Može li se nešto protiv ribokrađe?

Započeo Sahib, 08 Januar 2011, 09:58:28

Anker

Tisa, uzvodno od Mosorina juce popodne I oko 23h kontrola ulova (imalo se sta I kontrolisati, na hranjenim mestima vecina imala 3-4 sarana veca od 5kg).
Bilo bi dobro da imaju jednak tretman I prema lokalcima I prema ribolovcima sa plovilima drugih registracija.
One prve su uglavnom preskakali u nocnoj kontroli, verovatno da im se komsije ne naljute sto ih bude.
Gostima su uzimali podatke ako stu imali stapove u vodi posle 21h. :eek:
Jutarnja kontrola je otezana do 9-10h zbog guste magle.

jugov

Tema koju sam skoro celu pročitao u dva navrata. U pokušaju da dodjem do nekih predloga i rešenja u poboljšavanja rada. Iskreno rečeno ima šta da se pročita.
E sad ono šta je sledilo posle čitanja je najblaže rečeno šokantno.
U pokušaju da se u očuvanju reka, jezera i druge vode gde je pecanje aktuelno, kao i zaštita samog eko-sistema, uvežem, povežem i ujedinim rad raznih službi, naišao sam na opšte ne razumevanje nadležnih službi (službenika), inspekcija (inspektora) i svih drugih subjekata koje imaju veze sa ovim problemom.
Najveće razočarenje je usledilo kada sam se za pomoć (u bilo kojem vidu, pa čak i kada ta pomoć ne košta ništa) obratio nekim personama koji su po društvenim mrežama i na drugi način veoma GLASNI i BUČNI u kritikama i osudama na račun ljudi koji bar i nešto rade po ovom problemu. Razočarenje je toliko veliko da se rečima ne može opisati i dočarati, persone su toliko GLASNE u osudama ali od tih osuda ne znaju dalje, da li iz razloga što i sami nemaju pojma šta i kako bi trebalo, ili iz razloga što takvim svojim ponašanjem imaju samo ličnu korist i u stvari ih nije baš briga niti im je cilj da se stanje promeni na bolje.  Razlozi i izgovori za odbijanje saradnje su tako bizarni i smešni da je prosto neverovatno da su takvi ljudi toliko kritični. Kao i da su na nekim funkcijama i da se u sistemu očuvanja prirode ONI nešto pitaju.
Prebacivanje odgovornosti, zamena teze i teme razgovora su ustvario ono šta sam dobio prilikom skoro svakog razgovora. Sakrivanje iza nekih drugih ljudi i iza propisa (propisa- koji su sasvim normalni i laki za rad) je drugi red odbrane u pokušaju izbegavanja saradnje i rada.

Više pomoći sam imao i imam od članova ovog Foruma nego od svih Persona koji javno i u svakoj prilici kritikuje stanje na vodi i rad ljudi na vodi. Da se može nešto protiv ribokrađe pokazale su poslednje smene koje sam radio, malo iz pomoć Vukova sa Dunava, malo uz pomoć pojedinih LJUDI iz još malobrojnih subjekata koji su se odazvali pozivu za zajednički rad pokupljen je veli broj nelegalnih mreža i drugog alata za ribolov kao i neka gospoda.

Ovom prilikom javno se ZAHVALJUJEM svima (znaju oni sami, dogovor je da se ne pominju) koji su nam pomogli u radu, koji su nam čak pomogli u pokušaju da rešimo i druge probleme, neke smo rešili, neki problemi nažalost nisu rešeni, ali su bar pokušali i bili nam podrška i uteha na kraju. I znam da će biti tu ponovo da nam pomognu.

Svim javnim kritičarima pogotovo onima sa TV-a  (znajo oni sami ko su, a znamo i mi) takođe HVALA. Hvala im na ukazivanju da sa njima ne treba rešavati ovaj problem i da ih se čuvamo u daljem radu.
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

DOXAT

Bravo momci...samo napred..

Sent from my S60 using Tapatalk

komša015

Nije ništa bolje ni kod komšija.. 70kg ribe 250€

Ljuba

Uhapšeni M. J. se tereti da je kao odgovorno lice preduzeća ,,Balkan eko tim", koje je korisnik ribarskog područja ,,Zapadna Morava" i ,,Velika Morava 1", u periodu od 11. avgusta do 30. oktobra 2018. godine davanjem uputstava, umišljajnim propuštanjem da obezbedi čuvanje ribarskog područja i propuštanjem da u cilju zaštite i održivog korišćenja ribljeg fonda ribarskog područja, koje mu je aktom nadležnog ministarstva ustupljeno na korišćenje i čuvanje, podnese zahtev za pokretanje prekršajnog postupka, već je omogućio Đ. S. i M. G. da u više navrata izvrše izlovljavanje ribe mrežom na Gružanskom jezeru i reci Lim.

Na taj način im je, kako se sumnja, pribavio korist koja se ogleda u nezakonitom pribavljanju veće količine ribe, koju su oni prodavali različitim kupcima.

obradmiki

Ta javna preduzeca treba raspustiti ili privatizovati,pogotovo ove kod nas Vode Vojvodine,pa tu sve sam lopov do lopova od direktora do najobicnijeg radnika. Cast izuzecima ,ovo pricam o njihovom gazdovanju u Titlskoj opstini. Krade se sve od drva ,goriva,krijumcare naftu sa brodova ,riba se krade,ma divlji zapad.Kako su dobili na konkursu da cuvaju vode ovde nemam pojma,a krade se sve u  sesnaest i danju i nocu steta za drzavu ogromna

DDj

Da, da, uhapseno je osam ribocuvara. Nadam se da ce se najzad nesto pozitivno pokrenuti. Lopovluk svuda oko nas, a riblji fond sve gori, reke sve unistenije.

Toga ima na svakom koraku samo se ne reaguje kako bi trebalo .A kazne nisu adekvatne za ucinjene dela.Dok se svest ljudi ne promeni nece ni biti bolje stanje na vodama. smiley033

Citat: obradmiki poslato 26 Novembar 2018, 14:12:44
Ako pričamo o Tisi od ušća do brane, upravljač je tzv.ustanova iz Zrenjanina. I oni se mogu svrstati u lopove, ako ne direktne izvršioce, onda svakako u saučesnike. I ne samo to nego i u lažove! Krajem prošle godine udruženje "Dukatar" iz Mošorina dobija uveravanja od gosn.Čorokala da će bar deo Tise, konkretno od 21.-26.km biti izuzeto od privrednog ribolova. Postojeći ribari razmešteni su oko te zone pa smo se ponadali da će pecaroši ipak imati neki svoj prostor od 5km gde neće biti mreža i ostalih "alata". Međutim, ko u lošem filmu, jesenas dolazi do preokreta, odjedanput se pojedini "privredni ribari" (čitaj "lopine") pojavljuju i u toj zabranjenoj zoni. Prvo je išlo obrazloženje da su im privremeno dozvolili ribarenje tamo gde ne bi trebalo, dok traju vojne vežbe na Tisi na "njihovom" potezu, a onda kad su prošle i vojne vežbe, oni ostadoše tamo gde im nije mesto. Ovaj put bila je žvaka kako su se ribari izborili da mogu da ribare gde god hoće i da im upravljač ne može ništa   :shocked: Na pitanje pomenutom drugu Čorokalu šta se to dešava i pored njegovih obećanja, sledilo je sleganje ramenima i "savet" ribolovcima da se sami obračunavaju sa ribarima, da im sklanjaju mreže i sl... S druge strane, isti drug je redovan gost kod tih istih "ribara", gde se upražnajavaju druženja i sve ostalo što uz to ide... Tu očigledno nešto smrdi i to žestoko! A to što oni koriste mreže manjih okaca od dozvoljenih i što satiru smuđarke ispod mere i odnose u džakovima enormne količine plemenite ribe, ma, ko te pita...
Jel ima neko neki pametan savet? Da li je istina da upravljač na svom terenu nemože da odredi gde može a gde ne može da se vata riba sa mrežama? Gde piše da ribari više nemaju ograničenja kad je u pitanju određen teren?

obradmiki

TopMix konkretno mislim na Dunav od usca Tise pa do Bescanskog mosta  i dalje prema NS . Ovo sta se radi na ovom delu Dunava tj oko Loka,Gardinovaca ,Kovlijla je najtezi oblik kriminala o sto je najgore to se ni ne krije. Na moje pitanje koje sam postavio direktoru Voda Vojvodine u Titelu  gde im je ribocuvar  i kako se to cuvaju vode,dobijem odgovor da je taj lik iz Kovilja je lud i blesav ,malo caknut u glavu ,da moraju da ga trpe u firmi jer ne znaju sta ce sa njim. Evo sada se trenutno krci deo pored nasipa od Loka prema Gardinovcima a lopuze prolaze nasipom, postavljaju mreze svi gledaju i nikom nista.

A da se ja ili neko drugi osmeli i pomeri mrezu ili je osteti, pa ovi bi te ubili od batina i jos bi odgovarao sto si dirao tudje.Ako gresim ispravite me.Oni su zasticeni javaslukom i ne adekvatnim kaznama.

bobanchek

Можеш само да робијаш, ништа друго нећеш променити. Има ко може али неће.

obradmiki

Bas tako Sona,moze mrak da nas pojede i nikom nista. Drugar izvadio mrezu sa mesta na kom peca,vadilo se i vatreno oruzje,jedva izvukao zivu glavu

krnjocib

Juče, nedelja oko podneva sam otišao na Dunav da završim sezonu. Rekoh, idem baciti sav preostali kukuruz i eventualno upecati poslednjeg šarana u ovoj godini. Vreme loše, kiša, čak i neka sumaglica. Na vodi ja sam. I stvarno, dobijem jedno šaranče. Rekoh, to je to. U tom idu dva meni nepoznata lika, prolaze, ne pozdravljaju. Ko se voza Dunavom po ovakvom vremenu. I naravno zatim ih vidim kako mlate strujom. Ajde im reci nešto, plovio bih Dunavom. Za sve su krivi smradovi iz ribočuvarske službe.