišle jednom kad sam zvao otišli u Italiju na takmičenje,a drugi put u JUŽNU AFRIKU!!!!! A ovamo rock&roll-potežem noževe,sekire,bacaju mi dinamit,prete da mi razbiju glavu...a kad sam TO jednom objavio u jednom pec.časopisu imao sam ogromnih problema ne sa ribokradicama-već sa odgovornima iz saveza....od kojih je jedan tad bio neki "glavni"a radi u  mup-u ..jedan njegov komentar je bio "Ja sam bio na Kosovu..."Ja ga presečem-"Ma na Kosovu dinamiti sekire...je normalno jer je bio rat,a ja sam bre otišao na pecanje EEEEEJJJJ!!!...pm,pm" Tako da znate i to da savez sportskih ribolovaca služi samo kao karika da se novac od dozvola "legalno"podeli "korisnicima" I NIŠTA DALJE OD TOGA!!!! Nemaju više nikakvu zakonodavnu ni izvršnu vlast i savez je samo mrtvo slovo na papiru..Kako "privatnik "kaže tako je!! zato nam je na vodama kao i u ostalom...znate gde svi...

GANDY

:rlol: :huh:  Dok je sveta bice kradje i lopova samo kazne smanjuju apetite lopova!!!!!!!!!

Samo par njih da bude debelo kaznjeno a mislim da ima nacina da se nafiluje optuznica sa svim mogucim i nemogucim tackama iz Krivicnog zakona ,a sigurno da  ih ima,pa lepo da se digne frka preko svih medija kako bi svi saznali i ko su lopovi i koliko su kaznjeni pa ce svako da se porazmisli da li da podje u stetu.
  Sadasnje kazne za krivolov su toliko beznacajne da kaznjeni vec sutra ide ponovo, a da je kazna ZATVOR ukoliko ponovi isto sasvim drgacije bi razmisljali "gladni " sto nemaju od cega da zive i nebi se upustali u nove avanture.

Bistro !!!!!!!!!!!!

jugov

mislim da si skroz upravu svaku presudu i protiv koga je doneta bi trebalo objaviti javno na se zna.
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

evo sta mi se danas desilo.otsao sam da blinkerisem na usta ade progarske,u neko vreme oko 16.00,dodjose dvojica pecarosa sa camcem iz ade i stadose sa moje leve strane,i oni blinkerisu,aj rekoh da se ne guzvamo pomerim se jedno 50m uzvodu i udjem u obalu,u medju vremenu cujem camac ide iz ade,posto nista nije htelo rekoh da se vratim na sama usta ade,kad tamo alas vezao mrezu za sam spic ade za isto drvo na kojem stoji tabla da je zabranjen privredni ribolov,tik uz one pecarose(ocigledno da se znaju)i oce da pregradi usta ade,ja im lagano prilazim nizvodu i kazem doticnom alasu(ako se moze nazvati tako)dali zna da je zabranjeno pregradjivanje ada,on meni sine ti si pogresio,ja njemu ponovim da je to zabranjeno i pitam ga jeli on taj i taj,posto znam dobro o kome se radi,on opet da nije i da ja gresim,ja lepo izvadim foto aparat i uslikam ga,sto ga je razbesnelo,poce me psuje i da upali pentu ocigledno da se priblizi meni,zakaci elisom mrezu,i umrsi,ja mu mahnem i udaljim se na vodu i pozovem ribocuvara,koji je rekao da ce doci,nisam zeleo da se fizicki obracunavam,bezveze kad time nemogu nista dobiti,on ce opet tu postaviti mrezu kad ja nisam tu,vratim se u luku i odem do ribocuvara i pokazem mu slike,rekao je da ce kasnije otici da preceslja ima li mreza i potvrdjuje da je zabranjeno pregradjivanje ade.
e sada sto je naj vaznije doticni alas ne zivi od toga vec je vlasnik privatne firme,koja zaradjuje toliko da moze da kupi celu adu,a i dodje samo dva-tri puta nedeljno na vodu,necu ovde da izkazujem o kome se radi,ali kako neko moze da poseduje dozvolu za ribarenje,kada po zakonu nesme da ima druga primanja,sem alasenja,ocigledno da taj ima jake veze,cim je dobio dozvolu.a oni pecarosi, kako pored njih postavlja mrezu,ocigledno da su u nekom talu,cim su i pili zajedno,ocigledno da se dobro poznaju.
samo sam se prevario sto nisam kameru ukljucio,vec slikao i to predvece,kamerom bih ceo dogadjaj snimio.
nevredi gde god odem na teritoriju save,uvek bude neki ribokradica,nevredi vise se sklanjati,jedino covek,sportski ribolovac da i ne peca na reci jer ocigledno da ona pripada ribokraicama i nesavesnim alasima.

ovde kad se radi bash se radi ,nema odmora :rolleyes:  znaci okolo jos ima 4-5 camaca....

GANDY

:rolleyes:Damjane pa ti si covece proso SUPER, mogli su oni zajedno da te ankerisu za neku krlju!!!!!!!!

Bezi sto dalje od njih i kad si na suvom oni rade zajedno !!!!!!!!!!!!!